Daar heb ik heul geen camera op jaquote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon je telefoon meenemen naar toilet...
uh, neen! Camera! Telefoon maakt niet zulke scherpe poep foto'squote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon je telefoon meenemen naar toilet...
Sloeberquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen camera op ja
oh... de echte camera-foto's zijn mij te duidelijk, laat maar...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen camera op ja
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... de echte camera-foto's zijn mij te duidelijk, laat maar...
Ooh ziet er tof uitquote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Sjek desbetreffend topic
Ml d'r topic
Goed gaan ze hè? Ik vind het zo leuk om te volgen. Helemaal omdat wij volgend jaar aan de verbouwklus beginnen.quote:
FOTOOOOOOOSquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
OMFG Billy is vannacht oom geworden, en Chico overovergrootvader, van een oepsnest
whahahahaha een oepsnest!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
OMFG Billy is vannacht oom geworden, en Chico overovergrootvader, van een oepsnest
Ja die podenco is de leukste die ik ken.quote:
Nee?!?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee een puff met een podenco, echt ongelooflijk stom.
Maar ik wil dr wel mss een
whahahahahahaha, dat lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee een puff met een podenco, echt ongelooflijk stom.
Maar ik wil dr wel mss een
hahahahaha, dan kan ie pleegvader spelen voor het kind van zn grote liefde...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die podenco is de leukste die ik ken.
Tis Chico's grote liefde, lekker zuur dat ie nu de overovergrootvader van dr oepsnest is
ik vraag me ook wel een beetje af hoe dat eruit gaat zien later...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik zie wel, ze moeten niet te veel op hun papa gaan lijken![]()
Maar het zou wel lachen zijn, een achterachterkleinkind van Chico en een neefje van Bil dr bij toch?
Neeheeeee dan wordt ie zn grote broerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, dan kan ie pleegvader spelen voor het kind van zn grote liefde...
Ja ik wil ook wel eerst es zien hoe ze gaan worden hoor, maar ik heb de donkerste reu alvast gereserveerd, de andere reuen zijn wit, die mot ik sowieso nietquote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vraag me ook wel een beetje af hoe dat eruit gaat zien later...
maar wel leuk inderdaad, nog een generatie!
HOP! niks twijfel, meteen reserveren!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eerst es zien hoe ze gaan worden hoor, maar ik heb de donkerste reu alvast gereserveerd, de andere reuen zijn wit, die mot ik sowieso niet
t reserveren kost niks? of de hond?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Naja onder voorbehoud hoor.
Bil komt van dezelfde boerderie en t kost niks dus ach![]()
Een puffdenco is wel cool ja
Tis dees:quote:Op donderdag 10 december 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat voor Podenco is het eigenlijk? Doe eens een plaatje...
Dat je wel een topic maaktquote:Op donderdag 10 december 2009 10:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed gaan ze hè? Ik vind het zo leuk om te volgen. Helemaal omdat wij volgend jaar aan de verbouwklus beginnen.
De hond ook niet natuurlijk, daar ga ik echt niet voor betalen maar daar gaat ze ook echt geen geld voor vragenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t reserveren kost niks? of de hond?
Yups, veel windhonden zijn heel lief hoor, podenco's zijn bij de mildere.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nais. De podenco's die ik ken zijn hele lieve honden.
ai ai ai, en dan vreemdgaan met zn achterkleinzoon...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond nog een leuke van Chico en zijn lief:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, veel windhonden zijn heel lief hoor, podenco's zijn bij de mildere.
Ik bedenk alleen net dat t mss niet echt een losloophond gaat worden, dus ik wacht echt ff goed af, want dat wil ik niet.
Ja das best triest als je dat op je oude dag overkomt eigenlijk hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ai ai ai, en dan vreemdgaan met zn achterkleinzoon...
Niet als dr een jachtinstinct van een podenco in zit, das tegennatuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij maakt toch van alle niet-losloop-honden losloophonden?
nou ja, hopelijk is het een puff-instinct...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als dr een jachtinstinct van een podenco in zit, das tegennatuurlijk
De podenco's waar ik mee bekend ben kunnen gewoon los lopen hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als dr een jachtinstinct van een podenco in zit, das tegennatuurlijk
Ja Quapa kan ook prima los maar een paar keer per jaar staat dr baasje toch maar mooi een paar uur te wachten tot de dame zin heeft om terug te komen en dat is zoooooooo niet mijn dingquote:Op donderdag 10 december 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De podenco's waar ik mee bekend ben kunnen gewoon los lopen hoor.
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das best triest als je dat op je oude dag overkomt eigenlijk he
Ah oke. Ik ken alleen mutsen die achterom kijken of je er nog wel aan komt. Maar dat zijn ook echt beestjes die een knauw gekregen hebben en zichzelf onderaan de roedel plaatsen. Wellicht niet representatief voor het jacht instinct voor podenco's. Wel zijn ze nog heel snel en zien ze er jong uit ondanks de bejaarde leeftijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Quapa kan ook prima los maar een paar keer per jaar staat dr baasje toch maar mooi een paar uur te wachten tot de dame zin heeft om terug te komen en dat is zoooooooo niet mijn ding
Quapa is als pup uit Spanje gekomen, dat scheelt denk ik wel een boelquote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ken alleen mutsen die achterom kijken of je er nog wel aan komt. Maar dat zijn ook echt beestjes die een knauw gekregen hebben en zichzelf onderaan de roedel plaatsen. Wellicht niet representatief voor het jacht instinct voor podenco's. Wel zijn ze nog heel snel en zien ze er jong uit ondanks de bejaarde leeftijd.
Mogge!quote:
erbij! gewoon erbij!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga echt es ff goed afwachten, want eigenlijk kan ik dan net zo goed die showpoedelpup van dr nemen later volgend jaar he
No way, ik mag dr nog wel eentje bij als t echt een leukerd is vind ik, maar 5 is de maxquote:
Echt wel hoor, Chico heeft Billy ook zelf uitgezocht, dr komt hier niks in huis zonder zijn toestemmingquote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar niet meenemen op kraamvisite...
Niet om het een of ander, maar je wil kees opeten, hij telt niet bij de roedel... mot je 'm gewoon niet of zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, ik mag dr nog wel eentje bij als t echt een leukerd is vind ik, maar 5 is de max![]()
4 was de max, maar Kees telt niet
Kees was een krijgertje en kwam onbedoeld als hondje nr 5 binnen. Ze is echt keilief hoor, heel leuk ding, maar niet echt mijn hondje zeg maarquote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je wil kees opeten, hij telt niet bij de roedel... mot je 'm gewoon niet of zo?
she doesn't like bitches!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je wil kees opeten, hij zij telt niet bij de roedel... mot je 'm haar gewoon niet of zo?
En ik hanteer het last in first out beleidquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik hanteer het last in first out beleid
Oh wilde je ook sneeuw?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greys? Ik heb je linkje voor het sneeuw maken in je ava gezien hoor. Had alleen geen zin om me erin te verdiepen gisteravond.
Ga hem zaterdag opzoeken
Nee nog niet, er is zoveel en ik kan moeilijk kiezenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Hejje al bentospul besteld?
Schat!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wilde je ook sneeuw?Of wilde je wat anders?
[ afbeelding ]
Ja erg hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nee nog niet, er is zoveel en ik kan moeilijk kiezen
Kan ik hier alleen niet opslaan dus wil je hem laten staan?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn presentatie
Ze vond het heel logisch maar ook apart hoe ik van gezellige lichtjes waar ik zo van genoot, naar de haagsch hogeschool ging, naar de kerstboom als heidens gebruik, dat de christenen dat over hebben genomen in de heilige drie eenheid, waarom andere geloven dat niet doen, dat marrokko en iran etc. allemaal WEL kerstbomen hebben (met foto) om het nieuwe jaar te vieren, dat geert er uiteraard kamervragen over heeft en dat geert wilders met glimmende ballen je toe zou stralen in de hal: dat zou aanstootgevend zijn!
En ik had als e nige heel goed gebruik gemaakt van de pathosEn het was zo van deze tijd en zo actueel
![]()
hahaha, dat had ik ook. (maar degene die ik heb is nu niet meer te koop volgens mij...quote:
Yes, dus vanavond even thuis rustig voor zitten. Ook omdat we even op de centen moeten letten doordat afgelopen 2,5 maand nogal duur warenquote:
Over een onderwerp naar keuzequote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Wat was dat voor presentatie dan???
Een 8 is wel mooi![]()
Flappie op de radio nu
maar mooi wel een 8!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Over een onderwerp naar keuzeMet pathos, ethos en logos? En met een pakkend einde en begin. En met een metafoor. Zonder voorlezen. 3-5 minuten.
Iedereen moest heel hard lachen toen ik zei dat mijn presentatie over kerstbomen ging..
Ja snap ik, maar tis wel een leuk kadootje voor jezelf waar je lang plezier van hebt , en jullie hebben t wel verdiendquote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef bigbird het volgende:
[..]
Yes, dus vanavond even thuis rustig voor zitten. Ook omdat we even op de centen moeten letten doordat afgelopen 2,5 maand nogal duur waren
Jaquote:
Tuurlijk, ik PM je het linkje naar de post wel, hoef je niet te zoeken laterquote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ik hier alleen niet opslaan dus wil je hem laten staan?
Ik ken alleen de Portugese hier geboren variant idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Quapa is als pup uit Spanje gekomen, dat scheelt denk ik wel een boel
Oh ik dacht dat die die jij kende wss spaanse honden met een heel verleden waren maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Portugese hier geboren variant idd.
"en mijn grote dank voor dhr S., die mij subtiel wees op de glimmende ballen van Geert..."quote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
Ik had eigenlijk nog een dankwoord moeten houden over MrSubtle en zijn metafoor
Nuh, heel naar Hollands verleden in het eerste levensjaarquote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die die jij kende wss spaanse honden met een heel verleden waren maar dat is dus niet zo
Dat vind ik zelf nou stiekem ookquote:Op donderdag 10 december 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar tis wel een leuk kadootje voor jezelf waar je lang plezier van hebt , en jullie hebben t wel verdiend
en als je ze alletwee bij dezelfde bestelt dan heb je maar 1x verzendkosten!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf nou stiekem ook
Yups, ze hebben daar ook setjes van 3 bentoboxen geloof ikquote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en als je ze alletwee bij dezelfde bestelt dan heb je maar 1x verzendkosten!
Goedemorgen!!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef Morretje het volgende:
Hellleeeeuuuuuuuuuuuu!![]()
*Bijgelezen heeft*
wat goed!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef Morretje het volgende:
Hellleeeeuuuuuuuuuuuu!![]()
*Bijgelezen heeft*
Tja, ik weet niet meer wanneer jij naar bed ging gisterquote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat goed!![]()
(had ik tijdens het posten iets gemist???)
Ik zou mij er maar niet te veel van voorstellen Maes.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn pakje verstopt, ik kon de spanning niet aan
*kloonscan runt*quote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
Ik zou mij er maar niet te veel van voorstellen Maes.
Mijn laatste vraag over je verlanglijstje heb je niet beantwoord, daarom heb ik het verder aan mijn elfjes overgelaten om iets voor jou te bedenken. Nu is het alleen zo dat ik sommige van mijn elfjes ervan verdenk eigenlijk pixies te zijn, en die staan niet bepaald bekend om hun subtiele gevoel voor humor.
Ik hoop voor je dat het meevalt, en volgend jaar wel braaf antwoord geven als ik wat vraag!
Santa
quote:
ik weet het zelf niet eens meer...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet meer wanneer jij naar bed ging gister![]()
Zag wel een nieuw deel van het boek voorbij komen..
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
Ik zou mij er maar niet te veel van voorstellen Maes.
Mijn laatste vraag over je verlanglijstje heb je niet beantwoord, daarom heb ik het verder aan mijn elfjes overgelaten om iets voor jou te bedenken. Nu is het alleen zo dat ik sommige van mijn elfjes ervan verdenk eigenlijk pixies te zijn, en die staan niet bepaald bekend om hun subtiele gevoel voor humor.
Ik hoop voor je dat het meevalt, en volgend jaar wel braaf antwoord geven als ik wat vraag!
Santa
Nu lunchenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Bijna pauze.
Aangezien Kees dr fans steeds mn kantoor komen binnenstormen heb ik bijna geen privacy vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |