abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75483213
Ik heb momenteel een relatie van ruim een decenia. Tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een vrijgezelle kennis van mij waarmee ik een affaire van bijna 1 jaar heb gehad. Wij zijn ermee opgehouden nadat hij een vriendin kreeg. Mijn vriend heeft niets in de gaten gehad en zelf had ik een mooi jaar achter de rug! Mijn verliefde gevoelens en daardoor euforische stemming nam ik mee naar huis en vond dat mijn relatie alleen op vooruit ging. Ik was veel liever naar mijn vriend toe, we hadden minder vaak ruzietjes en uiteindelijk waren we beiden stuk gelukkiger! (hoewel ik mijn leven altijd best een hoog cijfer heb gegeven).

Mijn vriend en ik zitten best wel op een lijn, hij is ook echt mijn soulmate waarmee is 100 wil worden! Toch mis ik blijkbaar iets in onze relatie. Nu heb ik via een datingsite een lover (die net als ik gebonden is) gevonden waarmee ik regelmatig afspreek. Ik ben niet verliefd op hem, maar vind onze uitstapjes heerlijk! Ik vraag me heel erg af hoe fout het is om een affaire naast je eigen relatie te hebben terwijl er niemand onder lijdt. Ik zal er altijd over zwijgen, zelfs mijn beste vriendin durf ik het niet te vertellen. Tot toe profiteert iedereen alleen maar van! Ik zou het verschrikkelijk vinden als het ooit uitkomt, maar ik wil mijn vriend ook niet verlaten omdat ik iets mis in onze relatie. Want voor de rest vind ik onze relatie perfect! Ik denk dat ik een goede compensatiemechanisme heb gevonden…

Zijn er nog meer mensen in hetzelfde schuitje?
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 14:53:14 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75483275
Hebben ze op Viva een link naar FOK! gezet ofzo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Forum Admin donderdag 10 december 2009 @ 14:53:15 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75483276
Is het libelle forum gesloten ofzo? Met al die vreemdgaantopics ineens.
Of een studieonderzoekje?
pi_75483302
Not again
pi_75483310
Naai (figuurlijk) je altijd je soulmates achter hun rug om?
pi_75483336
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Is het libelle forum gesloten ofzo? Met al die vreemdgaantopics ineens.
Vreemdgaantopics waarin iedereen het eigen gedrag goedpraat met de meest onzinnige redenen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_75483412
Is er weer iemand die en boek wil schrijven of zo ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_75483452
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Vimani het volgende:
Tot toe profiteert iedereen alleen maar van!
Nee trut, de enige die er van profiteert ben jezelf.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:57:47 #10
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75483453
Is de cloonscan al gebruikt
  donderdag 10 december 2009 @ 14:58:36 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75483487
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef Sjeen het volgende:
Hebben ze op Viva een link naar FOK! gezet ofzo
Ik heb het idee dat dit een van die voorgaande vreemdgaande dames is in een hernieuwde poging tot rechtvaardiging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 10 december 2009 @ 14:59:32 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75483532
Zal ik de komende 86.000 reacties alvast samenvatten door het woord "hoer" de ether in te slingeren?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_75483559
geweldig dit!
Ik wil zo graag weten wie dit is!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75483562
quote:
Ik heb momenteel een relatie van ruim een decenia. Tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een vrijgezelle kennis van mij waarmee ik een affaire van bijna 1 jaar heb gehad. Wij zijn ermee opgehouden nadat hij een vriendin kreeg. Mijn vriend heeft niets in de gaten gehad en zelf had ik een mooi jaar achter de rug! Mijn verliefde gevoelens en daardoor euforische stemming nam ik mee naar huis en vond dat mijn relatie alleen op vooruit ging. Ik was veel liever naar mijn vriend toe, we hadden minder vaak ruzietjes en uiteindelijk waren we beiden stuk gelukkiger! (hoewel ik mijn leven altijd best een hoog cijfer heb gegeven).

Mijn vriend en ik zitten best wel op een lijn, hij is ook echt mijn soulmate waarmee is 100 wil worden! Toch mis ik blijkbaar iets in onze relatie. Nu heb ik via een datingsite een lover (die net als ik gebonden is) gevonden waarmee ik regelmatig afspreek. Ik ben niet verliefd op hem, maar vind onze uitstapjes heerlijk! Ik vraag me heel erg af hoe fout het is om een affaire naast je eigen relatie te hebben terwijl er niemand onder lijdt. Ik zal er altijd over zwijgen, zelfs mijn beste vriendin durf ik het niet te vertellen. Tot toe profiteert iedereen alleen maar van! Ik zou het verschrikkelijk vinden als het ooit uitkomt, maar ik wil mijn vriend ook niet verlaten omdat ik iets mis in onze relatie. Want voor de rest vind ik onze relatie perfect! Ik denk dat ik een goede compensatiemechanisme heb gevonden…

Als je relatie kut is moet je daar aan werken binnen je relatie. Zoals je hebt gemerkt is een relatie er buiten alleen een lapmiddel en als die weer over gaat zit je weer in dezelfde situatie. Dan kun je beter de basis aanpakken en zorgen dat jij eigen relatie leuk genoeg is om zonder anderen te kunnen. Of je bespreekt het met je vriend en kiest voor een open relatie, dat kan ook. Maar dat stiekeme gedoe moet je niet goed praten voor jezelf
pi_75483580
1 decennia! netjes hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75483604
quote:
Ik heb momenteel een relatie van ruim een decenia
Opmerkelijk.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:01:22 #17
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75483609
VREEEMDGAAN IS FOUT, als je alleen maar met die man afspreekt en verder niks doet is het geen vreemd gaan. pas als je je vol laat proppen of zijn gezicht aflikt dan vind ik het vreemdgaan(de dikke vandale ook trouwens.)
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  donderdag 10 december 2009 @ 15:02:42 #18
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75483651
Ik-vind-het-tof-om-vreemd-te-gaan-of-is-daar-iets-mis-mee-topic#27 van déze week alleen al.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75483654
Mag er idd om een kloonscan gevraagd worden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:02:56 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75483657
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef HeatWave het volgende:
1 decennia! netjes hoor .
Wacht maar tot ze twee decennium in een relatie zit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 10 december 2009 @ 15:03:43 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75483687
Je bent een kutwijf en je vriend moet je hard vernederen als hij er achter komt.

Groetjes, P. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75483701
quote:

Meldt.
pi_75483767
Zoals eerder gezegd denk ik dat er niets mis mee is.

Je zegt zelf dat je relatie erdoor verbetert. Wat is er dan "fout" aan vreemdgaan? Alleen omdat moraalridders om je heen ZEGGEN dat het "fout" is? Wat is dat voor onzin? Je hebt toch een eigen leven, gevoelens en verstand?

Gewoon lekker doorgaan zo en je realiseren dat het uiteindelijk je vriend is die je wil en niet je minnaars.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75483768
Er zijn de laatste tijd teveel topics van mensen die vreemdgaan.

VREEMDGAAN. IS. NIET. OKAY.
pi_75483771
Beste Vimani,
Ik denk dat je inderdaad een goed compensatiemechanisme gevonden hebt.
Zelf zit ik niet in jouw schuitje, maar ik denk dat ik wel hetzelfde zou kunnen reageren.
Het is fijn om iemand te hebben waarmee je lekker kunt sexen naast je vaste vriend!
En trek je maar niets aan van al die betweters in dit topic. Zelf weet je toch het beste dat het gewoon goed voelt
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75483801
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef verleiding het volgende:

VOOR .JOU!

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75483841
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef verleiding het volgende:

Inderdaad! Buiten de deur honger krijgen en thuis met lange tanden eten!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75483852
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

VOOR .JOU!

Nou ja, vreemdgaan equals liegen. Dat vind ik er fout aan. Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die zich niet willen confirmeren aan monogamie en dat vind ik prima. Maar wees er dan eerlijk over en ga alleen een relatie aan met iemand die diezelfde keuze maakt of er mee kan leven. Want als je vreemdgaat laat je de ander geen enkele keuze
  donderdag 10 december 2009 @ 15:09:32 #29
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75483868
Je bent gewoon te laf om het uit te maken en je kan gewoon niet alleen zijn.
Maar ondertussen wel buiten de deur eten.
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_75483886
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Nou ja, vreemdgaan equals liegen. Dat vind ik er fout aan. Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die zich niet willen confirmeren aan monogamie en dat vind ik prima. Maar wees er dan eerlijk over en ga alleen een relatie aan met iemand die diezelfde keuze maakt of er mee kan leven. Want als je vreemdgaat laat je de ander geen enkele keuze
Iets niet zeggen is toch niet liegen?
Als ik thuis niet direct vertel dat ik 300 euro aan een paar laarzen uitgegeven heb, dan lieg ik toch niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 15:10:15 #31
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_75483902
vimani ik stel me beschikbaar om mee vreemd te gaan
ga eens koffie halen
  donderdag 10 december 2009 @ 15:10:19 #32
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_75483904
Ah mooi, de OP is al gequoot zie ik.
pi_75483925
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef BereNDD het volgende:
Je bent gewoon te laf om het uit te maken en je kan gewoon niet alleen zijn.
Maar ondertussen wel buiten de deur eten.

Ik op types zoals jij
Maar misschien wil ze het helemaal niet uitmaken. Ze schrijft toch dat ze wel 100 wil worden met haar vriend?
Ze zoekt enkel het lekkere gevoel af en toe ook buitenshuis.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75483926
Het zou mij niet verbazen als we hier een keer een getrouwd stel zien die zonder dat ze het van elkaar weten allebei een forum over vreemdgaan hebben gemaakt hier zoveel dat het er zijn
pi_75483940
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Iets niet zeggen is toch niet liegen?
Als ik thuis niet direct vertel dat ik 300 euro aan een paar laarzen uitgegeven heb, dan lieg ik toch niet?
Ik neem aan dat ze het er wel eens over hebben/gehad hebben
pi_75483956
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ik het zou trekken, maar het gaat niet om mij. Het gaat om de TS. En als HAAR relatie verbetert, wie zijn wij dan om ONZE voorkeuren op haar te projecteren? Dat snap ik dus niet, die zendingsdrang.

pi_75484036
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ik het zou trekken, maar het gaat niet om mij. Het gaat om de TS. En als HAAR relatie verbetert, wie zijn wij dan om ONZE voorkeuren op haar te projecteren? Dat snap ik dus niet, die zendingsdrang.
Is geen zendingsdrang, ze post het hier en wij geven onze mening

Verder kan zij wel vinden dat het haar relatie =verbetert, maar beslis je dat niet samen? Ik vind dat haar vriend toch ook ergens wel zeggenschap heeft. En misschien vindt ie een open relatie wel iets waar hij mee kan leven.
pi_75484081
Misschien omdat er ook een vriend is die van niks weet?
En die zeer waarschijnlijk als die er ooit achter komt niet meer zo'n leuke relatie heeft?
Maarja zo ver had je vast nog niet doorgedacht.

Tevens cp(collectors post), Gotta catch em all!! o.0
pi_75484175
Je geniet ervan omdat (nog) niet doordringt wat de consequenties zijn.
Je zegt dat je relatie er beter van wordt, maar dat is van tijdelijke aard en gebaseerd op een leugen.

Je hebt jezelf in een hachelijke situatie gemanoeuvreerd;
Als je besluit te stoppen met vreemdgaan heb je een probleem, omdat je niet aan je relatie hebt gewerkt op dát gebied waar het er aan schort. Dat kun je dan alsnog gaan doen... maar nu meteen leugen in je achterhoofd die je geheim moet houden. Daardoor zal je emotioneel nooit meer zo dicht bij elkaar staan als zonder de leugen.

Als je besluit verder te gaan met andere mannen groei je op een gegeven moment uit elkaar en wordt je zeker geen 100 samen.
Dit komt omdat je niet binnen maar buiten je relatie op zoek bent naar wat je mist.
Je relatie zal dus altijd wat blijven missen dan..

Je beste kans is nog open kaart spelen, maar durf je het risico te nemen dat je relatie in plaats van lange termijn, op kórte termijn op de klippen loopt?

Wat je nu doet doe je vijanden aan en je kennissen, maar niet je Soulmate..In deze relatie geef je nu meer om jezelf dan om je Soulmate. Alleen daarom is het al niet je soulmate op dit moment, maar iemand waarbij je je veilig voelt, wat herinneringen mee deelt en er altijd is..dat is net iets anders. Maar gevoelsmatig ligt dat er dicht bij

Hoe dan, ook succes ermee
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:22:23 #40
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75484306
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar misschien wil ze het helemaal niet uitmaken. Ze schrijft toch dat ze wel 100 wil worden met haar vriend?
Ze zoekt enkel het lekkere gevoel af en toe ook buitenshuis.
ow, dan is het goed bedoel je? Als je niet aan je trekken komt in een relatie moet je het uitmaken
of openkaart spelen met je partner. Niet het op deze manier spelen. Snap de spanning wel hoor, maar is gewoon niet fair tegenover haar vriend.
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_75484317
Dit meen je toch niet, alweer eentje? En ja hoor, een vrouw.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:22:59 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75484329
Volgens mij profiteert er maar 1 partij in dit verhaal van het vreemdgaan. En dat is fok!

[ Bericht 5% gewijzigd door SpecialK op 10-12-2009 15:31:44 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_75484339
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit meen je toch niet, alweer eentje? En ja hoor, een vrouw.
Daarom: kloonscan aub....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:24:39 #44
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_75484390
Wat een kansloze actie. !!!!!!!!!!!![sub@@@@@@@@@@][/sub]
pi_75484397
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef BereNDD het volgende:

[..]

ow, dan is het goed bedoel je? Als je niet aan je trekken komt in een relatie moet je het uitmaken
of openkaart spelen met je partner. Niet het op deze manier spelen. Snap de spanning wel hoor, maar is gewoon niet fair tegenover haar vriend.
Lijkt me dat TS dat zelf uit mag en kan maken. Als zij zegt dat haar relatie daar beter van wordt, wie ben ik om daar aan te twijfelen?
Zolang ze beiden maar gelukkig zijn met hun relatie!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75484414
En die zien we nooit meer... terug!!

Ze willen helemaal niet meespelen, is ook niet leuk
  donderdag 10 december 2009 @ 15:25:54 #47
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75484432
Weer zo'n dom viswijf dat haar benen niet bij elkaar kan houden hoor. Sterf toch lekker aan een SOA die je van je minnaar krijgt ofzo!
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75484450
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef boudemaniak het volgende:
Weer zo'n dom viswijf dat haar benen niet bij elkaar kan houden hoor. Sterf toch lekker aan een SOA die je van je minnaar krijgt ofzo!
Ben jij ooit eens flink bedrogen of zo, dat je zo heftig reageert?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75484474
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef boudemaniak het volgende:
WTF
pi_75484505
Ik wilde eigenlijk ook alweer op vanalles reageren hier, maar beter van niet. Morgen vast weer een kans met een soortgelijk topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')