jij mist het "hongerwinter"-deel...quote:
Ook voor mij?quote:
Oh, ja maar alleen frietjes is niet lekker. Er moet wel vlees bij mijn frietjes. Kunnen we kees niet toch opofferen, omdat het gewoon lekker is?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook voor mij?
En voor Chico??
Dan mag Kees blijven leven
Ja HALLLLOOOO let eens op, frietjes kun je het hele jaar halen hoor, OOOOOOK in de winterquote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij mist het "hongerwinter"-deel...
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Gewoon precies zo in mijn toilet plakkenIk heb een zwart/wit geblokte vloer in de hal dus dat sluit mooi aan.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, ja maar alleen frietjes is niet lekker. Er moet wel vlees bij mijn frietjes. Kunnen we kees niet toch opofferen, omdat het gewoon lekker is?![]()
*naar de snackbar rent*quote:Op donderdag 10 december 2009 10:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja HALLLLOOOO let eens op, frietjes kun je het hele jaar halen hoor, OOOOOOK in de winter![]()
Ik heb zwart/wit geblokte tegels als vloer in mijn toiletquote:Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Gewoon precies zo in mijn toilet plakkenIk heb een zwart/wit geblokte vloer in de hal dus dat sluit mooi aan.
Sure, we hoeven maar een goede reden te hebben toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, ja maar alleen frietjes is niet lekker. Er moet wel vlees bij mijn frietjes. Kunnen we kees niet toch opofferen, omdat het gewoon lekker is?![]()
Oh ja!!!! Oh-oh, laat kees maar leven, we kunnen mijn poetsvrouw eerst nog opetenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een poetsmevrouw. Het was voor mij of full-time werken en een poetsmevrouw of minder werken.
Ik heb voor de poetsmevrouw gekozen. In de vakanties doe ik het wel zelf. En sowieso ben ik het weekend ook nog bezig. Huisdieren enzo he.
En het is droog dus ik moet zo buitenlopen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja HALLLLOOOO let eens op, frietjes kun je het hele jaar halen hoor, OOOOOOK in de winter![]()
Oh ja, als het hongerwinter wordt dan trek ik wel bij je in, eten we je poetsvrouw op ( heb je een grote vriezer ?) en dan poets ik wel hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja!!!! Oh-oh, laat kees maar leven, we kunnen mijn poetsvrouw eerst nog opeten
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja!!!! Oh-oh, laat kees maar leven, we kunnen mijn poetsvrouw eerst nog opeten
edit: tenzij we twee soorten vlees willen... is wel lekkerder natuurlijk
Echte man zorgt gewoon goed voor zijn haremquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
edit: tenzij we twee soorten vlees willen... is wel lekkerder natuurlijk
Nee ik heb niet zo'n grote vriezer, dus we moeten beginnen met armen en benen, dan houdt de rest langerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, als het hongerwinter wordt dan trek ik wel bij je in, eten we je poetsvrouw op ( heb je een grote vriezer ?) en dan poets ik wel hoor
Oh ja, de rest laat je dan gewoon nog ff in leven.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik heb niet zo'n grote vriezer, dus we moeten beginnen met armen en benen, dan houdt de rest langer
Heb je het toilet van Ml (en straks ook die van mij) gezien, echt mooi hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb zwart/wit geblokte tegels als vloer in mijn toilet
Ja maar ons kennende stoppen we uit enthousiasme niet als we eenmaal zijn begonnen met afschieten van katten, dus dan zit je de eerste dagen met een enorm overschot aan vlees, en de rest gooien we dan wegquote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Mr, we doen eerst nog wel alle buurtkatten, alleen op die bij mij kunnen we denk ik wel een jaar vooruit hoor
Nee?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je het toilet van Ml (en straks ook die van mij) gezien, echt mooi hoor
Neuh, in mijn vriezer passen dr wel een boelquote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ons kennende stoppen we uit enthousiasme niet als we eenmaal zijn begonnen met afschieten van katten, dus dan zit je de eerste dagen met een enorm overschot aan vlees, en de rest gooien we dan weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |