abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75586845
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Iemand die het prima vind dat minderjarigen aangezet worden tot zelfmoord omdat ze misschien ooit pedo worden vind ik anders ook een redelijk probleem.
Dat mag. Ik niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 13 december 2009 @ 19:23:33 #277
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_75586860
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag. Ik niet.
Natuurlijk vind je je jezelf geen probleem.
  zondag 13 december 2009 @ 19:25:01 #278
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75586911
Ach, laat ze maar die pedoseksuelen ombrengen... ik weet iig wie er schuldig aan is...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_75586921
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

de eerste gaat inderdaad alleen over trials, je punt?

de tweede laat zien dat een systeem met de doodstraf duurder is. dat californie failliet is is niet interessant.
Dat een traject niet alleen uit een trail bestaat. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Nee, het is gewoon een voorbeeld van een (blue) state die niet met geld om kan gaan. Dat zegt niets over het systeem in zijn algemeenheid.
pi_75586950
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef maniack28 het volgende:
Iemand die andere mensen vanwege een geboren afwijking dood wil hebben is m.i. net zo ziek als iemand die kinderen wil neuken.
Zieker.

Ik stel voor er een zelfdoodhulplijn voor op te richten. Opgeruimd staat netjes.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75586968
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef maniack28 het volgende:
Ach, laat ze maar die pedoseksuelen ombrengen...
Mooi om te zien dat we na 11 pagina's toch tot een gemeenschappelijke conclusie kunnen komen!
quote:
ik weet iig wie er schuldig aan is...
Barbara van 5 (bijna 6) die een iets te kort rokje en een wel heel opwindende maillot droeg?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 13 december 2009 @ 19:27:04 #282
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75586984
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat een traject niet alleen uit een trail bestaat. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Nee, het is gewoon een voorbeeld van een (blue) state die niet met geld om kan gaan. Dat zegt niets over het systeem in zijn algemeenheid.
het report over de trials laat zien dat een trial van een ter dood veroordeelde duurder is dan een levenslange. dit onderdeel is dus duurder.

maar natuurlijk zegt dat wel iets over het systeem, wat is dit dan voor redenering?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zondag 13 december 2009 @ 19:28:00 #283
256363 ZoKanIkHetOok
pi_75587016
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef El_Matador het volgende:

Barbara van 5 (bijna 6) die een iets te kort rokje en een wel heel opwindende maillot droeg?
Die wordt niet gered met een hetze.
  zondag 13 december 2009 @ 19:28:24 #284
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75587025
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat we na 11 pagina's toch tot een gemeenschappelijke conclusie kunnen komen!
[..]

nee. de persoon die hem vermoord natuurlijk.

gatverdamme wat probeer je op de emoties van mensen in te spelen, gelukkig ben ik daar niet zo gevoelig voor.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75587074
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Die wordt niet gered met een hetze.
Die wordt gered door de kat op het spek te binden en Benno Larue na een gevangenisstrafje van 3 jaar (niet te zwaar he, die arme zwemleraar heeft het al zo zwaar) gewoon weer lekker de speeltuinen van Den Bosch opsturen.

Ik snap het.

Geen Benno Larue meer betekent dat in ieder geval HIJ geen slachtoffers meer kan maken.

zondag 13 december 2009 @ 19:33:17 #286
256363 ZoKanIkHetOok
pi_75587198
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die wordt gered door de kat op het spek te binden en Benno Larue na een gevangenisstrafje van 3 jaar (niet te zwaar he, die arme zwemleraar heeft het al zo zwaar) gewoon weer lekker de speeltuinen van Den Bosch opsturen.

Ik snap het.

Geen Benno Larue meer betekent dat in ieder geval HIJ geen slachtoffers meer kan maken.
?

Oh, dus omdat ik gevaren zie in de hetze, wil ik dat Benno L. vrij rondloopt?

Volgens mij is er niemand in dit topic die geen levenslang voor die gast wil, hoor?

Wat ziekelijk hoe je de dingen verdraait.
  zondag 13 december 2009 @ 19:34:10 #287
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75587230
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

?

Volgens mij is er niemand in dit topic die geen levenslang voor die gast wil, hoor?

Wat ziekelijk hoe je de dingen verdraait.
ik word moe van die jongen.

als dit topic dicht is hou ik er echt mee op.
pi_75587365
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
?

Vraag 'm eens om een quote waar dat staat
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 13 december 2009 @ 19:39:11 #289
256363 ZoKanIkHetOok
pi_75587424
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ik word moe van die jongen.

als dit topic dicht is hou ik er echt mee op.
Snap ik...

Maar voor wat het waard is, je was een breath of fresh air in dit topic en je hebt je standpunten goed verdedigd. Logica en gezond verstand zijn nog niet dood gelukkig.
pi_75587504
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

het report over de trials laat zien dat een trial van een ter dood veroordeelde duurder is dan een levenslange. dit onderdeel is dus duurder.

maar natuurlijk zegt dat wel iets over het systeem, wat is dit dan voor redenering?
Is maar een onderdeeltje, daarna begint bij levenslang de teller te lopen, terwijl bij het spuitje de teller na een tijdje stop. Dat begrijp je toch wel?

Is een staat, dat zegt weinig of het moet zijn dat jij denkt dat je d.m.v. generaliseren alles aan kan tonen. Maar dat zegt dan vooral wat over jou en niet over de doodstraf.
pi_75587546
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Snap ik...

Maar voor wat het waard is, je was een breath of fresh air in dit topic en je hebt je standpunten goed verdedigd. Logica en gezond verstand zijn nog niet dood gelukkig.
Iemand met een facistische avatar complimenteren over logica en gezond verstand. Ik vind het uitermate dubieus.
  zondag 13 december 2009 @ 19:45:28 #292
256363 ZoKanIkHetOok
pi_75587655
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iemand met een facistische avatar complimenteren over logica en gezond verstand. Ik vind het uitermate dubieus.
Is er niet nog ergens een verkracht kind waar je op af moet rennen om in haar gezicht te schreeuwen "ik ben de enige die met jouw lot is begaan!" ?
pi_75587770
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Is er niet nog ergens een verkracht kind waar je op af moet rennen om in haar gezicht te schreeuwen "ik ben de enige die met jouw lot is begaan!" ?

Misschien kun jij de ouders van de door Dutroux vermoorde kinderen benaderen om het e.e.a te nuanceren en te pleiten voor een 2e kans voor Marc.
  zondag 13 december 2009 @ 19:49:09 #294
256363 ZoKanIkHetOok
pi_75587791
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien kun jij de ouders van de door Dutroux vermoorde kinderen benaderen om het e.e.a te nuanceren en te pleiten voor een 2e kans voor Marc.
  zondag 13 december 2009 @ 19:52:26 #295
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75587911
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is maar een onderdeeltje, daarna begint bij levenslang de teller te lopen, terwijl bij het spuitje de teller na een tijdje stop. Dat begrijp je toch wel?

Is een staat, dat zegt weinig of het moet zijn dat jij denkt dat je d.m.v. generaliseren alles aan kan tonen. Maar dat zegt dan vooral wat over jou en niet over de doodstraf.
goed, dan ga ik door.

Kansas
"The estimated cost of a death penalty case was 70% more than the cost of a comparable non-death penalty case. Death penalty case costs were counted through to execution (median cost $1.26 million). Non-death penalty case costs were counted through to the end of incarceration (median cost $740,000)."
http://www.deathpenaltyinfo.org/node/1080

North Carolina
"The most comprehensive death penalty study in the country found that the death penalty costs North Carolina $2.16 million more per execution than the a non-death penalty murder case with a sentence of life imprisonment."
http://www.deathpenaltyinfo.org/northcarolina.pdf

Maryland
"A new study released by the Urban Institute on March 6, 2008 forecasted that the lifetime expenses of capitally-prosecuted cases since 1978 will cost Maryland taxpayers $186 million. That translates into at least $37.2 million for each of the state’s five executions since the state reenacted the death penalty. The study estimates that the average cost to Maryland taxpayers for reaching a single death sentence is $3 million - $1.9 million more than the cost of a non-death penalty case. (This includes investigation, trial, appeals, and incarceration costs.) The study examined 162 capital cases that were prosecuted between 1978 and 1999 and found that those cases will cost $186 million more than what those cases would have cost had the death penalty not existed as a punishment. At every phase of a case, according to the study, capital murder cases cost more than non-capital murder cases."
http://www.deathpenaltyinfo.org/CostsDPMaryland.pdf

als je het niet wilt weten, zeg dat dan gewoon.
  zondag 13 december 2009 @ 19:53:34 #296
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75587951
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

iemand beoordelen op zijn levensideaal is niet de bedoeling, dat doe ik ook niet bij jou.
pi_75588087
beter 1000 zweepslagen geven per aanraking, en als ze het lef hebben er vooruit te komen dat ze pedo zijn maar nog niks gedaan hebben 999 zweepslagen per gedachte.
pi_75588995
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

goed, dan ga ik door.

Kansas
"The estimated cost of a death penalty case was 70% more than the cost of a comparable non-death penalty case. Death penalty case costs were counted through to execution (median cost $1.26 million). Non-death penalty case costs were counted through to the end of incarceration (median cost $740,000)."
http://www.deathpenaltyinfo.org/node/1080

North Carolina
"The most comprehensive death penalty study in the country found that the death penalty costs North Carolina $2.16 million more per execution than the a non-death penalty murder case with a sentence of life imprisonment."
http://www.deathpenaltyinfo.org/northcarolina.pdf

Maryland
"A new study released by the Urban Institute on March 6, 2008 forecasted that the lifetime expenses of capitally-prosecuted cases since 1978 will cost Maryland taxpayers $186 million. That translates into at least $37.2 million for each of the state’s five executions since the state reenacted the death penalty. The study estimates that the average cost to Maryland taxpayers for reaching a single death sentence is $3 million - $1.9 million more than the cost of a non-death penalty case. (This includes investigation, trial, appeals, and incarceration costs.) The study examined 162 capital cases that were prosecuted between 1978 and 1999 and found that those cases will cost $186 million more than what those cases would have cost had the death penalty not existed as a punishment. At every phase of a case, according to the study, capital murder cases cost more than non-capital murder cases."
http://www.deathpenaltyinfo.org/CostsDPMaryland.pdf

als je het niet wilt weten, zeg dat dan gewoon.
Zit 'm vooral in de trials, dat geven de links in jouw stukjes ook aan. Daar is best wat in te snijden en wij werken hier niet met een jury. Veel tijd en geld gaat zitten in jurygedoe.
pi_75589032
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

iemand beoordelen op zijn levensideaal is niet de bedoeling, dat doe ik ook niet bij jou.
Als iemand een fascistisch plaatje als avatar gebruikt, dan zegt dat wel iets over die persoon.
  zondag 13 december 2009 @ 21:54:16 #300
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75594210
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zit 'm vooral in de trials, dat geven de links in jouw stukjes ook aan. Daar is best wat in te snijden en wij werken hier niet met een jury. Veel tijd en geld gaat zitten in jurygedoe.
wat is het verschil tussen een jury in een doodstraf-zaak en een jury in een levenslange-zaak?

hou er gewoon mee op een neem gewoon op de koop toe dat de doodstraf wat meer geld kost, dat maakt toch ook geen fuck uit? jij wilt immers die pedosexuelen dood, wat boeit het geld dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')