1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ben jij wel dik danquote:Op donderdag 10 december 2009 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel sportief op je 83e!!!![]()
![]()
Ik ben nu niet eens heel sportief!
nee, maar ik eet ook niet alleen wat ik lekker vind... ik eet ook dingen die ik "mwah" vind...quote:
Ze IS ook een aandachtshoer die d'r waffel had moeten houden bij Jensenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, als mijn moeder mijn vader zo zou afzeiken op tv zou ik dr es een lesje leren geloof ik
ja, dat zei ik dus ook, dat je je beest opeet en dan dagen later nog dood gaat. Maar misschien dat ik ze wel aan mn kinderen zou voeren hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:33 schreef Greys het volgende:
No way dat ik Bink of Boor ging eten in tijden van nood
Dat zou me dan wellicht een paar dagen uitstel geven en dan ging ik daarna toch dood zeker
Dus dat lijkt me nogal nutteloos. Want als het om een paar dagen gaat dan red je die paar dagen ook nog wel zonder eten.
[..]
Ze IS ook een aandachtshoer die d'r waffel had moeten houden bij Jensen
Maar dat maakt het 'optreden' van Maassen nog niet minder sneu
(En dat het vreemdgaan van Adam begrijpelijk was omdat zij zo'n doos is, dat vind ik dan weer een beetje goedkoop scoren, maar dat moge duidelijk zijn dat ik er zo over denk en dat ik me dat zelf ook enigszins aantrek. Vreemdgaan verdien je niet, als je je vrouw zo haat dan moet je daar gewoon vanaf ipv ... enz.)
Staat je oven al dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:37 schreef Ml-etje het volgende:
Oh oh-oh je mag je doggies bij mij in de oven stoppen hoorgroot zat.
Moet hem nog wel even testen
Ja, heerlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Had ik al verteld dat ik een poetsmevrouw heb?![]()
Hoe is het hier, heb ik nog wat gemist?
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Had ik al verteld dat ik een poetsmevrouw heb?![]()
Hoe is het hier, heb ik nog wat gemist?
Jaloers isquote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Staat je oven al dan?
* Maes rent naar desbetreffend topique
Aan de andere kant zo'n poetsmevrouw heeft ook nadelen en ik heb er een dag vrij voorquote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!![]()
*jaloers is...*
Ik heb er ook wel tijd voor, maar ik heb er gewoon echt een schurfhekel aan...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aan de andere kant zo'n poetsmevrouw heeft ook nadelen en ik heb er een dag vrij voor
Die hele dag gaat echt niet op aan poetsen
ik ben nu uitzending gemist aan het kijken...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Greys, ik heb dat hele gedoe van gisteren niet gezien, ik kijk nooit naar DWDD![]()
En ik hoef het ook niet te zien want ik ben echt heel erg Paaymoe![]()
Ik moest wel lachen om de heren van Boulevard en hun non stop sneren naar oude dozen in de Playboy
Ze strijkt ook! (ik heb ook een dag vrijquote:Op donderdag 10 december 2009 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aan de andere kant zo'n poetsmevrouw heeft ook nadelen en ik heb er een dag vrij voor
Die hele dag gaat echt niet op aan poetsen
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Over een week is het pakjesavond
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Over een week is het pakjesavond
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet eens een hekel aan poetsen, maar als je 40 uur werkt dan is het best wel kut dat je dr dan in t weekend minstens een halve dag aan moet spenderen.
Zo, we zijn 1.5 uur hier en Kees heeft iedereen gehad, ze ligt nu uitgeput naast Chico in de mand![]()
Ik keek net hiernaast, ik dacht wat staat Anja raar te dansen?
Stond ze samen met Kees te schuddekonten![]()
En das een van die sjaggie oude wijven waar normaal voor 12 uur geen boe of ba uit komt
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Hier wordt echt altijd iedereen vrolijk van de honden ja![]()
Behalve 1 van de bazen, die is doods en doodsbang voor ze, maar daar moet dan wel de rest van het kantoor onwijs om lachen elke keer
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee waarom , hijs bang voor alle dieren, ook voor vogeltjes buiten![]()
Echt, die KRIJST de boel bij elkaar als hij en Billy elkaar per ongeluk tegen komen in het trappenhuis.
En dan hoor je echt uit alle kamers heel hard gelach komen, en dan begint iedereen te roepen op Billy
Dat lijkt me een enig fotomomentjequote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet eens een hekel aan poetsen, maar als je 40 uur werkt dan is het best wel kut dat je dr dan in t weekend minstens een halve dag aan moet spenderen.
Zo, we zijn 1.5 uur hier en Kees heeft iedereen gehad, ze ligt nu uitgeput naast Chico in de mand![]()
Ik keek net hiernaast, ik dacht wat staat Anja raar te dansen?
Stond ze samen met Kees te schuddekonten![]()
En das een van die sjaggie oude wijven waar normaal voor 12 uur geen boe of ba uit komt
Oh echt, ik baalde dat ik mn camera nog niet uit mn tas had want dan had ik het gefilmdquote:Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat lijkt me een enig fotomomentje
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een poetsmevrouw![]()
Ik zat te bedenken dat dat makkelijk kan van het nietrokengeld eigenlijk
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel tijd voor, maar ik heb er gewoon echt een schurfhekel aan...
Wat ga je met mijn tegelplan doen Maes?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze strijkt ook! (ik heb ook een dag vrijen ik ga 4 uur per week minder werken miv 1-2-10)
Spannend hoor zaterdag, de keuken(ik heb je tegelplan voor de wc gejat)
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Bil doet echt niks, die staat altijd heel verbaasd naar m te kijken, zo van "wat doet die man gek?"![]()
En dan staat mn baas echt te gillen "pak m vaaaaaaaaast, heeeeeelp!".
Hij is nu na een jaar of 5 eindelijk zo ver dat ie buiten wel naast mij en de honden durft te lopen als ik ze aangelijnd heb
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee waarom , hijs bang voor alle dieren, ook voor vogeltjes buiten![]()
Echt, die KRIJST de boel bij elkaar als hij en Billy elkaar per ongeluk tegen komen in het trappenhuis.
En dan hoor je echt uit alle kamers heel hard gelach komen, en dan begint iedereen te roepen op Billy
En wat nou als je net op de radio had gehoord dat in de verte de Amerikanen komen om je te bevrijden, maar je moet het net 10 dagen langer uithouden?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:33 schreef Greys het volgende:
No way dat ik Bink of Boor ging eten in tijden van nood
Dat zou me dan wellicht een paar dagen uitstel geven en dan ging ik daarna toch dood zeker
Dus dat lijkt me nogal nutteloos. Want als het om een paar dagen gaat dan red je die paar dagen ook nog wel zonder eten.
Ja nee hij zegt altijd dat ie bang is dat ze tegen hem aan springen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja, net alsof ze niks kunnen doen als je ze aangelijnd hebt en naast ze loopt...
wat een watje!
Ik denk altijd dat ze op me gaan schijtenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef Maes het volgende:
Ik hou ook niet van vogeltjesdat gefladder
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat nou als je net op de radio had gehoord dat in de verte de Amerikanen komen om je te bevrijden, maar je moet het net 10 dagen langer uithouden?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zou Kees wel opeten, de rest niet, of Kees op offeren zodat Chico het wel zou halenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat nou als je net op de radio had gehoord dat in de verte de Amerikanen komen om je te bevrijden, maar je moet het net 10 dagen langer uithouden?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dan dan dan dan...Ja en waarschijnlijk denken jouw buren hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dan dan dan dan...Ja das een goeie !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik zou gewoon frietjes halenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou Kees wel opeten, de rest niet, of Kees op offeren zodat Chico het wel zou halen![]()
Lekker spekkig is die ook
Gewoon precies zo in mijn toilet plakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
Wat ga je met mijn tegelplan doen Maes?
ja, daar heb ik ook wel een hekel aan. Maar als je bij hem naar hem toe loopt met een parkiet op je vinger, dan rent ie serieus gillend weg...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze op me gaan schijten![]()
Maar ik ben dr niet bang voor, ik zou eerder gewoon pissed zijn als dr zo een vliegende rat op me scheet
ja, maar mijn dieren zitten binnen!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk denken jouw buren hetzelfde
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook wel een hekel aan. Maar als je bij hem naar hem toe loopt met een parkiet op je vinger, dan rent ie serieus gillend weg...
en anders eerst 1 pootje ofzo...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou Kees wel opeten, de rest niet, of Kees op offeren zodat Chico het wel zou halen![]()
Lekker spekkig is die ook
jij mist het "hongerwinter"-deel...quote:
Ook voor mij?quote:
Oh, ja maar alleen frietjes is niet lekker. Er moet wel vlees bij mijn frietjes. Kunnen we kees niet toch opofferen, omdat het gewoon lekker is?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook voor mij?
En voor Chico??
Dan mag Kees blijven leven
Ja HALLLLOOOO let eens op, frietjes kun je het hele jaar halen hoor, OOOOOOK in de winterquote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij mist het "hongerwinter"-deel...
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Gewoon precies zo in mijn toilet plakkenIk heb een zwart/wit geblokte vloer in de hal dus dat sluit mooi aan.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, ja maar alleen frietjes is niet lekker. Er moet wel vlees bij mijn frietjes. Kunnen we kees niet toch opofferen, omdat het gewoon lekker is?![]()
*naar de snackbar rent*quote:Op donderdag 10 december 2009 10:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja HALLLLOOOO let eens op, frietjes kun je het hele jaar halen hoor, OOOOOOK in de winter![]()
Ik heb zwart/wit geblokte tegels als vloer in mijn toiletquote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Gewoon precies zo in mijn toilet plakkenIk heb een zwart/wit geblokte vloer in de hal dus dat sluit mooi aan.
Sure, we hoeven maar een goede reden te hebben toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, ja maar alleen frietjes is niet lekker. Er moet wel vlees bij mijn frietjes. Kunnen we kees niet toch opofferen, omdat het gewoon lekker is?![]()
Oh ja!!!! Oh-oh, laat kees maar leven, we kunnen mijn poetsvrouw eerst nog opetenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een poetsmevrouw. Het was voor mij of full-time werken en een poetsmevrouw of minder werken.
Ik heb voor de poetsmevrouw gekozen. In de vakanties doe ik het wel zelf. En sowieso ben ik het weekend ook nog bezig. Huisdieren enzo he.
En het is droog dus ik moet zo buitenlopen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja HALLLLOOOO let eens op, frietjes kun je het hele jaar halen hoor, OOOOOOK in de winter![]()
Oh ja, als het hongerwinter wordt dan trek ik wel bij je in, eten we je poetsvrouw op ( heb je een grote vriezer ?) en dan poets ik wel hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja!!!! Oh-oh, laat kees maar leven, we kunnen mijn poetsvrouw eerst nog opeten
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja!!!! Oh-oh, laat kees maar leven, we kunnen mijn poetsvrouw eerst nog opeten
edit: tenzij we twee soorten vlees willen... is wel lekkerder natuurlijk
Echte man zorgt gewoon goed voor zijn haremquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
edit: tenzij we twee soorten vlees willen... is wel lekkerder natuurlijk
Nee ik heb niet zo'n grote vriezer, dus we moeten beginnen met armen en benen, dan houdt de rest langerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, als het hongerwinter wordt dan trek ik wel bij je in, eten we je poetsvrouw op ( heb je een grote vriezer ?) en dan poets ik wel hoor
Oh ja, de rest laat je dan gewoon nog ff in leven.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik heb niet zo'n grote vriezer, dus we moeten beginnen met armen en benen, dan houdt de rest langer
Heb je het toilet van Ml (en straks ook die van mij) gezien, echt mooi hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb zwart/wit geblokte tegels als vloer in mijn toilet
Ja maar ons kennende stoppen we uit enthousiasme niet als we eenmaal zijn begonnen met afschieten van katten, dus dan zit je de eerste dagen met een enorm overschot aan vlees, en de rest gooien we dan wegquote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Mr, we doen eerst nog wel alle buurtkatten, alleen op die bij mij kunnen we denk ik wel een jaar vooruit hoor
Nee?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je het toilet van Ml (en straks ook die van mij) gezien, echt mooi hoor
Neuh, in mijn vriezer passen dr wel een boelquote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ons kennende stoppen we uit enthousiasme niet als we eenmaal zijn begonnen met afschieten van katten, dus dan zit je de eerste dagen met een enorm overschot aan vlees, en de rest gooien we dan weg
Ja echt he, en ik mag nog laaaaaaaaaaaang niet aan mn pannekoekenbento beginnenquote:
Ik zou serieus mn hand dr niet voor omdraaien om een kip of een duif te slachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef MrSubtle het volgende:
Goed, genoeg morbide grapjes weer...
Laten we blij zijn dat we het nooit hebben meegemaakt en waarschijnlijk (hopelijk) nooit meer gaan meemakenik moet er persoonlijk niet aan denken welk dier dan ook zelf te moeten doodmaken
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef MrSubtle het volgende:
Goed, genoeg morbide grapjes weer...
Laten we blij zijn dat we het nooit hebben meegemaakt en waarschijnlijk (hopelijk) nooit meer gaan meemakenik moet er persoonlijk niet aan denken welk dier dan ook zelf te moeten doodmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nou ja, meer dat je honger krijgt van verhalen over het opeten van werksters!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt he, en ik mag nog laaaaaaaaaaaang niet aan mn pannekoekenbento beginnen
Ik saboteerde als kind altijd de muizenvallen bij m'n ouders in de kelder, want ik vond het zielig voor de muizenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou serieus mn hand dr niet voor omdraaien om een kip of een duif te slachten.
En een dik knijn lukt me ook nog wel omdat ik weet hoe lekker ze zijn
Ja hey vleesch is vleesch.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, meer dat je honger krijgt van verhalen over het opeten van werksters!!!
al nieuwe schoenen?quote:
Nope. Ga straks. En MM heeft de auto mee dus ik moet fucking fietsenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik saboteerde als kind altijd de muizenvallen bij m'n ouders in de kelder, want ik vond het zielig voor de muizen
Er zit aan de onderkant van de muizenval een metalen pin dwars. Als je die weg haalt lijkt de val het prima te doen, maar je krijgt er geen muis meer mee dood. Iedere avond was het eten uit de val gevreten, maar er zat nooit een muis in. Mijn ouders dachten dat ze een super muis hadden
Muizenvallen vind ik ook sneu, zoveel last heb je niet van die beestjes zolang ze alleen op zolder en zo zitten . Muisjes zijn cute.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik saboteerde als kind altijd de muizenvallen bij m'n ouders in de kelder, want ik vond het zielig voor de muizen
Er zit aan de onderkant van de muizenval een metalen pin dwars. Als je die weg haalt lijkt de val het prima te doen, maar je krijgt er geen muis meer mee dood. Iedere avond was het eten uit de val gevreten, maar er zat nooit een muis in. Mijn ouders dachten dat ze een super muis hadden
je hebt kees toch mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey vleesch is vleesch.
En ik heb potdorie een vegetarische bento vandaag
Ja maar die moet ik sparen anders wordt Mr boosquote:
daar merkt ie niks van hoor, als jij het niet meldt..quote:Op donderdag 10 december 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die moet ik sparen anders wordt Mr boos
ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar je weet dat ik altijd alles met jullie wil delen
nou, je bent nog net niet zo erg als qwea toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar je weet dat ik altijd alles met jullie wil delen
EEJ IK LEES MEE HOORquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, je bent nog net niet zo erg als qwea toch?
dat bedoelde ik ja...quote:
het is ook geen geheim toch?quote:
Ik doe mn best, maar tis moeilijk aan haar te tippenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, je bent nog net niet zo erg als qwea toch?
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar tis moeilijk aan haar te tippen
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar tis moeilijk aan haar te tippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |