Jup! morgen neem ik ff cam mee. Hoop wat foto's te schietenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus morgen word de Grote Markt in Groningen eigendom van 3FM
Het wordt 16.00 dus dan is het logisch dat het begint te storen.quote:
Ja, om 19:15 uur.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
tvp.
wanneer gaan ze het glazen huis in dan?
18de?
Heb je het nou over de mysterieuze verdwijning van Lana?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Sirolf het volgende:
bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor
De 18e.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
tvp.
wanneer gaan ze het glazen huis in dan?
18de?
Mooi, dan kan ik tussendoor nog wat cognac inslaan of de stad verkennen. Maar dit alles onder voorbehoud, mochten de beveiligers de Grote Markt eerder afzetten.quote:
Andere vraag: waar zal ik mijn Vlaamse friet dan kopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus morgen word de Grote Markt in Groningen eigendom van 3FM
quote:Hele middag de ins & outs van #sr09 aangehoord. Vanavond naar Paul McCartney en morgenochtend vanaf 7.30u Giel vervangen, hij gaat t land in
Erg jammer inderdaad. Mooie stem en een mooie damequote:Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze er zo vroeg meegekapt is , ze is nog tijdens de hype gestopt
Vismarktquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Andere vraag: waar zal ik mijn Vlaamse friet dan kopen?
hehe nu je het zegt, ik heb haar nooit gemist en t was me totaal niet opgevallen, maar die was ook zomaar weg....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef broer het volgende:
Heb je het nou over de mysterieuze verdwijning van Lana?
Ja daar hadden Giel en Gerard het over tijdens de backstage, Giel wil de ochtendshow nog doen die dag maar Gerard wou die dag nog uitslapenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik begreep trouwens dat de dame en heren DJ's verplicht met de trein naar Groningen moeten?
Wat vet zou zijn: op de trein in Hilversum worden gezet... en dan rechtstreeks hup het huis in...
Er is maar één God en die woont niet in IJmuiden.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die post toch ook in dit topic
Heerlijk protestnummer. Ik moet nog steeds niets hebben van Idols.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef TheArt het volgende:
Als de term one hit wonder valt, moet ik toch direct denken aan I wanne be a one day fly van One day fly (of Kopspijkers).
Was me niet opgevallen, maar nu je 't zegt...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef broer het volgende:
Nog even over Robbert-Jan: Stenders had het er gisteren ook al over. Misschien dat er toch iets van waarheid in zit?
[..]
Heb je het nou over de mysterieuze verdwijning van Lana?
Amenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is maar één God en die woont niet in IJmuiden.
was te verwachten dat het niets zou zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef Derek010 het volgende:
Foto door Coen en Sander Show gelekt van Patricia Paay! BREAKING NEWS! Klik hier!!! http://pics.bnn.nl/data/media/db_images/original/76341_3cb3c4.jpg
Ik had op z'n minst een rickroll verwacht
wat mij betreft bestaat er geen God, zwaar atheïstquote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is maar één God en die woont niet in IJmuiden.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef alors het volgende:
[..]
nooit alleen met mijn 2 vriendjes aan de andere kant
Hoe kun je nou zwaar atheïst zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat mij betreft bestaat er geen God, zwaar atheïst
Nou idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Dit soort rap ellende vindt Kristel zo te zien wel tof.
Zo te horen valt dat niet echt meequote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wil ik weten wat voor stemgeluid eruit komt met dat zingen? Of valt dat mee
Ik zat mee te zingenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo te horen valt dat niet echt mee
Ik heb zo'n piep hekel aan dit soort kerstliedjes...![]()
Hopelijk is hij dan al over zijn top heen.... Anders ga ik het GH met eten bekogelenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:Broodje bakpao !
![]()
Wat een hit. Grote Markt, springuuuuuuuuuuh! zie het al helemaal voor me
.
Whehequote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk is hij dan al over zijn top heen.... Anders ga ik het GH met eten bekogelen
Vind het haar wel goed staan, ze is lekker zoquote:Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Zo jammer dat Kristel kort haar heeft... vrouwen met kort haar *ril*.
