Je bent een WoW-nerd want je doet ICT. Dus gezellig met soortgenoten gaan bowlen dan maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Skonk het volgende:
Ik zit hier op Mondriaan ICT (:')), en ik vind al dat ze je hier behandelen alsof je 15 bent (zijn sommigen ook, máár niet allemaal!).
Krijg ik nu een brief, waarin ik word uitgenodigd om te gaan bowlen met school de vrijdag voor de vakantie.
Opzich niks mis mee, behalve dan dat ik natuurlijk niet zit te wachten om te gaan bowlen met wat WoW-nerds.
Hebben ze die brief in Comic Sans geschreven!
Dit laat nóg meer zien hoe ze je behandelen, want zelfs op mijn basisschool was het niet in dit verschikkelijke lettertype.
Klacht: Comic Sans
Subklacht: Bowlen met WoW-nerds
Antiklacht: Daarna vakantie!
Die wilde ik dus eerst posten maar ik ko n hem niet meer vinden....quote:
weblogquote:Op woensdag 9 december 2009 15:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Die wilde ik dus eerst posten maar ik ko n hem niet meer vinden....
Handig! Copy + paste als het nieuwe communicatieprotocol voor mijn baas!quote:
quote:
how to lose your clients in 10 daysquote:Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Handig! Copy + paste als het nieuwe communicatieprotocol voor mijn baas!![]()
Scheelt mij weer plannen schrijven!
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Skonk het volgende:
en ik vind al dat ze je hier behandelen alsof je 15 bent (zijn sommigen ook, máár niet allemaal!).
Hoe kan ik de interface zo instellen dat alle tekst zo is?quote:
Nee ik wou hem echt eerder posten hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Die wilde ik dus eerst posten maar ik ko n hem niet meer vinden....
Ik zou direct weer uit de dood opstaanquote:
Dat is dan een zeldzaam goed gebruik van dit font, niet storend en in de stijl en sfeer van het onderwerpquote:Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelooflijk, maar stiekem soms toch cool
Bij ons was dat op de basischool altijd in Courier.. aangezien de brieven van de typmachine kwamen en door de stencilmachine gingen.....quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Skonk het volgende:
Hebben ze die brief in Comic Sans geschreven!
Dit laat nóg meer zien hoe ze je behandelen, want zelfs op mijn basisschool was het niet in dit verschikkelijke lettertype.
Nee, maar in een andere klas zit er ééntje. Die zou ik wel geven.quote:
Ik zal dalijk na het eten wel een foto maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef error_404 het volgende:
Scan van de brief, anders is het natuurlijk gewoon een hoax...
Dat dit lettertype nog steeds wordt gebruikt voor mensen die buiten de doelgroep (0-3 jaar) vallen.quote:
Soms is grafschennis een burgerplichtquote:
Hoelang gaat et eigenlijk nog duren voordat je je tieten gaat postenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:44 schreef Suusje-V het volgende:
http://www.oberholtzer-cr(...)sans-favoritfont.jpg
Kan iemand die datum daar rechtsboven lezen met zijn supermegapower-ogen?
Iets van '9 OCTOBER 200...'
2008quote:Op woensdag 9 december 2009 18:44 schreef Suusje-V het volgende:
http://www.oberholtzer-cr(...)sans-favoritfont.jpg
Kan iemand die datum daar rechtsboven lezen met zijn supermegapower-ogen?
Iets van '9 OCTOBER 200...'
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoelang gaat et eigenlijk nog duren voordat je je tieten gaat posten?
Dat is geen antwoordquote:
oquote:Op woensdag 9 december 2009 19:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bevestiging op de triestheid van jouw post
Iemand zei precies hetzelfde in eenzelfde topic van EINZ.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Inktfles het volgende:
Wees blij dat ze het niet in webdings geschreven hebben.
HAHA!! Jij hebt geen haat op CSquote:Op woensdag 9 december 2009 19:21 schreef ImMaxa het volgende:
Serieus, wat is er zo erg aan Comic Sans? Vind persoonlijk Arial of Courier stukken irrianter om te lezen...
Zelf gebruik ik Times New Roman, en sinds kort regelmatig Verdana. Wat is nou het probleem?
Niets, maar op een of andere manier is blijkbaar in een duistere ICT-kelder het idee ontstaan dat je het niet mag gebruiken.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef wise het volgende:
wat is er eigenlijk mis mis CS?
Jij plast ook zittend ofnietquote:Op woensdag 9 december 2009 19:24 schreef ImMaxa het volgende:
Het is misschien geen professioneel lettertype, maar ik snap niet dat mensen er zoveel tegen hebben.
Je weet toch ik wou er laatst 1 kopenquote:
ik gok ouder dan 15 jonger dan 17quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:35 schreef garriej het volgende:
[..]
ik gok ouder dan 15 jonger dan 17
Dan doen ze tenminste nog moeitequote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Tamashii het volgende:
Nuja, het is pas erg wanneer je brief je handgeschreven brieven stuurt.
Een brief die een handgeschreven brief stuurtquote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Tamashii het volgende:
Nuja, het is pas erg wanneer je brief je handgeschreven brieven stuurt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:37 schreef Japsnars het volgende:
Als je een niet WoW-er bent en wel een ICT opleiding gaat doen, dan ben je gewoon een social outcast
Waarom zou iemand in vredesnaam een ICT opleiding gaan doenquote:
Ik heb al horeca gedaan, en doe nu ICT voor het geldquote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou iemand in vredesnaam een ICT opleiding gaan doen
Djeez, wat een domme fout.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een brief die een handgeschreven brief stuurt?
Zit TS op de Zwijnstein toverschool ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |