Vreemdgaantopics waarin iedereen het eigen gedrag goedpraat met de meest onzinnige redenen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Is het libelle forum gesloten ofzo? Met al die vreemdgaantopics ineens.
Nee trut, de enige die er van profiteert ben jezelf.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Vimani het volgende:
Tot toe profiteert iedereen alleen maar van!
Ik heb het idee dat dit een van die voorgaande vreemdgaande dames is in een hernieuwde poging tot rechtvaardiging.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef Sjeen het volgende:
Hebben ze op Viva een link naar FOK! gezet ofzo
Als je relatie kut is moet je daar aan werken binnen je relatie. Zoals je hebt gemerkt is een relatie er buiten alleen een lapmiddel en als die weer over gaat zit je weer in dezelfde situatie. Dan kun je beter de basis aanpakken en zorgen dat jij eigen relatie leuk genoeg is om zonder anderen te kunnen. Of je bespreekt het met je vriend en kiest voor een open relatie, dat kan ook. Maar dat stiekeme gedoe moet je niet goed praten voor jezelfquote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Vimani het volgende:
Ik heb momenteel een relatie van ruim een decenia. Tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een vrijgezelle kennis van mij waarmee ik een affaire van bijna 1 jaar heb gehad. Wij zijn ermee opgehouden nadat hij een vriendin kreeg. Mijn vriend heeft niets in de gaten gehad en zelf had ik een mooi jaar achter de rug! Mijn verliefde gevoelens en daardoor euforische stemming nam ik mee naar huis en vond dat mijn relatie alleen op vooruit ging. Ik was veel liever naar mijn vriend toe, we hadden minder vaak ruzietjes en uiteindelijk waren we beiden stuk gelukkiger! (hoewel ik mijn leven altijd best een hoog cijfer heb gegeven).
Mijn vriend en ik zitten best wel op een lijn, hij is ook echt mijn soulmate waarmee is 100 wil worden! Toch mis ik blijkbaar iets in onze relatie. Nu heb ik via een datingsite een lover (die net als ik gebonden is) gevonden waarmee ik regelmatig afspreek. Ik ben niet verliefd op hem, maar vind onze uitstapjes heerlijk! Ik vraag me heel erg af hoe fout het is om een affaire naast je eigen relatie te hebben terwijl er niemand onder lijdt. Ik zal er altijd over zwijgen, zelfs mijn beste vriendin durf ik het niet te vertellen. Tot toe profiteert iedereen alleen maar van! Ik zou het verschrikkelijk vinden als het ooit uitkomt, maar ik wil mijn vriend ook niet verlaten omdat ik iets mis in onze relatie. Want voor de rest vind ik onze relatie perfect! Ik denk dat ik een goede compensatiemechanisme heb gevonden…
Zijn er nog meer mensen in hetzelfde schuitje?
Opmerkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Vimani het volgende:
Ik heb momenteel een relatie van ruim een decenia
Wacht maar tot ze twee decennium in een relatie zit.quote:
Meldt.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Vimani het volgende:
Zijn er nog meer mensen in hetzelfde schuitje?
VOOR .JOU!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef verleiding het volgende:
Er zijn de laatste tijd teveel topics van mensen die vreemdgaan.
VREEMDGAAN. IS. NIET. OKAY.
Inderdaad! Buiten de deur honger krijgen en thuis met lange tanden eten!!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef verleiding het volgende:
Er zijn de laatste tijd teveel topics van mensen die vreemdgaan.
VREEMDGAAN. IS. NIET. OKAY.
Nou ja, vreemdgaan equals liegen. Dat vind ik er fout aan. Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die zich niet willen confirmeren aan monogamie en dat vind ik prima. Maar wees er dan eerlijk over en ga alleen een relatie aan met iemand die diezelfde keuze maakt of er mee kan leven. Want als je vreemdgaat laat je de ander geen enkele keuzequote:
Iets niet zeggen is toch niet liegen?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou ja, vreemdgaan equals liegen. Dat vind ik er fout aan. Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die zich niet willen confirmeren aan monogamie en dat vind ik prima. Maar wees er dan eerlijk over en ga alleen een relatie aan met iemand die diezelfde keuze maakt of er mee kan leven. Want als je vreemdgaat laat je de ander geen enkele keuze
Maar misschien wil ze het helemaal niet uitmaken. Ze schrijft toch dat ze wel 100 wil worden met haar vriend?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef BereNDD het volgende:
Je bent gewoon te laf om het uit te maken en je kan gewoon niet alleen zijn.
Maar ondertussen wel buiten de deur eten.
Ikop types zoals jij
Ik neem aan dat ze het er wel eens over hebben/gehad hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Iets niet zeggen is toch niet liegen?
Als ik thuis niet direct vertel dat ik 300 euro aan een paar laarzen uitgegeven heb, dan lieg ik toch niet?
Ik denk ook niet dat ik het zou trekken, maar het gaat niet om mij. Het gaat om de TS. En als HAAR relatie verbetert, wie zijn wij dan om ONZE voorkeuren op haar te projecteren? Dat snap ik dus niet, die zendingsdrang.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou ja, vreemdgaan equals liegen. Dat vind ik er fout aan. Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die zich niet willen confirmeren aan monogamie en dat vind ik prima. Maar wees er dan eerlijk over en ga alleen een relatie aan met iemand die diezelfde keuze maakt of er mee kan leven. Want als je vreemdgaat laat je de ander geen enkele keuze
Is geen zendingsdrang, ze post het hier en wij geven onze meningquote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het zou trekken, maar het gaat niet om mij. Het gaat om de TS. En als HAAR relatie verbetert, wie zijn wij dan om ONZE voorkeuren op haar te projecteren? Dat snap ik dus niet, die zendingsdrang.
ow, dan is het goed bedoel je? Als je niet aan je trekken komt in een relatie moet je het uitmakenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar misschien wil ze het helemaal niet uitmaken. Ze schrijft toch dat ze wel 100 wil worden met haar vriend?
Ze zoekt enkel het lekkere gevoel af en toe ook buitenshuis.
Daarom: kloonscan aub....quote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit meen je toch niet, alweer eentje? En ja hoor, een vrouw.
Lijkt me dat TS dat zelf uit mag en kan maken. Als zij zegt dat haar relatie daar beter van wordt, wie ben ik om daar aan te twijfelen?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ow, dan is het goed bedoel je? Als je niet aan je trekken komt in een relatie moet je het uitmaken
of openkaart spelen met je partner. Niet het op deze manier spelen. Snap de spanning wel hoor, maar is gewoon niet fair tegenover haar vriend.
Ben jij ooit eens flink bedrogen of zo, dat je zo heftig reageert?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef boudemaniak het volgende:
Weer zo'n dom viswijf dat haar benen niet bij elkaar kan houden hoor. Sterf toch lekker aan een SOA die je van je minnaar krijgt ofzo!
WTFquote:Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef boudemaniak het volgende:
Weer zo'n dom viswijf dat haar benen niet bij elkaar kan houden hoor. Sterf toch lekker aan een SOA die je van je minnaar krijgt ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |