Yvon er niet meer bij zetten, probleem opgelost.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom nodigen ze nou weer een voetballer uit wanneer Yvon er bij zit? Dat snap ik dan echt niet.
Geen seksbom nee. Een soort van huiskamergeilheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef bloodymary het volgende:
Ja? Ik vind haar een leuk, aardig, lief meisje, maar niet echt iets sexueels hebben.
bron? en dan vooral waar je uithaalt dat het voor minstens 70% geplanned is..quote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik heb een verrassing voor je; het was voor minstens 70% geplanned.
Ja maar, wist Matthijs..? Ja.
En Theo..? Ja.
Maar toch niet Ptwish??? Ook.
Dat zou Nico Diijkshoorn een visionair maken...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Let maar op: over 20 jaar staat Yvon ook met haar poes in de Playboy.
Boeien. Ze zegt verder weinig over het voetbal zelf maar geniet wel duidelijk van de passie waarmee Sjaak over zijn verleden en heden praat.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom nodigen ze nou weer een voetballer uit wanneer Yvon er bij zit? Dat snap ik dan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |