quote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef Ynske het volgende:allemaal mooie kleurtjes katoen nog gescoord, ff eten en dan nog ff voor t sporten wat klooien
Meh, ik ben allang blij dat ik geen zwangere geit benquote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blegh muis.Klinkt niet alsof het al helemaal lekker gaat met je.
Flied lice ni hao!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, schijtSorry....
![]()
Stuur een mailtje naar de chinees
That's the spiritquote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, ik ben allang blij dat ik geen zwangere geit ben
eh?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
zo jammer dat de c1000 de reclame van de coca cola heeft ingepikt
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meh, ik ben allang blij dat ik geen zwangere geit ben
Gofter wat ben ik weer charmant. Ik vergeet gewoon dat je helemaal nie kan bellenquote:
Dat is een nadeel hier, de praktijken hebben een rotatiesysteem voor de nachtelijke uren en de weekenden.....ik zit dan ook altijd met gekruiste beentjes als er eentje op die tijden eens ziek wordtquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ik ook zo fijn vind aan mijn DA is dat ze 24 uur per dag en 7 dagen per week open zijn (altijd 1 DA aanwezig, die slaapt 's nachts op de praktijk of is op 10 min afstand)
Altijd alle gegevens van de dieren aanwezig enzo...
Gek wief, wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter wat ben ik weer charmant. Ik vergeet gewoon dat je helemaal nie kan bellen
Sorry Muis. Het was echt per ongeluk; ik wilde niet grappig zijn
Hoop dat ik je niet gekwetst heb. En zo wel, dan spijt me dat enorm...
Gofter de gofter
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had zo'n buurman, die zei dan altijd "Duur zeker hé, die honden"? Dan zei ik: "ik zou het niet weten, ze zijn niet te koop"![]()
Het kwartje viel pas na 100 keer.
Dies vet! Ik ga hem straks even vervangenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Muisje, ik was een online Image Editor aan het proberen.
Wil je wat sneeuw?![]()
[ afbeelding ]
Thnx Elies nu zit ik bijna snifff te doen, wat doe je dat weer ontzettend liefquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter wat ben ik weer charmant. Ik vergeet gewoon dat je helemaal nie kan bellen
Sorry Muis. Het was echt per ongeluk; ik wilde niet grappig zijn
Hoop dat ik je niet gekwetst heb. En zo wel, dan spijt me dat enorm...
Gofter de gofter
Mijnes is een zwarte ducttape envelopquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook een ducttape-doos heur
Lekkorr!quote:
Hahaha dat ken ikquote:Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Wat ben ik toch een domme doos.Noooooooooit je boodschappen doen als je honger hebt! Nu heb ik weer veel te veel snaai gekocht.
![]()
Maar ik heb weer te eten en de katten kunnen ook effe vooruit met 12 rollen Carnibest.![]()
Mijn team zat me trouw aan hun kamerdeur op te wachten toen ik thuiskwam.En Yoko had nog energie over om de kerstboom te beklimmen.
Oh wat leukquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Wil je wat sneeuw?![]()
[ afbeelding ]
Ik zelf ookquote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Thnx Elies nu zit ik bijna snifff te doen
Oooh hoe doe je dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Wil je wat sneeuw?![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat er ook goede DA's bestaanquote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze DA belde ook nog na het overlijden van Snowy. Nu werken er meerdere en dit was de DA die hem ook geopereerd had en zijn hart echo gemaakt had. Wij kregen later ook nog een kaartje met sterkte. Tijdens zijn ziekteproces belde de DA die we het meest hadden ook zomaar op om te vragen hoe het ging. En ze zijn nog niet eens heel duur. Dus mensen die in mijn regio een goede DA zoeken kan ik deze aanraden.
Gefeliciteerd! Vertelquote:Mijn moeder belde net ik heb er familieuitbreiding bij gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |