Robert Gesink.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
Wie was de sporter ?
Witteman weer domme vrgane gesteld ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Robert Gesink.
Weet ik niet, ik durfde niet te luisteren.![]()
Wat een onzin aanname weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou hij al deze studies hebben afgerond? Als we zo gaan beginnen heb ik inmiddels ook twee universitaire studies en één HBO-opleiding op mijn CV staan...
Daar waarschuwde Witteman gisteren al voor ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben bang dat Dinand gaat zingen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kaneaan tafel en hij gaat 'zingen'
Probeerde al de tt-pagina voor doven, maar daar stond onder, sorry we kunnen de spreker niet verstaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed als Dinant praat heeft ie nog een grotere kutstem
Bestaan die, normale PVVers?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sietse Fritsma een van de normalere pvv-ers
Ik vind hem juist de engste PVV'er.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind die dierenvriend / wifebeater nog net iets engerquote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist de engste PVV'er.
Die is gek, maar deze is enger.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind die dierenvriend / wifebeater nog net iets enger
Die vent kan hetgeen overlast is overlast en het feit dat er allochtonen zijn niet van elkaar scheidenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Op welke grond ?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist de engste PVV'er.
Als zelfs de allochtonen zelf al zeggen wie de overlast veroorzaken benoemen, moet je je natuurlijk afvragen wat het probleem echt is.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die vent kan hetgeen overlast is overlast en het feit dat er allochtonen zijn niet van elkaar scheiden
Zijn hoofdquote:
Inderdaad, dat werkt zo niet. Achterstandswijken heb je altijd en overal, dat is niet uit te bannen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ook een rare oplossing, alsof mensen met veel geld dan middenin zo'n probleemwijk gaan wonen
Gaat natuurlijk niet werken, ze hebben het geprobeerd bij de schilderswijk , groot succesquote:Op donderdag 10 december 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ook een rare oplossing, alsof mensen met veel geld dan middenin zo'n probleemwijk gaan wonen
Dan stem jij waarschijnlijk helemaal niet , want dan kan je de hele 2de kamer onderscharenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn hoofd.
En daarnaast de taal die hij uitslaat en de achterlijke kamervragen die hij stelt.
Nee hoor, bij de PVV en in het bijzonder bij Fritsma is dat veel erger dan bij het gemiddelde kamerlid.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan stem jij waarschijnlijk helemaal niet , want dan kan je de hele 2de kamer onderscharen
Ik zou Laurence Stassen wel eens op tv willen zienquote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef michiel_merk het volgende:
Zo eerst de mos en nu frits wie volgt ?
Wordt ook wel gedaan, pauperwijken met huur van rond de 350 euro platgooien en dan panden neerzetten met 1200 euro vrije sector neerzettenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Het is toch heel makkelijk mensen met te lage inkomens niet in bepaalde wijken te laten wonen: gewoon duurdere huizen neerzetten. Daar is toch geen wet voor nodig?
Geert Wilders heeft geen enkele studie afgemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
een musicus...studie niet afgemaakt natuurlijk, die zal het wel weten
Ach hij zegt iig zinnigere dingen dat onze Sietzequote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
Precies, ik had mn post nog ge-edit, dat is in mijn wijk ook gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt ook wel gedaan, pauperwijken met huur van rond de 350 euro platgooien en dan panden neerzetten met 1200 euro vrije sector neerzetten
Goed idee !quote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou Laurence Stassen wel eens op tv willen zien
[ afbeelding ]
Maar wat hij zegt klopt. Met symptoom bestrijding los je problemen niet op.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
Zal door het opperhoofd komen die tijdje in de kibboets gezeten heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn alle PVV'ers zo voor Israel? Gaat de strijd tegen de Islam zelfs daarin door?
Dat hoort tot de rechts politiek correcte doctrinequote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn alle PVV'ers zo voor Israel? Gaat de strijd tegen de Islam zelfs daarin door?
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
of dat nou de reden is betwijfel ikquote:Op donderdag 10 december 2009 23:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Geld kwestie o.a , de pvv krijgt giften vanuit israel
Dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal door het opperhoofd komen die tijdje in de kibboets gezeten heeft
Hans heeft gewoon gelijk en is een beter debater dan Fristsmaquote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Hans is zo te zien oprecht kwaad en wanhopig
Geert heeft er een tijdje gewoond en gewerkt in z'n jonge jaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat hebben die PVV-ers toch met Israël
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat hebben die PVV-ers toch met Israël
hahaquote:
Dat is veel te kort door de bocht, evenals het gezwets van Fritsma.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef Horloge het volgende:
Het is gewoon ordinair landjepik, treiterij en zionisme.
Nee hoor, hij heeft gelijk. Hamas heeft de macht niet gegrepen, ze zijn democratisch gekozen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:36 schreef qonmann het volgende:
van den Broek is fan van Hamas ..Gretta zal zijn vriendin wel zijn
Je gebruikt een Geert-cliché.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef Horloge het volgende:
"Israël vecht voor de westerse waarden, voor alles waar wij voor staan. Daar moeten wij ze dankbaar voor zijn."
Sorry? Het is gewoon ordinair landjepik, treiterij en zionisme. Als dat onze westerse waarden zijn, dan zijn we geen knip voor de neus waard met z'n allen.
ik doelde ook niet op jou, maar op die foto.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hooo.. Ik ben geen pvvman. Wou alleen maar laten zien waar het weg komt...
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Na het gebral van Fritsma is valt de pijnlijkheid van het horen van Kane mee
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt wel genoeg eigenlijk....
Dinand heeft nog steeds zijn kaakklem niet laten verwijderen..quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Na het gebral van Fritsma is valt de pijnlijkheid van het horen van Kane mee
Klopt, maar je kan het de Palestijnen moeilijk kwalijk nemen dat ze in actie zijn gekomen tegen het feit dat er opeens allemaal vreemde mensen hun land over kwamen nemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
Je moet er wel bij zeggen dat Palestina in 1946 bepaald geen onafhankelijke staat was.
Islamistisch vooral, inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Sloggi het volgende:
Leuke afbeelding, hoewel de meeste landen die op het kaartje staan verre van Arabisch zijn.
Dat klopt niet, Palestina was een Brits mandaat, dat ook voor 1948 al door Joden bewoond werd. Het is dus niet zo dat er ineens 'allemaal vreemde mensen' hun land kwamen overnemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan het de Palestijnen moeilijk kwalijk nemen dat ze in actie zijn gekomen tegen het feit dat er opeens allemaal vreemde mensen hun land over kwamen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |