abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 15:28:27 #51
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75484509
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef longinus het volgende:
Is er weer iemand die en boek wil schrijven of zo ?
Dit begint idd erg ongeloofwaardig te worden
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75484564
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Sjarrel78 op 10-12-2009 15:30:46 ]
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_75484604
Hoi Vimani,

Ik wil ook heel graag vreemdgaan, en jij lijkt me wel een lekker geil ding zo te horen! maar om je vraag te beantwoorden: ik geniet er niet van hoor, dus als ik straks onder je lig te huilen moet je niet raar opkijken. Ik ben nog niet zo ervaren in het vreemdgaan, en bij elke stoot die ik jou geef denk ik aan mn lieve vriendin die thuis zit en van niks weet, en daar word ik heel treurig van. Toch dat schuldgevoel he.

Maar ik wil het desondanks wel proberen, want vreemdgaan hoort er toch bij in deze eeuw die alweer bijna 1 decennia oud is!

PM je me? kusjes, grip!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_75484619
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben jij ooit eens flink bedrogen of zo, dat je zo heftig reageert?
wil jij graag dat je partner vreemd gaat dat je zo reageert?
  Moderator donderdag 10 december 2009 @ 15:32:27 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_75484634
Is dit nieuwe mode, vreemdgaan verheerlijken en goedpraten Dit is al de zoveelste deze week (of steeds dezelfde inderdaad).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75484636
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook alweer op vanalles reageren hier, maar beter van niet. Morgen vast weer een kans met een soortgelijk topic.
Doe efficient! Sla je beste post op, dan kun je die gewoon ieder keer quoten. Scheelt weer typen...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Forum Admin donderdag 10 december 2009 @ 15:32:53 #57
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75484647
Goed. Maar eens uitzoeken waar dit vandaan komt. Zelf verzonnen heeft de TS het vast niet.

En inderdaad.

Optieften met je meuk. Kutkloon.
pi_75484689
Ghehehe, en ik maar roepen dat er weer iemand een boek wilt schrijven en mods mij wegmodden. kekeke
Doe eens lief!
pi_75484690
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed. Maar eens uitzoeken waar dit vandaan komt. Zelf verzonnen heeft de TS het vast niet.

En inderdaad.

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75484707
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Lijkt me dat TS dat zelf uit mag en kan maken. Als zij zegt dat haar relatie daar beter van wordt, wie ben ik om daar aan te twijfelen?
Zolang ze beiden maar gelukkig zijn met hun relatie!
Tot hij er per ongeluk achter komt natuurlijk, want die kans is er altijd. En dan is het denk ikniet meer zo'n gelukkige boel. Je moet het maar willen, elke dag liegen tegen de persoon van wie je 'houdt'.

Waarom zijn mensen zo dom eigenlijk! Ga gewoon een open relatie aan met iemand, dan hoeven er ook geen vreemdgaan topics geopend te worden en worden er ook geen mensen bedrogen op die manier. Het leven is zo simpel soms. Iemand met een minnaar heeft zonder afweten van zijn/haar vriend/vriendin heeft enkel een schijnrelatie, want als het uit komt kun je erop rekenen dat de relatie niet meer te redden valt.

Kut, nou doe ik het toch.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:36:34 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75484754
Ahahaha wat een tering wijven gek!

De ene na de ander die vreemdgaat, ook al moet dit wel gewoon allemaal fictie zijn. Je ziet ze ook nooit weer terug in het topic, zelfs niet nu Caprica mee praat om te testen of ze dan wel terug komen.

Jullie zijn ziek in je hoofd en het enige wat ik jullie nog gun is een dikke aidspiemel in je kont.

De ballen!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_75484767
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tot hij er per ongeluk achter komt natuurlijk, want die kans is er altijd. En dan is het denk ikniet meer zo'n gelukkige boel. Je moet het maar willen, elke dag liegen tegen de persoon van wie je 'houdt'.

Waarom zijn mensen zo dom eigenlijk! Ga gewoon een open relatie aan met iemand, dan hoeven er ook geen vreemdgaan topics geopend te worden en worden er ook geen mensen bedrogen op die manier. Het leven is zo simpel soms. Iemand met een minnaar heeft zonder afweten van zijn/haar vriend/vriendin heeft enkel een schijnrelatie, want als het uit komt kun je erop rekenen dat de relatie niet meer te redden valt.

Kut, nou doe ik het toch.
als als als...
Zolang hij het niet weet en ze zijn beiden gelukkig...tja.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75484781
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Doe efficient! Sla je beste post op, dan kun je die gewoon ieder keer quoten. Scheelt weer typen...
Hergebruik!
  donderdag 10 december 2009 @ 15:38:28 #64
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_75484808
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

En inderdaad.

pi_75484809
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:36 schreef capricia het volgende:

[..]

als als als...
Zolang hij het niet weet en ze zijn beiden gelukkig...tja.
Maar die garantie heb je dus niet, hij kan er altijd achter komen.
En gelukkig zijn in een leugen....het lijkt de matrix wel, en we weten allemaal hoe dat afliep. Mensen als de TS laten hun vriend niet eens de keus, maar als het uitkomt zal hij wel de gevolgen moeten dragen van een gebroken hart.

Hier laat ik het nu even bij. Ik ben uitgebreid genoeg geweest in de andere topics en deze is toch fake.
pi_75484830
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ahahaha wat een tering wijven gek!

De ene na de ander die vreemdgaat, ook al moet dit wel gewoon allemaal fictie zijn. Je ziet ze ook nooit weer terug in het topic, zelfs niet nu Caprica mee praat om te testen of ze dan wel terug komen.

Jullie zijn ziek in je hoofd en het enige wat ik jullie nog gun is een dikke aidspiemel in je kont.
De ballen!
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hergebruik!

Echt, er zijn ondertussen ook alleen nog maar smilies van toepassing....
  donderdag 10 december 2009 @ 15:44:23 #67
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75485010
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Lijkt me dat TS dat zelf uit mag en kan maken. Als zij zegt dat haar relatie daar beter van wordt, wie ben ik om daar aan te twijfelen?
Zolang ze beiden maar gelukkig zijn met hun relatie!
klopt, maar heeft hij reden om gelukkig te zijn? Zo gelukkig is hij waarschijnlijk niet meer als hij erachter kom. Beetje schijngeluk dit dus
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  Forum Admin donderdag 10 december 2009 @ 15:44:31 #68
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75485015
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef Prenzlauer het volgende:
Ghehehe, en ik maar roepen dat er weer iemand een boek wilt schrijven en mods mij wegmodden. kekeke
Klopt.
Die Re mod hier heeft niet bepaald het buskruit uitgevonden en ziet door alle trollen al snel het bos niet meer.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:44:40 #69
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75485019
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben jij ooit eens flink bedrogen of zo, dat je zo heftig reageert?
Nee, het slaat gewoon nergens op dat jij dit acceptabel vind Ik hoop nu echt dat jij een vriend krijgt die 1x per week gewoon keihard je zus ligt te palen ofzo... kijken hoe jij je voelt!
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75485092
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Nee, het slaat gewoon nergens op dat jij dit acceptabel vind Ik hoop nu echt dat jij een vriend krijgt die 1x per week gewoon keihard je zus ligt te palen ofzo... kijken hoe jij je voelt!
Nuttig commentaar, meneer "ik dring mijn principes op aan anderen".

Ik spreek je wel als jij 52 bent en er een of ander verlept wijf naast je ligt terwijl jij in de kracht van je leven de secretaresse eventjes lekker onder handen zou kunnen nemen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75485126
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als jij 52 bent en er een of ander verlept wijf naast je ligt terwijl jij in de kracht van je leven de secretaresse eventjes lekker onder handen zou kunnen nemen.
Als jij 52 bent is je libido zo laag dat die secretaresse je geen reet meer interesseerd
  donderdag 10 december 2009 @ 15:48:57 #72
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75485130
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mocht het echt zo zijn (wat ik betwijfel, want ik trouw alleen diegene waar ik echt mee wilt samen zijn) dan heb ik tenminste eerst het fatsoen om het uit te maken/scheiden en niet tijdens een relatie met een ander lig te ballen
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:48 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Als jij 562 bent is je libido zo laag dat die secretaresse je geen reet meer interesseerd
Dat ook
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75485331
Toch wel typisch dat het alleemaal vrouwen zijn die dit soort topics openen, terwijl mannen juist bekend staan om het feit dat ze alleen maar aan sex kunnen denken. There is more to life....
  donderdag 10 december 2009 @ 15:57:34 #74
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75485441
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch wel typisch dat het alleemaal vrouwen zijn die dit soort topics openen, terwijl mannen juist bekend staan om het feit dat ze alleen maar aan sex kunnen denken. There is more to life....
Dat is allang niet meer. Nu zijn het vooral de viva-vrouwen die denken dat het gerechtvaardigd is Beetje raar, want de viva en alle andere vrouwenbladen staan vol met dat soort onzin. IN mannenbladen gaat het hooguit over een voetballer die niet naar een andere club had mogen gaan
pi_75485442
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:48 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Als jij 52 bent is je libido zo laag dat die secretaresse je geen reet meer interesseerd
Dat lijkt me erg sterk. Mijn libido is altijd kerngezond geweest. En ik zie er jonger uit.

Maar dat was het punt niet. De moraalriddertjes moesten zich maar eens in de situatie verplaatsen denk ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')