1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:39 schreef Qwea het volgende:
Jezus. ff de auto voor een jaarlijke beurt wegbrengen. 244 euro
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef trovey het volgende:
Tuk alweer vol![]()
Voor diegenen die dachten dat er niets te zien was op de foto's die ik van Emily had gemaakt vannacht(vandaar dat de boel wat wazig is) hierbij é''en en ander verduidelijkt met Paint en ja ik heb geen Paint-skills
)
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Geen dank, graag gedaan en bla bla.
Ik mag morgen... vrees dat het een stuk hoger gaat uitvallen hierquote:Op woensdag 9 december 2009 15:39 schreef Qwea het volgende:
Jezus. ff de auto voor een jaarlijke beurt wegbrengen. 244 euro
ja aso toch. Maar MM's eigenschuld. Olie vervangen en fucking ruitenwisservloeitstof erop kan die zelf ook. Maar ik blijf het echt echt aso vinden. En dan was er niet eens wat stuk. Afgezien van volgens hun -alweer net zoals vorig jaar- het ruitenwisserblad. Nou die was 27 nogwaquote:
Da's toch best een normale prijs voor een grote beurt van een auto?quote:
Maar dit is een NIEUWE auto he. Van 2008 ofzo. Of 7. iig niet ouder.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik mag morgen... vrees dat het een stuk hoger gaat uitvallen hier
Bij een beurt controleren ze hartstikke veel hoor en vervangen ze ook de 'grote beurt dingen' van je auto en niet alleen de olie en ruitenwisservloeistofquote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja aso toch. Maar MM's eigenschuld. Olie vervangen en fucking ruitenwisservloeitstof erop kan die zelf ook. Maar ik blijf het echt echt aso vinden. En dan was er niet eens wat stuk. Afgezien van volgens hun -alweer net zoals vorig jaar- het ruitenwisserblad. Nou die was 27 nogwa
Ik vind het echt aso veel. Helemaal omdat er niks stuk was.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch best een normale prijs voor een grote beurt van een auto?
Bij een grote beurt worden bijna honderd punten gecontroleerd in totaal en meestal is het een kleine 300 euro inclusief pakkingen, vloeistoffen en materialen.
Ik had vorig jaar een beurt van 1100 euro, maar dat was omdat er een sensor kapot was
was t grote beurt met apK?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt aso veel. Helemaal omdat er niks stuk was.
Wat er gedaan is ;quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een beurt controleren ze hartstikke veel hoor en vervangen ze ook de 'grote beurt dingen' van je auto en niet alleen de olie en ruitenwisservloeistof
Nee want nieuwe auto's hoeven de 1ste 3 of 4 jaar geen apkquote:
Pas je op voor senesta?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
Ik moet vrijdag auto kleine beurt, da's ook zo 300 euro![]()
Oh, en ik zie veel toffe kerst avatars hier (behalve mr. subtle) die mooi mee kunnen doen aan de wedstrijd (zie sig).
Dawast!
Het IS ook veel geld, ik schrik me ook telkens de kolere, maar het is wel 'normaal' en eigenlijk nog best aan de schappelijke kant als je het met andere garages vergelijktquote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt aso veel. Helemaal omdat er niks stuk was.
oh fuck, ik moet nog up-kerstenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
Ik moet vrijdag auto kleine beurt, da's ook zo 300 euro![]()
Oh, en ik zie veel toffe kerst avatars hier (behalve mr. subtle) die mooi mee kunnen doen aan de wedstrijd (zie sig).
Dawast!
De PR mevrouw, wat moet die?quote:
ooh.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het IS ook veel geld, ik schrik me ook telkens de kolere, maar het is wel 'normaal' en eigenlijk nog best aan de schappelijke kant als je het met andere garages vergelijkt
Lees het vorige topic maar even terugquote:
Ik los dat anders op met de grote beurt.....een nieuwe autoquote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja aso toch. Maar MM's eigenschuld. Olie vervangen en fucking ruitenwisservloeitstof erop kan die zelf ook. Maar ik blijf het echt echt aso vinden. En dan was er niet eens wat stuk. Afgezien van volgens hun -alweer net zoals vorig jaar- het ruitenwisserblad. Nou die was 27 nogwa
Huh? Serieuss???quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zie alleen eenquote:
Oh, maar bij de kerst icoontjes en sint icoontjes stemt iedereen op iedereen hoor, da's niet afhankelijk van lief zijn. Daarmee alleen kom je er nietquote:Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar even terugvanaf bladzijde 5 ofzo
Nou ja, dat vind ik wel ja. Maar "das teveel moeite" fucking volgend jaar doe ik dat zelf mooi welquote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh? Serieuss???![]()
Wat een onnnnnnnnzin! Ja idd dat kan je net zo goed zelf doen....
![]()
quote:
Die is toch nieuw?quote:
Ik heb altijd zo'n jerrycan ruitensproeivloeistof achter in de wagen staan, maar meestal is het ding halfleeg en schrijft de garage er toch 5 euro bijquote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh? Serieuss???![]()
Wat een onnnnnnnnzin! Ja idd dat kan je net zo goed zelf doen....
![]()
Deze is tamelijk hysterischquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is toch nieuw?![]()
Hiervoor had ik alleen het duckie, nu met lampjes en kerstman
krijgen we dan een foto van jou in overall die de olie ververst?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik wel ja. Maar "das teveel moeite" fucking volgend jaar doe ik dat zelf mooi wel
ja dat station ben ik ook al gepasseerdquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemiddag.
Wat is er veel gepost sinds vanochtend.
Teveel om bij te lezen.
Ja precies.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik wel ja. Maar "das teveel moeite" fucking volgend jaar doe ik dat zelf mooi wel
Apart toch? Kijk dat ze het doen, mooi, maar dat zou toch gewoon service moeten zijn ofzo? Zoiets simpels? Die auto's van tegenwoordig kan je bijna niks meer zelf aan veranderen, soms lampjes zelfs niet en repareren als ie kapot is (qua motor) dan al helemaal niet. Het enige wat nog kan is ruitenwisservloeistof zelf doen!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n jerrycan ruitensproeivloeistof achter in de wagen staan, maar meestal is het ding halfleeg en schrijft de garage er toch 5 euro bijHet is een goede garage waar ik al jaren kom
Hoiiiiiquote:Op woensdag 9 december 2009 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat station ben ik ook al gepasseerd
nu staat er Tinypic this image has been deletedquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is toch nieuw?![]()
Hiervoor had ik alleen het duckie, nu met lampjes en kerstman
Dakanwelwezuh, maar hij is wel nieuw en Yns zag geen verschil geloof ik met de vorige?quote:
Dat doe ik gewoon in mn normale kleren hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijgen we dan een foto van jou in overall die de olie ververst?
maar voor de foto doe je dat wel toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon in mn normale kleren hoor
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n jerrycan ruitensproeivloeistof achter in de wagen staan, maar meestal is het ding halfleeg en schrijft de garage er toch 5 euro bijHet is een goede garage waar ik al jaren kom
Vooruitquote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar voor de foto doe je dat wel toch?
Nou dat moet je wel zien, das nog duidelijker dan de poes van Troveyquote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dakanwelwezuh, maar hij is wel nieuw en Yns zag geen verschil geloof ik met de vorige?
Dat kan ik me niet voorstellen
Nee hoor...alleen maar de race-chat hierquote:
arme kees en karel.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat moet je wel zien, das nog duidelijker dan de poes van Trovey![]()
Collega stond hier net onwijs te drammen, ik ben bezweken, Kees moet morgen weer es mee naar kantoor en Karel dus ook
Olie bijvullen is wel wat anders dan totaal vernieuwen he!?>! Een litertje erbij gooien kan ik ook wel, maar als ze de filters vervangen en de auto op de brug zetten en alles er uit laten lopen en nieuwe olie er in gooien, betaal je daar nou eenmaal voor.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga gewoon volgend jaar het zelf doen, en zeggen "die olie en die vloeistof mag je schrappen en van het bedrag afhalen. Die heb ik net zelf gedaan."
Oeh lkkr.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
ik zal zo echt maar eens gaan afwassen. En daarna kip tandori maken
Kees vindt dat vreselijk leuk want dan kan ze de hele dag bij iedereen onwijs snollenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
arme kees en karel.
Ik vind het wel tof dat die beesten daar gewoon mee naartoe mogen
Ze had hem nog wat aangepast, kerstballen erbij bovenin zag ikquote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/upload/091209_3185_DuckieKerst.jpg
gebruik die link eens.
Ik gok de kerstman, maar dat is hem vergevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wie danst dr nu uit de maat, de kerstman of t duckie?
Proest.....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wie danst dr nu uit de maat, de kerstman of t duckie?
Ja daar heb je wel een punt idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Olie bijvullen is wel wat anders dan totaal vernieuwen he!?>! Een litertje erbij gooien kan ik ook wel, maar als ze de filters vervangen en de auto op de brug zetten en alles er uit laten lopen en nieuwe olie er in gooien, betaal je daar nou eenmaal voor.
Oh dear en dat is kleiner dan dat statief he....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
Statief gevondeniets met ingeving van kijk eens in de kast
nu t plaatje nog
en nu nog een kudde rendieren die door het beeld rennen en klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had hem nog wat aangepast, kerstballen erbij bovenin zag ik
Nu doet ie het weer!
in het feestdagen gedeelte, is een topic waar je dat kan vragenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef trovey het volgende:
Kan iemand me even doorgeven waar dat oppimpen kan....ik kan het niet vinden(de sneeuw heb ik zelf gedaan)....ik mis nog wat bij Sasha.....
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #11quote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef trovey het volgende:
Kan iemand me even doorgeven waar dat oppimpen kan....ik kan het niet vinden(de sneeuw heb ik zelf gedaan)....ik mis nog wat bij Sasha.....
Ja!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu nog een kudde rendieren die door het beeld rennen en klaar
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef Greys het volgende:Ik zag zojuist voor het eerst sinds weken Inge, Pieter en Ian in de vijver!
Alledrie zijn ze er nog!
Hoe zou het McMossel vergaan?
de watte?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zag zojuist voor het eerst sinds weken Inge, Pieter en Ian in de vijver!
Alledrie zijn ze er nog!
die UI kan voller ...quote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Dat ontbreekt er wel nog aan he !
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zag zojuist voor het eerst sinds weken Inge, Pieter en Ian in de vijver!
Alledrie zijn ze er nog!
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
Oh sorryIk ga er soms ook van uit dat iedereen dat weet hier
![]()
Ik heb een vijvertje in de voortuin sinds dit jaar met daarin drie vissen.
Inge (de Bruijn), Pieter (vdHoogenband) en Ian (Thorpe).
En een grote zoetwatermossel genaamd McMossel, die ik af en toe over de bodem hoor galopperen.
Had ze al weken niet meer gezien en vanmiddag heb ik de bladeren uit het vijvertje gevist die er in gevallen waren en zojuist waren ze alledrie weer in beeld
McMossel-fan!quote:
LOL!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
![]()
En een grote zoetwatermossel genaamd McMossel, die ik af en toe over de bodem hoor galopperen.
Had ze al weken niet meer gezien en vanmiddag heb ik de bladeren uit het vijvertje gevist die er in gevallen waren en zojuist waren ze alledrie weer in beeld
Ai heeel lief van de DA maar je gaat idd weer zitten snotteren. Ik ken dat heb hier ook zo'n kaartje liggen van ebony van 3 jaar geleden. Kan er nog steeds geen afscheid van nemen net als van de enige foto die ik nog van haar heb waar ze alleen op staat.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Leuke ava Greys![]()
Hier gelukkig een zwagert die automonteur is.
Dat scheelt aanzienlijk in de kosten![]()
Pffff, kom net thuis...lekker gewerkt enzo en vol wilde plannen om langs de supermarkt te gaan enzo....
Ligt er een kaartje in de bus dus ik jubelend dat ding open maken om te zien wie in onze familie de "eerste kerstkaart van het jaar" wedstrijd heeft gewonnen.
Ist een kaartje van de DA om ons sterkte te wensen.
Nou, laat die wilde plannen maar weer zitten, eerst de snotneus maar es weer snuiten en de oogjes drogen
Ik had al zo'n vermoeden dat je met Mc Mossel een mossel bedoeldequote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Nou snap ik het. Lief.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Is ook heel lief jaquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ai heeel lief van de DA maar je gaat idd weer zitten snotteren. Ik ken dat heb hier ook zo'n kaartje liggen van ebony van 3 jaar geleden. Kan er nog steeds geen afscheid van nemen net als van de enige foto die ik nog van haar heb waar ze alleen op staat.
Scherpquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je met Mc Mossel een mossel bedoelde
Ik ook ja....al had ik het niet verwacht...of beter gezegd; niet meer aan gedacht dat ze iets zou kunnen sturen.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ing.
Nja, mijn da heeft helemaal niks laten horen, dat vind ik ook maar raar eigenlijk
Nee maar om hem nou in het zicht te gaan lopen bewaren? Er zit geen lijstje om niks niet. Hij hing in zo'n inschuifgeval aan de muur waar meerdere foto's in kunnen en die is weg maar die foto die blijft hier maar op de magnetron liggen.Ach dat was ook zo'n schatje en als ik toen geweten had van instellingen als het DTH dan was ze er nog wel geweest maar niet meer in huis.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ook heel lief ja![]()
En je hoeft die foto + kaart toch ook niet weg te doen?![]()
Kan je nagaan hoe ik heb staan bleeren toen ik het kaartje namens jullie kreeg....damn, het hield niet meer op
Niet elke dierenarts stuurt een kaartje....hier stond Murphy zowel bij de oude dierenarts en bij de nieuwe....de oude stuurde een kaartje, bij de nieuwe wensten ze me sterkte toen ik het meldde maar geen kaartje......ach zie ik ook terug in de prijzen die ze rekenen denk ik maar, het verdriet is er in ieder geval niet minder om.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:Ing.
Nja, mijn da heeft helemaal niks laten horen, dat vind ik ook maar raar eigenlijk
quote:
Dat is, minstens gezegd, heel slordigquote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Mijn DA vroeg niet eens hoe het ging of naar Frits toen ik er later weer kwam, dat stoorde me ook eigenlijk![]()
ERGER nog, mn vriendin, die gaat bij dezelfde da, en haar hondje ging vlak na Frits onverwachts dood, en daar is de DA toen de hele dag mee in de weer geweest, die kreeg wel een oproep voor de enting van het inmiddels dode hondje
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Mijn DA vroeg niet eens hoe het ging of naar Frits toen ik er later weer kwam, dat stoorde me ook eigenlijk![]()
ERGER nog, mn vriendin, die gaat bij dezelfde da, en haar hondje ging vlak na Frits onverwachts dood, en daar is de DA toen de hele dag mee in de weer geweest, die kreeg wel een oproep voor de enting van het inmiddels dode hondje
Ja zij was dr echt flink over de zeik van.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is, minstens gezegd, heel slordig
Wat had ze dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee maar om hem nou in het zicht te gaan lopen bewaren? Er zit geen lijstje om niks niet. Hij hing in zo'n inschuifgeval aan de muur waar meerdere foto's in kunnen en die is weg maar die foto die blijft hier maar op de magnetron liggen.Ach dat was ook zo'n schatje en als ik toen geweten had van instellingen als het DTH dan was ze er nog wel geweest maar niet meer in huis.
Qua prijzen vind ik het hier meevallen.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet elke dierenarts stuurt een kaartje....hier stond Murphy zowel bij de oude dierenarts en bij de nieuwe....de oude stuurde een kaartje, bij de nieuwe wensten ze me sterkte toen ik het meldde maar geen kaartje......ach zie ik ook terug in de prijzen die ze rekenen denk ik maar, het verdriet is er in ieder geval niet minder om.![]()
Sterkte Ing
Nja, ik kwam dus drie maanden later en ze was Frits schijnbaar alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg een kaartje voor Poekie( zo van sterkte), en zelfs een belletje. En daarna vroeg ze nog regelmatig hoe ik er aan toe was.
Mijn DA rekent ook belachelijk goedkope prijzen... maar mooi dat ze wel telkens er naar informeerdequote:Op woensdag 9 december 2009 16:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet elke dierenarts stuurt een kaartje....hier stond Murphy zowel bij de oude dierenarts en bij de nieuwe....de oude stuurde een kaartje, bij de nieuwe wensten ze me sterkte toen ik het meldde maar geen kaartje......ach zie ik ook terug in de prijzen die ze rekenen denk ik maar, het verdriet is er in ieder geval niet minder om.![]()
Sterkte Ing
ik heb helemaal wat gemist.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
[..]
Qua prijzen vind ik het hier meevallen.
Oke, we waren bijna 1000 euro armer in 4 weken tijd, maar alleen het bloedonderzoek voor alle 4 katten + extra onderzoeken bij Baloe waren samen al 300 euro...en dan die Interferonkuur ook ff 300 euro.
Qua consulten e.d. heeft ze haast niets gerekend.
Ik geloof 1 consult en 1 visite +euthanasie.
Maar je hebt gelijk; het gemis wordt er niet minder van
Ik vind dat echt heel slordigquote:Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ik kwam dus drie maanden later en ze was Frits schijnbaar alweer helemaal vergeten.
Hoe t kan snap ik niet want ze heeft dr flink op gecashed t afgelopen jaar![]()
Ik breng altijd een kerstkaart langs, mss zet ik op die van dit jaar wel buiten mijn naam en dan Karel, Chico, Billy & Kees ook nog de welgemeende groeten van je oudejaarsbonus Frits, kijken of ze m vat
Da's slordig iddquote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Helaas niet neequote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb helemaal wat gemist.
heet Baloe t niet gered? sorry, sterkte
Mja, maar dat soort dingen kunnen gebeuren. Ik bedoel, een DA is ook menselijk. Maar niet even vragen hoe het gaat naar afloop dat is wel heel kneuzerig IMHO.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's slordig idd![]()
Onze DA heeft ons es laten zitten toen ze zou komen om Mickey in te laten slapen.
Ze zou er tussen 19.30 en 20.00 zijn en om half 11 belde ze half huilend op dat ze op de bank in slaap was gevallen ivm migraine-aanval...en of ze nu direct nog moest komen.
Kan je vertellen dat het een beroerde avond was en de volgende avond stond ze er stipt om 19.30.![]()
We hebben toen niet hoeven betalen btw.
Maar het is haar vergeven, want het is verder echt een superDA
Met Tickel gaat het nu ook erg oplopen.....zo eens wat gaan rekenen...'de specialist tot op heden zo'n 1000 euro (operatie om de fistel te sluiten in de bek, scopie van de neus, oogonderzoek door oogspecialist, medicijnen etc.) en de dierenarts zal het nu zo'n 500 euro zijn...samen 1500 euro en we zijn er nog niet....broer brengt zo de nieuwe oogdruppels mee en aan het einde van de maand ook weer nieuwe AB maar één geluk....het gaat steeds beterquote:Op woensdag 9 december 2009 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Qua prijzen vind ik het hier meevallen.
Oke, we waren bijna 1000 euro armer in 4 weken tijd, maar alleen het bloedonderzoek voor alle 4 katten + extra onderzoeken bij Baloe waren samen al 300 euro...en dan die Interferonkuur ook ff 300 euro.
Qua consulten e.d. heeft ze haast niets gerekend.
Ik geloof 1 consult en 1 visite +euthanasie.
Maar je hebt gelijk; het gemis wordt er niet minder van
Iedere cent waard toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Met Tickel gaat het nu ook erg oplopen.....zo eens wat gaan rekenen...'de specialist tot op heden zo'n 1000 euro (operatie om de fistel te sluiten in de bek, scopie van de neus, oogonderzoek door oogspecialist, medicijnen etc.) en de dierenarts zal het nu zo'n 500 euro zijn...samen 1500 euro en we zijn er nog niet....broer brengt zo de nieuwe oogdruppels mee en aan het einde van de maand ook weer nieuwe AB maar één geluk....het gaat steeds beter![]()
1500 euro.. ik wilde dat ik zo weinig kwijt was geweest voor Baloe . Maar het blijft een berg met geld.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Met Tickel gaat het nu ook erg oplopen.....zo eens wat gaan rekenen...'de specialist tot op heden zo'n 1000 euro (operatie om de fistel te sluiten in de bek, scopie van de neus, oogonderzoek door oogspecialist, medicijnen etc.) en de dierenarts zal het nu zo'n 500 euro zijn...samen 1500 euro en we zijn er nog niet....broer brengt zo de nieuwe oogdruppels mee en aan het einde van de maand ook weer nieuwe AB maar één geluk....het gaat steeds beter![]()
Oei, wat zal dat een kutavond geweest zijn jaquote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's slordig idd![]()
Onze DA heeft ons es laten zitten toen ze zou komen om Mickey in te laten slapen.
Ze zou er tussen 19.30 en 20.00 zijn en om half 11 belde ze half huilend op dat ze op de bank in slaap was gevallen ivm migraine-aanval...en of ze nu direct nog moest komen.
Kan je vertellen dat het een beroerde avond was en de volgende avond stond ze er stipt om 19.30.![]()
We hebben toen niet hoeven betalen btw.
Maar het is haar vergeven, want het is verder echt een superDA
Precies. Dat vind ik altijd zo "mooi" toen ik die 1500 euro voor zn poot kwijt was, had iedereen zoiets van "doe normaal dat geef je toch niet uit voor een hond van 9!" en als je hem nu ziet lopen, ziet snuffelen en vervelend ziet zijnquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei, wat zal dat een kutavond geweest zijn ja![]()
Maar ze heeft het wel netjes opgelost![]()
Mijn da bood niet eens de mogelijkheid om Frits thuis in te laten slapen.
Achteraf dacht ik toen al ergens, als ze een beetje fatsoen gehad had had ze aangeboden om die avond langs te komen en hem thuis even een spuitje te geven.
Dan had ik ieg wel de keus gehad.
Nu kwam ik op consult en stond ze de spuit al te vullen toen ik nog maar amper de beslissing genomen had![]()
Ik weet dus al zeker dat t bij Chico bv no way zo zal gaan hoor
Oh dat is wel tof ja, issie ook nierpatient dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef trovey het volgende:
Krijg net een telefoontje van mijn dierenarts...of Palle mee wil doen met een onderzoek van Utrecht naar nierfalen......gratis bloed/urine-onderzoek en lichamelijk onderzoek.....heb er mee ingestemd....goed voor het onderzoek en zo kan Palle ook nog eens gratisgecontroleerd worden. 22 december o, 13.00 uur...en chips nu heb ik vergeten of ik zelf urine moet inzamelen voor het onderzoek....even bellen
quote:
Ben ik met je eens... maar als het aan mij had gelegen, had poekie nu nog geleefd. En trust me, ze was echt op. Ik kan die beslissing echt niet maken gewoonquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vertrouw geen enkele DA die beslissing toe , ik neem die zelf, t zijn MIJN beestjes, ik moet dr thuis voor zorgen![]()
Niemand weet beter hoe ze het doen dan ik zelf.
Ja, true. Al moet ik zeggen bedenk ik met net dat Shirley dat ook niet vroeg. Geloof ik. Eens aan MM navragen.quote:Maar twas wel een eye opener hoor, ondanks dat ik wel tevreden ben met hoe het met Frits gegaan is, hij had niet langer moeten lijden, en mss had ik wel gezegd als ze aangeboden had om t thuis later die avond te doen dat ik t liever meteen zou doen, maar die optie moet er eigenlijk gewoon wel zijn he?
quote:Zo las ik vorige week van iemand dat ze bij hetzelfde crematorium waar ik Frits gebracht heb WEL zelf dr hond in de oven mocht leggen en zo, toen ik dat met Frits vroeg kon dat allemaal niet, daar ben ik ook wel ff pislink over geweest hoor
Hele berg...en ja de rest laat zich ook niet onbetuigd qua dierenartsenkosten, honden chronisch aan de , natuurlijk dure, medicijnen en nierdieet, Palle aan de Fortekor en nierdieet en Coriandra aan de pilletjes voor de astma........en dat zijn dan de dieren die nu nog leven....zal het maar niet hebben wat de inmiddels overleden beestjes hebben gekost tijdens hun ziekte en de behandeling (wel of niet geslaagde) daarvan. Ach...geld moet rollenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
1500 euro.. ik wilde dat ik zo weinig kwijt was geweest voor Baloe . Maar het blijft een berg met geld.
Ja, dieren zijn idd duur.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Hele berg...en ja de rest laat zich ook niet onbetuigd qua dierenartsenkosten, honden chronisch aan de , natuurlijk dure, medicijnen en nierdieet, Palle aan de Fortekor en nierdieet en Coriandra aan de pilletjes voor de astma........en dat zijn dan de dieren die nu nog leven....zal het maar niet hebben wat de inmiddels overleden beestjes hebben gekost tijdens hun ziekte en de behandeling (wel of niet geslaagde) daarvan. Ach...geld moet rollen
Ja, zit al drie jaar aan de pillen en het dieet maar deed daarvoor ook al vreemd met veel afvallen en dan weer aankomen......alles zitten na te kijken, ook bloed maar ze kwamen er pas 3 jaar geleden achter dat het toch de nieren waren die de problemen gaven, blijkbaar reageerde hij lichamelijk al heel sterk op dat nierfalen voordat het kon worden aangetoond. Hij is nu broodmager, eng broodmager(je zag zijn hele ruggegraat gewoon uitsteken) toen hij net geschoren was eerder dit jaar, maar vreet als een bootwerker en is zeer actief dus zolang hij er nog lol in heeft gaan we maar door. Hij zal het vanzelf wel gaan aangeven dat het voor hem niet meer hoeft, helaas genoeg ervaring gehad met katten met nierfalen (2 zijn er aan overleden in 2008) dus ik weet wanneer het genoeg zal zijn voor hem maar zolang dat niet is.....gewoon doorgaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof ja, issie ook nierpatient dan?
En een beetje goed gedaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo tentamen gehad en gehaald (multiple choice dus antwoorden staan al online), Kerstboompje+versiersels gekocht en opgezet, net een vers bakkie muntthee open dan zo weer aan een opdracht
Amen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Hoe vaak ik niet te horen kreeg; kan je hem niet in laten slapen?
Daar neem je toch geen dier voor!
precies!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amen.
Als ik iets krijg, laten ze mij toch ook niet inslapen
echt? die? en deze dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Moet dit topic nog bijlezen maar wel weer het gekakel in het vorige topic gezien: Ik moet nog een keuze maken maar die autistische kat die per se z'n mandje moet is wel favoriet, al is die niet 'van het kliekje' hier
![]()
Nieuwe favoriete smiley: [ afbeelding ]
Elk woord was gemeend in elk gevalquote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ook heel lief ja![]()
En je hoeft die foto + kaart toch ook niet weg te doen?![]()
Kan je nagaan hoe ik heb staan bleeren toen ik het kaartje namens jullie kreeg....damn, het hield niet meer op
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo tentamen gehad en gehaald (multiple choice dus antwoorden staan al online), Kerstboompje+versiersels gekocht en opgezet, net een vers bakkie muntthee open dan zo weer aan een opdracht
Greys! Ik herken je bijna niet met die kerstman!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik zat net ff met Chico te knuffelen.
Zo heerlijk, dat warme naakte lijf zo met deken en al uit de mand geplukt en dan ligtie zo heerlijk te soezen en te genieten![]()
Collega stond dr bij helemaal te genieten ook, zegt ze ineens.
"ik ben jaloers! ik wil ook zo bij jou op schoot liggen "
![]()
Ik dacht dat ze ook zo een Chico wilde om mee te knuffelen
Ik heb hier geen shampoo staanquote:Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
love is in the air!
(en ik ben nu eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig waar je werkt...)
*je kan je honden meenemen
*je hebt er shampoo staan
*je wordt boos als iemand een mail stuurt met daarin dat jullie bedrijf er iets mee te maken heeft...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb hier geen shampoo staan![]()
Alleen gloss spray van Inecto en leave in conditioner, voor als mn haar droog is.
Of ik m nou hier neer zet of dat ik m nou in mn handtas mee zeul![]()
* ff glosspray sprayen gaat*
Nein, mn shampoo staat thuis op den badrandquote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht shampoo...
![]()
ik dacht al; wat voor werk kun je hebben als je er kan douchen!
ahquote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, mn shampoo staat thuis op den badrand
Een buurman zegt dat ook altijd....jij geeft zoveel uit aan die dieren...zou ik nooit doen.....had ze allang laten inslapen....zeg ik altijd...nou ik lekker wel, mijn beestjes, mijn geld, mijn verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:![]()
Terug van de markt! En allemaal franse kaasjes gekocht voor weinig!![]()
Ontopic:
ik heb ook altijd zoiets van; je neemt een dier dus dan weet je dat het geld kan gaan kosten...
Ik had een konijn (eigenlijk was hij eerst van mijn zusje) en die had een rotte kies. Kies eruit, maar dan groeit de kies eronder gewoon door. Dus hij moest elke 6 weken onder narcose om m bij te vijlen...![]()
Hij was 4 toen ie het kreeg, en is uiteindelijk 9 geworden...![]()
Hoe vaak ik niet te horen kreeg; kan je hem niet in laten slapen?
Daar neem je toch geen dier voor!
Ja mooi is datquote:Op woensdag 9 december 2009 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Een buurman zegt dat ook altijd....jij geeft zoveel uit aan die dieren...zou ik nooit doen.....had ze allang laten inslapen....zeg ik altijd...nou ik lekker wel, mijn beestjes, mijn geld, mijn verantwoordelijkheid.
Maar af en toe mag het wel wat minder met die dierenarts....ze kennen me bij de nieuwe ook al voordat ik wat zeg....en dan kom je te vaak een een dierenarts
de jouwe ís raarquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
M-M gefeliciteerd met het halen van je tentamen.
Wat een ellende-DA-verhalen zeg![]()
Ik vind die van mij ook raarIk ga als Bink weer moet naar de DA van gothic-blackie (toch?
)
Als ik daar binnen kwam lopen hoefde ze alleen maar te vragen "wie heb je mee?"quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Ik hoef ook alleen maar te zeggen als ik bel
"met denise"
Dan weten ze genoeg
Jij komt daar duidelijk veel te vaakquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Ik hoef ook alleen maar te zeggen als ik bel
"met denise"
Dan weten ze genoeg
Van wie het is bedoel je?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
de jouwe ís raar
Ik ben wel heel benieuwd.. heb je een linkje/naam voor me via PM?
Ik merk het al...ook zo'n veelgebruikerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik daar binnen kwam lopen hoefde ze alleen maar te vragen "wie heb je mee?"![]()
En als ik met mn kat kwam zei ze zelf al; ah, Tommie zeker?
ik was ook hypochonder met hem hoor (hij had wel vaak iets though...) Maar ook vaak genoeg dat ik kwam en dat het eigenlijk net niks was en dan hoefde ik niets te betalen... Ik hou van mijn DAquote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik merk het al...ook zo'n veelgebruiker![]()
Die dierenartsen kunnen fijn op vakantie van onze centen
eeeeeehquote:
Z'n oren zitten onder de mutsquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh
het lijkt zo wel een beetje een ijsbeer...![]()
(wel mooi verder hoor...)
Dat haal ik er nou echt helemaal niet uitquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh
het lijkt zo wel een beetje een ijsbeer...![]()
(wel mooi verder hoor...)
Kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij komt daar duidelijk veel te vaak
ja, dat snap ik wel... maar daardoor juist...quote:
Dus ik mag geen pizza's sturen? Flauw.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wie het is bedoel je?
Het is een praktijk met drie dierenartsen en eentje er van is raar.
En die tref ik steedsPM komt er an. Maar verder niets mee doen ofzo he?
Leukquote:
ik zie het zelf ook niet helemaal, maar misschien omdat ik WEET dat er oren onder zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat haal ik er nou echt helemaal niet uit
Seriously.
Ik vind hem cute
Met een echte muts zo te zien
ik vind hem ook wel leuk, maar niet meer echt een konijn...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat haal ik er nou echt helemaal niet uit
Seriously.
Ik vind hem cute
Met een echte muts zo te zien
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
die muts kan verder over zijn kop!![]()
![]()
hijs leuk
Dan vind ik jou nu stomquote:Op woensdag 9 december 2009 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel leuk, maar niet meer echt een konijn...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik kan meestal alleen op dinsdagmiddag en donderdagmiddag ivm werk (als het geen spoed is natuurlijk, anders neem ik vrij) en op de een of andere manier is hij er dan altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ik mag geen pizza's sturen? Flauw.
Kan je niet zeggen dat je die DA niet meer wilt?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mr S Je hebt mijn muts!!!!!![]()
![]()
Ik mag morgen... vrees dat het een stuk hoger gaat uitvallen hier
Ik zat vroeger bij een andere praktijk...was het ook zoquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was ook hypochonder met hem hoor (hij had wel vaak iets though...) Maar ook vaak genoeg dat ik kwam en dat het eigenlijk net niks was en dan hoefde ik niets te betalen... Ik hou van mijn DA
Het erge is dat we bij die dierenarts kwamen doordat de cavia van mn zusje gecastreerd moest worden, en zij waren het goedkoopst...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zat vroeger bij een andere praktijk...was het ook zo...helaas ging de oprichter en dus natuurlijk mijn vaste dierenarts met pensioen en kwam er een andere in die zich had ingekocht.....en toen ging het verschrikkelijk fout. de eerste keer dat ik haar ontmoette merkte ik al al wat afkeurends in haar houding (zoveel dieren
) en het is nooit meer goedgekomen, de dame is ook een echte geldwolf...zo erg dat zelfs de assistentes weggaan omdat ze zo niet meer willen werken, ook de dierenartsen in loondienst zijn er snel weg. Officieel staan mijn katten nog bij hen ingeschreven maar ik heb inmiddels een andere dierenartspraktijk in de arm genomen waar ik me beter bij thuis voel en die goedkoper is. De beide hondjes zitten nog wel bij de oude praktijk i.v.m. de kwaaltjes die ze hebben. Die oude praktijk is heel uitgebreid met de behandelingen en laten dat nou net de behandelingen zijn die met name Sasha af en toe moet hebben (i.v.m. het hart). Bij de nieuwe praktijk zou ik weer doorgestuurd moeten worden naar een specialist. Enfin de nieuwe praktijk weet waarom de hondjes nog steeds bij de oude zitten en vinden dat prima en de oude praktijk weet helemaal van niets....hoeven ze ook niet te weten, de beestjes worden ouder en ouder en elke keer als er eentje overlijdt staat er weer eentje minder ingeschreven bij hen....tot ze allemaal daar niet meer staan ingeschreven en mijn "lidmaatschap"daar vanzelf eindigt
ja, en nou voelt de ss van Ingetje zich helemaal lullig omdat er geen leuk papier om zit!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zat net al die linkjes eens goed te bekijken van de binnengekomen pakketjes... maar zat er bij jou geen vrolijk pakpapiertje om ofzo? Weet je zeker dat het je SS pak wel is?![]()
Maandelijk kom ik er zeker, al is het alleen maar om de medicijnen weer in te slaan maar de laatste tijd met Tickel zien en/of horen ze me bijna wekelijks en als ik geen contact opneem dan bellen zij wel om te vragen hoe het met de horde en met name Tickel gaatquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptVoorheen elke week. Toen maandelijks
En regelmatig wip ik binnen om eens te kijken hoe het met mn zooitje dierenliefhebbers daar gaat.
ik ging ook terugklikken wat mrS gepost had...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
Strega!
Wat maak je soms toch mooie puzzeltjes van je posts!![]()
Je moet onder of boven je quote typen, niet er IN
Wat een rot-favo-smileyquote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Moet dit topic nog bijlezen maar wel weer het gekakel in het vorige topic gezien: Ik moet nog een keuze maken maar die autistische kat die per se z'n mandje moet is wel favoriet, al is die niet 'van het kliekje' hier
![]()
Nieuwe favoriete smiley: [ afbeelding ]
vast om ons vrouwen op afstand te houden...quote:
Bij die oude ben ik 25 jaar klant geweest tot die nieuwe dierenarts het verpestte... de nieuwe heb ik uitgekozen omdat ik daar een paar keer bij de weekenddienst ben geweest met als dieptepunt poesje Bumble zaterdagnachts om 1.00 uur laten inslapen omdat het met de longontsteking niet meer ging (reageerde niet op de AB). Dat was heel dramatisch omdat ze begon te gillen en weg wilde kruipen tijdens het inslapen Ze waren toen zo begripvol midden in de nacht en rekenen maar een fractie wat ze konden vragen...toen hadden ze mij definitief als klant.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het erge is dat we bij die dierenarts kwamen doordat de cavia van mn zusje gecastreerd moest worden, en zij waren het goedkoopst...![]()
En daarna zijn we gebleven omdat ze zo goed/lief/attent waren
Lijkt me wel toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zat net al die linkjes eens goed te bekijken van de binnengekomen pakketjes... maar zat er bij jou geen vrolijk pakpapiertje om ofzo? Weet je zeker dat het je SS pak wel is?![]()
Rot voelt dat dan hé.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een ducttape-doos heurquote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en nou voelt de ss van Ingetje zich helemaal lullig omdat er geen leuk papier om zit!!!
vorig jaar bij OUD waren er ook oningepakte dozen bijquote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
wat ik ook zo fijn vind aan mijn DA is dat ze 24 uur per dag en 7 dagen per week open zijn (altijd 1 DA aanwezig, die slaapt 's nachts op de praktijk of is op 10 min afstand)quote:Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij die oude ben ik 25 jaar klant geweest tot die nieuwe dierenarts het verpestte... de nieuwe heb ik uitgekozen omdat ik daar een paar keer bij de weekenddienst ben geweest met als dieptepunt poesje Bumble zaterdagnachts om 1.00 uur laten inslapen omdat het met de longontsteking niet meer ging (reageerde niet op de AB). Dat was heel dramatisch omdat ze begon te gillen en weg wilde kruipen tijdens het inslapen Ze waren toen zo begripvol midden in de nacht en rekenen maar een fractie wat ze konden vragen...toen hadden ze mij definitief als klant.
Oh nou zo bedoel ik het niet hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en nou voelt de ss van Ingetje zich helemaal lullig omdat er geen leuk papier om zit!!!
Oh!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook een ducttape-doos heur
Helemaal mee ons hoor Q.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Dat vind ik altijd zo "mooi" toen ik die 1500 euro voor zn poot kwijt was, had iedereen zoiets van "doe normaal dat geef je toch niet uit voor een hond van 9!" en als je hem nu ziet lopen, ziet snuffelen en vervelend ziet zijnIk zou er zo nog 8000 voor neertellen als het zou moeten.
Ik snap dat nooit. Wij krijgen zelf toch ook de beste zorg. Waarom een dier dan niet.
Ik had natuurlijk moeten vragen of Mr Mouse daar niet gek van opkeekquote:
Ja maar ik had die van Ing wel ingepakt, dus misschien is het pakpapier er onderweg afgegaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
vorig jaar bij OUD waren er ook oningepakte dozen bij
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik had die van Ing wel ingepakt, dus misschien is het pakpapier er onderweg afgegaan?![]()
Nevermind
Ik had zo'n buurman, die zei dan altijd "Duur zeker hé, die honden"? Dan zei ik: "ik zou het niet weten, ze zijn niet te koop"quote:Op woensdag 9 december 2009 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Een buurman zegt dat ook altijd....jij geeft zoveel uit aan die dieren...zou ik nooit doen.....had ze allang laten inslapen....zeg ik altijd...nou ik lekker wel, mijn beestjes, mijn geld, mijn verantwoordelijkheid.
Maar af en toe mag het wel wat minder met die dierenarts....ze kennen me bij de nieuwe ook al voordat ik wat zeg....en dan kom je te vaak een een dierenarts
Ik wil altijd weer vlugger dan mijn handen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
Strega!
Wat maak je soms toch mooie puzzeltjes van je posts!![]()
Je moet onder of boven je quote typen, niet er IN
Geeft toch nietsquote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil altijd weer vlugger dan mijn handen.
Schaam, schaam
ja, jij ziet er alleen maar meer Fritz in zeker?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Hoi PF!
Catje! Yoko in de kerstboomEn snaai ze dan, vanavond
ML-etje!Dankjewel! Lekker gewerkt vandaag weer?
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef tombolafan het volgende:
ja, jij ziet er alleen maar meer Fritz in zeker?
Wat goed!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat heeft je paps?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Mijn pappa is ziek en nu wil ik koken maar ik kan niet eens zelfstandig van de bank af
Dat is echt megarotquote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Mijn pappa is ziek en nu wil ik koken maar ik kan niet eens zelfstandig van de bank af
Blegh muis.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Grieperig, en bellen? Moi?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat heeft je paps?
(pak de telefoon en bestel iets)
bestellen via thuisbezorgd.nl of justeat.nlquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Ynske het volgende:allemaal mooie kleurtjes katoen nog gescoord, ff eten en dan nog ff voor t sporten wat klooien
Meh, ik ben allang blij dat ik geen zwangere geit benquote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blegh muis.Klinkt niet alsof het al helemaal lekker gaat met je.
Flied lice ni hao!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, schijtSorry....
![]()
Stuur een mailtje naar de chinees
That's the spiritquote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, ik ben allang blij dat ik geen zwangere geit ben
eh?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
zo jammer dat de c1000 de reclame van de coca cola heeft ingepikt
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, ik ben allang blij dat ik geen zwangere geit ben
Gofter wat ben ik weer charmant. Ik vergeet gewoon dat je helemaal nie kan bellenquote:
Dat is een nadeel hier, de praktijken hebben een rotatiesysteem voor de nachtelijke uren en de weekenden.....ik zit dan ook altijd met gekruiste beentjes als er eentje op die tijden eens ziek wordtquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ik ook zo fijn vind aan mijn DA is dat ze 24 uur per dag en 7 dagen per week open zijn (altijd 1 DA aanwezig, die slaapt 's nachts op de praktijk of is op 10 min afstand)
Altijd alle gegevens van de dieren aanwezig enzo...
Gek wief, wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter wat ben ik weer charmant. Ik vergeet gewoon dat je helemaal nie kan bellen
Sorry Muis. Het was echt per ongeluk; ik wilde niet grappig zijn
Hoop dat ik je niet gekwetst heb. En zo wel, dan spijt me dat enorm...
Gofter de gofter
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had zo'n buurman, die zei dan altijd "Duur zeker hé, die honden"? Dan zei ik: "ik zou het niet weten, ze zijn niet te koop"![]()
Het kwartje viel pas na 100 keer.
Dies vet! Ik ga hem straks even vervangenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Muisje, ik was een online Image Editor aan het proberen.
Wil je wat sneeuw?![]()
[ afbeelding ]
Thnx Elies nu zit ik bijna snifff te doen, wat doe je dat weer ontzettend liefquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter wat ben ik weer charmant. Ik vergeet gewoon dat je helemaal nie kan bellen
Sorry Muis. Het was echt per ongeluk; ik wilde niet grappig zijn
Hoop dat ik je niet gekwetst heb. En zo wel, dan spijt me dat enorm...
Gofter de gofter
Mijnes is een zwarte ducttape envelopquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook een ducttape-doos heur
Lekkorr!quote:
Hahaha dat ken ikquote:Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Wat ben ik toch een domme doos.Noooooooooit je boodschappen doen als je honger hebt! Nu heb ik weer veel te veel snaai gekocht.
![]()
Maar ik heb weer te eten en de katten kunnen ook effe vooruit met 12 rollen Carnibest.![]()
Mijn team zat me trouw aan hun kamerdeur op te wachten toen ik thuiskwam.En Yoko had nog energie over om de kerstboom te beklimmen.
Oh wat leukquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Wil je wat sneeuw?![]()
[ afbeelding ]
Ik zelf ookquote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx Elies nu zit ik bijna snifff te doen
Oooh hoe doe je dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Wil je wat sneeuw?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat er ook goede DA's bestaanquote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze DA belde ook nog na het overlijden van Snowy. Nu werken er meerdere en dit was de DA die hem ook geopereerd had en zijn hart echo gemaakt had. Wij kregen later ook nog een kaartje met sterkte. Tijdens zijn ziekteproces belde de DA die we het meest hadden ook zomaar op om te vragen hoe het ging. En ze zijn nog niet eens heel duur. Dus mensen die in mijn regio een goede DA zoeken kan ik deze aanraden.
Gefeliciteerd! Vertelquote:Mijn moeder belde net ik heb er familieuitbreiding bij gekregen.
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Elies, ik kan keigoed mensen bellen en gebeld worden hoor
Nice!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef trovey het volgende:
En...hoe is mijn extra opgepimpte avatar.....toch nog iets van een kerstboommocht ik besluiten dat die er dit jaar niet komt.
Ik heb alvast een voornemen voor volgende jaar: mezelfeens Photoshop aanleren (heb hier een, wat ouder maar wel legaal exemplaar op de computer staan')
Psiesquote:Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt alleen geen idee wat ze zeggen? Dus je lult maar wat voor je uit in de hoop het juiste te zeggen? Mijn oma had vroeger een telefoon die harder kon. Dan hoorde je letterlijk buiten wat iemand zei
Net genoeg dacht ik....die lampjes bovenin en die kerstman maken het net afquote:
Tuurlijk niet! Want jij bent zielig.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Psiesen dan is het vooral niet mijn schuld he
Gewoon doen, dan staat ze maar in de kouquote:Op woensdag 9 december 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Is mijne ook leuker met sneeuw? Ik twijfel nog!
Neu, egniequote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Psiesen dan is het vooral niet mijn schuld he
Die online editor werkt niet als je ava al animated is.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Is mijne ook leuker met sneeuw? Ik twijfel nog!
Zegquote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Want jij bent zielig.![]()
*aait over bolletje*
Zo'n dierenartsassistente hadden wij vroeger. Die zei dan steeds over onze grote blauwe Brits Korthaar poes Celeste, je moet haar een of twee dagen in de week alleen maar spercieboontjes geven.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef P.F het volgende:
Bij mijn ouders hebben 2 dierenartsen samen een praktijk: de ene is wel lief maar de andere zeurt altijd dat ze de kat te dik vindt, terwijl hij dat helemaal niet is
Dan laat ik hem zoquote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die online editor werkt niet als je ava al animated is.
Dus als je sneeuw wilt moet je het even in het FEE topic vragen
Maar ik vind de jouwe juist leuk zo!
Mooi Trovey! Nu zit ik weer te denken, wil ik ook nog sneeuw?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:31 schreef trovey het volgende:
Sneeuw maken is gelukkig makkelijk dankzij die online-editor....nu de rest nog
Ja, dat wil ik ook wel, maar zo duur.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo!
[ afbeelding ]
Zal ff kopiëren hoe het moet zo, momentje.
Tuurlijk niet! Vandaar dequote:Op woensdag 9 december 2009 18:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zegik ben een hoop, maar ik ben niet zielig!
Gelukkig zijn wij bovengemiddeldquote:Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Vandaar de.
Ik vertaal alleen wat de gemiddelde nederlander denkt over mensen met een handicap.
Het staat wel leuk, dus kijk maar of je het verandert!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi Trovey! Nu zit ik weer te denken, wil ik ook nog sneeuw?
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat wel leuk, dus kijk maar of je het verandert!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Blergh, ik weet niet wat ik heb, maar ik zit gewoon al bijna een week niet lekker in m'n velletje... vanavond maar weer vroeg naar bed dus
Zeg maar wat je leuk vindt, dan maak ik er strakkies sneeuw bij.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu wil ik ook een andere ui...
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Blergh, ik weet niet wat ik heb, maar ik zit gewoon al bijna een week niet lekker in m'n velletje... vanavond maar weer vroeg naar bed dus
Niet lekker in je velletje als in ziekig, of een down gevoel?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Leuk! Dank je. Ik heb hem gelijk aangepast.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat wel leuk, dus kijk maar of je het verandert!
[ afbeelding ]
quote:Nieuws: Bouquetreeks; 130 miljoen boeken per jaar
Als schrijver op zoek naar een miljoenenpubliek? Schrijf een bouquetreeksboek. Niet dat je er snel naam mee zult maken (in Nederland verschenen er 3000 - kent iemand een schrijver hiervan?) maar gelezen word je zeker. Jaarlijks gaan er wereldwijd zo'n 130 miljoen bouquetreeksboeken over de toonbank.
''Een recent onderzoek in Amerika heeft uitgewezen dat de helft van de lezeressen hoogopgeleid is'', zegt redacteur Hans Jansen van uitgeverij Harlequin, in een interview met Nu.nl. ''Je vindt ze in alle lagen van de bevolking. Veel meisjes beginnen ze te lezen op hun vijftiende en blijven de reeks tot op hoge leeftijd trouw.''
Een tip van Janssen: de mediterrane man is erg populair, op het moment. Sjeiks doen het minder goed. En homoseksualiteit komt nog niet in het wereldbeeld van de Bouquetreeks voor.
Ja geen idee... ik denk een beetje een combinatie...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet lekker in je velletje als in ziekig, of een down gevoel?
Wat bedoel je?
Heb hier net zo'n man zitten.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Van te vaak vroeg naar bed ga je je ook niet vrolijker voelen he, dus pas daar een beetje mee opquote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja geen idee... ik denk een beetje een combinatie...
oeh ja llekker een grogquote:Op woensdag 9 december 2009 19:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb hier net zo'n man zitten.
Rillerig, beetje kiespijn, beetje warme wangen. Niet helemaal jeu.
Ik heb hem maar een lekker kruidenborreltje gegeven.
Beterschap!
Ja da's wel een goed planquote:Op woensdag 9 december 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Van te vaak vroeg naar bed ga je je ook niet vrolijker voelen he, dus pas daar een beetje mee op
Ga lekker in bad! En daarna nog ff op de bank hangen evt. met laptop
quote:
Pesies! Wij zijn heeeeeel bijzonder.quote:
130 miljoen per jaar...quote:
Subtle in de lappenmand?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Daar heb je gelijk in, ik word vaak nog lamlendiger van lang slapen...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Van te vaak vroeg naar bed ga je je ook niet vrolijker voelen he, dus pas daar een beetje mee op
Ga lekker in bad! En daarna nog ff op de bank hangen evt. met laptop
hoogopgeleide vrouwen lezen natuurlijk ook wel sneller...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
130 miljoen per jaar...
130.000.000 / 365 * 24 * 60 * 60 = meer dan 4 boeken per seconde![]()
zo, alsjeblieft, een ui met sneeuw voor tombolaquote:Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu wil ik ook een andere ui...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |