Dat je wel een topic maaktquote:Op donderdag 10 december 2009 10:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed gaan ze hè? Ik vind het zo leuk om te volgen. Helemaal omdat wij volgend jaar aan de verbouwklus beginnen.
De hond ook niet natuurlijk, daar ga ik echt niet voor betalen maar daar gaat ze ook echt geen geld voor vragenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t reserveren kost niks? of de hond?
Yups, veel windhonden zijn heel lief hoor, podenco's zijn bij de mildere.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nais. De podenco's die ik ken zijn hele lieve honden.
ai ai ai, en dan vreemdgaan met zn achterkleinzoon...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond nog een leuke van Chico en zijn lief:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, veel windhonden zijn heel lief hoor, podenco's zijn bij de mildere.
Ik bedenk alleen net dat t mss niet echt een losloophond gaat worden, dus ik wacht echt ff goed af, want dat wil ik niet.
Ja das best triest als je dat op je oude dag overkomt eigenlijk hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ai ai ai, en dan vreemdgaan met zn achterkleinzoon...
Niet als dr een jachtinstinct van een podenco in zit, das tegennatuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij maakt toch van alle niet-losloop-honden losloophonden?
nou ja, hopelijk is het een puff-instinct...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als dr een jachtinstinct van een podenco in zit, das tegennatuurlijk
De podenco's waar ik mee bekend ben kunnen gewoon los lopen hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als dr een jachtinstinct van een podenco in zit, das tegennatuurlijk
Ja Quapa kan ook prima los maar een paar keer per jaar staat dr baasje toch maar mooi een paar uur te wachten tot de dame zin heeft om terug te komen en dat is zoooooooo niet mijn dingquote:Op donderdag 10 december 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De podenco's waar ik mee bekend ben kunnen gewoon los lopen hoor.
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das best triest als je dat op je oude dag overkomt eigenlijk he
Ah oke. Ik ken alleen mutsen die achterom kijken of je er nog wel aan komt. Maar dat zijn ook echt beestjes die een knauw gekregen hebben en zichzelf onderaan de roedel plaatsen. Wellicht niet representatief voor het jacht instinct voor podenco's. Wel zijn ze nog heel snel en zien ze er jong uit ondanks de bejaarde leeftijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Quapa kan ook prima los maar een paar keer per jaar staat dr baasje toch maar mooi een paar uur te wachten tot de dame zin heeft om terug te komen en dat is zoooooooo niet mijn ding
Quapa is als pup uit Spanje gekomen, dat scheelt denk ik wel een boelquote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ken alleen mutsen die achterom kijken of je er nog wel aan komt. Maar dat zijn ook echt beestjes die een knauw gekregen hebben en zichzelf onderaan de roedel plaatsen. Wellicht niet representatief voor het jacht instinct voor podenco's. Wel zijn ze nog heel snel en zien ze er jong uit ondanks de bejaarde leeftijd.
Mogge!quote:
erbij! gewoon erbij!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga echt es ff goed afwachten, want eigenlijk kan ik dan net zo goed die showpoedelpup van dr nemen later volgend jaar he
No way, ik mag dr nog wel eentje bij als t echt een leukerd is vind ik, maar 5 is de maxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |