Precies, ik had mn post nog ge-edit, dat is in mijn wijk ook gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt ook wel gedaan, pauperwijken met huur van rond de 350 euro platgooien en dan panden neerzetten met 1200 euro vrije sector neerzetten
Goed idee !quote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou Laurence Stassen wel eens op tv willen zien
[ afbeelding ]
Maar wat hij zegt klopt. Met symptoom bestrijding los je problemen niet op.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
een musicus...studie niet afgemaakt natuurlijk, die zal het wel weten
Zal door het opperhoofd komen die tijdje in de kibboets gezeten heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn alle PVV'ers zo voor Israel? Gaat de strijd tegen de Islam zelfs daarin door?
Dat hoort tot de rechts politiek correcte doctrinequote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn alle PVV'ers zo voor Israel? Gaat de strijd tegen de Islam zelfs daarin door?
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
of dat nou de reden is betwijfel ikquote:Op donderdag 10 december 2009 23:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Geld kwestie o.a , de pvv krijgt giften vanuit israel
Dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal door het opperhoofd komen die tijdje in de kibboets gezeten heeft
Hans heeft gewoon gelijk en is een beter debater dan Fristsmaquote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Hans is zo te zien oprecht kwaad en wanhopig
Geert heeft er een tijdje gewoond en gewerkt in z'n jonge jaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat hebben die PVV-ers toch met Israël
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |