Jup! morgen neem ik ff cam mee. Hoop wat foto's te schietenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus morgen word de Grote Markt in Groningen eigendom van 3FM
Het wordt 16.00 dus dan is het logisch dat het begint te storen.quote:
Ja, om 19:15 uur.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
tvp.
wanneer gaan ze het glazen huis in dan?
18de?
Heb je het nou over de mysterieuze verdwijning van Lana?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Sirolf het volgende:
bij Stenders komen weleens zulke rare dingen voor
De 18e.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
tvp.
wanneer gaan ze het glazen huis in dan?
18de?
Mooi, dan kan ik tussendoor nog wat cognac inslaan of de stad verkennen. Maar dit alles onder voorbehoud, mochten de beveiligers de Grote Markt eerder afzetten.quote:
Andere vraag: waar zal ik mijn Vlaamse friet dan kopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus morgen word de Grote Markt in Groningen eigendom van 3FM
quote:Hele middag de ins & outs van #sr09 aangehoord. Vanavond naar Paul McCartney en morgenochtend vanaf 7.30u Giel vervangen, hij gaat t land in
Erg jammer inderdaad. Mooie stem en een mooie damequote:Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze er zo vroeg meegekapt is , ze is nog tijdens de hype gestopt
Vismarktquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Andere vraag: waar zal ik mijn Vlaamse friet dan kopen?
hehe nu je het zegt, ik heb haar nooit gemist en t was me totaal niet opgevallen, maar die was ook zomaar weg....quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef broer het volgende:
Heb je het nou over de mysterieuze verdwijning van Lana?
Ja daar hadden Giel en Gerard het over tijdens de backstage, Giel wil de ochtendshow nog doen die dag maar Gerard wou die dag nog uitslapenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik begreep trouwens dat de dame en heren DJ's verplicht met de trein naar Groningen moeten?
Wat vet zou zijn: op de trein in Hilversum worden gezet... en dan rechtstreeks hup het huis in...
Er is maar één God en die woont niet in IJmuiden.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die post toch ook in dit topic
Heerlijk protestnummer. Ik moet nog steeds niets hebben van Idols.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef TheArt het volgende:
Als de term one hit wonder valt, moet ik toch direct denken aan I wanne be a one day fly van One day fly (of Kopspijkers).
Was me niet opgevallen, maar nu je 't zegt...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef broer het volgende:
Nog even over Robbert-Jan: Stenders had het er gisteren ook al over. Misschien dat er toch iets van waarheid in zit?
[..]
Heb je het nou over de mysterieuze verdwijning van Lana?
Amenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is maar één God en die woont niet in IJmuiden.
was te verwachten dat het niets zou zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef Derek010 het volgende:
Foto door Coen en Sander Show gelekt van Patricia Paay! BREAKING NEWS! Klik hier!!! http://pics.bnn.nl/data/media/db_images/original/76341_3cb3c4.jpg
Ik had op z'n minst een rickroll verwacht
wat mij betreft bestaat er geen God, zwaar atheïstquote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is maar één God en die woont niet in IJmuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |