Niet voor niks... op die manier kunnen meer mensen het huis binnen kijken. Tevens is het ook een veiligheidsding... je splits het publiek in twee helften.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef -Hans- het volgende:
. Net langs de GM gefietst en het GH staat er al bijna helemaal
. Geloof dat het glas er nog geplaatst moet worden, maar dan is 'ie ook zo goed als klaar
. Bruine heken staan ook al klaar en ze zijn druk bezig met vegen. Overigens vind ik het wel raar dat het GH schijnbaar een beetje haaks komt te staan t.o.v. het Gemeentehuis. Had ik niet verwacht
.
Broekie zal gisteren goed geslapen hebben hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Laura Jansen .. lekker rustgevende CD heeft ze gemaakt. CD gedraaid tijdens het opzetten van de kerstboom
Heeft te maken met het grote podium voor het eindfeest, die komt tussen de abn-amro en de martinitoren te staan en dan staan huis en podium tegen over elkaarquote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef -Hans- het volgende:. Net langs de GM gefietst en het GH staat er al bijna helemaal
. Geloof dat het glas er nog geplaatst moet worden, maar dan is 'ie ook zo goed als klaar
. Bruine heken staan ook al klaar en ze zijn druk bezig met vegen. Overigens vind ik het wel raar dat het GH schijnbaar een beetje haaks komt te staan t.o.v. het Gemeentehuis. Had ik niet verwacht
.
Ah, okay !quote:Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niet voor niks... op die manier kunnen meer mensen het huis binnen kijken. Tevens is het ook een veiligheidsding... je splits het publiek in twee helften.
Helder! heb cam mee dus met een beetje geluk kan ik straks nog wat foto's knallenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Heeft te maken met het grote podium voor het eindfeest, die komt tussen de abn-amro en de martinitoren te staan en dan staan huis en podium tegen over elkaar
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helder! heb cam mee dus met een beetje geluk kan ik straks nog wat foto's knallen
Giel was te laat , ze liepen al te vloeken bij het beatrix theater van het is altijd het zelfde.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:52 schreef alors het volgende:
Oooh als ik had geweten dat Michiel het programma deed had ik m'n radio wat eerder aangezet!
Om 6 uur was Giel gewoon in de studio hoor. Ergens tussen 8 en 9 uur heeft Michiel het overgenomen, omdat Giel vandaag zelf in actie moet komen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel was te laat , ze liepen al te vloeken bij het beatrix theater van het is altijd het zelfde.
Kwart over 9 was hij hij er nog niet. Kan even uit het raam spieken of hij er nu wel is.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 6 uur was Giel gewoon in de studio hoor. Ergens tussen 8 en 9 uur heeft Michiel het overgenomen, omdat Giel vandaag zelf in actie moet komen.
Doe maar evenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwart over 9 was hij hij er nog niet. Kan even uit het raam spieken of hij er nu wel is.
zie 3 personen in pak verkleed , dus hij zal er nu wel zijn. Het regent lekker , dus natte kalenders verkopenquote:
Wie wil er nou niet een natte kalender van de heer Giel Beelen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie 3 personen in pak verkleed , dus hij zal er nu wel zijn. Het regent lekker , dus natte kalenders verkopen
Geloof dat de meeste Annemieke hier wel in wet t-shirt zouden willen zien, ze zag er vanmorgen belabberd uit. Gerard was lekker op dreef daar op het pleinquote:Op donderdag 10 december 2009 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet een natte kalender van de heer Giel Beelen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |