abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75583729
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

wat is dit voor kinderachtig gedoe?
De waarheid is hard he?
  zondag 13 december 2009 @ 17:45:32 #252
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75583795
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

De waarheid is hard he?
gatverdamme man, ben je blijven hangen in de brugklas?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75583979
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je wilt argumenten horen tegen de doodstraf?

1. het kost duurder om iemand dood te maken dan hem levenslang weg te stoppen.
2. door de dader dood te maken krijg je het slachtoffer niet terug.
3. als de staat mensen wilt leren dat mensen doden slecht is, maar het zelf wel doet is dat hypocriet.
4. levenslang in de gevangenis is een straf die zorgt voor eenzaamheid, verlies van vrijheid en psychisch leed. bij de doodstraf is het snel over.
5. er kunnen onschuldigen gedood worden.

aan jouw signatuur te zien geloof je in god, je moet dus jezus zijn voorbeeld volgen en mensen vergeven voor zijn/haar daden.
a. Dat is maar net hoe je het inricht. Iemand op zijn 45e een spuitje geven is goedkoper dan iemand tot zijn 80e in een of andere hotelachtige TBS-kliniek te laten rondlopen.
b. Door de dader vrij rond te laten lopen krijg jet het slachtoffer ook niet terug, maar krijg je alleen maar meer slachtoffers.
c. Door het geven van een spuitje aan pedoseksuelen toont de Staat dat dit gedrag niet gewenst is en dat is een goede zaak.
d. Je vindt dat we mensen waardig moeten behandelen en nu opeens ben je tegen de doodstraf omdat die te waardig zou zijn. Wat wil je nou
e. Bewezen is bewezen.

In de Bijbel staat ook vaak genoeg dat bepaalde daden leiden tot de doodstraf. Of wil jij aan de ouders van de door Dutroux verkrachte en vermoorde kinderen uitleggen dat Dutroux vergiffenis verdient?

God staat de doodstraf toe. Lees bijvoorbeeld maar eens Genesis 9:6 en Romeinen 13:1 t/m 7.
pi_75583986
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

gatverdamme man, ben je blijven hangen in de brugklas?
Jij bent zo ver niet eens gekomen met je fascistische avatar.
  zondag 13 december 2009 @ 18:01:03 #255
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75584219
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

a. Dat is maar net hoe je het inricht. Iemand op zijn 45e een spuitje geven is goedkoper dan iemand tot zijn 80e in een of andere hotelachtige TBS-kliniek te laten rondlopen.
b. Door de dader vrij rond te laten lopen krijg jet het slachtoffer ook niet terug, maar krijg je alleen maar meer slachtoffers.
c. Door het geven van een spuitje aan pedoseksuelen toont de Staat dat dit gedrag niet gewenst is en dat is een goede zaak.
d. Je vindt dat we mensen waardig moeten behandelen en nu opeens ben je tegen de doodstraf omdat die te waardig zou zijn. Wat wil je nou
e. Bewezen is bewezen.

In de Bijbel staat ook vaak genoeg dat bepaalde daden leiden tot de doodstraf. Of wil jij aan de ouders van de door Dutroux verkrachte en vermoorde kinderen uitleggen dat Dutroux vergiffenis verdient?

God staat de doodstraf toe. Lees bijvoorbeeld maar eens Genesis 9:6 en Romeinen 13:1 t/m 7.
1. incorrect, het spuitje zelf is niet duur, de rechtzaken, bezwaren alle ram-bam daar omheen wel.
2. ik ben voor hoge straffen voor pedosexuelen, ECHT levenslang lijkt me een prima straf.
3. dit een cyclus die van beide kanten bekeken kan worden.
4. ik ben niet tegen de doodstraf omdat het pijn doet, ik ben tegen de doodstraf omdat NIEMAND behoort een ander te doden.
5. dus je wilt zeggen dat er geen onschuldigen worden geexecuteerd?

het bijbel verhaal laat ik even zitten, daar weet ik te weinig van af om met gefundeerde argumenten te komen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zondag 13 december 2009 @ 18:01:50 #256
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75584244
-foutje-.
pi_75584541
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

1. incorrect, het spuitje zelf is niet duur, de rechtzaken, bezwaren alle ram-bam daar omheen wel.
2. ik ben voor hoge straffen voor pedosexuelen, ECHT levenslang lijkt me een prima straf.
3. dit een cyclus die van beide kanten bekeken kan worden.
4. ik ben niet tegen de doodstraf omdat het pijn doet, ik ben tegen de doodstraf omdat NIEMAND behoort een ander te doden.
5. dus je wilt zeggen dat er geen onschuldigen worden geexecuteerd?

het bijbel verhaal laat ik even zitten, daar weet ik te weinig van af om met gefundeerde argumenten te komen.
Rechtzaken en bezwaren heb je ook als je iemand levenslang opsluit. Dan moet je ook nog eens iemand levenslang verzorgen. Dure grap. Duurder dan iemand vroegtijd een spuitje te geven.
Levenslang. Dat is the next best na de doodstraf. Wat me wel zorgen baart is het kostenplaatje en de kans op gratie, in vrijheid stelling of ontsnapping.
De overheid en de gerechtelijke macht zijn niet zo maar iemand natuurlijk. De ene persoon hoort de andere persoon ook niet op te sluiten. Toch is het nodig af en toe mensen op te sluiten en hebben we de overheid aangewezen als bevoegde instantie. Zo kan het met spuitjes ook gaan.
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat inderdaad zo is.

Ik vraag me dan toch af waarom je het er bij hebt gehaald...
  zondag 13 december 2009 @ 18:13:21 #258
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75584615
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Rechtzaken en bezwaren heb je ook als je iemand levenslang opsluit. Dan moet je ook nog eens iemand levenslang verzorgen. Dure grap. Duurder dan iemand vroegtijd een spuitje te geven.
Levenslang. Dat is the next best na de doodstraf. Wat me wel zorgen baart is het kostenplaatje en de kans op gratie, in vrijheid stelling of ontsnapping.
De overheid en de gerechtelijke macht zijn niet zo maar iemand natuurlijk. De ene persoon hoort de andere persoon ook niet op te sluiten. Toch is het nodig af en toe mensen op te sluiten en hebben we de overheid aangewezen als bevoegde instantie. Zo kan het met spuitjes ook gaan.
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat inderdaad zo is.

Ik vraag me dan toch af waarom je het er bij hebt gehaald...
nee, de doodstraf is vrijwel altijd duurder dan een gevangene levenslang opsluiten, zoals ik al met bronnen heb aangegeven in dit topic.

overigens heb ik het erbij gehaald omdat ik er vanuit ging dat jezus voor vergiffenis pleit, dit blijkt niet zo te zijn en dan laat ik het er bij liggen.
pi_75584919
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

nee, de doodstraf is vrijwel altijd duurder dan een gevangene levenslang opsluiten, zoals ik al met bronnen heb aangegeven in dit topic.

overigens heb ik het erbij gehaald omdat ik er vanuit ging dat jezus voor vergiffenis pleit, dit blijkt niet zo te zijn en dan laat ik het er bij liggen.
Toon eens een serieuze bron dan.

Ok, halen we de Bijbel weer uit de discussie.
  zondag 13 december 2009 @ 18:41:29 #260
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75585487
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toon eens een serieuze bron dan.

Ok, halen we de Bijbel weer uit de discussie.
"In Tennessee, death penalty trials cost an average of 48% more than the average cost of trials in which prosecutors seek life imprisonment"
- 2004 Report from Tennessee Comptroller of the Treasury Office of Research - blz 1.

"In California the current sytem costs $137 million per year; it would cost $11.5 million for a system without the death penalty."
- Report and recommendations on the administration of the death penalty in California. - blz 12.
  zondag 13 december 2009 @ 18:44:14 #261
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75585582
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom zou je een pedoseksueel waardig moeten behandelen? Zo iemand heeft m.i. al zijn rechten verspeeld.
Zo iemand als jij zou zn rechten m.i. ook al verspeeld moeten hebben.

Over zieke geest gesproken, ga jij gauw achter tralies alsjeblieft!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_75585664
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ah, want iemand die een jou onwelgevallige mening op een forum uit, staat gelijk aan een smerige pedo die een jong meisjesleven voorgoed verneukt (no pun intended), haar complete groei naar volwassenheid de grond in boort (no pun intended) en het voor haar onmogelijk dan wel extreem moeilijk maakt om ooit nog mannen te vertrouwen. Dat uiteraard in het geval ze niet aan stukjes gescheurd wordt.

Ik weet wel wie er ziek is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 13 december 2009 @ 18:48:10 #263
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75585713
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, want iemand die een jou onwelgevallige mening op een forum uit, staat gelijk aan een smerige pedo die een jong meisjesleven voorgoed verneukt (no pun intended), haar complete groei naar volwassenheid de grond in boort (no pun intended) en het voor haar onmogelijk dan wel extreem moeilijk maakt om ooit nog mannen te vertrouwen. Dat uiteraard in het geval ze niet aan stukjes gescheurd wordt.

Iemand die andere mensen vanwege een geboren afwijking dood wil hebben is m.i. net zo ziek als iemand die kinderen wil neuken.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 13 december 2009 @ 18:50:12 #264
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_75585780
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah.

Je geeft niet echt om kinderen.

Afgeven op pedo's is belangrijker voor je.
  zondag 13 december 2009 @ 18:50:55 #265
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75585801
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Iemand die andere mensen vanwege een geboren afwijking dood wil hebben is m.i. net zo ziek als iemand die kinderen wil neuken.
de oorzaak van pedofilie is nog niet aangetoond.
pi_75585859
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Want een bewezen schuldige pedoseksueel dood willen, ter bescherming van de maatschappij en vooral de zwaksten in die maatschappij is hetzelfde als een pedoseksueel die een volkomen onschuldig kind voor het leven verziekt.

Jij moet de definitie van dader en slachtoffer nog maar es herzien.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 13 december 2009 @ 18:56:39 #267
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75585961
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want een bewezen schuldige pedoseksueel dood willen, ter bescherming van de maatschappij en vooral de zwaksten in die maatschappij is hetzelfde als een pedoseksueel die een volkomen onschuldig kind voor het leven verziekt.

Jij moet de definitie van dader en slachtoffer nog maar es herzien.
jij gaat er van uit dat de doodstraf de enige oplossing is, wat niet zo is.
pi_75586058
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

"In Tennessee, death penalty trials cost an average of 48% more than the average cost of trials in which prosecutors seek life imprisonment"
- 2004 Report from Tennessee Comptroller of the Treasury Office of Research - blz 1.

"In California the current sytem costs $137 million per year; it would cost $11.5 million for a system without the death penalty."
- Report and recommendations on the administration of the death penalty in California. - blz 12.

Die eerste gaat alleen over trials.

DIe tweede zegt vooral wat over de inefficientie in California. Niet voor niets is California failliet.
pi_75586075
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk wat te melden of blijft het bij wat getroll?
  zondag 13 december 2009 @ 19:02:19 #270
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75586147
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die eerste gaat alleen over trials.

DIe tweede zegt vooral wat over de inefficientie in California. Niet voor niets is California failliet.
de eerste gaat inderdaad alleen over trials, je punt?

de tweede laat zien dat een systeem met de doodstraf duurder is. dat californie failliet is is niet interessant.
pi_75586168
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

jij gaat er van uit dat de doodstraf de enige oplossing is, wat niet zo is.
Het is de meest definitieve. En realistisch gezien komt die er niet in Europa. Dan vind ik castratie een redelijk alternatief, als de werking maar goed onderzocht wordt.

De huidige manier van omgaan met criminelen in het algemeen (zielige mensen die te weinig geknuffeld zijn) en slachtoffers in het algemeen (die zelfs spreekrecht wordt onthouden in een rechtszaak) moet drastisch op de schop.

zondag 13 december 2009 @ 19:04:06 #272
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75586208
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk wat te melden of blijft het bij wat getroll?
Als pedoseksuelen ombrengen vanwege het feit dat ze dan niet meer op straat zijn en dus geen kinderen meer kunnen misbruiken jouw ding is, ben je dan ook voorstander van mensen die dronken achter het stuur gevonden worden ombrengen? Of moordenaars ombrengen? En verkrachters?

Het argument dat de straat veiliger is als de misdadiger om het leven wordt gebracht is een non argument.... Iedereen verdiend het om te leven, zelfs mensen met een afwijking (waar ze zelf mss helemaal niks aan kunnen doen)
  zondag 13 december 2009 @ 19:04:58 #273
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75586238
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is de meest definitieve. En realistisch gezien komt die er niet in Europa. Dan vind ik castratie een redelijk alternatief, als de werking maar goed onderzocht wordt.

De huidige manier van omgaan met criminelen in het algemeen (zielige mensen die te weinig geknuffeld zijn) en slachtoffers in het algemeen (die zelfs spreekrecht wordt onthouden in een rechtszaak) moet drastisch op de schop.
Open dan een algemeen topic over strafrecht in Europa en focus je niet op pedoseksuelen....
pi_75586733
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:04 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Open dan een algemeen topic over strafrecht in Europa en focus je niet op pedoseksuelen....
Dat bepaal ik altijd nog zelf.

En het pedoseksuelenprobleem is een gebied waar dit soort dingen het ergst worden uitvergroot. Het is de kern van de zaak bijna.

zondag 13 december 2009 @ 19:22:27 #275
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_75586822
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat bepaal ik altijd nog zelf.

En het pedoseksuelenprobleem is een gebied waar dit soort dingen het ergst worden uitvergroot. Het is de kern van de zaak bijna.
Iemand die het prima vind dat minderjarigen aangezet worden tot zelfmoord omdat ze misschien ooit pedo worden vind ik anders ook een redelijk probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')