Dat doe ik gewoon in mn normale kleren hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijgen we dan een foto van jou in overall die de olie ververst?
maar voor de foto doe je dat wel toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon in mn normale kleren hoor
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n jerrycan ruitensproeivloeistof achter in de wagen staan, maar meestal is het ding halfleeg en schrijft de garage er toch 5 euro bijHet is een goede garage waar ik al jaren kom
Vooruitquote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar voor de foto doe je dat wel toch?
Nou dat moet je wel zien, das nog duidelijker dan de poes van Troveyquote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dakanwelwezuh, maar hij is wel nieuw en Yns zag geen verschil geloof ik met de vorige?
Dat kan ik me niet voorstellen
Nee hoor...alleen maar de race-chat hierquote:
arme kees en karel.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat moet je wel zien, das nog duidelijker dan de poes van Trovey![]()
Collega stond hier net onwijs te drammen, ik ben bezweken, Kees moet morgen weer es mee naar kantoor en Karel dus ook
Olie bijvullen is wel wat anders dan totaal vernieuwen he!?>! Een litertje erbij gooien kan ik ook wel, maar als ze de filters vervangen en de auto op de brug zetten en alles er uit laten lopen en nieuwe olie er in gooien, betaal je daar nou eenmaal voor.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga gewoon volgend jaar het zelf doen, en zeggen "die olie en die vloeistof mag je schrappen en van het bedrag afhalen. Die heb ik net zelf gedaan."
Oeh lkkr.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
ik zal zo echt maar eens gaan afwassen. En daarna kip tandori maken
Kees vindt dat vreselijk leuk want dan kan ze de hele dag bij iedereen onwijs snollenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
arme kees en karel.
Ik vind het wel tof dat die beesten daar gewoon mee naartoe mogen
Ze had hem nog wat aangepast, kerstballen erbij bovenin zag ikquote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/upload/091209_3185_DuckieKerst.jpg
gebruik die link eens.
Ik gok de kerstman, maar dat is hem vergevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wie danst dr nu uit de maat, de kerstman of t duckie?
Proest.....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wie danst dr nu uit de maat, de kerstman of t duckie?
Ja daar heb je wel een punt idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Olie bijvullen is wel wat anders dan totaal vernieuwen he!?>! Een litertje erbij gooien kan ik ook wel, maar als ze de filters vervangen en de auto op de brug zetten en alles er uit laten lopen en nieuwe olie er in gooien, betaal je daar nou eenmaal voor.
Oh dear en dat is kleiner dan dat statief he....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
Statief gevondeniets met ingeving van kijk eens in de kast
nu t plaatje nog
en nu nog een kudde rendieren die door het beeld rennen en klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had hem nog wat aangepast, kerstballen erbij bovenin zag ik
Nu doet ie het weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |