abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75529082
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want dat is mijn inzet niet. JIJ bent degene die je opwindt over "aannames" van anderen. Ik vind het best wat voor aannames jij of ik of wie dan ook doet.

Jij bent hypocriet en dat vind ik veel erger.
Mijn aannames zijn gebaseerd op wat iemand die er heel dichtbij was zegt. De andere aannames zijn volledig gebaseerd op de eigen hersenspinsels. Want niet op wat er staat.
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:10:05 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75529199
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef O0tje het volgende:

[..]

Mijn aannames zijn gebaseerd op wat iemand die er heel dichtbij was zegt. De andere aannames zijn volledig gebaseerd op de eigen hersenspinsels. Want niet op wat er staat.
je heb toch zelf ook hersenspinsels. die heb je laten zien in dit topic. dat jouw hersenspinsels haaks staan op andere hersenspinsels, wil toch niet zeggen dat je zelf niet veel interpreteert en impliceert.

ergo: het is geen schande om afstand te doen van barbaarse methodes. dáárvoor ga je naar een nieuw land.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75529236
tvp
pi_75529273
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze werd in brand gestoken toen ze de deur opendeed. en dat wordt verteld door iemand die familie is of een bekende en die niet met haar eigen stem op de radio wil. hoezo niet? als het familie of een goede bekende is wil je toch vooral dat de dader wordt gepakt, dan ben je toch niet meer bang voor die ene dader?
Volgens haar eigen zeggen weet zij niet door wie het meisje bedreigd was. Dan kun je haar ofwel voor leugenaar uitmaken en denken dat ze het wel weet ofwel aannemen dat ze goede redenen heeft om het niet te zeggen ofwel geloven dat ze het echt niet weet.
Ik opteer voor het laatste, aangezien iemand onschuldig is tot zijn/haar schuld bewezen wordt. Waarbij ik de andere mogelijkheden niet uitsluit.

En zolang de dader niet gepakt is en achter slot en grendel zit, kun je een goede reden hebben om bang te zijn. En daartegen zijn al maatregelen genomen door een anoniem interview en het voorlezen van de verklaring door een ander. Al de rest is gespeculeer.
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 20:13:00 #207
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_75529292
Ik ben te laat met turbo turbo grappen zeker
:')
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:15:38 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75529394
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:12 schreef O0tje het volgende:

[..]

Volgens haar eigen zeggen weet zij niet door wie het meisje bedreigd was. Dan kun je haar ofwel voor leugenaar uitmaken en denken dat ze het wel weet ofwel aannemen dat ze goede redenen heeft om het niet te zeggen ofwel geloven dat ze het echt niet weet.
Ik opteer voor het laatste, aangezien iemand onschuldig is tot zijn/haar schuld bewezen wordt. Waarbij ik de andere mogelijkheden niet uitsluit.

En zolang de dader niet gepakt is en achter slot en grendel zit, kun je een goede reden hebben om bang te zijn. En daartegen zijn al maatregelen genomen door een anoniem interview en het voorlezen van de verklaring door een ander. Al de rest is gespeculeer.
ik heb het niet over directe leugens. ik heb het over een bepaalde angst, daar hoef je geen nostradamus voor te heten. luister anders het hele gesprek nog een keer terug. de angst is enorm. net alsof er meer mensen achter die dood zitten, waar zij en haar familie bang voor is. en ja, luister goed.
pi_75529459
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je heb toch zelf ook hersenspinsels. die heb je laten zien in dit topic. dat jouw hersenspinsels haaks staan op andere hersenspinsels, wil toch niet zeggen dat je zelf niet veel interpreteert en impliceert.

ergo: het is geen schande om afstand te doen van barbaarse methodes. dáárvoor ga je naar een nieuw land.
Helemaal te vermijden zijn ze niet, nee. Maar dat is wel een wereld van verschil met er hard achteraan rennen.

Dat ergo snap ik niet. En die zin erachter ook niet: het slachtoffer van een barbaarse methode ging naar een ander land. Wat heeft dat met schande of geen schande te maken?
pi_75529509
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die zijn er inderdaad al een stuk of wat geweest. Ik snap ze niet, maar dat kan me ook niet schelen.
Dus je hoeft ze niet uit te leggen!
pi_75530589
quote:
best wel.. ja
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_75533074
quote:
Ja. Deze barbaarse daad is wmb niet om grapjes over te maken.
pi_75533329
Toen ik 1 was woonde ik in die flat daar, ben blij dat mijn ouders al snel inzagen dat het hem niet werd daar in Zeist. Het was toen al verschrikkelijk, het is nu verschrikkelijk en het blijft daar verschrikkelijk. Mijn nichtje is een tijd geleden nog door zo'n mafketel in haar nek gestoken bij de sociale dienst (ze werkte daar) omdat hij geen geld kreeg. Die lui sporen niet
pi_75533426
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze werd in brand gestoken toen ze de deur opendeed. en dat wordt verteld door iemand die familie is of een bekende en die niet met haar eigen stem op de radio wil. hoezo niet? als het familie of een goede bekende is wil je toch vooral dat de dader wordt gepakt, dan ben je toch niet meer bang voor die ene dader?
Dat is het mooiste van dat volk. Als je bijvoorbeeld zegt dat je een hekel hebt aan mensen die de islam misbruiken om aanslagen te plegen om zo onschuldige mensen de dood in te jagen, gaan ze die mensen verdedigen of gelijk in de aanval. Het komt dan niet in ze op het met je eens te zijn en dat het hun geloof is die misbruikt wordt. Typisch

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarabass op 12-12-2009 09:55:57 ]
pi_75533733
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Tarabass het volgende:
Toen ik 1 was woonde ik in die flat daar, ben blij dat mijn ouders al snel inzagen dat het hem niet werd daar in Zeist. Het was toen al verschrikkelijk, het is nu verschrikkelijk en het blijft daar verschrikkelijk. Mijn nichtje is een tijd geleden nog door zo'n mafketel in haar nek gestoken bij de sociale dienst (ze werkte daar) omdat hij geen geld kreeg. Die lui sporen niet
Dus die flat heeft een slechte naam, en wat ik zo van jou hoor niet onterecht. Verschrikkelijk voor je nichtje. Wat is dat voor primitief volk die dit soort dingen doet? Wat een verrijking voor Nederland
pi_75534245
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus die flat heeft een slechte naam, en wat ik zo van jou hoor niet onterecht. Verschrikkelijk voor je nichtje. Wat is dat voor primitief volk die dit soort dingen doet? Wat een verrijking voor Nederland
Als je die laan noemt weet iedereen met een beetje kennis van buurten aldaar welke je bedoeld. En die slechte naam hadden ze toen al, ben nu 30

M'n ouders zagen dus 29 jaar geleden al dat het geen ideale plek was om je kinderen in op te laten groeien, mijn Opa en Oma zagen 15 jaar geleden al dat de amsterdamse straatweg utrecht achteruit holde en zijn als rasechte utrechters ook vertrokken. De politiek is er nu nog niet uit of ze het kanswijken, prachtwijken of gewoon maar achterstandswijken moeten noemen. Niets aan de hand dus, gewoon doorlopen

dit zegt niet dat ik uit een revolutionair inzichtelijke familie kom, meer dat mensen uit de buurten het al decennia roepen en weten
pi_75540150
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Keesje stapt geheel onbevooroordeeld met zijn Ajaxshirt het thuisvak in de Kuip binnen.
Ik geef niks om voetbal en ik ben niet stupide.
Maar je reactie slaat ook nergens op, dus ik twijfel wel aan jouw intelligentie.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75540193
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:54 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat is het mooiste van dat volk. Als je bijvoorbeeld zegt dat je een hekel hebt aan mensen die de islam misbruiken gebruiken om aanslagen te plegen om zo onschuldige mensen de dood in te jagen, gaan ze die mensen verdedigen of gelijk in de aanval. Het komt dan niet in ze op het met je eens te zijn en dat het hun geloof is die misbruikt wordt. Typisch
Euh? Kun je even in ABN uitleggen wat je hier bedoelt?

Ken je wel Nederlands, eigenlijk?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75540299
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Keesje stapt geheel onbevooroordeeld met zijn Ajaxshirt het thuisvak in de Kuip binnen.
En dan daarbij: de spreker maakt het verkeerde deel vet. Want meestal blijkt alle ophef gebaseerd op een onvolledig artikel. Zeker als de Telegrof de bron is. Want die krant heeft nadrukkelijk niet als motto, dat de waarheid bekend moet worden. Integendeel.
Dus dan wordt het vooroordeel uiteindelijk ontkracht.
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:34:38 #220
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75541924
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Tarabass het volgende:
Ah, ik woon in die flat, bedankt dat je even meldt dat ik niet spoor!

idioot

Ik had iig een brief van slachtofferhulp in de bus, 2 dagen na het incident, thumbs up!

Ik vind het overigens wel vrij luguber dat ik de nacht van zondag op maandag tot 3x toe gedroomd heb over een brand in de portiek van de flat waar ik woonde (in mijn droom was het niet dezelfde flat, maar wel de flat waarin ik woonde in die droom) en vervolgens werd ik vermoord...

Apart....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:47:32 #221
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75542023
Even voor alle duidelijkheid een samenvatting:

Nerges was aan het bellen met haar verloofde. Er wordt beneden voor de portiek aan de deur gebeld met de mededeling dat er post is, ze gaat naar beneden om de post om te halen, ze komt beneden maar er is geen post. Dit zegt ze door de telefoon tegen haar verloofde. Vervolgens gaat ze weer naar boven en daar, in het trappenhuis op de verdieping waar zij woont is een ontploffing. Haar verloofde huurt haar om hulp roepen. De buurvrouw heeft de ontploffing gehoord en is als eerste terecht en probeert de brand te blussen, later komen meer bewoners helpen totdat de brandweer er is.

http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/2d56c5dd.wmv
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/49845cbe.wmv
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_75542029
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat kom je dan uit een domme cultuur als de 'eer' van de familie zwaarder weegt dan het leven van een medemens. En dit soort mongolen halen we nog steeds volop binnen, iedereen die woont waar er rottigheid is, mag binnenkomen, of ze nou zelf zo geschift en gevaarlijk zijn als de oorlogvoerenden in hun thuisland maakt tenslotte niet uit. We zijn de afgelopen 30 jaar van dit land echt een derdewereldland aan het maken
Inderdaad, want dit komt echt zó vaak voor. Allemaal tuig.

Vandaag nog weer iets gehoord over blanke priesters die kinderen misbruiken. Allemaal tuig die blanken. Echt kutvolk. Het land uittrappen....

Oh wacht....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75542034
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Euh? Kun je even in ABN uitleggen wat je hier bedoelt?

Ken je wel Nederlands, eigenlijk?
Jij blijkbaar ook niet geweldig als je 'ken je wel Nederlands' schrijft.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75542658
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb het niet over directe leugens. ik heb het over een bepaalde angst, daar hoef je geen nostradamus voor te heten. luister anders het hele gesprek nog een keer terug. de angst is enorm. net alsof er meer mensen achter die dood zitten, waar zij en haar familie bang voor is. en ja, luister goed.
Ach, vaak doet een zoon in de familie zoiets. En natuurlijk weten de andere familieleden ervan. Tegenover de politie doen ze alsof ze van niks weten natuurlijk, maar ze hebben waarschijnlijk zelf de koppen samengestoken om het plan te smeden.
pi_75543365
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:34 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ah, ik woon in die flat, bedankt dat je even meldt dat ik niet spoor!

idioot

Ik had iig een brief van slachtofferhulp in de bus, 2 dagen na het incident, thumbs up!

Ik vind het overigens wel vrij luguber dat ik de nacht van zondag op maandag tot 3x toe gedroomd heb over een brand in de portiek van de flat waar ik woonde (in mijn droom was het niet dezelfde flat, maar wel de flat waarin ik woonde in die droom) en vervolgens werd ik vermoord...

Apart....
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:33:39 #226
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_75545743
Via afghan.nl (afghaanse forum) heb ik gelezen dat de mogelijke dader haar ex werkgever zou kunnen zijn geweest. Diegene was niet bepaald gediend van haar plotselinge verandering van haar levenswijze. Ze werd een praktiserende moslima en dit werd blijkbaar niet goedgekeurd. Er zou het een en ander hebben afgespeeld tussen de slachtoffer en mogelijke dader, rechtzaken etc waarna de werkgever failliet is gegaan. Mogelijk is dit een wraakactie geweest. Deze problemen waren ook aangekaart door de ex werkgever op afghan.nl, hij was lid onder naam Atheist.

Dit is wat ik heb gelezen op Afghan.nl

Klik

[ Bericht 12% gewijzigd door Sala-adin op 12-12-2009 12:41:24 ]
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:37:33 #227
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75545850
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.
Ik woon er 2 jaar en 3 maanden, muv een paar zelfmoorden, dit fikincident, een brand, een brand onder het parkeerdek, een drugsdeal en een vrouw die gebeten werd door een hond is er niks noemenswaardigs gebeurd. En dat op een plek waar ruim 1500 mensen hutje bij mutje wonen. Petje af!
pi_75545902
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
Via afghan.nl (afghaanse forum) heb ik gelezen dat de mogelijke dader haar ex werkgever zou kunnen zijn geweest. Diegene was niet bepaald gediend van haar plotselinge verandering van haar levenswijze. Ze werd een praktiserende moslima en dit werd blijkbaar niet goedgekeurd. Er zou het een en ander hebben afgespeeld tussen de slachtoffer en mogelijke dader, rechtzaken etc waarna de werkgever failliet is gegaan. Mogelijk is dit een wraakactie geweest. Deze problemen waren ook aangekaart door de ex werkgever op afghan.nl, hij was lid onder naam Atheist.

Ja hoor, de dader was een atheist!
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:47:38 #229
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_75546086
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik weet, klik anders maar even op de link die ik zojuist heb geplaatst in hetzelfde bericht.
pi_75546327
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:49 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij blijkbaar ook niet geweldig als je 'ken je wel Nederlands' schrijft.
Mis! Ik bedoelde niet of hij wel Nederlands kan schrijven, maar of hij de Nederlandse taal kent.
pi_75546380
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Zeist ligt niet in het westen van Nederland, maar tamelijk centraal.
En als iedereen elkaar daar zomaar in de fik stak of als beesten afslachtte, dan was die ene mevrouw toch geen nieuws meer?

Samengevat: je lult dom.
pi_75546468
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:

Klik
Als dit waar is, is het beslist geen eerwraak, want de verandering in haar levenswijze is juist eervol. Dan is het gewoon wraak, zoals hier in Nederland ook wel wraak genomen kan worden na een toegebrachte schade of een ernstige frustratie.

Op dat forum wordt al net zo kansloos gespeculeerd als hier, trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kees22 op 12-12-2009 13:26:17 ]
pi_75546563
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:47 schreef maniack28 het volgende:
Even voor alle duidelijkheid een samenvatting:

Nerges was aan het bellen met haar verloofde. Er wordt beneden voor de portiek aan de deur gebeld met de mededeling dat er post is, ze gaat naar beneden om de post om te halen, ze komt beneden maar er is geen post. Dit zegt ze door de telefoon tegen haar verloofde. Vervolgens gaat ze weer naar boven en daar, in het trappenhuis op de verdieping waar zij woont is een ontploffing. Haar verloofde huurt haar om hulp roepen. De buurvrouw heeft de ontploffing gehoord en is als eerste terecht en probeert de brand te blussen, later komen meer bewoners helpen totdat de brandweer er is.

http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/2d56c5dd.wmv
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/49845cbe.wmv
Staat die schilder met een dikke sigaar in zijn hoofd!

En dom om die trouwkaart te laten zien!

[ Bericht 2% gewijzigd door Kees22 op 12-12-2009 13:14:04 ]
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:28:52 #234
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75547053
Haha
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:36:42 #235
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75555219
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Afghaanse of Iraanse communisten/atheisten kunnen nogal radicale opvattingen erop nahouden.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75557881
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:36 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Afghaanse of Iraanse communisten/atheisten kunnen nogal radicale opvattingen erop nahouden.
Als ik dat Afghaanse forum goed begrijp, zou de dader een autochtoon zijn!
pi_75567540
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik weet, klik anders maar even op de link die ik zojuist heb geplaatst in hetzelfde bericht.
Aadambarfie?
  zondag 13 december 2009 @ 01:34:05 #238
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_75568404
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Aadambarfie?
Wablief?
pi_75568746
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:34 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Wablief?
Een zekere Sneeuwpop in dat forum zegt, dat hij een samenvatting hier geplaatst heeft. Vandaar.
Volgens mijn woordenboek betekent het Farsi-woord Aadambarfie in het Nederlands Sneeuwpop.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:49:36 #240
224834 Matsuo_Yoshitoki
Gewoon een mooi meisje.
pi_75918483
Kijk hier eens:

http://www.loedertje.nl/

Staat heel veel informatie
Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:51:35 #241
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75920978
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Kijk hier eens:

http://www.loedertje.nl/

Staat heel veel informatie
Leuk al die informatie op internet... zal wel een of andere gek zijn die opgelicht is en die het nodig vond haar in de fik te steken.

Anywayz:
quote:
ZEIST - De politie heeft maandag een passantenonderzoek gehouden in Zeist naar aanleiding van de gruwelijke brandmoord in de Geroflat vorige week.

Maandag 7 december om 17.30 uur kreeg de politie de melding van een brand in een portiek aan de Laan van Vollenhove. Brandweer en politie troffen een 23-jarige vrouw uit Zeist ernstig verbrand aan. Ze werd met zware verwondingen per traumahelikopter vervoerd naar het ziekenhuis en daar overleed ze later.

GROOT RECHERCHETEAM
Na aanleiding van de bevindingen heeft de politie een Team Grootschalig Opsporing samengesteld van 25 rechercheurs. De forensische opsporing heeft een uitgebreid onderzoek gehouden en er zijn veel getuigen gehoord.

DADER MOGELIJK GEWOND
Het is volgens de politie heel goed mogelijk dat de dader bij de brand gewond is geraakt tijdens het plegen van dit misdrijf. De politie roept getuigen op die meer informatie hebben over het gepleegde feit.
Gaat nog lang duren voordat we weten wat hier werkelijk gebeurd is...
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:38 #242
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75921668
http://www.nujij.nl/narges-in-brand-gestoken.7383867.lynkx
quote:
Even kort hoe het echt zat:

Zij(de jonge vrouw die in brand gestoken is) was werkzaam bij zijn bedrijf. Deze dame was een bloed mooie dame met brains. Deze werkgever was verliefd geworden op haar en had huwelijks aanzoek gedaan. Zij was verliefd op een Afghaanse jongen is voor hem gekozen. Dit pikte de werkgever niet en heeft haar op staande voet ontslagen. Zij vond dat het niet terecht was en is voor haar eigen rechten opgekomen en dit juridisch aangepakt wat erg logisch is(als ik onterecht ontslagen word dan pikt ik het ook niet zomaar) Zo doende is deze kwestie echt geëscaleerd en geleid tot talloze rechtszaken en de werkgever heeft al deze rechtszaken verloren en deze dame is in gelijk gesteld. Zij zou de 20ste van deze maand gaan trouwen, alles was geregeld, haar jurk, de trouwzaal, muziek band en de gasten waren ook uitgenodigd. Zij was genadeloos in brand gestoken, zij is er niet meer. De gasten die in haar bruiloft zou komen, kwamen in haar begrafenis, haar moeder die dag en nacht haar naam schreeuwt haar verloofde die schreeuwt van pijn en haar vrienden en familie die in schok toestand verkeren. Wie heeft het gedaan? Waarom heeft deze afschuwelijk nieuws niet veel aandacht gekregen? Waarom schreven de journalisten dat het met eerwraak te maken heeft? Heel veel Waaroms maar geen antwoord. Ik hoop dat de recherches hun werk goed doen en de dader(s) snel oppakken want deze misdrijf is echt erg ernstig. Er loopt op dit moment een beest, gek en genadeloze iemand vrij rond wie weet wat hij(hun) nog meer tot staat is.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten... maar goed, ofwel:

- De eigenaar van loedertje.nl, tevens haar baas was verliefd op dr en heeft dr in de fik gestoken omdat ze ging trouwen met een andere jongen
- Iemand heeft haar in de fik gestoken omdat hij/zij zijn/haar geld kwijt was geraakt vanwege oplichting via marktplaats.nl
- De familie van Narges heeft haar in de fik gestoken omdat ze verliefd zou zijn op dr werkgever

Keeps on coming, die mogelijkheden

Anywayz... het blijft een moord en het blijft lelijk dat mensen zulke dingen doen
pi_75940883
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef maniack28 het volgende:
http://www.nujij.nl/narges-in-brand-gestoken.7383867.lynkx
[..]

Een verhaal heeft altijd 2 kanten... maar goed, ofwel:

- De eigenaar van loedertje.nl, tevens haar baas was verliefd op dr en heeft dr in de fik gestoken omdat ze ging trouwen met een andere jongen
- Iemand heeft haar in de fik gestoken omdat hij/zij zijn/haar geld kwijt was geraakt vanwege oplichting via marktplaats.nl
- De familie van Narges heeft haar in de fik gestoken omdat ze verliefd zou zijn op dr werkgever

Keeps on coming, die mogelijkheden

Anywayz... het blijft een moord en het blijft lelijk dat mensen zulke dingen doen
Van die site:
quote:
reactie 21verticaal limiet 8 dagen geleden door verticaal limiet
Ziek hoor...
hoe kan je in hemelsnaam iemand het leven zo verzuren en op zo'n manier dood maken? Ik moet eerlijk zijn toen ik het bericht zag staan verleden week was het eerste wat in me opkwam:eerwraak.
Zo zie je maar weer, niks roepen voor dat je meer weet.
Sterkte voor de familie en vrienden in deze moeilijke periode.
Ik herhaal:
Zo zie je maar weer, niks roepen voor dat je meer weet.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:05:11 #244
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75943889
Niemand weet het, ik post alleen even de mogelijkheden... maar wat en wie het ook was, het blijft sick!
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:07:41 #245
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_75944028
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho Eerwraak wordt natuurlijk goedgekeurd door de linkse kerk. De dader gaat dan ook vrijuit.
natuurlijk niet. Djiezus, dat kun je zelf toch ook wel bedenken...
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:42:40 #246
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_75946221
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
[..]
De politie heeft meerdere malen gezegd dat het motief van de dader eerwraak is en dat is door alle media overgenomen. Een VVD-er uit Zeist wijst op zijn weblog de verloofde aan als mogelijke dader. Hij zal ongetwijfeld een bron hebben bij de politie die deze informatie met hem heeft gedeeld. bron: http://lexkraanen.web-log.nl/vvd/2009/12/vrouw-bruut-in.html

Narges is in haar eigen appartement in brand gestoken en niet zoals de familie stelt in het portiek omdat zij zogenaamd een pakketje moest ophalen terwijl zij aan de telefoon hing met haar verloofde. Op een ander forum las ik de opmerking van een vriendin van het slachtoffer dat zij verliefd zou zijn geweest op een Nederlandse jongen en dat haar broer en neef haar hebben verbrand.

In tegenstelling tot de werkgever heeft de verloofde geen geldig alibi. Hij stond samen met de moeder in het portiek toe te kijken terwijl hulpdiensten Narges probeerden te redden. Bizar genoeg is de familie van het slachtoffer direct na de gruwelijke brandmoord begonnen met een lastercampagne tegen de Nederlandse werkgever op het internet en in de media. Volgens ooggetuigenverslagen op het internet zat de verloofde hard te huilen op de begrafenis en is de politie bij de familie met ruzie weggegaan omdat de familie stelt dat de politie eerder had moeten ingrijpen omdat Narges zogenaamd zou zijn bedreigd.

Deze familie beschermd de moordenaar omdat bij eerwraak het slachtoffer wordt doodgewenst door de gehele familie/clan. Schijnbaar heeft Narges de familie-eer beschadigd en wordt haar dood gezien als methode om de eer te herstellen.
"Every little increase in human freedom has been fought over ferociously between those who want us to know more and be wiser and stronger, and those who want us to obey and be humble and submit."
— Philip Pullman
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:46:43 #247
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75946475
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Fahu het volgende:

[..]

De politie heeft meerdere malen gezegd dat het motief van de dader eerwraak is en dat is door alle media overgenomen. Een VVD-er uit Zeist wijst op zijn weblog de verloofde aan als mogelijke dader. Hij zal ongetwijfeld een bron hebben bij de politie die deze informatie met hem heeft gedeeld. bron: http://lexkraanen.web-log.nl/vvd/2009/12/vrouw-bruut-in.html

Narges is in haar eigen appartement in brand gestoken en niet zoals de familie stelt in het portiek omdat zij zogenaamd een pakketje moest ophalen terwijl zij aan de telefoon hing met haar verloofde. Op een ander forum las ik de opmerking van een vriendin van het slachtoffer dat zij verliefd zou zijn geweest op een Nederlandse jongen en dat haar broer en neef haar hebben verbrand.

In tegenstelling tot de werkgever heeft de verloofde geen geldig alibi. Hij stond samen met de moeder in het portiek toe te kijken terwijl hulpdiensten Narges probeerden te redden. Bizar genoeg is de familie van het slachtoffer direct na de gruwelijke brandmoord begonnen met een lastercampagne tegen de Nederlandse werkgever op het internet en in de media. Volgens ooggetuigenverslagen op het internet zat de verloofde hard te huilen op de begrafenis en is de politie bij de familie met ruzie weggegaan omdat de familie stelt dat de politie eerder had moeten ingrijpen omdat Narges zogenaamd zou zijn bedreigd.

Deze familie beschermd de moordenaar omdat bij eerwraak het slachtoffer wordt doodgewenst door de gehele familie/clan. Schijnbaar heeft Narges de familie-eer beschadigd en wordt haar dood gezien als methode om de eer te herstellen.
Tsja, dan is het aan de politie om dat te bewijzen he..
pi_75949374
quote:

[..]

Vet van mij.
Dat is voor de eerste keer dat ik lees dat de politie meerdere malen zou hebben gezegd dat het om eerwraak ging. Als je dit topic leest, zul je dat nergens zien.
En dat een VVD-er zoiets op een weblog zegt, betekent al helemaal niks. Als je dit topic leest, zul je de grootst mogelijke onzin zien, uitgekraamd door mensen die er echt helemaal niks van snappen of weten. En met een zekerheid alsof ze er met de neus bovenop stonden.

Dat Narges in haar woning verbrand is, klopt niet met de beelden die eerder in dit topic te zien waren van het overschilderen van het portiek. En er waren ook mededelingen dat zij en haar verloofde zo veel van elkaar hielden.

De voormalige werkgever (?), Giessen, is al veel eerder een campagne begonnen tegen Narges.

Het lijkt me heel verstandig om de hulpdiensten niet voor de voeten te lopen als die een geliefde proberen te redden. Als er een hulpdienst nodig zou zijn om mijn geliefden te redden, zou ik ze ruim baan geven: die mensen weten heel goed wat ze moeten doen en ik niet!

Hard huilen als de liefde van je leven is vermoord, lijkt me heel normaal. En boos zijn op de politie als ze niks doen met bedreigingen, lijkt me ook normaal. Zelfs al is het onterecht, want de politie kan echt vrijwel niks doen.

"Schijnbaar". Ja, dat woord zegt dus niks. En onder Afghanen is eerwraak niet gebruikelijk.

Samenvattend: ik heb geen idee van de waarheid, maar wat je hier schrijft is werkelijk volkomen uit de lucht gegrepen. Misschien dat er stomtoevallig een waarheidje tussen zit, maar zelfs dat betwijfel ik.
pi_75949615
@Fahu: heb jij je speciaal aangemeld hiervoor?
  woensdag 23 december 2009 @ 00:26:08 #250
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_75951572
Zoek eens op "flatbrand vollenhove"? -Narges is in haar eigen appartement in brand gestoken, zij is gillend de gallerij op gerend, haar buurvrouw heeft geprobeerd om haar te blussen met dekens, zij hebben de lift genomen naar het portiek en daar is zij opgevangen door de hulpdiensten.

Deze Afghaanse familie heeft liegen tot kunst verheven: De waarheid is áltijd precies het omgekeerde van datgene wat zij beweren.

[ Bericht 37% gewijzigd door Fahu op 23-12-2009 00:56:18 ]
"Every little increase in human freedom has been fought over ferociously between those who want us to know more and be wiser and stronger, and those who want us to obey and be humble and submit."
— Philip Pullman
pi_75954663
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Kees22 het volgende:
"Schijnbaar". Ja, dat woord zegt dus niks. En onder Afghanen is eerwraak niet gebruikelijk.
In 2005 ruim anderhalf duizend geregistreerde gevallen.
pi_75954675
Ik heb een stuk gemist, maar er hangen echt camera's daar. Ooit eens opnames gezien. (dachten ze dat onze hond daar nachts losliep in de hal, maar was dus niet zo, en was blij met dat bewijs, want de hond was ook wit) Het geroflat staat trouwens niet eens zo slecht bekend. Wonen veel studenten.

Kunnen die dan camera's geen verhaal vertellen door te zeggen wie in de lift of hal is geweest rond die tijd? De brandtrap kan je niet zo op nl. En iedereen wordt gefilmd die de lift in stapt. Ook camera's in de hal.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_75957002
quote:

[..]

Het lijkt wel de maffia die iemand uitschakelt en daarna ook tranen met tuiten huilt in de kerk en op de begrafenis.
Ben er natuurlijk niet bijgeweest, maar vind jouw verhaal wel geloofwaardiger dan de versie van de familie. Vooral dat 'verloofde stond in de portiek samen met zijn moeder toe te kijken hoe de hulpdiensten haar probeerden te redden' Brrrr....
pi_75958298
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef Fahu het volgende:
Zoek eens op "flatbrand vollenhove"? -Narges is in haar eigen appartement in brand gestoken, zij is gillend de gallerij op gerend, haar buurvrouw heeft geprobeerd om haar te blussen met dekens, zij hebben de lift genomen naar het portiek en daar is zij opgevangen door de hulpdiensten.

Deze Afghaanse familie heeft liegen tot kunst verheven: De waarheid is áltijd precies het omgekeerde van datgene wat zij beweren.
Uit de berichten die daar staan is niet te concluderen, dat ze in haar flat in brand is gestoken. Wel staat er, dat ze op de galerij of in het portiek is gevonden.

En nog eens zwartmaken helpt je niet, dat maakt je betoog niet sterker.
pi_75958311
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef HiZ het volgende:

[..]

In 2005 ruim anderhalf duizend geregistreerde gevallen.
Onder Afghanen? Bron?
pi_75958369
Oh, en als de politie in het openbaar zegt niets te weten en tegen een VVD-er suggereert dat de verloofde de mogelijke dader is, dan is er iemand bij de politie heel fout bezig. En die VVD-er ook!

Uiteraard is de verloofde een mogelijke verdachte: iedereen is een mogelijke verdachte. Maar iedereen is onschuldig tot zijn of haar schuld bewezen is.
pi_75958432
quote:
Op woensdag 23 december 2009 07:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het lijkt wel de maffia die iemand uitschakelt en daarna ook tranen met tuiten huilt in de kerk en op de begrafenis.
Ben er natuurlijk niet bijgeweest, maar vind jouw verhaal wel geloofwaardiger dan de versie van de familie. Vooral dat 'verloofde stond in de portiek samen met zijn moeder toe te kijken hoe de hulpdiensten haar probeerden te redden' Brrrr....
Voorzover zijn verhaal te controleren is, klopt het niet. En de rest is suggestie, onbewezen borrelpraat.

En wat hadden die verloofde en haar moeder dan wel moeten doen? De hulpdiensten voor de voeten lopen? Zich jammerend aan haar vastklemmen en zo deskundige hulp onmogelijk maken? Of de hulpdiensten aanvallen en schoppen en slaan en deuken in de auto's maken?
  woensdag 23 december 2009 @ 14:48:04 #258
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_75970664
Zij is verbrand in haar eigen appartement en brandend de gallerij opgerend, de schilder heeft de schade hersteld. (bron:

Buurtgenoten zeggen dat het Zeister duo relatieproblemen had en dat liefdesperikelen waarschijnlijk een rol spelen in de brandmoord. (bron:

Een gebruiker van Afghan heeft ook bevestigd dat het eerwraak betreft en zij zegt dat de verloofde de het meisje heeft verbrand. De ex-werkgever is geen verdachte van de moord op Narges, hij heeft zelf ook de verloofde aangewezen als de waarschijnlijke dader. Het is dan ook zeer vals dat de familie zo'n laffe moord pleegt en vervolgens een lastercampagne voert in de media.

[ Bericht 18% gewijzigd door Fahu op 23-12-2009 15:17:34 ]
— Philip Pullman
pi_75989007
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef Fahu het volgende:
Zij is verbrand in haar eigen appartement en brandend de gallerij opgerend, de schilder heeft de schade hersteld. (bron:
Bregje hoort een grote knal in het trappenhuis, er raast een grote vuurbal door de galerij en ze rent naar buiten.
We hebben geblust tot de brandweer kwam met water, water, water.

Het was een explosie, dat wil je niet weten. Als die vuurbal tot aan mijn keuken te zien is....

Goed, ooggetuigen vergissen zich vaak, maar dit maakt het in brand steken in de woning zelf onwaarschijnlijk.
quote:
Buurtgenoten zeggen dat het Zeister duo relatieproblemen had en dat liefdesperikelen waarschijnlijk een rol spelen in de brandmoord. (bron:
Zelfde verhaal, verteld door een vriend(in?) van de familie.
quote:
Een gebruiker van Afghan heeft ook bevestigd dat het eerwraak betreft en zij zegt dat de verloofde de het meisje heeft verbrand.
Krijg geen toegang. Maar ben niet onder de indruk van de speculaties daar die ik via een eerdere link gezien heb op dat forum. De mensen die het meest speculeren worden ook door anderen tot de orde geroepen.
quote:
De ex-werkgever is geen verdachte van de moord op Narges, hij heeft zelf ook de verloofde aangewezen als de waarschijnlijke dader. Het is dan ook zeer vals dat de familie zo'n laffe moord pleegt en vervolgens een lastercampagne voert in de media.
Nee maar, dat is betrouwbaar: de ex-werkgever wijst een ander aan als mogelijke dader. Daar zal de politie vanonder de indruk zijn zeg! Sjongejonge, wat een overtuigend bewijs.

Je verhaal rammelt nog steeds. En er is nog iets vreemds aan: de ex-werkgever maakte de man en vrouw al eerder behoorlijk zwart als oplichters en leugenaars. Zie eerdere links naar loedertje.nl/ Of dat terecht is of niet, kunnen wij niet beoordelen, maar het is dan wel vreemd dat de ene helft van zo'n oplichterskoppel de andere helft zou vermoorden omdat die verliefd was op de benadeelde. Het is zonder die verliefdheid al vreemd dat de ene helft van zo'n koppel de andere helft zou vermoorden. En al helemaal dat de moeder van het slachtoffer medeplichtig zou zijn.

Volsterkt ongeloofwaardig, dit hele verhaal.
  woensdag 23 december 2009 @ 21:55:29 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75989240
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bregje hoort een grote knal in het trappenhuis, er raast een grote vuurbal door de galerij en ze rent naar buiten.
We hebben geblust tot de brandweer kwam met water, water, water.

Het was een explosie, dat wil je niet weten. Als die vuurbal tot aan mijn keuken te zien is....

Goed, ooggetuigen vergissen zich vaak, maar dit maakt het in brand steken in de woning zelf onwaarschijnlijk.
[..]

Zelfde verhaal, verteld door een vriend(in?) van de familie.
[..]

Krijg geen toegang. Maar ben niet onder de indruk van de speculaties daar die ik via een eerdere link gezien heb op dat forum. De mensen die het meest speculeren worden ook door anderen tot de orde geroepen.
[..]

Nee maar, dat is betrouwbaar: de ex-werkgever wijst een ander aan als mogelijke dader. Daar zal de politie vanonder de indruk zijn zeg! Sjongejonge, wat een overtuigend bewijs.

Je verhaal rammelt nog steeds. En er is nog iets vreemds aan: de ex-werkgever maakte de man en vrouw al eerder behoorlijk zwart als oplichters en leugenaars. Zie eerdere links naar loedertje.nl/ Of dat terecht is of niet, kunnen wij niet beoordelen, maar het is dan wel vreemd dat de ene helft van zo'n oplichterskoppel de andere helft zou vermoorden omdat die verliefd was op de benadeelde. Het is zonder die verliefdheid al vreemd dat de ene helft van zo'n koppel de andere helft zou vermoorden. En al helemaal dat de moeder van het slachtoffer medeplichtig zou zijn.

Volsterkt ongeloofwaardig, dit hele verhaal.

al die moeite om misschien een niet-eerwraak moord, die overigens precies gepleegd is zoals eerwraak moord, af te doen als zie je wel: "gullie hebbuh et allemoal foud. eerwraak van moslims en andere buitenlanders bestaat niet!".

ja, heel gek. maar er worden óók moorden gepleegd door autochtonen. ja godver de pielekes! dat mag wel in de krant. want dat is uniek voor nederland.

nederland: het enige land waar autochtonen ook wel eens crimineel of ontoerekeningsvatbaar zijn. echt te bizar.
pi_75990176
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef Kees22 het volgende:
@Fahu: heb jij je speciaal aangemeld hiervoor?
En, weet je het al?
pi_75990791
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En, weet je het al?
Niet relevant, net zo min als dat jij in dit topic onder een kloontje post.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:25:37 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75990877
en dat terwijl ik geschoond ben van kloontjes! ik voel me maagdelijk.
pi_75992718
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Onder Afghanen? Bron?
http://www.rawa.org/honorkilling.htm

hmmm de samenvatting van dat artikel was wat sensationalistisch. Neemt niet weg dat het ook in Afghanistan een probleem is.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:02:27 #266
283465 De_Ruyter
Neo-conservative materialist
pi_75992870
Ah bah.
Recht(s) zo die gaat.
It is a great night, it is the end of socialism
Rechts lullen, rechts vullen.
pi_75993267
quote:
Gruwelijk, ja. Maar Pakistan, niet Afghanistan.
Toegegeven: ik haakte na een foto of tien af.

Trouwens: in mijn ogen is het volstrekt eerloos om zoiets te doen.
pi_75993385
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef HiZ het volgende:

[..]

http://www.rawa.org/honorkilling.htm

hmmm de samenvatting van dat artikel was wat sensationalistisch. Neemt niet weg dat het ook in Afghanistan een probleem is.
Ik heb het nagevraagd bij een Afghaanse vriend. Eerwraak komt inderdaad voor in Afghanistan en dan met name op het platteland en in het zuiden.
Eerder in dit topic las ik een bericht van een Afghaan, dat eerwraak daar weinig voorkomt. En dat heb ik serieus genomen.
Goed, ik ben gecorrigeerd.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:17:00 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75993682
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb het nagevraagd bij een Afghaanse vriend. Eerwraak komt inderdaad voor in Afghanistan en dan met name op het platteland en in het zuiden.
Eerder in dit topic las ik een bericht van een Afghaan, dat eerwraak daar weinig voorkomt. En dat heb ik serieus genomen.
Goed, ik ben gecorrigeerd.

ga maar eens vaker bronnen zoeken als je iets tegengestelds zegt. zal je goed doen.
pi_76126347
Wat bedoel jij hier mee??? graag duidelijker schrijfen.....
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:

[..]

zeker, binnenkort krijgen ze subsidie om hun geliefde cultuur wat meer in praktijk te kunnen brengen.
want het zou jammer zijn als die niet bewaard bleef
pi_76126676
nou ik ben niet met je eens dat en echte moslim niet vreemd gaat. want tegewoordig is als mogelijk dus. maar ze woonde al lang in nederland.ze was ingeburgerd maardat betekent niet dat ze zou moeten dan vreemd gaan.maar ja mensen blijfen maar van die onzin schrijven terwijl ze niet eens weten wat er echt is gebeurt.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als ze vreemd ging betekend natuurlijk dat ze ingeburgerd was. Dat betekend ook meteen dat ze Nederlandse was. Een echte moslim gaat niet vreemd namelijk!

(Dat je er überhaupt nog mee in discussie gaat! Mannetjes als hij zetten zichzelf toch compleet voor lul met dat soort opmerkingen.)
pi_76127195
je hebt helemaal gelijk.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vet van mij.
Dat is voor de eerste keer dat ik lees dat de politie meerdere malen zou hebben gezegd dat het om eerwraak ging. Als je dit topic leest, zul je dat nergens zien.
En dat een VVD-er zoiets op een weblog zegt, betekent al helemaal niks. Als je dit topic leest, zul je de grootst mogelijke onzin zien, uitgekraamd door mensen die er echt helemaal niks van snappen of weten. En met een zekerheid alsof ze er met de neus bovenop stonden.

Dat Narges in haar woning verbrand is, klopt niet met de beelden die eerder in dit topic te zien waren van het overschilderen van het portiek. En er waren ook mededelingen dat zij en haar verloofde zo veel van elkaar hielden.

De voormalige werkgever (?), Giessen, is al veel eerder een campagne begonnen tegen Narges.

Het lijkt me heel verstandig om de hulpdiensten niet voor de voeten te lopen als die een geliefde proberen te redden. Als er een hulpdienst nodig zou zijn om mijn geliefden te redden, zou ik ze ruim baan geven: die mensen weten heel goed wat ze moeten doen en ik niet!

Hard huilen als de liefde van je leven is vermoord, lijkt me heel normaal. En boos zijn op de politie als ze niks doen met bedreigingen, lijkt me ook normaal. Zelfs al is het onterecht, want de politie kan echt vrijwel niks doen.

Samenvattend: ik heb geen idee van de waarheid, maar wat je hier schrijft is werkelijk volkomen uit de lucht gegrepen. Misschien dat er stomtoevallig een waarheidje tussen zit, maar zelfs dat betwijfel ik.
  maandag 28 december 2009 @ 01:50:31 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76128754
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
heftig. moet verschrikkelijk zijn geweest.
Denk het ook, ze leefde nog op het moment dat het zich klaarspeelde. Hoe gruwelijk.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 28 december 2009 @ 11:44:34 #275
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_76134365
"En onder Afghanen is eerwraak niet gebruikelijk."

WTF?
What lies in the shadow of the statue?
pi_76135888
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:44 schreef Ghaazi het volgende:
"En onder Afghanen is eerwraak niet gebruikelijk."

WTF?
Volgens mijn Afghaanse vriend komt het voor, vooral in het zuiden van Afghanistan en in kleine dorpen. Dat wil niet zeggen dat het gebruikelijk is.
En het zal zeker niet gebruikelijk zijn onder gevluchte Afghanen, die immers een streng religieus regime ontvlucht zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2010 @ 11:53:26 #277
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76517099
quote:
UTRECHT/ZEIST - Hoogstwaarschijnlijk zit een vrouw achter de dodelijke brand in de Geroflat aan de Laan van Vollenhoven in Zeist. Dat meldt de politie

Op 7 december liep een 23-jarige bewoonster ernstige verwondingen op door brand. Ze overleed later in het ziekenhuis.

Naar aanleiding van de bevindingen heeft de politie een Team Grootschalige Opsporing geformeerd van 25 rechercheurs. Door de forensische en tactische opsporing is uitgebreid onderzoek gedaan. Hieruit is gebleken dat de verdachte hoogstwaarschijnlijk een vrouw met donker haar is van ongeveer 1.60 meter. Ze heeft mogelijk brandwonden opgelopen. De politie sluit niet uit dat de verdachte hulp van derden heeft gehad.

Over het motief heeft de politie verder niets bekend gemaakt.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/226082
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2010 @ 14:02:34 #278
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76521604
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 10 januari 2010 @ 22:02:26 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76656040
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef Karrs het volgende:
Turbo turbo!

In brand gestoken ook... wat een manier van vermoorden.
Fuck. Route grap waar ik mijn lach toch niet kon inhouden!
The End Times are wild
pi_76673281
Zo... het is dus waarschijnlijk een vrouw geweest.

Betekent dat we er vanuit kunnen gaan dat al die pagina's speculaties over haar ex werkgever of
eventueel vreemdgaan onzin zijn, of zijn er al nieuwe verklaringen?
Find your prince, before you start kissing frogs
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:30:23 #281
284419 Fahu
Zeer kwaadaardig
pi_76764496
quote:
Moeder Narges: Het was mijn dochters tijd om te gaan, niemand kon er wat aan doen.
Bron: http://afg-girl4life.hyve(...)fd_23_verbrand_Zeist
quote:
Afghan.nl moderator Abbas: Willen jullie niet meer een topic open maken over de moord van het Afghaanse meisje. Dat is een verzoek van de familieleden.
Bron: http://www.afghan.nl/forum/index.php?showtopic=11107
Eerwraak is een groepsdelict. Waarschijnlijk heeft de familie de brandmoord laten plegen door een minderjarig meisje omdat de straf voor minderjarigen lager is. De familie heeft de ex-werkgever (met wie zij grote ruzie hebben) in de media en via berichten op het internet aangewezen als de waarschijnlijke dader. Politie heeft gezegd dat Narges het slachtoffer is van eerwraak en dat de ex-werkgever geen verdachte is voor de moord op Narges.

De verdachte is waarschijnlijk een Afghaans meisje van 1,60 lang met donker haar en brandwonden aan haar handen. Dat verklaart waarom de familie het topic op Afghan.nl (“Vrouw achter gruwelijke brandmoord Zeist”) door moderators heeft laten verwijderen. Bizar genoeg beschermd de familie van het slachtoffer (23 jaar) de moordenaar omdat zij vinden dat het 'haar tijd was om te gaan'. Zij hopen dat het nooit wordt opgelost...
— Philip Pullman
pi_76764952
Mag ik even kotsen op die cultuur?
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:48:15 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76765254
kijken wat kees22 nu gaat zeggen.

ben benieuwd hoe hij het gaat goedpraten.
pi_76765526
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef JohnLocke het volgende:
Van mij wel, doe ik al jaren sinds ik meer van die idioten heb ontmoet.
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:55:01 #285
3542 Gia
User under construction
pi_76765589
quote:
Hoe groot is dat teiltje? Kom ik er even bij staan.
pi_76766284
Verschrikkelijk.
En dat die ouders vinden dat het 'haar tijd' was. Wat hard en onmenselijk.
pi_76767287
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Verschrikkelijk.
Is het niet zo dat tonen van emoties in Afghanistan een teken van zwakte is?
Ik kan bijna niet geloven dat je als moeder achter een moord op je dochter staat..
pi_76767527
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef Kings het volgende:

[..]

Ik kan bijna niet geloven dat je als moeder achter een moord op je dochter staat..
Dat is toch ook voor een normaal mens niet te vatten ?
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:39:01 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76767574
quote:

[..]

schaamte/gezichtsverlies is groter dan verdriet. wij begrijpen dat niet omdat wij uit een minderwaardige cultuur komen.
pi_76769396
quote:

[..]

Joh, bij een begrafenis in die landen krijsen ze de boel bij elkaar.

Maar wat een idioten, familie houdt lekker de hand boven elkaars hoofd.

En lekker makkelijk het een meisje van 16 te laten doen, inderdaad zal niet het volwassenenrecht worden toegepast, en zulke jonge mensen zijn ook makkelijker over te halen tot dit soort daden.
Dit is gewoon moord met voorbedachte rade.
pi_76769617
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]
Zoveel was wel duidelijk
pi_76787436
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef Fahu het volgende:

[..]

[..]

Eerwraak is een groepsdelict.
Eerwraak?
quote:
Waarschijnlijk heeft de familie de brandmoord laten plegen door een minderjarig meisje omdat de straf voor minderjarigen lager is.
Pure speculatie. Nergens op gebaseerd, althans niet op informatie die iemand hier ooit in dit topic geplaatst of gelinkt heeft.
quote:
De familie heeft de ex-werkgever (met wie zij grote ruzie hebben) in de media en via berichten op het internet aangewezen als de waarschijnlijke dader.
De ex-werkgever is zelf begonnen met de vrouw en haar man zwart te maken. Al veel eerder. En zo grof dat hij automatisch als eerste in beeld zou komen.
quote:
Politie heeft gezegd dat Narges het slachtoffer is van eerwraak en dat de ex-werkgever geen verdachte is voor de moord op Narges.
In geen van de links en doorlinks die in dit topic geplaatst zijn, wordt dat door de politie gezegd. Hoogstens dat ze met alle mogelijkheden, ook eerwraak, rekening houdt. Dat lijkt me een gezonde houding voor een rechercheteam.
quote:
De verdachte is waarschijnlijk een Afghaans meisje van 1,60 lang met donker haar en brandwonden aan haar handen.
Zo, jij kunt goed overschrijven van een verslagje.
quote:
Dat verklaart waarom de familie het topic op Afghan.nl (“Vrouw achter gruwelijke brandmoord Zeist”) door moderators heeft laten verwijderen.
Dat de verdachte waarschijnlijk een vrouw is, verklaart helemaal niks. En ik kan wel tien andere redenen bedenken om alweer een topic over deze moord te laten verwijderen. Verdriet, bijvoorbeeld.
quote:
Bizar genoeg beschermd de familie van het slachtoffer (23 jaar) de moordenaar omdat zij vinden dat het 'haar tijd was om te gaan'.
Pure, en kwaadaardige speculatie over de motieven van een ander. Dat de familie vindt dat het haar tijd was, is gebaseerd op een gelinkte opmerking van een ver verwijderde getuige die de moeder zoiets heeft horen zeggen. Overigens hoort dat bij het gedachtengoed van zowel christenen als moslims, dat god/allah bepaalt wanneer het tijd is om te gaan.
Dat de familie de moordenaar beschermt wordt door geen snipper informatie die we hier gezien hebben, ook maar gesuggereerd. Zeer kwaadaardig, zelfs voor FOK!se normen.
quote:
Zij hopen dat het nooit wordt opgelost...
Opnieuw een zeer kwaadaardige en valse en op niks gebaseerde beschuldiging aan het adres van de familie.

Ik heb ook geen idee wat er aan de hand is, maar dit soort kwalijke beschuldigingen gaan alle perken te buiten.
pi_76787522
quote:
Welke cultuur? Die van volledig bij elkaar geraapte valse beschuldigingen?
Onderkotsen is dan niet de juiste reactie, blootleggen die gore beerput.
pi_76787720
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Verschrikkelijk.
Is voor veel gelovigen, ook christenen, een manier om hun verdriet in toom te houden.
Dat is hard en onmenselijk, maar komt wel vaker voor.
Toevallig las ik in eenVolkskrant Magazine van 10-10-2009 een artikel over een club van mensen die een naast familielid verloren hebben. De vreemdste reacties komen voor.
pi_76787812
quote:

[..]

Wie zegt dat ze er achter staat?
Een poging om god te vertrouwen is iets heel anders dan achter een moord staan.

Overigens zou een dergelijke reactie ook kunnen voorkomen onder mensen die in reďncarnatie geloven, om maar eens een dwarsstraat te noemen.
pi_76787952
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Joh, bij een begrafenis in die landen krijsen ze de boel bij elkaar.
Valt wel mee hoor. Ik ben wel eens bij een begrafenis van een Afghaan geweest. Heel indrukwekkend, mij mogen ze ook zo wegbrengen. Maar krijsen en alles bij elkaar schreeuwen, dat niet.
quote:
Maar wat een idioten, familie houdt lekker de hand boven elkaars hoofd.
Wat kun jij in dit topic of in de gelinkte berichten vinden, dat deze conclusie ook maar suggereert?
quote:
En lekker makkelijk het een meisje van 16 te laten doen, inderdaad zal niet het volwassenenrecht worden toegepast, en zulke jonge mensen zijn ook makkelijker over te halen tot dit soort daden.
Wie heeft het hier gehad over een meisje van 16? Is dit daderinformatie of zo?
quote:
Ja, hallo, daar waren we inmiddels ook al achter.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:51:32 #297
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76788831
quote:

[..]

Wat een bekrompen gedachte. Cultuur doet iets met je.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_76798082
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze er achter staat?
Een poging om god te vertrouwen is iets heel anders dan achter een moord staan.

Overigens zou een dergelijke reactie ook kunnen voorkomen onder mensen die in reďncarnatie geloven, om maar eens een dwarsstraat te noemen.
Ik zeg niet dat ze erachter staat, integendeel; ik zou het juist heel raar vinden als een moeder dat doet.
En haar opmerking 'het was haar tijd', kan ook duiden op het niet willen laten zien van haar emoties.

Maar Kees22, wil je nou alleen alle speculaties ontkrachten of heb je zelf een verklaring voor wat er gebeurd is?
pi_76800142
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef Kings het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze erachter staat, integendeel; ik zou het juist heel raar vinden als een moeder dat doet.
En haar opmerking 'het was haar tijd', kan ook duiden op het niet willen laten zien van haar emoties.

Maar Kees22, wil je nou alleen alle speculaties ontkrachten of heb je zelf een verklaring voor wat er gebeurd is?
Ik heb zelf geen verklaring, want daarvoor weet ik er te weinig vanaf.
Er is een vrouw in brand gestoken en die laat een verloofde achter en een moeder.
Verder zegt de politie niets te weten of ze wil niks bekend maken.
Klaar.

Waar ik me erg aan stoor is dat iedereen op basis van dit bericht en op basis van de eigen vooroordelen en hersenspinsels allerlei fantasieverhalen als waarheid gaat presenteren. Dat zie je wel vaker op FOK!, maar hier is het wel heel erg. En ik verdenk Fahu van een verborgen agenda, want die spant wel de kroon in kwaadaardigheid.
Dat mensen geschokt zijn en naar een soort zingeving of verklaring zoeken, kan ik snappen.
Maar de hier geponeerde veronderstellingen zeggen meer over de geest waar die uit voortkomen dan over de slachtoffers.
En ik vind dat griezelig genoeg om er tegen in te gaan. Want morgen kunnen jij en ik het slachtoffer zijn van een dergelijk volksgericht.
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:20:48 #300
3542 Gia
User under construction
pi_76804129
Toch geloof ik niet dat dit een daad was van vreemden. Het gebeurt in/bij haar woning. Lijkt me dus ook geen willekeurig slachtoffer.

En om dan te zeggen: het zal haar tijd zijn geweest........Dat zeg je niet bij een moord.
Bij een ongeluk, of sterven door ziekte, akkoord, kan ik me nog iets voorstellen bij het gezegde: Ze zal aan de beurt zijn geweest, God heeft haar geroepen. Maar in geval van moord niet.
pi_76809639
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen verklaring, want daarvoor weet ik er te weinig vanaf.
Er is een vrouw in brand gestoken en die laat een verloofde achter en een moeder.
Verder zegt de politie niets te weten of ze wil niks bekend maken.
Klaar.

Waar ik me erg aan stoor is dat iedereen op basis van dit bericht en op basis van de eigen vooroordelen en hersenspinsels allerlei fantasieverhalen als waarheid gaat presenteren. Dat zie je wel vaker op FOK!, maar hier is het wel heel erg. En ik verdenk Fahu van een verborgen agenda, want die spant wel de kroon in kwaadaardigheid.
Dat mensen geschokt zijn en naar een soort zingeving of verklaring zoeken, kan ik snappen.
Maar de hier geponeerde veronderstellingen zeggen meer over de geest waar die uit voortkomen dan over de slachtoffers.
En ik vind dat griezelig genoeg om er tegen in te gaan. Want morgen kunnen jij en ik het slachtoffer zijn van een dergelijk volksgericht.
En wat vindt je ervan dat de politie wel vermoedt dat het om eerwraak gaat?

Dat op hyves een Afghaans meisje vertelt op de begrafenis te zijn geweest en het zelfs vreemd vond hoe koeltjes en bijna blij de familie ermee omging?

Ik vind het bijna griezelig dat jij dit meteen op vooroordelen en fantasieverhalen gooit, de familie verspreidde een fantasieverhaal over een ex-werkgever die de dader moest zijn, door de politie al afgedaan als onzin.
En jij gelooft nog in meerdere slachtoffers, ik denk dat er maar één slachtoffer is en een heleboel daders.

Een volksgericht. Kom op zeg, de hele familie loopt waarschijnlijk nog vrolijk fluitend rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')