ahquote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, mn shampoo staat thuis op den badrand
Een buurman zegt dat ook altijd....jij geeft zoveel uit aan die dieren...zou ik nooit doen.....had ze allang laten inslapen....zeg ik altijd...nou ik lekker wel, mijn beestjes, mijn geld, mijn verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:![]()
Terug van de markt! En allemaal franse kaasjes gekocht voor weinig!![]()
Ontopic:
ik heb ook altijd zoiets van; je neemt een dier dus dan weet je dat het geld kan gaan kosten...
Ik had een konijn (eigenlijk was hij eerst van mijn zusje) en die had een rotte kies. Kies eruit, maar dan groeit de kies eronder gewoon door. Dus hij moest elke 6 weken onder narcose om m bij te vijlen...![]()
Hij was 4 toen ie het kreeg, en is uiteindelijk 9 geworden...![]()
Hoe vaak ik niet te horen kreeg; kan je hem niet in laten slapen?
Daar neem je toch geen dier voor!
Ja mooi is datquote:Op woensdag 9 december 2009 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Een buurman zegt dat ook altijd....jij geeft zoveel uit aan die dieren...zou ik nooit doen.....had ze allang laten inslapen....zeg ik altijd...nou ik lekker wel, mijn beestjes, mijn geld, mijn verantwoordelijkheid.
Maar af en toe mag het wel wat minder met die dierenarts....ze kennen me bij de nieuwe ook al voordat ik wat zeg....en dan kom je te vaak een een dierenarts
de jouwe ís raarquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
M-M gefeliciteerd met het halen van je tentamen.
Wat een ellende-DA-verhalen zeg![]()
Ik vind die van mij ook raarIk ga als Bink weer moet naar de DA van gothic-blackie (toch?
)
Als ik daar binnen kwam lopen hoefde ze alleen maar te vragen "wie heb je mee?"quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Ik hoef ook alleen maar te zeggen als ik bel
"met denise"
Dan weten ze genoeg
Jij komt daar duidelijk veel te vaakquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi is dat
Ik hoef ook alleen maar te zeggen als ik bel
"met denise"
Dan weten ze genoeg
Van wie het is bedoel je?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
de jouwe ís raar
Ik ben wel heel benieuwd.. heb je een linkje/naam voor me via PM?
Ik merk het al...ook zo'n veelgebruikerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik daar binnen kwam lopen hoefde ze alleen maar te vragen "wie heb je mee?"![]()
En als ik met mn kat kwam zei ze zelf al; ah, Tommie zeker?
ik was ook hypochonder met hem hoor (hij had wel vaak iets though...) Maar ook vaak genoeg dat ik kwam en dat het eigenlijk net niks was en dan hoefde ik niets te betalen... Ik hou van mijn DAquote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik merk het al...ook zo'n veelgebruiker![]()
Die dierenartsen kunnen fijn op vakantie van onze centen
eeeeeehquote:
Z'n oren zitten onder de mutsquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh
het lijkt zo wel een beetje een ijsbeer...![]()
(wel mooi verder hoor...)
Dat haal ik er nou echt helemaal niet uitquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh
het lijkt zo wel een beetje een ijsbeer...![]()
(wel mooi verder hoor...)
Kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij komt daar duidelijk veel te vaak
ja, dat snap ik wel... maar daardoor juist...quote:
Dus ik mag geen pizza's sturen? Flauw.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wie het is bedoel je?
Het is een praktijk met drie dierenartsen en eentje er van is raar.
En die tref ik steedsPM komt er an. Maar verder niets mee doen ofzo he?
Leukquote:
ik zie het zelf ook niet helemaal, maar misschien omdat ik WEET dat er oren onder zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat haal ik er nou echt helemaal niet uit
Seriously.
Ik vind hem cute
Met een echte muts zo te zien
ik vind hem ook wel leuk, maar niet meer echt een konijn...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat haal ik er nou echt helemaal niet uit
Seriously.
Ik vind hem cute
Met een echte muts zo te zien
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
die muts kan verder over zijn kop!![]()
![]()
hijs leuk
Dan vind ik jou nu stomquote:Op woensdag 9 december 2009 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel leuk, maar niet meer echt een konijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |