Hans heeft gewoon gelijk en is een beter debater dan Fristsmaquote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Hans is zo te zien oprecht kwaad en wanhopig
Geert heeft er een tijdje gewoond en gewerkt in z'n jonge jaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat hebben die PVV-ers toch met Israël
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat hebben die PVV-ers toch met Israël
hahaquote:
Dat is veel te kort door de bocht, evenals het gezwets van Fritsma.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef Horloge het volgende:
Het is gewoon ordinair landjepik, treiterij en zionisme.
Nee hoor, hij heeft gelijk. Hamas heeft de macht niet gegrepen, ze zijn democratisch gekozen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:36 schreef qonmann het volgende:
van den Broek is fan van Hamas ..Gretta zal zijn vriendin wel zijn
Je gebruikt een Geert-cliché.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef Horloge het volgende:
"Israël vecht voor de westerse waarden, voor alles waar wij voor staan. Daar moeten wij ze dankbaar voor zijn."
Sorry? Het is gewoon ordinair landjepik, treiterij en zionisme. Als dat onze westerse waarden zijn, dan zijn we geen knip voor de neus waard met z'n allen.
ik doelde ook niet op jou, maar op die foto.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hooo.. Ik ben geen pvvman. Wou alleen maar laten zien waar het weg komt...
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Na het gebral van Fritsma is valt de pijnlijkheid van het horen van Kane mee
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt wel genoeg eigenlijk....
Dinand heeft nog steeds zijn kaakklem niet laten verwijderen..quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Na het gebral van Fritsma is valt de pijnlijkheid van het horen van Kane mee
Klopt, maar je kan het de Palestijnen moeilijk kwalijk nemen dat ze in actie zijn gekomen tegen het feit dat er opeens allemaal vreemde mensen hun land over kwamen nemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
Je moet er wel bij zeggen dat Palestina in 1946 bepaald geen onafhankelijke staat was.
Islamistisch vooral, inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Sloggi het volgende:
Leuke afbeelding, hoewel de meeste landen die op het kaartje staan verre van Arabisch zijn.
Dat klopt niet, Palestina was een Brits mandaat, dat ook voor 1948 al door Joden bewoond werd. Het is dus niet zo dat er ineens 'allemaal vreemde mensen' hun land kwamen overnemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan het de Palestijnen moeilijk kwalijk nemen dat ze in actie zijn gekomen tegen het feit dat er opeens allemaal vreemde mensen hun land over kwamen nemen.
Mijn post was wat gechargeerd, maar je kan moeilijk ontkennen dat de Palestijnen nogal wat land zijn verloren in de 20 jaar na WOII.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, Palestina was een Brits mandaat, dat ook voor 1948 al door Joden bewoond werd. Het is dus niet zo dat er ineens 'allemaal vreemde mensen' hun land kwamen overnemen.
Wat wil je nu zeggen met dit plaatje? Wat heeft een uit zijn huis verdreven Palestijn met landen als Sudan, Turkije, Iran, Afghanistan te maken?quote:
En wat dan nog? Palestijnen moesten wegwezen. Er moest een Joodse staat komen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, Palestina was een Brits mandaat, dat ook voor 1948 al door Joden bewoond werd. Het is dus niet zo dat er ineens 'allemaal vreemde mensen' hun land kwamen overnemen.
Jodenhaat is heel normaal in het Midden-Oosten. Het heeft er dus alles mee te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef B-612 het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen met dit plaatje? Wat heeft een uit zijn huis verdreven Palestijn met landen als Sudan, Turkije, Iran, Afghanistan te maken?
Net zo irrationeel, hysterisch als zoiets:
[ afbeelding ]
Afghanistan ligt niet in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jodenhaat is heel normaal in het Midden-Oosten. Het heeft er dus alles mee te maken.
Nee, maar de rest van het kaartje meerendeels wel. Het probleem "Israel" heeft met de hele regio te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Afghanistan ligt niet in het Midden-Oosten.
Hij plaatste de kaart als reactie op een afbeelding waarop te zien is hoe Palestijns grondgebied extreem kleiner is geworden door de jaren heen in die specifieke regio. De enige boodschap die ik uit zijn reactie kan halen is: "Wat maakt de bezetting van Palestijns grondgebied nou uit?! In een straal van 8000 kilometer is er toch moslimland genoeg!"quote:Jodenhaat is heel normaal in het Midden-Oosten. Het heeft er dus alles mee te maken.
Niet alleen met de hele regio, maar met de hele wereld. Niet alleen vanuit historisch perspectief, maar ook als je naar de huidige situatie kijkt. Jammer genoeg gaat politiek niet zozeer om wat juist of rechtvaardig is, maar wat gemakkelijk en mogelijk is, en wat stemmen of steun oplevert. Anders was deze hele kwestie nooit zo uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, maar de rest van het kaartje meerendeels wel. Het probleem "Israel" heeft met de hele regio te maken.
Dat zie ik, maar zo werkt het natuurlijk niet. Het gebied Israel is beladen natuurlijk. De hele historie van het gebied heeft veel betekenis voor Joden, Crhistenen en Moslims. Bovendien moet je het zo zien. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als Arabieren een blinde haat hebben tegen Israel omdat Israel de eerste fout maakte - Joodste staat stichten en Palestijnse inwoners wegjagen - dan zal die blinde haat eeuwig door blijven gaan. Je weet toch hoe irrationeel sommige Moslims zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:31 schreef B-612 het volgende:
[..]
Hij plaatste de kaart als reactie op een afbeelding waarop te zien is hoe Palestijns grondgebied extreem kleiner is geworden door de jaren heen in die specifieke regio. De enige boodschap die ik uit zijn reactie kan halen is: "Wat maakt de bezetting van Palestijns grondgebied nou uit?! In een straal van 8000 kilometer is er toch moslimland genoeg!"
Zie jij hier het kromme niet van in?
Nee, we praten langs elkaar heen. Hoezeer ik het ook met je eens ben, dit is niet waarop ik doelde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar zo werkt het natuurlijk niet. Het gebied Israel is beladen natuurlijk. De hele historie van het gebied heeft veel betekenis voor Joden, Crhistenen en Moslims. Bovendien moet je het zo zien. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als Arabieren een blinde haat hebben tegen Israel omdat Israel de eerste fout maakte - Joodste staat stichten en Palestijnse inwoners wegjagen - dan zal die blinde haat eeuwig door blijven gaan. Je weet toch hoe irrationeel sommige Moslims zijn.
Dat kleine gebied maakt veel uit voor hen. Maar ook voor Joden. Joden hadden ergens anders ook wel een paar voetbalvelden kunnen krijgen, maar daar gaat het niet om. Bovendien is er sprake van een totaal verschillende cultuur. Mensen begrijpen elkaar niet. Het is David tegen Goliath. Palestijnen redeneren anders dan Israeliers.
Het valt me juist zo enorm tegen van Joden (lees Zionisten) religieuze politiek voeren. Vooral omdat ze toch zo ontwikkeld zijn.
Bovendien moeten we niet onderschatten dat Moslims elkaar als broeders zien. Dat kennen wij dus niet. Een arrogant op hen neerkijkend Israel botst dus enorm met Palestijnen.
En ook nog:quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vanavond bij #penw o.a.: Minister Cramer naar Kopenhagen, Bart Chabot in het Groot Dictee en Gerald Alderliefste over alcoholverslaving.
He jammer dat de berisping is ingetrokken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook nog:
Mohammed Enait.
De Raad van Discipline heeft vandaag de berisping tegen advocaat Mohammed Enait vernietigd. De raadsman kreeg die berisping omdat hij weigerde op te staan voor rechters.
Het is een gevaarlijke gek. Ik zou mijn hond nog niet door hem laten verdedigen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat die man zo eigenwijs is want hij is niet dom
Echt hoor. Gewoon een sloot die kant op sturen, wat uiteraard aan de strijkstok blijft hangen. Alsof die gasten daar de koppeling zien tussen dat geld en het klimaatprobleem.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
geld geven zonder duidelijke doelen, goed werk europa
Die hele CO2 emissie ook een totale lacher.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef Horloge het volgende:
[..]
Echt hoor. Gewoon een sloot die kant op sturen, wat uiteraard aan de strijkstok blijft hangen. Alsof die gasten daar de koppeling zien tussen dat geld en het klimaatprobleem.
De advocaat die niet wil opstaan voor rechters en gelijk heeft gekregenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef Ringo het volgende:
Wat doet die chocoladerolmops daar aan tafel? Ik wens hem nu al de gifbeker toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |