Echt wel hoor, Chico heeft Billy ook zelf uitgezocht, dr komt hier niks in huis zonder zijn toestemmingquote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar niet meenemen op kraamvisite...
Niet om het een of ander, maar je wil kees opeten, hij telt niet bij de roedel... mot je 'm gewoon niet of zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, ik mag dr nog wel eentje bij als t echt een leukerd is vind ik, maar 5 is de max![]()
4 was de max, maar Kees telt niet
Kees was een krijgertje en kwam onbedoeld als hondje nr 5 binnen. Ze is echt keilief hoor, heel leuk ding, maar niet echt mijn hondje zeg maarquote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je wil kees opeten, hij telt niet bij de roedel... mot je 'm gewoon niet of zo?
she doesn't like bitches!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je wil kees opeten, hij zij telt niet bij de roedel... mot je 'm haar gewoon niet of zo?
En ik hanteer het last in first out beleidquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik hanteer het last in first out beleid
Oh wilde je ook sneeuw?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greys? Ik heb je linkje voor het sneeuw maken in je ava gezien hoor. Had alleen geen zin om me erin te verdiepen gisteravond.
Ga hem zaterdag opzoeken
Nee nog niet, er is zoveel en ik kan moeilijk kiezenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Hejje al bentospul besteld?
Schat!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wilde je ook sneeuw?Of wilde je wat anders?
[ afbeelding ]
Ja erg hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nee nog niet, er is zoveel en ik kan moeilijk kiezen
Kan ik hier alleen niet opslaan dus wil je hem laten staan?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn presentatie
Ze vond het heel logisch maar ook apart hoe ik van gezellige lichtjes waar ik zo van genoot, naar de haagsch hogeschool ging, naar de kerstboom als heidens gebruik, dat de christenen dat over hebben genomen in de heilige drie eenheid, waarom andere geloven dat niet doen, dat marrokko en iran etc. allemaal WEL kerstbomen hebben (met foto) om het nieuwe jaar te vieren, dat geert er uiteraard kamervragen over heeft en dat geert wilders met glimmende ballen je toe zou stralen in de hal: dat zou aanstootgevend zijn!
En ik had als e nige heel goed gebruik gemaakt van de pathosEn het was zo van deze tijd en zo actueel
![]()
hahaha, dat had ik ook. (maar degene die ik heb is nu niet meer te koop volgens mij...quote:
Yes, dus vanavond even thuis rustig voor zitten. Ook omdat we even op de centen moeten letten doordat afgelopen 2,5 maand nogal duur warenquote:
Over een onderwerp naar keuzequote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Wat was dat voor presentatie dan???
Een 8 is wel mooi![]()
Flappie op de radio nu
maar mooi wel een 8!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Over een onderwerp naar keuzeMet pathos, ethos en logos? En met een pakkend einde en begin. En met een metafoor. Zonder voorlezen. 3-5 minuten.
Iedereen moest heel hard lachen toen ik zei dat mijn presentatie over kerstbomen ging..
Ja snap ik, maar tis wel een leuk kadootje voor jezelf waar je lang plezier van hebt , en jullie hebben t wel verdiendquote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef bigbird het volgende:
[..]
Yes, dus vanavond even thuis rustig voor zitten. Ook omdat we even op de centen moeten letten doordat afgelopen 2,5 maand nogal duur waren
Jaquote:
Tuurlijk, ik PM je het linkje naar de post wel, hoef je niet te zoeken laterquote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ik hier alleen niet opslaan dus wil je hem laten staan?
Ik ken alleen de Portugese hier geboren variant idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Quapa is als pup uit Spanje gekomen, dat scheelt denk ik wel een boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |