abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76777482
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef thingamajig het volgende:
Net even 3 kwartier gespeeld... tutorial vind ik wel leuk tot nu toe, maar er komt wel veel op je af. Het besturen van het schip vind ik niet heel natuurlijk aanvoelen, maar ach... De Star Trek-feel zit er wel in iig...
Tis een stortvloed van informatie die tutorial, maar het went snel

Heb nu net weer een van de patrol missies gedaan, met instance groups.
Die missies zijn nog best pittig ben verscheidene keren vernietigd.
Bijna lvl 5
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 20:42:57 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_76777938
Is er nog een manier om aan een beta key te komen zonder meteen het spel te kopen? Ik had me aangemeld, maar heb geen key ontvangen (niet uitgeloot waarschijnlijk). Andere sites hebben ook geen beta keys meer.

Ik wil het spel niet meteen kopen want ik ben al met Aion bezig en Dragon Age Origins en als dit tegenvalt, vind ik het zonde van het geld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76778118
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_76778362
quote:
EVE heeft z'n eigen topic
pi_76788940
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Is er nog een manier om aan een beta key te komen zonder meteen het spel te kopen? Ik had me aangemeld, maar heb geen key ontvangen (niet uitgeloot waarschijnlijk). Andere sites hebben ook geen beta keys meer.

Ik wil het spel niet meteen kopen want ik ben al met Aion bezig en Dragon Age Origins en als dit tegenvalt, vind ik het zonde van het geld.

Gisteren werd er geroepen dat er enkele honderdduizenden spelers tegelijk online waren.
Een gratis beta zal dus erg lastig worden denk ik. Ikzelf heb m gewoon gekocht
pi_76789029
Is t nog een beetje leuk dan? Denk dat ik zelf wacht tot die KOTOR MMORPG.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:59:55 #107
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76789290
ik ben er nog niet zo door gegrepen als WoW destijds...

Het lijkt wel heel erg op een haastklus en de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven... vermakelijk is het wel, ground combat vind ik bijvoorbeeld wel cool... niet zo turn-based als in WoW...
batman!
pi_76795240
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Silv het volgende:
Is t nog een beetje leuk dan? Denk dat ik zelf wacht tot die KOTOR MMORPG.
Voor mij is dit een in between
(maar roepen dat je liever SW (mmorpg) hebt dan ST (mmorpg) in een ST topic... niet slim )
pi_76796020
Dit lijkt me echt niets.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76796422
quote:

Is dat Star Trek online? Vet man, ik gooi 'm gelijk in de pre-order.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76797546
eenkorte blik naar de naam van het filmpje zegt genoeg.. Nee geen STO, maar Eve
pi_76799117
Ik vind STO op het moment helaas tegenvallen. (afgezien van de instabiliteit van de beta)
Ik heb vroeger een aantal jaren EVE gespeeld en op het moment speel ik WoW.

- Veel te lineair. Je kunt bijv. alleen rondlopen op een planeet, als onderdeel van een missie, dus instanced. Dat geeft dus niet bepaald een gevoel van vrijheid.
- Zowel de ground als space battles vind ik erg eentonig en hack 'n slash. Ground deed me erg denken aan ST Elite Force.
- Je kan niet rondlopen in je schip en als je je bridge wil bezoeken, kun je erheen beamen ... Als je vervolgens weer naar je tactical view wil, beam je weer weg van de bridge ...
pi_76814721
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef STING het volgende:
Ik vind STO op het moment helaas tegenvallen. (afgezien van de instabiliteit van de beta)
Ik heb vroeger een aantal jaren EVE gespeeld en op het moment speel ik WoW.

- Veel te lineair. Je kunt bijv. alleen rondlopen op een planeet, als onderdeel van een missie, dus instanced. Dat geeft dus niet bepaald een gevoel van vrijheid.
- Zowel de ground als space battles vind ik erg eentonig en hack 'n slash. Ground deed me erg denken aan ST Elite Force.
- Je kan niet rondlopen in je schip en als je je bridge wil bezoeken, kun je erheen beamen ... Als je vervolgens weer naar je tactical view wil, beam je weer weg van de bridge ...
Na 3 dagen STO begin ik helaas hetzelfde gevoel te krijgen.
Het is het allemaal net niet. Ben nu lvl 6 en nu al begint de verveling toe te slaan bij de meeste missies (lees: alle) is het ook erg veel rondvliegen en lopen. Sector space vind ik erg vervelend omdat je er toch elke keer een paar minuten doelloos aan het rondvliegen bent om bij het volgende gebied uit te komen.
Klingons vond ik enorm tegenvallen, je wordt op een onduidelijke starbase getrapt en je ziet je weg maar te vinden. Na de tutorial (het vechten in de ring), maar even op mijn bird of prey gestapt en de pvp queue opgezocht, pvp lijstje is enorm en nergens vindt men een goed uitleg erover.

Ground combat erg eentonig en simpel. Hoewel de graphics er op de grond prima uitzien is het ook hier veel rondlopen, afentoe een groepje mobs neerschieten en verder lopen. Erg spannend/uitdagend is het niet. Graphics bij gear veranderen volgens mij ook niet tot nauwelijks, zoals bij wow/aion constant het geval is.

Space combat daarentegen is vrij moeilijk. Ook in instance groups gebeurt het vaak dat de vijanden zich op 1 schip concentreren. Zodra je shield neergaan word je ge-1-shot. Moeilijk maakt helaas niet automatisch boeiend: tis niet veel meer dan je scheepje roteren om de torpedo's te kunnen lanceren.

Gaat m dus niet worden ben ik bang, hoop het geduld nog op te kunnen brengen om lvl 11 te halen, zodat ik een groter starship krijg. Wellicht veranderd er daarmee een hoop maar ik reken er niet op.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:44:26 #114
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76828532
Ik heb net m'n pre-order gecancelled... dit gaat hem niet worden voor mij...

Erg jammer, want het Star Trek universum biedt gewoon een fantastische basis voor de beste MMORPG ooit... helaas hebben ze bij Cryptic bij lange na niet eruit gehaald wat erin had kunnen zitten.

Mijn grootste bezwaar is nog wel dat alle planeten gewoon instances zijn. Je kan dus niet lekker rondlopen, de boel verkennen en genieten van de omgeving op het moment dat je daar zin in hebt, zoals bij WoW. Je bent eigenlijk maar wat aan het rondvliegen in een grote zwarte ruimte... het doet wat dat betreft allemaal veel te scripted en lineair aan...

Daarnaast is er nog wel veel meer om over te klagen. De graphics doen gedateerd aan. Zelfs de originele WoW had betere graphics en dat spel is al jaren oud. Het economie-systeem is echt belachelijk en voelt niet goed.

Het vliegen met je starship blijft onnatuurlijk aanvoelen. 't Lijkt onzettend traag te gaan en onzettend veel van de functies die je hebt lijken zinloos...

Ground-combat vond ik trouwens wel prima! Maar goed, daarmee red dit spel het niet imho...

Helaas
batman!
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:47:22 #115
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76828698
Het zou echt veel gaver zijn geweest als je niet gelijk je eigen schip zou hebben, maar echt onderdeel zou zijn van een crew, met je eigen quarters die je naar je eigen smaak kan inrichten. Rondlopen op het schip was denk ik een hele grote wens van heel veel spelers die gewoon genegeerd is en dat is heel jammer.

En gewoon een rustige tutorial op Starfleet Academy was ook wel mooi geweest trouwens.
batman!
pi_76830169
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef thingamajig het volgende:
Ik heb net m'n pre-order gecancelled... dit gaat hem niet worden voor mij...

Het zal wel niet, maar weet je toevallig of een pre-order cancelen bij bijvoorbeeld Steam ook nog mogelijk is? Het is dus al betaald enzo dus het zal wel niet, maar veel meer dan wat ik er nu uitgehaald heb ga ik er ook niet meer uithalen
pi_76830232
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef thingamajig het volgende:
En gewoon een rustige tutorial op Starfleet Academy was ook wel mooi geweest trouwens.
Inderdaad, het liefst misschien zelf met een optie om het over te slaan.
Dus dat je wel een goede tutorial hebt op de academy, maar dit niet met elke alt weer opnieuw hoeft te doen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 07:22:44 #118
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76838273
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het zal wel niet, maar weet je toevallig of een pre-order cancelen bij bijvoorbeeld Steam ook nog mogelijk is? Het is dus al betaald enzo dus het zal wel niet, maar veel meer dan wat ik er nu uitgehaald heb ga ik er ook niet meer uithalen
ik heb geen idee, tbh. heb nog nooit iets met steam gedaan... ik zou als ik jou was even op hun website kijken...
batman!
pi_76845899
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 07:22 schreef thingamajig het volgende:

[..]

ik heb geen idee, tbh. heb nog nooit iets met steam gedaan... ik zou als ik jou was even op hun website kijken...

Question

I bought a game with my credit card through Steam and either don't like it or don't want it anymore. Can I get a refund?

Answer
As with most software products, we will not offer refunds for purchases made online as outlined in the software license - please review Section 4 of the Steam Subscriber Agreement for more information.

We can make an exception for pre-ordered games if the request is received prior to the release date.

Zou wel mooi zijn, nu even op zoek naar een email adres van steam
hoop alleen dat het ook mogelijk is als er zonder creditcard is betaald, mijn paypal is namelijk direct gelinkt aan mijn bank dus das niet echt een creditcard

[ Bericht 11% gewijzigd door GlenSpey op 15-01-2010 12:31:48 ]
pi_76849259
REGULAR SUBSCRIPTION OPTIONS

At launch, we will also offer a host of other subscription options, detailed below.
EUR
1-Month Recurring 12.99
3-Month Recurring 35.97
6-Month Recurring 65.94

PAYMENT OPTIONS

At launch, we will accept the following payment options:
Europe

* MasterCard
* Visa
* American Express
* Carte Bleue Visa/MasterCard
* PayPal
pi_76849373
Hoop niet dat het een monthly fee gaat krijgen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76849403
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef trancethrust het volgende:
Hoop niet dat het een monthly fee gaat krijgen?
Daar is het een MMO voor
pi_76849404
Lol, ja dus. Geen STO voor mij.
pi_76849473
Je kan prima een MMO hebben zonder monthly fee. Ik blijf ze echt geen geld toeschuiven om wat servers draaiende te houden (maw, woekerwinst, gezien de bedragen hierboven).
pi_76849620
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef trancethrust het volgende:
Je kan prima een MMO hebben zonder monthly fee. Ik blijf ze echt geen geld toeschuiven om wat servers draaiende te houden (maw, woekerwinst, gezien de bedragen hierboven).
De MMO's zonder monthly fee die er zijn, zijn het volgens mij niet waard om te spelen. Of wel?
pi_76849820
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef STING het volgende:

[..]

De MMO's zonder monthly fee die er zijn, zijn het volgens mij niet waard om te spelen. Of wel?
Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
pi_76849889
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
Neverwinter Nights
Een juweeltje onder de RPG's
pi_76850049
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef trancethrust het volgende:

[..]

GW is ook geen mmorpg
pi_76850277
Van de MMO's zonder betaling heb ik heel lang Silkroad gespeeld.
Dat was een aantal jaren geleden best een aardig spel, hedendaags is het helaas overbevolkt door bots.
Dusdanig overbevolkt, dat je wel moet betalen voor extra items wil je het nog een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.
pi_76852222
Denk dat ik een jaartje ofzo wacht totdat er wat patches zijn geweest voordat ik er aan ga beginnen. Zelf nog niet gespeeld maar ik lees overal dat het grondgedeelte bijna een reskin is van COH, wat ook logisch is aangezien de ontwikkelaar het spel in 2 jaar moest afronden. Spacebattles zien er wel tof uit en de alien rassen die je kunt samenstellen zijn ook leuk.

Ander bezwaar van wat ik kon zien aan de filmpje en screenshots zijn de interieurs, de bridges en andere lokaties zijn 3x zo groot qua schaal als de echte sets. Is gedaan omdat je anders niet goed met de camera eromheen kan kijken, maar toch. Texturing is ook vreemd, het ziet er bijna niet uit als de vertrouwde sets. Het leek mij juist zo mooi om lekker op een Galaxy Class schip rond te lopen. Perpetual was veel beter op weg, dit ziet er toch schitterend uit:

.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_76852328
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

GW is ook geen mmorpg
By design, niet omdat dat technisch niet haalbaar was met het geld dat ze binnenhaalden.
pi_76852519
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

GW is ook geen mmorpg
En waarom niet? In PVP en steden is behoorlijk druk bevolkt. Ja Missies en Quest zijn instanced maar dan is het nog wel een mmorpg.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_76852575
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrData het volgende:
Denk dat ik een jaartje ofzo wacht totdat er wat patches zijn geweest voordat ik er aan ga beginnen. Zelf nog niet gespeeld maar ik lees overal dat het grondgedeelte bijna een reskin is van COH, wat ook logisch is aangezien de ontwikkelaar het spel in 2 jaar moest afronden. Spacebattles zien er wel tof uit en de alien rassen die je kunt samenstellen zijn ook leuk.

Ander bezwaar van wat ik kon zien aan de filmpje en screenshots zijn de interieurs, de bridges en andere lokaties zijn 3x zo groot qua schaal als de echte sets. Is gedaan omdat je anders niet goed met de camera eromheen kan kijken, maar toch. Texturing is ook vreemd, het ziet er bijna niet uit als de vertrouwde sets. Het leek mij juist zo mooi om lekker op een Galaxy Class schip rond te lopen. Perpetual was veel beter op weg, dit ziet er toch schitterend uit:

[ afbeelding ].
Misschien dat het later nog mogelijk wordt.
Ben ook benieuwd wat de huidige functie om naar je bridge te 'beamen' voor toegevoegde waarde heeft.

De gameplay wordt iig nog uitgebreid:
quote:
Hey gang,

We're going to be adding the ability to beam down to more planets without a mission. I know you'll soon be able to beam down and explore places like the Andoria, Vulcan, and Risa.

Of course, this isn't a complete list, and we'll be adding to it as time goes on.

Thanks,

Stormshade
pi_76857371
Is dat spel met soort mix van GW en EVE?..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_76859497
Wat is de maandelijkse fee eigenlijk?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:02:25 #136
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76860109
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de maandelijkse fee eigenlijk?
Check de topic, swa
batman!
pi_76895157
Net beta binnengekomen via beta key @ eurogamer.net afgelopen avond. Tutorial is inderdaad beetje mager. Maar als je ervaring hebt met andere MMO's is het goed te doen. Eerste stuk van verhaallijn afgewerkt tot aan het space station dat je moet docken. Space combat vond ik wel leuk, maar voelde nog beetje leeg aan qua abilities wat je kan gebruiken. Maar dit zal vast uitbreiden. Qua graphics / gameplay / lag had ik geen moeite. Speel op 1920*1200 , alles op high.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:04:36 #138
17061 mvt
blame Canada
pi_76902016
Dit gaat hem voor mij ook niet worden. Denk trouwens dat weinig mensen voor de 2 jaar fee gaan van een paar honderd dollar. Trouwens, als ze dat doen moet het spel wel minstens 2 jaar ondersteunt worden.
We were to understand there would be pie and punch?
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 21:24:11 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_76902763
Vandaag een betakey gekregen en ik ben nu aan het installeren, ben benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees, gaat het dus vies tegenvallen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:32:26 #140
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_76907396
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Vandaag een betakey gekregen en ik ben nu aan het installeren, ben benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees, gaat het dus vies tegenvallen.
Ik vind dat het in sommige posts negatiever overkomt dat dan t zou moeten, het is en blijft nu nog beta.
Al heb ik zelf ook al wel momenten gehad dat ik het niet zag zitten, er is nog niet echt n balance in het spel, en het is nog moeilijk om dingen te solo'en.
Zo heb ik nu op lvl 9 nog wat lagere level dingen open staan die ik nog niet alleen gedaan krijg.
pi_76916708
pi_76963127
iemand interesse in een open beta key? Ik heb er nog 2 liggen.
pi_76963839
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
240 dollar, koopje!
pi_76964088
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 23:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Ik vind dat het in sommige posts negatiever overkomt dat dan t zou moeten, het is en blijft nu nog beta.
Al heb ik zelf ook al wel momenten gehad dat ik het niet zag zitten, er is nog niet echt n balance in het spel, en het is nog moeilijk om dingen te solo'en.
Zo heb ik nu op lvl 9 nog wat lagere level dingen open staan die ik nog niet alleen gedaan krijg.
Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_76969517
Voor de liefhebbers, ik heb nog een key over. Mocht je em willen laat maar horen :-)

[ Bericht 4% gewijzigd door rawdemin op 20-01-2010 07:58:49 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:38:51 #146
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_76998861
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Daar is het een mmo voor en geen console game.
Dum de dum
pi_76998891
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Heb je WoW gespeeld de eerste 4 maand na het uitkwam...
pi_76999970
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heb je WoW gespeeld de eerste 4 maand na het uitkwam...
Ja, heb aan de US en EU beta meegedaan Tuurlijk zitten er bugs en ongebalanceerde dingen in een MMO, maar als ik de verhalen hier lees dan vergelijk ik STO met Fallen Earth en Age of Conan die gewoon veels te gerushed uit zijn gebracht. Age of Conan begon een jaar na release een beetje te lijken op een MMO die de beta-fase ontsprongen was.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77014575
Ik verwacht zoiets als EVE online. Iemand anders?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_77016580
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
Ik verwacht zoiets als EVE online. Iemand anders?
Het mag misschien net als EVE een scifi MMO zijn, maar daar blijft het dan ook bij
EVE is een sandbox, een omgeving waar je enorm veel vrijheid hebt.
STO is vrij lineair. Er wordt voor je bepaald waar je heen gaat. De omgevingen waar je in terecht komt zijn veelal gelinkt aan missies.
Het is het beste te vergelijken met Guild Wars.
Je hebt een "shared" omgeving, nl. de Spacedock en de ruimte tussen de star systems. Hier kom je alle andere players tegen. Je kunt alleen naar planeten beamen, als je een missie (quest) hebt geaccepteerd.
Daar ga je vervolgens een aantal vijanden doden en klaar is de ground missie.

Een voordeel tegenover EVE, waarom ik mede EVE niet meer speel, is dat de death penalty niet zwaar is.
In EVE heeft het erg veel impact als je dood gaat, in STO is er op dit moment geen impact, maar verwacht wel dat deze er in een zekere zin komt - maar zeker niet zo zwaar als in EVE.
pi_77050712
kreeg vandaag ook een extra key, PM maar bij interesse..
weggegeven

[ Bericht 51% gewijzigd door MrDrako op 20-01-2010 17:20:44 ]
pi_77050781
Wat kan je met die key?
pi_77050789
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Wat kan je met die key?
Meedoen met de open beta.
pi_77050912
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef STING het volgende:

[..]

Meedoen met de open beta.
Ah oke, thanks. Ik hou het ff in de gaten.
pi_77053333
Ben benieuwd, deze stond eigenlijk wel op de to-do-list. Nog maar wat recensies afwachten dan en in februari nog eens kijken.
Ja, ik generaliseer.
pi_77053444
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd, deze stond eigenlijk wel op de to-do-list. Nog maar wat recensies afwachten dan en in februari nog eens kijken.
ik heb nog wel een beta key voor je liggen als je wilt, dan kan je het even proberen
beta loopt tot de 26e
pi_77053580
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:45 schreef bigbass het volgende:

ik heb nog wel een beta key voor je liggen als je wilt, dan kan je het even proberen
beta loopt tot de 26e
Nou, gerne. Eigen ogen werkt toch altijd beter dan recensies. Kan je hem pmén?
Ja, ik generaliseer.
pi_77053630
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, gerne. Eigen ogen werkt toch altijd beter dan recensies. Kan je hem pmén?
pm verstuurd hf

client staat inmiddels op gamershell, dus daar kan je hem relatief snel vanaf halen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:11:34 #159
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77080040
yvp
*Hosselcopter*
pi_77093127
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef bigbass het volgende:

client staat inmiddels op gamershell, dus daar kan je hem relatief snel vanaf halen.
De client ging inderdaad best snel, de patch daarna iets minder. Heb hem de hele nacht laten doorbrommen, dus straks kan ik aan de slag. Warp one, engage!
Ja, ik generaliseer.
pi_77104934
Beta key ook binnen

Nu begint het wachten tot de client binnen is en ik zie daarna ook nog patchen.

Edit: hm, nu lees ik de ervaringen en dan is de zin wel erg over. Maar goed, nu wil ik het toch zelf eens proberen ook. Maar dan check ik het morgenavond of in het weekend wel.

[ Bericht 23% gewijzigd door DaFrenk op 21-01-2010 17:45:29 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:51:14 #162
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77107953
Ik ben nog aan het wachten voor een betà key

iemand eentje over?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_77108553
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef leeell het volgende:
Ik ben nog aan het wachten voor een betà key

iemand eentje over?
pm verstuurd, mijn keys zijn op
pi_77109442
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef DaFrenk het volgende:
Beta key ook binnen

Nu begint het wachten tot de client binnen is en ik zie daarna ook nog patchen.

Edit: hm, nu lees ik de ervaringen en dan is de zin wel erg over. Maar goed, nu wil ik het toch zelf eens proberen ook. Maar dan check ik het morgenavond of in het weekend wel.
Patches zijn rond 400mb, gaat mooi vlot.
pi_77109793
Een 750mb patch en de daarbij behorende release notes

http://www.startrekonline.com/node/910
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:08:56 #166
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77111497
Heb een key gekregen van Bigbass

misg verwacht ik er morgenmiddag nog een die geef ik hierzo nog wel weg

PM me maar als je geinteresseerd ben

Ben nu client aan het downloaden, dan ff wekkertje zetten voor vannacht zodat ik hem kan instaleren en de patches laten doen, kan ik morgenochtend aan de slag
pi_77129308
Heb nog een key gekregen... handig, eerst een week helemaal niks, dan 3 in 1 week.
Stuur maar een PM als je de key wilt hebben, eerste die zich meld krijgt em..

Begint eigenlijk al wel een beetje te vervelen, space combat is leuk voor even, maar er veranderd niet veel.
de grond missies wordt je al snel schijtziek van de camera (voornamelijk als je gaat 'crouchen'/hurkzit om te mikken) en wat kun je verder nog..

[ Bericht 0% gewijzigd door MrDrako op 22-01-2010 10:40:48 ]
pi_77129531
Met die 800mb patch van gister is het echt zo veel beter geworden!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:47:10 #169
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77129541
heb net spel voor het eerst opgestart, ziet er allemaal wel aardig uit
Ground battles vind ik juist wel leuk tot nu toe
camera is inderdaad wel even lastig af en toe, maar daar is een betà voor

en Photon Torpedoes
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:52:39 #170
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77129637
al sta ik nu al een kwartier vast bij een Sol laadscherm na me tutorial
pi_77131966
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Ben dan ook nog maar net door de tutorials heen, maar goed. Spacecombat is een beetje chaotisch, grondcombat vind ik vooral... makkelijk? Ik heb zo'n sniperphaser en schiet alles van afstand aan barrels, mijn tactical officer sloopt alles dat in mijn buurt komt.

Anyway, Captain Northside en zijn U.S.S. Northside zijn er klaar voor, to go where no man has gone before!
Ja, ik generaliseer.
pi_77142100
Ik haat het dus echt dat ik pas op 16 jaunari gehoord heb van deze beta.... Ben sinds dien erg op zoek naar een ongebruikte beta key dus als iemand er eentje overheeft is die bij mij meer dan welkom!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:48:03 #173
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77143638
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef Revolution93 het volgende:
Ik haat het dus echt dat ik pas op 16 jaunari gehoord heb van deze beta.... Ben sinds dien erg op zoek naar een ongebruikte beta key dus als iemand er eentje overheeft is die bij mij meer dan welkom!
ik verwacht er vanmiddag mischien een, die zal ik je toesturen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:01:36 #174
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77144263
mwoah, heb het spel nu een tijdje gespeeld en moet zeggen dat het wel een leuk spel is maar ik ga het waarschijnlijk niet kopen na de beta, vooral ground gevechten in een leuke party is goed te doen maar ik vind de spacebattles een beetje te houterig en herhalend, het enigste wat ik doe is 1-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-2
pi_77146088
Ja , space battle nog niet echt tactisch. Ik gooi altijd alles op attack qua power en dan draai ik mn schip wel zodat alle shields er aangaan. Als shields down zijn, ga ik wel weer op defense of normal mode qua stats.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:49:07 #176
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77146181
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Ulreazj het volgende:
Ja , space battle nog niet echt tactisch. Ik gooi altijd alles op attack qua power en dan draai ik mn schip wel zodat alle shields er aangaan. Als shields down zijn, ga ik wel weer op defense of normal mode qua stats.
ja zoiets inderdaad, erg jammer van het spel

vooral vind ik de sounds ook heel mooi gedaan
pi_77150082
Tsja welk level zijn jullie? In WOW krijg je ook niet op level 5 al je mogelijkheden. Het schijnt dat het wel lang duurt voordat het interessanter wordt, op de hogere levels schijnt er qua tactieken en abilities een hoop bij te komen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
pi_77152436
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:25 schreef MrDrako het volgende:
Heb nog een key gekregen... handig, eerst een week helemaal niks, dan 3 in 1 week.
Stuur maar een PM als je de key wilt hebben, eerste die zich meld krijgt em..

Heb je wel een PM gestuurd maar vroeg me af of die net aan mijn nes voorbij is gegaan... Plx let me know :3?
pi_77152705
Zo, ook even een paar uurtjes gespeeld. Toch best vermakelijk! Hoewel ik bij die ene missie een bridge officer zou krijgen, maar ik zie hem/haar nergens.

Morgen weer verder iig
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:06:57 #180
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77153617
^

Ga naar assignments
zie je rechterkolom een officier sleep hem naar zn positie
(tac,enig,science)

dan op ok
pi_77154090
Leell had jij nou nog een xtra key gekregen vanmiddag of niet? I want to play so hard..........
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:22:58 #182
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77154250
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Revolution93 het volgende:
Leell had jij nou nog een xtra key gekregen vanmiddag of niet? I want to play so hard..........
ik wacht nog steeds

ze zeiden dat ze de keys zouden sturen tussen middag en middernacht

en anders mag je misg wel ff op mijn acc, tussen nu en morgenavond

[ Bericht 4% gewijzigd door leeell op 22-01-2010 20:30:51 ]
pi_77154959
Dat is wel erg aardig van je :p, als het mag wil i kwel spelen.... tenzij jij zelf wilt dan begrijp ik dat natuurlijk ook, maar stel je vindt het goed dan kan ik toch wel een eigen officer maken of niet?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:40:09 #184
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_77154992
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Revolution93 het volgende:
Dat is wel erg aardig van je :p, als het mag wil i kwel spelen.... tenzij jij zelf wilt dan begrijp ik dat natuurlijk ook, maar stel je vindt het goed dan kan ik toch wel een eigen officer maken of niet?
volgens mij kun je er 2 maken...
batman!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:41:54 #185
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77155066
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Revolution93 het volgende:
ja 2

heb je de client al dan?
pi_77155296
ja
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:54:31 #187
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77155671
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Revolution93 het volgende:
ja
check je PM
pi_77157163
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef leeell het volgende:
^

Ga naar assignments
zie je rechterkolom een officier sleep hem naar zn positie
(tac,enig,science)

dan op ok
Ja, daar had ik al gekeken. Ik had namelijk in spacedock ook een engineer gekocht (een Ferengi ) echter staan daar geen nieuwe kandidaten meer. Maar goed. Nu eerst die ambasador veilig naar z'n klooster brengen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:48:32 #189
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77158185
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ja, daar had ik al gekeken. Ik had namelijk in spacedock ook een engineer gekocht (een Ferengi ) echter staan daar geen nieuwe kandidaten meer. Maar goed. Nu eerst die ambasador veilig naar z'n klooster brengen.
leuke missie, en als je in sector space komt zie je soms ferengi traders, die zijn zo goedkoop ivg met earthdock dat het misg wel een bug is
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:48:21 #190
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_77161031
Hmm, server down for maintenance.
Ik vind het wel een beetje té makkelijk na de laatste patch
pi_77161303
quote:
Jack Emmert:
We know the game got a bit too easy
We're on it internally. Just giving an update.

bug dus
pi_77170293
Leeell Heel er bedankt dat ik je account mocht gebruiken, als je wil kun je je passn terug veranderen.... heb om middernacht 2 keys gekregen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:36:15 #193
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77171035
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:19 schreef Revolution93 het volgende:
Leeell Heel er bedankt dat ik je account mocht gebruiken, als je wil kun je je passn terug veranderen.... heb om middernacht 2 keys gekregen
geen dank

Edit: Zie net in me mail dat ik nog een beta key heb

iemand interesse?
pi_77172705
Oef, die exploration mission rechts van de Sirius Sector Block waar je ineens tegenover tientallen Orions ships komt te staan.. die is toch onmogelijk om te halen? Ik ben maar weer weg gewarped. Al lees ik nu in een FAQ dat je 3 rondes moet doorstaan om de missie toch te slagen.. hmm, straks nog maar eens proberen.

Overigens ben ik V'Rul@dafrenk en m'n starship heet de USS Tempest
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:56:52 #195
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77180500
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef DaFrenk het volgende:
Oef, die exploration mission rechts van de Sirius Sector Block waar je ineens tegenover tientallen Orions ships komt te staan.. die is toch onmogelijk om te halen? Ik ben maar weer weg gewarped. Al lees ik nu in een FAQ dat je 3 rondes moet doorstaan om de missie toch te slagen.. hmm, straks nog maar eens proberen.

Overigens ben ik V'Rul@dafrenk en m'n starship heet de USS Tempest
dat zijn groepsmissies

er staat er nergens, maar anders is het ook gewoon niet te doen zodra de release er is zal dat wel allemaal aangegeven staan, nu moet je nog een beetje gokken welke missie wat is en hoe moeilijk
pi_77214967
Hmz, had gehoopt dit weekend nog Luitenant Commander te worden, maar ben pas bij Luitenant 6, hoewel ik al die skillvakjes op 9 heb staan. Wilde net verder gaan maar server is not responding.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:40:30 #197
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77223325
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hmz, had gehoopt dit weekend nog Luitenant Commander te worden, maar ben pas bij Luitenant 6, hoewel ik al die skillvakjes op 9 heb staan. Wilde net verder gaan maar server is not responding.
hmm hoe level jij nu dan?

ik heb alleen die saaie patrol missies

en die ga ik niet doen

LF ground missions
pi_77238230
Uhm, ik heb wat patrolmissions gedaan samen met anderen. Dan is het een stuk leuker. Maar ik zal niet meer Ltn. Com. worden denk ik, want ik zie dat die grades van 1-10 lopen. En heb misschien alleen vanavond nog even tijd om te spelen. Jammer, had graag eens een ander schip gehad.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:00:43 #199
122997 zquing
Drama Junk
pi_77420623
is 't wat?
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:59:00 #200
256666 leeell
I know you're lonely
pi_77422825
Ja, ik gaat, als het budget het toelaat, hem zeker halen, alleen is het hele spel gebaseerd op een grote spelers-aanhang dus ik hoop niet dat het spel dood is na een maand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')