Van Moke wordt Annemieke weer hitsigquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe.
Kristel oogt wel als een uitermate vrolijke dame.
Moke
.
Ziet er niet verkeerd uit zo nee.. maar ze is wel kleinquote:Op woensdag 9 december 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het haar wel goed staan, ze is lekker zo
Smaken verschillenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het haar wel goed staan, ze is lekker zo
Bij Kristel vind ik kort leuker staan dan lang, ze kan half lang ook hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Maricha had eerst ook kort haar, maar nu heeft ze langer haar en dat vind ik bij vrouwen echt mooier
.
Mij maakt het niet echt uit, zolang ze geen paarse hanenkam in maken/doen, daar zag ik vandaag iemand mee lopenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Maricha had eerst ook kort haar, maar nu heeft ze langer haar en dat vind ik bij vrouwen echt mooier
.
Enig idee hoe oud ze is? Gok haar op een jaar of - uuhhhm - 29?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij Kristel vind ik kort leuker staan dan lang, ze kan half lang ook hebben.
Pfff vreselijkquote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Mij maakt het niet echt uit, zolang ze geen paarse hanenkam in maken/doen, daar zag ik vandaag iemand mee lopen![]()
![]()
]quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Geen idee hoe lang het nu isquote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik kort haar? Nee hoor, nooit veel korter geweest dan dit.
Uitgebreid in programma behandeldquote:Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Captain_Slow het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/334481
Heeft Rob eindelijk zijn spectaculaire nieuws, of was dit al te horen in zijn program?
Thxquote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://thepiratebay.org/t(...)k_Playlist_July_2009
in deze torrent zit heel veel lekker materiaal om te luisteren
Ow, ik kon niet luisteren, vandaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uitgebreid in programma behandeld
Jaquote:Op woensdag 9 december 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
QOTSA - Go With The Flow. Nu gaat 'ie hard !!!!!
Corton kan ook los
Je kan sowieso niet fout gaan met de diverse Indie Playlists. Veel leuk spul door ontdekt.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Crap, gemist...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben om. Wat een vrouw !![]()
Mumford And Sons - Little Lion man
God.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat mij betreft bestaat er geen God, zwaar atheïst
Ik krijg het nog druk met nieuwe muziek luisteren zoquote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die reeks trek ik elke maand binnenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben om. Wat een vrouw !![]()
Mumford And Sons - Little Lion man
StuBru heeft een wat ander zenderprofiel dan 3FM, onthoud dat nou eens een keer...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Wordt nauwelijks door 3FM opgepakt. Op StuBru hoor ik die regelmatig voorbijkomen. Zoals het hoort. In plaats van dat irritante Bulletproof bijvoorbeeld.
3FM , mag qua zenderprofiel iets meer richting vernieuwend gaan en minder richting een zender gaan waar je er al te veel van hebt (lees commerciele zender zoals q music qua muziekprofiel)quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
StuBru heeft een wat ander zenderprofiel dan 3FM, onthoud dat nou eens een keer...
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw zojuist: "To save me from tears gooi ik dit kutnummer uit"
Ja, want Q is bad for you...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3FM , mag qua zenderprofiel iets meer richting vernieuwend gaan en minder richting een zender gaan waar je er al te veel van hebt (lees commerciele zender zoals q music qua muziekprofiel)
Knuffeldier van 3FM, Kapot geknuffelt , dan weggooien.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Againzender het volgende:
Joepie, straks ook nog Miss Montreal. Echt, als ik met zo'n dikke tong zing als zij word ik het huis uit getrapt
Heb je haarquote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knuffeldier van 3FM, Kapot geknuffelt , dan weggooien.
Ben wel blij dat de plaat zo langzamerhand wel steeds beter wordt opgepaktquote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Wordt nauwelijks door 3FM opgepakt. Op StuBru hoor ik die regelmatig voorbijkomen. Zoals het hoort. In plaats van dat irritante Bulletproof bijvoorbeeld.
Nee 3FM knuffelt haar te vaak, dus nu is het kapot stuk en alles wat slecht is, daarmee kan je het weggooien.quote:
Zelfde verhaal met Mgmt - Kids bijv.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ergens zou ik het niet erg vinden als een Little Lion Man niet vol doorbreekt. Het is geen plaat voor een groot publiek. Ik bedoel, banjo! Kom op! Zelfde verhaal als bij een Fleet Foxes. Als je die in de HMH zet, is er waarschijnlijk geen reet meer aan: te groot, sfeer foetsie.
Bijkomend voordeel is dan voor de muzieknerds dat je wat achter de hand hebt om de goegemeente te verrassen met een pareltje op een onbewaakt ogenblik.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met Mgmt - Kids bijv.
Eigenlijk is het wel goed dat die niet doorgebroken is, want dan blijft het tenminste een beetje speciaal.
Bij Lippens is het precies andersomquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Kristels hoogtepunt van het jaar is de overstap van SLAM naar 3FM.
Die heeft het dit jaar allebei de kanten op meegemaakt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij Lippens is het precies andersom
Terwijl ik het hem niet slecht vond doen bij 3fm.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij Lippens is het precies andersom
Denk toch wel de terugkeer bij SlamFM! althans, afgaande wat hij schrijft op zijn Twitter pagina. Daar is hij toch wel erg lovend over SlamFM! Maar ja, het zou ook wel vreemd zijn als hij heel negatief zou schrijven over zijn huidige werkgeverquote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het dit jaar allebei de kanten op meegemaakt.
Geen idee wat een hoger hoogtepunt voor hem was dus.
Relexte gast, imhoquote:Op woensdag 9 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Terwijl ik het hem niet slecht vond doen bij 3fm.
Was wel een vreemde happening idd. In korte tijd kwamen er 3 mensen van SLAM naar 3FM, waarvan 2 als DJ en 1 achter de schermen (als opleidingscoördinator).quote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
Ben wel blij dat de slamfm overstap een beetje over is. Het leek wel alsof Slamfm 3fm overnam
.
Ik vond hem juist niet echt lekker bij 3FM passen..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Relexte gast, imho. Tof programma (zeker de laatste tijd weer), maar Lippens deed het goed.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9125quote:Leiden wil Glazen Huis in 2010
Leiden wil Glazen Huis in 2010 Leiden werpt zich nu al in de strijd om volgend jaar gastheer te mogen zijn voor het Glazen Huis tijdens 3FM Serious Request, meldt het Leidsch Dagblad. Dj Armin van Buuren heeft beloofd als Leids ambassadeur op te treden in een poging andere kandidaat-steden af te troeven.
Het idee om het Glazen Huis naar Leiden te halen komt uit de koker van de Leidse afdeling van het Rode Kruis. Die bestaat volgend jaar 140 jaar en wil dat uitgebreid vieren. Het Glazen Huis van 3FM past goed bij die viering omdat de opbrengst daarvan ieder jaar naar het Rode Kruis gaat, dat ook het goede doel uitkiest.
Begin dit jaar meldden zich zeventien steden bij 3FM voor het Glazen Huis. Uiteindelijk werd Groningen gekozen. Leiden is voor zover bekend de eerste die zich nu al gemeld heeft voor de editie van 2010.
Serious Request begon in 2004 in Utrecht en heeft ook al in Den Haag en Breda gestaan.
Voor het programma wat hij deed (dance) prima, denk dat hij nooit geschikt had geweest voor wat anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik vond hem juist niet echt lekker bij 3FM passen..
Vond hij zelf volgens mij ookquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik vond hem juist niet echt lekker bij 3FM passen..
Leidenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Mag de stad leiden van mij ff een schop krijgen? Ga pas zeuren over het gastheerschap van je stad NA dat Groningen geweest is
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9125
Mag van mij allebei een keer in die regio komen te staan.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Leiden. Sorry Sirolf
.
Ik wil het GH naar Haarlem volgend jaar.
Misschien moeten ze de steden maar geld laten bieden op het GH en dat dat geld dan sowieso naar SR gaat?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Mag de stad leiden van mij ff een schop krijgen? Ga pas zeuren over het gastheerschap van je stad NA dat Groningen geweest is
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9125
Ik denk dat Groningen toch wel een drempel is voor veel mensen om er heen te gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de steden maar geld laten bieden op het GH en dat dat geld dan sowieso naar SR gaat?
Ik vind dat we het NU daar niet over moeten hebben. We moeten eerst dit jaar nog afwerken en pas daarna moet er pas weer gereageerd worden daarop.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik denk dat Groningen toch wel een drempel is voor veel mensen om er heen te gaan.
Zo lang ze maar niet in flevoland gaan staan vind ik alles best.
Mooi lijstje wel waar gevochten om wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik vind dat we het NU daar niet over moeten hebben. We moeten eerst dit jaar nog afwerken en pas daarna moet er pas weer gereageerd worden daarop.
Het lijkt zo meer om de stad te gaan dan om SR zelf.
Leiden ontvlucht ik ook zo snel mogelijk weer als ik er niet hoef te zijn hoor. Ik ga liever naar Haarlem.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Leiden. Sorry Sirolf
.
Ik wil het GH naar Haarlem volgend jaar.
Ik begreep dat Hans in de startblokken zou staanquote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef Sjimmie het volgende:
Iemand morgen nog bij de start van de opbouw aanwezig?
Voor het hardere werk begrijp ik dat (hoorde gisteren begin van de avond Rammstein voorbij komenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
StuBru heeft een wat ander zenderprofiel dan 3FM, onthoud dat nou eens een keer...
Ik had er zo'n eindexamencursus gevolgd. Die drie dagen Leiden vond ik genoegquote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leiden ontvlucht ik ook zo snel mogelijk weer als ik er niet hoef te zijn hoor. Ik ga liever naar Haarlem.
Hans slaapt vannacht op de grote markt in een slaapzakje.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik begreep dat Hans in de startblokken zou staan
Die zit in het Gelredome.quote:
Aha, is Weezer?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is in ieder geval Paul McCart Nie.
Intentie is er om morgen even wat foto's te schieten. Hoop dat het luktquote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef Sjimmie het volgende:
Iemand morgen nog bij de start van de opbouw aanwezig?
Mij veel te koud !!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans slaapt vannacht op de grote markt in een slaapzakje.
Ga je Giel Beelen schieten?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Intentie is er om morgen even wat foto's te schieten. Hoop dat het lukt.
Dat is wel een verdomd fijne plek om te overnachtenquote:
Hans verschiet spontaan van kleur zodra 'ie the one and only Maikel Steur ziet.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ga je Giel Beelen schieten?![]()
![]()
"FireFlies, die's mooi hé?" Ik: "Nee..."
Als het maar niet uitdraait op * dit *quote:Op woensdag 9 december 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hans verschiet spontaan van kleur zodra 'ie the one and only Maikel Steur ziet.
Die gaat een paar bijna-slapeloze weken tegemoet...
Dan spreek ik je daar!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een verdomd fijne plek om te overnachten. Kroeg naast het hotel en 2 stappen buiten het hotel en je staat op de GM. Je hoeft dan eigenlijk niet eens naar buiten
. Goede tip!
Past prima bij AZquote:Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
gerucht: Co Adriaanse gaat Advocaat overnemen indien het seizoen is afgelopen bij AZ.
Is het alquote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaan we nou broodje bakpao kapot draaien, goed bezig 3fm
Overdag hoor je 'm niet zo vaak hoor, dus op zich valt dat nog wel mee. 's Avonds zijn aparte platen nou eenmaal vaker te horen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaan we nou broodje bakpao kapot draaien, goed bezig 3fm
En dan nog een vraag: -Hans-quote:Op woensdag 9 december 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan! aftellen is begonnen
3 - 4x op een dag zoals laatste dagen is mijn inziens gewoon overmatig. zeker als michiel hem al draait, draait corton hem meestal ook nog een keer.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Overdag hoor je 'm niet zo vaak hoor, dus op zich valt dat nog wel mee. 's Avonds zijn aparte platen nou eenmaal vaker te horen.
zie hier de bus haltesquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan nog een vraag: -Hans-
Kan ik met de bus ook vlak voor het Glazen Huis uitstappen?
Lijkt mij geen enkel probleem hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
die kan ik ook beantwoorden, de bussen gaan tijdens SR niet over de grote markt heen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdens SR nietquote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij geen enkel probleem hoor. stoppen tig bussen bij de grote markt en het centrale Transferium is ongeveer 10(?) minuten lopen. Dat zou geen problem moeten zijn.
Dat dacht ik al, maar het is idd 10 minuten lopen en heel makkelijk te vinden.quote:
Er werd altijd gezegd dat om 16.00 de uitzending daar al gaat beginnenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Vanaf hoelaat zitten ze er vrijdag in? Is dat vlak voor de officiele opsluiting of al eerder?
Vanaf 16 uur komen de uitzendingen vanuit Grunn, en rond 19 uur gaat de deur op slot.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef alors het volgende:
Vanaf hoelaat zitten ze er vrijdag in? Is dat vlak voor de officiele opsluiting of al eerder?
Hmm dan blijf ik misschien nog wel even hangen in Groningen tot die tijd...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Er werd altijd gezegd dat om 16.00 de uitzending daar al gaat beginnen
dat is wel heeeel triest...quote:
Keepertje he?quote:
Hoop dat mijn kind dan er al is , die week moet het er nl zijn, later mag nietquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm dan blijf ik misschien nog wel even hangen in Groningen tot die tijd...
Kun je em meteen afgeven in de SR chrèchequote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat mijn kind dan er al is , die week moet het er nl zijn, later mag niet
Wordt gewoon thuis de baby opvoeden met 3fm en sr als de eerste klankenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je em meteen afgeven in de SR chrèche
Voor Ronald Koeman:quote:
SR is iig wel een goede basis voor de muzikale opvoedingquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt gewoon thuis de baby opvoeden met 3fm en sr als de eerste klanken, dat hij later denk he ekdom die ken ik.
Het wordt tijd voor wat nieuws (qua plaat idd)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
begin hem beu te worden.
Ah, goed dat ik van 9 tot 12 in bespreking zit dusquote:Arbeidsvitaminen is vandaag met haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ofwel antiroos.
ook niet erg , de betere av vervangerquote:Op donderdag 10 december 2009 08:22 schreef borisz het volgende:
Arbeidsvitaminen is vandaag met haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ofwel antiroos.
bijna klaar, prima sobere inrichtingquote:Op donderdag 10 december 2009 08:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/swawp
Of kijk in de OPquote:Op donderdag 10 december 2009 09:05 schreef themauster het volgende:
http://rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5 en hier live de opbouw
lol Rutte beste kamerlidquote:Op donderdag 10 december 2009 09:07 schreef borisz het volgende:
Politici van het jaar volgens de TK-leden
Beste.
1. Rutte
2. JPB
3. vd Laan
Slechtste
1. Rita
2. Wilders
3. Kant
Zo zat ik ook al te denken... D66 zou wel eens een stem van mij kunnen krijgen...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef themauster het volgende:
[..]
lol Rutte beste kamerlidDat was dit jaar toch duidelijk Pechtold
Tja er zijn 150 tweede kamer leden die dat hebben bepaald. Bij de jongeren won Pechtold wel en op 2 Wildersquote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef themauster het volgende:
[..]
lol Rutte beste kamerlidDat was dit jaar toch duidelijk Pechtold
Best wel apart jaquote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Numbie het volgende:
Deze versie van 21 Guns is stiekem best leuk
Indd, jammer dat er die vreselijke Bulletproof achter aan komtquote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Numbie het volgende:
Deze versie van 21 Guns is stiekem best leuk
Ah, gelukkig dat ik ff van m'n plek was. On-ge-loof-lijkquote:Op donderdag 10 december 2009 09:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Indd, jammer dat er die vreselijke Bulletproof achter aan komt
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/swhbj
Da's kunstquote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zo kun je ook foto's maken
Er is wel een fotocamera bij, dus de foto's zullen vanavond of morgen wel op Flickr verschijnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen camera op locatie.... gemiste kans.
Succes.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef borisz het volgende:
Op naar de VU... herTentamen M&O maken Hopelijk wil het nu wel eens lukken. Kutvak
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is wel een fotocamera bij, dus de foto's zullen vanavond of morgen wel op Flickr verschijnen.
Niet voor niks... op die manier kunnen meer mensen het huis binnen kijken. Tevens is het ook een veiligheidsding... je splits het publiek in twee helften.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef -Hans- het volgende:
. Net langs de GM gefietst en het GH staat er al bijna helemaal
. Geloof dat het glas er nog geplaatst moet worden, maar dan is 'ie ook zo goed als klaar
. Bruine heken staan ook al klaar en ze zijn druk bezig met vegen. Overigens vind ik het wel raar dat het GH schijnbaar een beetje haaks komt te staan t.o.v. het Gemeentehuis. Had ik niet verwacht
.
Broekie zal gisteren goed geslapen hebben hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Laura Jansen .. lekker rustgevende CD heeft ze gemaakt. CD gedraaid tijdens het opzetten van de kerstboom
Heeft te maken met het grote podium voor het eindfeest, die komt tussen de abn-amro en de martinitoren te staan en dan staan huis en podium tegen over elkaarquote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef -Hans- het volgende:. Net langs de GM gefietst en het GH staat er al bijna helemaal
. Geloof dat het glas er nog geplaatst moet worden, maar dan is 'ie ook zo goed als klaar
. Bruine heken staan ook al klaar en ze zijn druk bezig met vegen. Overigens vind ik het wel raar dat het GH schijnbaar een beetje haaks komt te staan t.o.v. het Gemeentehuis. Had ik niet verwacht
.
Ah, okay !quote:Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet voor niks... op die manier kunnen meer mensen het huis binnen kijken. Tevens is het ook een veiligheidsding... je splits het publiek in twee helften.
Helder! heb cam mee dus met een beetje geluk kan ik straks nog wat foto's knallenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Heeft te maken met het grote podium voor het eindfeest, die komt tussen de abn-amro en de martinitoren te staan en dan staan huis en podium tegen over elkaar
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helder! heb cam mee dus met een beetje geluk kan ik straks nog wat foto's knallen
Giel was te laat , ze liepen al te vloeken bij het beatrix theater van het is altijd het zelfde.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:52 schreef alors het volgende:
Oooh als ik had geweten dat Michiel het programma deed had ik m'n radio wat eerder aangezet!
Om 6 uur was Giel gewoon in de studio hoor. Ergens tussen 8 en 9 uur heeft Michiel het overgenomen, omdat Giel vandaag zelf in actie moet komen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel was te laat , ze liepen al te vloeken bij het beatrix theater van het is altijd het zelfde.
Kwart over 9 was hij hij er nog niet. Kan even uit het raam spieken of hij er nu wel is.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 6 uur was Giel gewoon in de studio hoor. Ergens tussen 8 en 9 uur heeft Michiel het overgenomen, omdat Giel vandaag zelf in actie moet komen.
Doe maar evenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwart over 9 was hij hij er nog niet. Kan even uit het raam spieken of hij er nu wel is.
zie 3 personen in pak verkleed , dus hij zal er nu wel zijn. Het regent lekker , dus natte kalenders verkopenquote:
Wie wil er nou niet een natte kalender van de heer Giel Beelen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie 3 personen in pak verkleed , dus hij zal er nu wel zijn. Het regent lekker , dus natte kalenders verkopen
Geloof dat de meeste Annemieke hier wel in wet t-shirt zouden willen zien, ze zag er vanmorgen belabberd uit. Gerard was lekker op dreef daar op het pleinquote:Op donderdag 10 december 2009 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet een natte kalender van de heer Giel Beelen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |