Vrijwillig Duits voetbal kijken.quote:
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef skattebaut het volgende:
Oneens, for very obvious reasons, all known to you!
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?
EEN VOLKquote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?
Hihi, hij heeft een buitenlandse taal nodig om te zeggen dat hij niet van allochtonen houdt.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef skattebaut het volgende:
Oneens, for very obvious reasons, all known to you!
De verontwaardiging over die twee zaken is ook wel terecht, alleen veel mensen schieten dan vaak gelijk zo door. Zo greep Wilders dat kerstboomincident ook aan om te vertellen dat we in Nederland zogenaamd "niet eens meer kerst kunnen vieren". Dat is nogal overdreven natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het inmiddels een beetje spuugzat beginnen te worden dat autochtonen steeds vaker concessies moeten maken voor allochtonen. Neem nou dat kerstboomverhaal van die Haagse Hogeschool of het verhaal van het kruis op de mijter van Sinterklaas.
Hmm... Nasi met kipfilet in kerriesausquote:Op woensdag 9 december 2009 00:37 schreef Agiath het volgende:
Buitenlands voedselPleur aub op met je smerige afhaal chinees
quote:
In zijn geheel idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
Kleur maakt me geen flikker uit.
Religie, dat is hetgeen wat ik haat.
Al is de negercultuur best wel hilarisch van tijd tot tijd.quote:
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ulticulti-genoeg.htm
Best wel trieste hogeschool trouwensquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.
Dat is niet overdreven!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De verontwaardiging over die twee zaken is ook wel terecht, alleen veel mensen schieten dan vaak gelijk zo door. Zo greep Wilders dat kerstboomincident ook aan om te vertellen dat we in Nederland zogenaamd "niet eens meer kerst kunnen vieren". Dat is nogal overdreven natuurlijk.
Komt allemaal door de multi-culturele samenleving.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best wel trieste hogeschool trouwens![]()
Waar gaat dit heen.
Dat klopt. Dat zegt die schoolleiding zelf letterlijk in dat artikelquote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt allemaal door de multi-culturele samenleving.
Zolang ie op tv is en ik m af kan zetten wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Al is de negercultuur best wel hilarisch van tijd tot tijd.
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this onequote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat is niet overdreven!!!
Ik kan geeneens meer voor mijn neefje een spaarvarken halen bij de bank!
Dit zou het moslimdeel van de klanten v/d bank tegen staan...
In elk programma op tv moeten verplicht! allochtonen in beeld komen.
De varkensgriep moet maar effe mexicaanse griep gaan heten...![]()
Anders willen moslims m niet krijgen...
Uitgaan verandert overal in orgiën van geweld.
Politici als donner hebben er geen moeite mee de sharia in te voeren als de meerderheid dat wil...
Vogelaar wilde gestolen miljarden euro's in kracht(proest)wijken gaan pompen terwijl degenen die dit land op bouwden weg kwijnen in horrorbejaardentehuizen.
Een volk dat Nederland TOTAAL geen respect toont verdient het de grens over geschopt te worden.
En wat ze denken over Nederlanders is ook wel duidelijk...
Ga gauw weg met dit topic.
Tjonge. Misbruikt door een antilliaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang ie op tv is en ik m af kan zetten wel ja.
Zodra ze je bovenbuurman zijn meestal niet meer.
Daalt Elsevier even verschrikkelijk in aanzienquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.
Of KLB is in aanzien gestegen. Waar zal dit topic eindigen? BBC? CNN?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Daalt Elsevier even verschrikkelijk in aanzien
Paranoia of oogkleppen, het is beide een keuze.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this one
Waarom altijd alles in 'extremen' trekken?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:16 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Paranoia of oogkleppen, het is beide een keuze.
Dat klopt wel, maar dat is denk ik onvermijdelijk. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef BasementDweller het volgende:
Maar ik was nog vergeten te zeggen David.. je hebt gelijk. Goeie OP. Wat alleen jammer is, is dat die allochtonen niet goed mixen met de samenleving. De oplossing is zeker niet om tegen te gaan werken (Wilders), want er is juist meer samenwerking nodig tussen allochtonen en autochtonen. Iemand met een hoofddoekje is altijd omringd door anderen met een hoofddoekje, da's gewoon jammer.
Zeker....quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this one
Als je veel steden ziet dan lijkt het inderdaad dat allochtonen niet goed mixen met de samenleving... maar dat is niet overal zo. Kijk eens rond in Groningen, nooit problemen gehad met Marokkanen of andere moslims. Ze zijn goed benaderbaar voor een praatje. Hier gaat het doorgaans behoorlijk goed en economisch doen ze het ook behoorlijk goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef BasementDweller het volgende:
Maar ik was nog vergeten te zeggen David.. je hebt gelijk. Goeie OP. Wat alleen jammer is, is dat die allochtonen niet goed mixen met de samenleving. De oplossing is zeker niet om tegen te gaan werken (Wilders), want er is juist meer samenwerking nodig tussen allochtonen en autochtonen. Iemand met een hoofddoekje is altijd omringd door anderen met een hoofddoekje, da's gewoon jammer.
- Het is paranoia omdat er nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om je daar druk over te gaan maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zeker....
http://www.nrc.nl/economi(...)ert_voor_moslimklant
http://www.volkskrant.nl/(...)er_allochtonen_op_tv
http://content.usatoday.c(...)t/2009/04/66129561/1
http://jordanie.web-log.nl/jordanie/2008/09/marokkaan-naar.html
http://www.elsevier.nl/we(...)rderheid-dat-wil.htm
http://www.elsevier.nl/we(...)rderheid-dat-wil.htm
Allemaal onzin, paranoia etc he?
Mhmm
Ik zeg altijd maar zo: niets gaat boven Groningenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:36 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Als je veel steden ziet dan lijkt het inderdaad dat allochtonen niet goed mixen met de samenleving... maar dat is niet overal zo. Kijk eens rond in Groningen, nooit problemen gehad met Marokkanen of andere moslims. Ze zijn goed benaderbaar voor een praatje. Hier gaat het doorgaans behoorlijk goed en economisch doen ze het ook behoorlijk goed.
Nu moet ik natuurlijk wel zeggen dat er niet zoveel moslims op elkaars lip wonen als in Rotterdam of zo, hier wonen ze redelijk verspreid. Maar het kan dus wel.
Misschien niet de islamitische sharia, maar Wilders kijkt wel enorm veel van de sharia af.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het is paranoia omdat nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om daar je druk over te gaan maken.
- Dat spaarvarken... lekker boeiend.
- Wat is er raar aan meer allochtonen op TV? Het gaat in dit geval om de publieke omroep, de omroep van ons allemaal. Dus ook de omroep van allochtonen.
Zo arrogant zou ik het (als Groninger) niet willen zeggen, maar Groningen heeft z'n positieve kanten.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:39 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: niets gaat boven Groningen
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:43 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Zo arrogant zou ik het (als Groninger) niet willen zeggen, maar Groningen heeft z'n positieve kanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In england zijn er al tig sharia-rechtbanken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het is paranoia omdat nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om daar je druk over te gaan maken.
Dat is verdomd tekenend! stapje voor stapje gaat onze eigen cultuur (voornl. vrijheid in keuze en woord) down the drain.quote:- Dat spaarvarken... lekker boeiend.
Nederland is was een modern en vrij land, toch wil ik niet steeds met die middeleeuwse beperkende fokking kopdoeken en haatbaarden overal worden geconfronteerd als ik de tv aan zet, als wel overal op straat.quote:- Wat is er raar aan meer allochtonen op TV? Het gaat in dit geval om de publieke omroep, de omroep van ons allemaal. Dus ook de omroep van allochtonen.
In dezelfde krant de meest gelezen berichten:quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[quote]
200 miljard... (persoonlijk denk ik nog veeeel meer!) en dat voor een samenzwering van links...
http://www.telegraph.co.u(...)-former-adviser.html
OOK IN NL!!!
Duidelijk gevalletje kwaliteitskrantquote:News Most Viewed
* TODAY
* PAST WEEK
* PAST MONTH
1.
Sarah Jessica Parker suffers wardrobe malfunction at new premiere
2.
Chinese husband allows wife to attack him once a week
3.
Amanda Knox prosecutors in Italy hit back at US critics
4.
MPs' expenses: Ministers braced for further damage as new claims to be made public
5.
Afghanistan: The soldier hissed in pain as a bullet went through both legs
En jij wilt je niet profileren? Jij bent neutraal?quote:Van mij mag dit topic overigens snel op slot omdat het een voortborduursel is op het gister gesloten topic over allochtonen.
Je wil alleen jezelf profileren door nu dit zogenaamde positieve benaderingstopic te openen.
Ga toch weg vies links loetje.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:26 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
In dezelfde krant de meest gelezen berichten:
[..]
Duidelijk gevalletje kwaliteitskrant
[..]
En jij wilt je niet profileren? Jij bent neutraal?
En waarom dit artikel op slot, omdat het begint met een (weliswaar in eerste beargumentering licht naïeve) betoog om te proberen er nog iets van te maken met z'n allen?
Feit is dat we het toch moeten rooien hier met ons allen. Telkens een bevolkingsgroep in z'n geheel in de hoek zetten drijft de gemiddelde moslim alleen maar verder in de extremistische tak van het geloof.
Beter kunnen we ons richten op bestrijding van de misdaad, strengere wetgeving (en naleving) hiervan.
En ja, dat mag van mij ook vergezeld gaan van uitzettingen voor wie een dubbel paspoort heeft, wanneer het om zware criminelen gaat. Dit laatste overigens ongeacht wie het betreft; moslim, Christelijk, blank, zwart etc.
Want dat is het echte probleem, criminelen en wetsovertreders.
Eens, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:46 schreef skattebaut het volgende:
Het probleem is het (pogen) vermengen van 2 totaal tegengestelde culturen.
Een moderne westerse vrij cultuur, met een nog in het stenen tijdperk verkerende moslimcultuur.
Die laatste wil ik overigens eigenlijk geen cultuur noemen, het is een vieze levensgevaarlijke wereldwijde sekte die zichzelf als kanker uit breidt (met dwang)![]()
Ja, Amerikanen.. fijn volk.... Iedere seconde worden daar iemand vermoord. Iedere paar seconden iemand verkracht. Goede keuze jongenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Nou van mij hoeft die multiculti niet.
Aziaten, amerikanen, andere westerlingen toppie. De rest niet.
En eten kan je importeren.
Nee, het probleem is tuig zoals jij dat al een oordeel klaar heeft zonder mensen persoonlijk te kennen. Ik ken heel erg veel moslims waar ik 100x liever mee omga dan een asociaal zoals jij die erg bekrompen en generaliserend denkt. Mensen als jij zorgen ervoor dat de rest van nederland zich bijna moet schamen Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga toch weg vies links loetje.![]()
De feiten geef ik je aan, is het weer niet goed.
Het probleem in NL is niet criminelen en andere wetsovertreders.
Bedankt voor de kijktip.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond hoorde ik Geert Wilders bij Knevel (Elfde Uur) [...]
Inderdaad. Reden genoeg om het ABSOLUUT niet te gaan kijken. Wie die wannabe Hitler wel wil zien heeft echt een steekje los daarboven en moet eens bij zichzelf te rade gaan of echt álle moslims slecht zijn of misschien alleen die moslims die te pas en te onpas worden genoemd in FOK en journaal berichten. Als het om een moslim gaat staat het er namelijk altijd bij. Gaat het om een blanke (wat veel vaker voorkomt) wordt er niets genoemd over huidskleur of geloof. Trap jij daar in? Trapt iemand daar in? Blijkbaar wel, want veel PVV'ers (ik word al misselijk als ik er aan denk) schijnen te geloven dat alle moslims net zo zijn als Mohammed B of als die lui die in the twin towers vlogen. De media kan je veel wijsmaken, dat is wel duidelijk.quote:
Ik denk dat jij een steekje los hebt zitten. Bekijk de uitzending eens en zie 'die wannabe Hitler' meerdere malen zeggen dat hij geen problemen heeft met moslims maar enkel met de ideologie/geloof Islam.quote:Op woensdag 9 december 2009 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Reden genoeg om het ABSOLUUT niet te gaan kijken. Wie die wannabe Hitler wel wil zien heeft echt een steekje los daarboven en moet eens bij zichzelf te rade gaan of echt álle moslims slecht zijn of misschien alleen die moslims die te pas en te onpas worden genoemd in FOK en journaal berichten. Als het om een moslim gaat staat het er namelijk altijd bij. Gaat het om een blanke (wat veel vaker voorkomt) wordt er niets genoemd over huidskleur of geloof. Trap jij daar in? Trapt iemand daar in? Blijkbaar wel, want veel PVV'ers (ik word al misselijk als ik er aan denk) schijnen te geloven dat alle moslims net zo zijn als Mohammed B of als die lui die in the twin towers vlogen. De media kan je veel wijsmaken, dat is wel duidelijk.
Zijn Turken, Iraniers, Pakistanen en Afghanen geen aziaten dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Nou van mij hoeft die multiculti niet.
Aziaten, amerikanen, andere westerlingen toppie. De rest niet.
En eten kan je importeren.
Nu voel ik me achtergesteldquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
blabla
B) Dat was misschien in de jaren 70 zo ja. De allochtonen van nu zijn ordinaire gelukzoekers die vrijwel zonder uitzondering helemaal niets bijdragen aan de arbeid sector maar allemaal fijn een uitkering krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 04:45 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom nuanceren mensen dingen niet altijd
A
In dit land wordt veel door allochtonen gestolen
B
Die allochtonen zijn hier gekomen door politici en het bedrijfsleven voor goedkope werkkrachten
C
We zitten nu met bevolkingsgroep die een grote achterstand heeft en moeite hebben om hier mee te draaien.Dit probleem is deels door de Marokkaanse mentaliteit bij sommigen veroorzaakt en deels door de Nederlandse hadelsmentaliteit. Samen uit, samen thuis zeg ik altijd en dat kan je ook doen met problemen.
En die meewerkendheid gaat Nederland nog eens de kop kosten.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
B) Dat was misschien in de jaren 70 zo ja. De allochtonen van nu zijn ordinaire gelukzoekers die vrijwel zonder uitzondering helemaal niets bijdragen aan de arbeid sector maar allemaal fijn een uitkering krijgen.
C)Wtf heeft de Nederlandse handelsmentaliteit met het integreren van allochtonen te maken. Men is zelf verantwoordelijk en er worden BAKKEN met geld uitgegeven om die mensen te helpen. Als je dat niet met beide handen aangrijpt ben je ZELF verantwoordelijk. Ik denk dat er weinig landen zijn die zo meewerkend zijn als Nederland wat dat betreft.
Wat een naïviteit zeg...
Dat we toch vrij hoog staan verbaast me dan weer niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef EINZ het volgende:
Gisteren was nog ergens in het nieuws dat Nederland op de 6e plaats staat als het gaat om het opnemen van asielzoekers.
Nou niet meteen roepen "zie je wel dat we helemaal niet zoveel doen", de andere landen waren namelijk stukken groter dan Nederland. Netto heeft dat kleine Nederland weer eens de grootste last te dragen.
Bruto (niet gerelateerd naar het aantal inwoners) staan we op plaats 6. Netto (wel gerelateerd aan het aantal inwoners) staan we zo ongeveer op 1.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat we toch vrij hoog staan verbaast me dan weer niet.
Sinterklaas zou er eens een paar mee moeten nemen. Het zullen goeie Pieten zijn. Ze zijn snel, ontlopen iedereen en zijn handig.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef EINZ het volgende:
[..]
Bruto (niet gerelateerd naar het aantal inwoners) staan we op plaats 6. Netto (wel gerelateerd aan het aantal inwoners) staan we zo ongeveer op 1.
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.
Helaas zullen er dan wat al te veel cadeautjes verdwijnen en de stoomboot te ver naar het zuiden doorvaren.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinterklaas zou er eens een paar mee moeten nemen. Het zullen goeie Pieten zijn. Ze zijn snel, ontlopen iedereen en zijn handig.
Ja, het is paranoïde gelul van je, ja. Die zogenaamde 'Sharia rechtbanken' in Engeland moeten zich ook gewoon houden aan de Engelse wet hoor. Het is meer een soort adviesorgaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
In england zijn er al tig sharia-rechtbanken.
Binnenkort ook in NL... http://www.rnw.nl/english(...)s-give-hague-shivers
Allemaal gelul van mij... tuurlijk...
Dude, het is een spaarvarkentje!?!quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
Dat is verdomd tekenend! stapje voor stapje gaat onze eigen cultuur (voornl. vrijheid in keuze en woord) down the drain.
Vind ik niet normaal. Een blunder van Hirsch Ballin. Zal ook niet meer snel gebeuren, gok ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
Zelfs cartoonisten gaan hier in NL door een tien man sterk arrestatieteam met grof geweld van hun bed zo de cel in. (heel normaal he!)
Ja he... al die 'hoofddoekjes' die het journaal, Nova, Netwerk, Lingo, DWDD, Pauw & Witteman, etc. presenteren. Gek word je ervan.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
Nederland is was een modern en vrij land, toch wil ik niet steeds met die middeleeuwse beperkende fokking kopdoeken en haatbaarden overal worden geconfronteerd als ik de tv aan zet
Ik weet niet naar welke tv jij kijkt maar ik zie zat negatieve berichtgeving over allochtonen op de tv.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
De NL tv is sowieso al 1 grote pro alloch bende.
Geen negatief ietsje mag er maar in beeld komen!
De werkelijkheid mag gewoon niet getoond worden.
Ach, ik kan je toch niet echt serieus nemen. Jij profileert je als een soort 'verdediger' van onze Nederlandse cultuur en identiteit. Maar ondertussen wil je ook het liefst alle gereformeerden het land uitzetten, volgens mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
En tuurlijk, wuif mijn bezwaren maar weg als kul.
Dat de multiculti-ellende uit voornl. het rifgebergte en achtergestelde dorpen in Turkije Nederland al meer dan 200 miljard hebben gekost interesseert je waarschijnlijk ook niets?
200 miljard... (persoonlijk denk ik nog veeeel meer!) en dat voor een samenzwering van links...
http://www.telegraph.co.u(...)-former-adviser.html
OOK IN NL!!!
Van mij mag dit topic overigens snel op slot omdat het een voortborduursel is op het gister gesloten topic over allochtonen. (waarin naar mijn idee op een normale manier werd gecommuniceerd)
Je wil alleen jezelf profileren door nu dit zogenaamde positieve benaderingstopic te openen.
Jij mag alleen maar meedoen in dit topic zodat wij nog veel knapper en intelligenter uitkomenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, het is paranoïde gelul van je, ja. Die zogenaamde 'Sharia rechtbanken' in Engeland moeten zich ook gewoon houden aan de Engelse wet hoor. Het is meer een soort adviesorgaan.
[..]
Dude, het is een spaarvarkentje!?!![]()
Wat een aanstellerij.
[..]
Vind ik niet normaal. Een blunder van Hirsch Ballin. Zal ook niet meer snel gebeuren, gok ik.
[..]
Ja he... al die 'hoofddoekjes' die het journaal, Nova, Netwerk, Lingo, DWDD, Pauw & Witteman, etc. presenteren. Gek word je ervan.![]()
Je ziet echt dingen jij.
[..]
Ik weet niet naar welke tv jij kijkt maar ik zie zat negatieve berichtgeving over allochtonen op de tv.![]()
[..]
Ach, ik kan je toch niet echt serieus nemen. Jij profileert je als een soort 'verdediger' van onze Nederlandse cultuur en identiteit. Maar ondertussen wil je ook het liefst alle gereformeerden het land uitzetten, volgens mij.
Je bent gewoon een haatdragende, onverdraagzame, xenofobische pannenkoek.
En die moet daar nu net niet blijvenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef EINZ het volgende:
[..]
Helaas zullen er dan wat al te veel cadeautjes verdwijnen en de stoomboot te ver naar het zuiden doorvaren.
De Nederlanders voorop!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:29 schreef denz09 het volgende:
Ik wil wel voor de multiculturele samenleving zijn, maar jammer genoeg merk ik dat veel culturen te nationalistisch en racistisch denken om mee samen te werken.
Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Allochtonen hebben het hier best goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:
Het probleem zijn de allochtonen niet, het probleem zijn de personen die vanuit zichzelf of door een mening van een huilieallochtoon een kerstboom niet meer op een school laat zien. Er voor zorgt dat je niks meer mag. Naar mijn mening zijn er genoeg moslims/allochtonen die het helemaal niks vinden dat die kerstboom er niet meer staat. Maar nee, er moet zo nodig een totaal incompetent persoon zijn die er voor zorgt dat die boom weggaat.Het laat gewoon zien dat men al zwicht voor het minste of geringste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klopt, dat is waar ik me druk om maak, net als het privacybeleid. Het is logisch dat de overheid privacy wil beperken. Het volk is er dan juist om er voor te zorgen dat dit niet gebeurd. De verantwoordelijkheid ligt bij ons niet bij de allochtonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat men al zwicht voor het minste of geringste.
Alleen al het feit dat je direct begint te beledigen als het je te moeilijk wordt en vervolgens weer in de loopgraven springt om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren...quote:Op woensdag 9 december 2009 02:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga toch weg vies links loetje.![]()
De feiten geef ik je aan, is het weer niet goed.
Het probleem in NL is niet criminelen en andere wetsovertreders.
Een moderne westerse vrij cultuur, met een nog in het stenen tijdperk verkerende moslimcultuur.
Die laatste wil ik overigens eigenlijk geen cultuur noemen, het is een vieze levensgevaarlijke wereldwijde sekte die zichzelf als kanker uit breidt (met dwang)![]()
Geef jij dat maar veel respect en plaats binnen onze vrije samenleving.
Ik blijf daar voor altijd zwaar op tegen.
quote:
Die van mij zijn vrijwel allemaal kaasquote:Op woensdag 9 december 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:
ohja, al mijn vriendinnen waren van (soms van half)buitenlandse komaf
sja ok G, maar die heb ik slechts op die ONS gehad weetz.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die van mij zijn vrijwel allemaal kaas
Op een paar smatjes voor 1 avond na dan
Ik wacht trouwens nog steeds op et moment dat ik jou in grunn spotquote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sja ok G, maar die heb ik slechts op die ONS gehad weetz.
Dan kies ik je achtertuin en neem ik al mijn vrienden mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Muzz_ het volgende:
Nederland is niet alleen voor Nederlanders, ieder mens is een wereldburger en mag wonen waar hij of zij wil.
Dat valt nogal mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
THEY TOOK OUR JOBSSSS!!!!
Huisvredebreukquote:Op woensdag 9 december 2009 19:33 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Dan kies ik je achtertuin en neem ik al mijn vrienden mee.
Goed zo Stalin, laat de overvloed aan linkse mafkezen hier maar direct weten dat ze met hun wazige insteek op het verkeerde pad zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:33 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Dan kies ik je achtertuin en neem ik al mijn vrienden mee.
Waarom is Nederland alleen voor Nederlanders?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goed zo Stalin, laat de overvloed aan linkse mafkezen hier maar direct weten dat ze met hun wazige insteek op het verkeerde pad zijn.
De wereld is niet van iedereen, de wereld is in hokjes ingedeeld en voor zo'n hokje moet je gvd werken.
Alleen linkse socialisten (communisten) denken dat andere hokjes (niet hun eigen hokje uiteraard) van iedereen zijn en weggegeven kunnen worden aan vrremden.![]()
Voor hokjes kun je bijv. ook lezen belastinggeld.
Ik zal mijn hokje iig met geweld verdedigen mocht dat nodig zijn.
Weg met het absurde linkse gedachtegoed.
Ik ben Indoquote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goed zo Stalin, laat de overvloed aan linkse mafkezen hier maar direct weten dat ze met hun wazige insteek op het verkeerde pad zijn.
De wereld is niet van iedereen, de wereld is in hokjes ingedeeld en voor zo'n hokje moet je gvd werken.
Alleen linkse socialisten (communisten) denken dat andere hokjes (niet hun eigen hokje uiteraard) van iedereen zijn en weggegeven kunnen worden aan vrremden.![]()
Eigenlijk wel, maar als ik eerlijk ben, ben ik dat racistische tuig het liefste kwijt. Dus laat maar een zooitje allochtonen binnen en schop de racisten het land uit. Dan gaat het meteen 100x beter in Nederlandquote:
Woonst in Grun!?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens nog steeds op et moment dat ik jou in grunn spot
Als je minder criminaliteit saai vindt zal het een stuk saaier worden ja.quote:Zeg eens eerlijk, hoeveel saaier zou Nederland zijn met alleen maar blanke, autochtone Nederlanders? Een flink stuk saaier, als je het mij vraagt.
Heerenveen, maar zit wel in groningen op school (zernike) en ga nog wel eens uit in grunn vandaarquote:Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Woonst in Grun!?![]()
![]()
Je zal me sowieso tegenkomen op het station rond kwart voor 9 tot 5 voor 9 en om half5![]()
Ik mot telkens naar leeuwarden!
Ik kwam een maand geleden nog wel afcajos tegen maar wist niet zeker of het hem was, dus had ik hem gesms-ed en het was em wel
Helaas voor jou zijn steeds meer mensen linkse naïevelingen zoals jou beu dus de kans is groter dat jij het zo zat bent dat je naar Marokko verkastquote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als ik eerlijk ben, ben ik dat racistische tuig het liefste kwijt. Dus laat maar een zooitje allochtonen binnen en schop de racisten het land uit. Dan gaat het meteen 100x beter in Nederland
Omdat Nederlanders daarvoor gewerkt hebben en nu aan allerlei vreemde handophouders wordt weggegeven.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Waarom is Nederland alleen voor Nederlanders?
Ja? En is turkije ook voor iedereen? En marokko ook? Of gaat het dan ineens niet op?quote:
Als je wel geld had, hoefde je geen negerinnen meer.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:
ohja, al mijn vriendinnen waren van (soms van half)buitenlandse komaf
Ik ben niet eens links, druif.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ging dat stuk dan specifiek over jou? Ik weet niet hoor, maar ik heb dat even gemist.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben niet eens links, druif.
Hij heeft het over 'de overvloed aan linkse mafkezen hier'. Aangezien hij telkens de confrontatie met mij zoekt, neem ik aan dat hij mij daar ook tussen rekent.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ging dat stuk dan specifiek over jou? Ik weet niet hoor, maar ik heb dat even gemist.
Ach zo. Nou lijkt me dat ook een sterk staaltje generaliseren.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'de overvloed aan linkse mafkezen hier'. Aangezien hij telkens de confrontatie met mij zoekt, neem ik aan dat hij mij daar ook tussen rekent.
Alsof dat zo erg is.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders daarvoor gewerkt hebben en nu aan allerlei vreemde handophouders wordt weggegeven.
Kijk, als we andersom ook net zo welkom waren in turkije en marokko, was het niet zo'n probleem. Maar daar zijn we vooral welkom om er geld naartoe te brengen, en niet om het er te halen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef denz09 het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is.![]()
- Nu is dit land niet alleen meer van de blanke Nederlanders!!!![]()
- Nu komen de buitenlandse mensen ons land afpakken![]()
![]()
![]()
- mijn pappie en mammie hebben hard gewerkt voor Nederland![]()
NU GAAT ALLES KAPOTTTTTTT
![]()
![]()
Triest hoor dat je er zo over denkt. Iedereen heeft recht om hier te wonen. Dat is nou het mooie van Nederland.
Oh is dat zo? want ik hoorde laatst een verhaal van een kennis die was naar Turkije geweest en die had een top vakantie. Turken waren aardig, hardstikke leuk allemaal. Hij werd zelfs nog uitgezwaait toen hij de taxi in ging. Hij was samen met een vriendin wezen slapen bij een familie in een boerderij. En geld hadden ze ook niet veel bij zich maar dat maakte niet uit vertelde hij want ze mochten gratis blijven logeren van die vader.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, als we andersom ook net zo welkom waren in turkije en marokko, was het niet zo'n probleem. Maar daar zijn we vooral welkom om er geld naartoe te brengen, en niet om het er te halen.
Er is een groot verschil tussen alles maar weggeven en alles maar leegvreten. Als je wat ouder wordt en zelf voor je centen moet werken kom je er wel achter waar ik het over heb.
Maak even je eigen topic aan en post daar verder. Dat is meteen een stuk hygienischer voor onsquote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef denz09 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? want ik hoorde laatst een verhaal van een kennis die was naar Turkije geweest en die had een top vakantie. Turken waren aardig, hardstikke leuk allemaal. Hij werd zelfs nog uitgezwaait toen hij de taxi in ging. Hij was samen met een vriendin wezen slapen bij een familie in een boerderij. En geld hadden ze ook niet veel bij zich maar dat maakte niet uit vertelde hij want ze mochten gratis blijven logeren van die vader.
Maar ik wil niet zeggen dat alle Turken de alleraardigste mensen zijn. Er zullen vast wel een paar onaardige tussen zitten maar dat is toch in elke cultuur zo ?
iig, Ik denk dat er genoeg culturen zijn die net zo vriendelijk zijn als ons land. en het is echt niet zo dat alle buitenlanders hun handje ophouden ik ken genoeg buitenlanders die hard werken voor hun centen. Vaak is het zo dat de wat zwakkere mensen het niet alleen aankunnen en dat dus wel doen. Maar er zijn ook Nederlanders met een uitkering dus het komt niet alleen voor bij buitenlanders.
Dit was een reactie op stalins reactie op Muzz.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben niet eens links, druif.
Betaal je dan ook zelf hun uitkeringen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als ik eerlijk ben, ben ik dat racistische tuig het liefste kwijt. Dus laat maar een zooitje allochtonen binnen en schop de racisten het land uit. Dan gaat het meteen 100x beter in Nederland
Zoveel verschil zal dat niet maken met degenen die dan vertrekken.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Betaal je dan ook zelf hun uitkeringen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 02:13 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Zoveel verschil zal dat niet maken met degenen die dan vertrekken.
Nederlanders hebben daar helemaal niet alleen voor gewerkt.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders daarvoor gewerkt hebben en nu aan allerlei vreemde handophouders wordt weggegeven.
quote:Op donderdag 10 december 2009 04:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Precies. En msschien met dat tuig weg uit Nederland kunnen ook allochtonen gewoon een baan krijgen zonder vanwege racistische gronden te worden afgewezen. Want dat dat gebeurt is een feit (vele malen onderzocht) en zou trouwens ieder weldenkend mens behoorlijk pissed maken. Dus oprotten met die racistische/discriminerende asocialen. Daar kan het land alleen maar beter van worden
Gastquote:Op donderdag 10 december 2009 07:49 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Nederlanders hebben daar helemaal niet alleen voor gewerkt.
Ik ben ook geen fan van de scooterjeugd,maar je kan niet zeggen dat Nederlanders dit land rijk heeft gemaakt.
Natuurlijk,het waren wel de Nederlanders die aankwamen in Indonesië, maar uiteindelijk heeft de bevolking daar wel voor 1/3e van de rijksinkomsten gezorgd.
Veel mensen hadden weinig keus toen de Jappen kwamen omdat ze al redelijk Nederlands spraken en de cultuur al kende, dan is Nederland een logische vluchtroute.
Heb je statistieken die deze bewering onderbouwen?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:41 schreef skattebaut het volgende:
De bedrijven die ik van binnen ken zijn behoorlijk buitenlander-moe.
Dat wil zeggen, ze hebben zooo veel negatieve ervaringen opgedaan met de rare nukken leugens, agressie, etc van buitenlanders, dat ze kopschuw zijn geworden om iemand van die groep nog een kans te geven.
En dat is van mij uit gezien, door wat ik zelf allemaal heb meegemaakt, zeer begrijpelijk.
De meeste buitenlanders in NL willen ook helemaal geen deel uit maken van de arbeidsmarkt.Maken alleen deel uit van hun eigen kringetje en doen hun ding (moskee, koffiehuis,thuis zitten, rommelmarkt)
De uitkering wordt ze nagedragen door NL idioten van het linkse type.
NL idioten van het normale type echter, moeten dit geld wel eerst effe bij elkaar werken...
Zeggen deze normale types daar wat van, worden ze ook nog als racisten etc te kijk gezet.
Moet niet gekker worden.
Klopt, maar dat is zeker geen 1/3 zoals eerder werd gesteld.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef J.Stalin het volgende:
Waarom zou je dat ook doen dan? Het was ook meer om aan te geven dat het onzin is dat alleen Nederlanders hebben gewerkt voor Nederland.
Kan geregeld worden: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2965-wm.htmquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je statistieken die deze bewering onderbouwen?
Ach, daar is de eeuwige dooddoener weerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je statistieken die deze bewering onderbouwen?
Je moet eens terug naar de basisschool denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kan geregeld worden: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2965-wm.htm
Voor oudere allochtonen is het nog erger, die hebben bijna allemaal een uitkering.
Kopie:
Uitkering
Eind 2001 had 59 procent van de niet-westerse
allochtonen van 55-64 jaar een bijstands-, arbeidsongeschiktheids-
of werkloosheidsuitkering, tegenover
29 procent van de autochtone mannen en vrouwen in
dezelfde leeftijdscategorie.
Vooral het aandeel van Turkse en Marokkaanse
mannen van 55-64 jaar met een uitkering is erg hoog:
85 procent van de Turkse mannen en 76 procent van
de Marokkaanse mannen had een uitkering. Het
percentage autochtone mannen met een uitkering in
deze leeftijdscategorie lag met 34 procent beduidend
lager (CBS, 2003).
E.e.a komt uit dit rapport.
http://www.forum.nl/pdf/allochtoneouderen.pdf
Zeg Einstein, ik ontken ook nergens dat er problemen zijn met allochtonen. Dat bevestig ik al in mijn OP.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ach, daar is de eeuwige dooddoener weerJe hoeft geen statistieken te hebben om te zien hoe buitenlanders zich misdragen. Er zijn namelijk ook geen statistieken die jouw ongelijk bewijzen (die zijn er vast wel, maar zoek ze maar eens) dus lullen daarover heeft per definitie geen zin.
Het punt is dat ons gevoel dat we over buitenlanders hebben echt niet uit de lucht komt vallen. Dat is een resultaat van jarenlang waargenomen wangedrag. Ik stond vanochtend niet op met de gedachte "laat ik eens buitenlanders gaan haten".
Je bent echt behoorlijk dom he?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:06 schreef skattebaut het volgende:
Het percentage is dus gewoon 85 en 76 %.
Ik heb je de uitkeringscijfers van de groepen turken en marokkanen ge-highlite.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je moet eens terug naar de basisschool denk ik.
Je hebt het erover dat een 'meerderheid van de buitenlanders niet werkt'. Volgens het CBS is 11% van de niet-westerse allochtonen werkloos.
Je weet hopelijk dat 11% geen meerderheid is he?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent echt behoorlijk dom he?![]()
Dat percentage is voor 55-plussers. Van alle niet-westerse allochtonen is 11% werkloos, en dat is VERRE van een meerderheid, zoals jij in je Wildersarchtige populistische uitspraken trachtte te beweren.
80% van ons inkomen gaat naar 'multicultibullshit'? Heb je daar ook weer statistieken voor?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef skattebaut het volgende:
Laatste post.
De door links opgedrongen/gecreëerde multicultibullshit die ze van NL hebben gemaakt is falikant mislukt.
Nederlanders wordt 80% van hun inkomen afgenomen om deze onzin mogelijk te blijven maken.
Word je zelf een allochtoon!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef skattebaut het volgende:
Ik ben het daar persoonlijk gezien absoluut niet mee eens en denk zelfs hard na over emigratie.
En ik kan het verder erg absurd noemen dat je je land moet verlaten vanwege links wanbeleid.
Effe tellen. 85% van 11% is dus een niet-werkende 55-plus allochtoon? Het lijkt me dat er veel meer 55-plus allochtonen zijn hoor. Gewoon demografisch gegeven.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent echt behoorlijk dom he?![]()
Dat percentage is voor 55-plussers. Van alle niet-westerse allochtonen is 11% werkeloos, en dat is VERRE van een meerderheid, zoals jij in je Wildersarchtige populistische uitspraken trachtte te beweren.
Uhm... nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Effe tellen. 85% van 11% is dus een niet-werkende 55-plus allochtoon?
80% van ons inkomen gaat ongeveer op aan belastingen, vaste lasten en daar weer belastingen over. Denk je nou echt dat die multilulgrap geen miljarden kost? We hebben meer dan een miljoen allochtonen in Nederland. Een groot deel daarvan is niet productief, werkt zelfs contraproductief en kost de samenleving alleen maar geld.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
80% van ons inkomen gaat naar 'multicultibullshit'? Heb je daar ook weer statistieken voor?![]()
[..]
Word je zelf een allochtoon!
Ik ben benieuwd of je een land kan vinden waar je het beter hebt dan hier.
"Een groot deel daarvan is niet productief". Wat bedoel je daarmee? Wat is een 'groot deel' in dit geval?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:40 schreef EINZ het volgende:
80% van ons inkomen gaat ongeveer op aan belastingen, vaste lasten en daar weer belastingen over. Denk je nou echt dat die multilulgrap geen miljarden kost? We hebben meer dan een miljoen allochtonen in Nederland. Een groot deel daarvan is niet productief, werkt zelfs contraproductief en kost de samenleving alleen maar geld.
1,3 miljard aan uitkeringen ja. Dat zou heel goed kunnen kloppen. Maar dan klopt de bewering van Skattebaut nog niet dat 80% van ons inkomen rechtstreeks naar allochtonen gaat. Dat is gewoon een debiele bewering. Zo maakt hij constant zwaar overdreven, debiele beweringen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:40 schreef EINZ het volgende:
Laat ik eens even grofweg wat tellen:
1 miljoen, stel 11% (jouw getallen uit de statistieken) daarvan werkt niet. Dat is 110000 (dus een derde van de totale werkloosheidsoccupatie, maar dat nog even terzijde).
110000 utkeringen aan pakkembeet 1000,- per maand? Dat is dus 110000 x 1000,- x 12 = 1320 miljoen per jaar (huh? WTF?)
In de OP lijkt er onterecht op gewezen te worden dat het tegenovergestelde van een multiculturele samenleving een samenleving zonder allochtonen zou zijn. Allochtonen zijn mensen met tenminste één ouder van buitelandse afkomst (de definitie die het CBS hanteert). Echter, zelfs in een monoculturele samenleving kun je nog best allochtonen hebben. En deze hoofdcultuur aanpak zorgt ervoor dat de samenleving intern contact heeft, in plaats van de vervreemding van het multiculturalisme.quote:Hoofdcultuur (Duits: Leitkultur): culturele gemeenschappen binnen een land kunnen een eigen identiteit hebben, maar vinden elkaar tenminste in de kernwaarden van de hoofdcultuur waarop een samenleving is gestoeld. In het Westen zijn deze kernwaarden democratie, vrijheid van meningsuiting en scheiding van kerk en staat. Het beheersen van de landstaal is van wezenlijk belang.
En vervolgens:quote:Mensen die haten op multiculturele samenleving (lobi-topic)
Oh? Als ik denk dat de multiculturele aanpak niet de beste is, dan ben ik gelijk iemand die mensen met een iets andere huidskleur haat? Dat impliceer je hier. Dus als ik bijvoorbeeld de "hoofdcultuur" ideologie ideaal vind, ben ik een vuile RACIST? Rot toch op man.quote:Er wordt nogal wat gehaat op onze gekleurde broeders en zusters in dit land.
Damn kerel...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef kanaiken het volgende:
Oh? Als ik denk dat de multiculturele aanpak niet de beste is, dan ben ik gelijk iemand die mensen met een iets andere huidskleur haat? Dat impliceer je hier. Dus als ik bijvoorbeeld de "hoofdcultuur" ideologie ideaal vind, ben ik een vuile RACIST? Rot toch op man.
Ik overdeef even om een punt duidelijk te maken dat ik denk dat de multiculturele samenleving een extreem slecht model is, naar mijn mening, omdat er vooruit superieure manieren zijn om een vredige samenleving te creëeren.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Damn kerel...
Dat impliceer ik helemaal niet. Met "er wordt hiet nog wel eens gehaat op..." doel ik op de veelvoorkomende bashtopics t.o.v. allochtonen hier.
Zoals ik al eerder schreef, het gaat er niet om of een allochtoon nu 1 miljard of 2 miljard kost. het gaat erom dat hij kost. Als iemand van buiten naar hier komt en kiest voor zeker onproductief gedrag, waarvoor de rest van de samenleving - ook goedwillende allochtonen - moet opdraaien, dan is dat per definitie verkeerd. Het is volgens onze normen onethisch gedrag. Je gaat niet naar het buitenland om daar uit de staatsruif te vreten, je gaat naar het buitenland om daar je steentje bij te dragen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
"Een groot deel daarvan is niet productief". Wat bedoel je daarmee? Wat is een 'groot deel' in dit geval?
[..]
1,3 miljard aan uitkeringen ja. Dat zou heel goed kunnen kloppen. Maar dan klopt de bewering van Skattebaut nog niet dat 80% van ons inkomen rechtstreeks naar allochtonen gaat. Dat is gewoon een debiele bewering. Zo maakt hij constant zwaar overdreven, debiele beweringen.
Dat ik hem dan vraag om zijn beweringen, o.a. met statistieken, te onderbouwen lijkt mij logisch.
En met die eerste zin ben ik het helemaal eens!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef, het gaat er niet om of een allochtoon nu 1 miljard of 2 miljard kost. het gaat erom dat hij kost. Als iemand van buiten naar hier komt en kiest voor zeker onproductief gedrag, waarvoor de rest van de samenleving - ook goedwillende allochtonen - moet opdraaien, dan is dat per definitie verkeerd. Het is volgens onze normen onethisch gedrag. Je gaat niet naar het buitenland om daar uit de staatsruif te vreten, je gaat naar het buitenland om daar je steentje bij te dragen.
Het feit dat Wilders zo hoog scoort geeft al aan dat deze gedachte echt niet zo raar is. Een groot deel van de Nederlanders denkt er zo over.
Nou, dan ben je bij een groot deel van de Marokkaanse/Turkse gemeenschap in ons land aan het goede adres i.v.m. niet aan regeltjes houden...quote:Op donderdag 10 december 2009 18:26 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik heb alleen problemen met multiculturelen als ze ook problemen met mij hebben of als ze zich niet netjes aan de regeltjes houden,voor de rest zijn het ook mensen,net zoals jij en ik
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:26 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik heb alleen problemen met multiculturelen als ze ook problemen met mij hebben of als ze zich niet netjes aan de regeltjes houden,voor de rest zijn het ook mensen,net zoals jij en ik
Naar schatting heeft die hele immigratie ons sinds het begin ervan circa 200 miljard gekost.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:42 schreef El_Thijs het volgende:
Als ik al kijk naar wat alles gekost heeft, denk ik weer eens terug aan hoeveel dat hele generaal pardon wel niet heeft moeten kosten.
Dat zijn heel wat kopjes theequote:Op vrijdag 11 december 2009 09:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Naar schatting heeft die hele immigratie ons sinds het begin ervan circa 200 miljard gekost.
Niet noodzakelijk in die volgorde.quote:
Dat plaatje is rascistisch. 3 negerhanden en 2 blanke handen. De blanke handen zitten gevangen tussen de negerhanden. (over zoiets zeiken gekleurde mensen als het andersom zou zijn).quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
Waar is dat nou voor nodig?![]()
Er wordt nogal wat gehaat op onze gekleurde broeders en zusters in dit land. Lees de KLB-topiclijst maar door. Beste lieden, ik vind dit onnodig!
Natuurlijk zijn er problemen met allochtonen en, laten we er niet omheen draaien, vooral met onze landgenoten van Marokkaanse komaf. Dit ontken ik zeker niet.
Maar ik wil ook eens de andere kant belichten. Zeg eens eerlijk, hoeveel saaier zou Nederland zijn met alleen maar blanke, autochtone Nederlanders? Een flink stuk saaier, als je het mij vraagt.
Ik geniet van de diversiteit in dit land. Verschillende soorten mensen, verschillende gebruiken, verschillende soorten omgangsvormen en verschillende soorten eten.
Vanavond hoorde ik Geert Wilders bij Knevel (Elfde Uur) praten over het 'multiculturele drama' o.i.d., refererend aan de verschijdenheid aan culturen die Nederland rijk is. Hij spreekt over andere culturen in Nederland alsof een andere cultuur per definitie iets slechts, iets inferieurs en bedreigend is. Wat een lariekoek.
We moeten onze ogen niet sluiten voor de allochtonenproblematiek die er zonder meer is, maar we moeten onze ogen evenmin sluiten voor de vele positieve aspecten van onze multiculturele-samenleving.![]()
[ afbeelding ]
Klacht1: Mensen die steeds meer lijken te haten op onze multiculturele samenleving. Een tendens die ook duidelijk waar te nemen is in KLB.
Klacht2: Mensen die over andere culturen spreken alsof het per definitie iets slechts is.
Ja, want dat is alles wat er te krijgen is.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:37 schreef Agiath het volgende:
Buitenlands voedselPleur aub op met je smerige afhaal chinees
Echt waar? Men dan is het maar goed dat dit topic er isquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef RickoKun het volgende:
ALLOCHTONEN ZIJN UITGEVONDEN EN GEKLOOND DOOR DE ILLUMINATI OM ONZE ECONOMIE TE DOEN BOOSTEN VOOR 5 JAAR MAAR ER VERVOLGENS NIET BIJ ZEGGEN DAT DE KOMENDE 30 JAAR DE ECONOMIE SLECHTER ZAL GAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!! OPEN JE OGEN MENSEN DIT IS SERIEUS!!!!!!~~~~~~~~~~!@!!!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:25 schreef Shaitanica het volgende:
Dit is de multikul:
[ afbeelding ]
Ik ben het echt 100% met je eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
Waar is dat nou voor nodig?![]()
Er wordt nogal wat gehaat op onze gekleurde broeders en zusters in dit land. Lees de KLB-topiclijst maar door. Beste lieden, ik vind dit onnodig!
Natuurlijk zijn er problemen met allochtonen en, laten we er niet omheen draaien, vooral met onze landgenoten van Marokkaanse komaf. Dit ontken ik zeker niet.
Maar ik wil ook eens de andere kant belichten. Zeg eens eerlijk, hoeveel saaier zou Nederland zijn met alleen maar blanke, autochtone Nederlanders? Een flink stuk saaier, als je het mij vraagt.
Ik geniet van de diversiteit in dit land. Verschillende soorten mensen, verschillende gebruiken, verschillende soorten omgangsvormen en verschillende soorten eten.
Vanavond hoorde ik Geert Wilders bij Knevel (Elfde Uur) praten over het 'multiculturele drama' o.i.d., refererend aan de verschijdenheid aan culturen die Nederland rijk is. Hij spreekt over andere culturen in Nederland alsof een andere cultuur per definitie iets slechts, iets inferieurs en bedreigend is. Wat een lariekoek.
We moeten onze ogen niet sluiten voor de allochtonenproblematiek die er zonder meer is, maar we moeten onze ogen evenmin sluiten voor de vele positieve aspecten van onze multiculturele-samenleving.![]()
[ afbeelding ]
Klacht1: Mensen die steeds meer lijken te haten op onze multiculturele samenleving. Een tendens die ook duidelijk waar te nemen is in KLB.
Klacht2: Mensen die over andere culturen spreken alsof het per definitie iets slechts is.
Ik ben het 100% met je oneensquote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik ben het echt 100% met je eens.
Waar haal je het lef vandaan om mensen die hier anders over denken no-lifers te noemen???quote:Ik denk echter wel dat een heleboel hatende nolifers hierop zullen reageren:p
Maar ik heb precies het tegengestelde.quote:Maar ik heb precies hetzelfde.
Het is helemaal niet leuk, al die culturen!quote:Het is toch heel leuk, al die culturen?
Helaas ontbreekt het hier enorm aan en begint men gewoon een Marok.Turkse samenleving midden in onze vrije samenleving, dat zowat zonder enig contact, laat staan respect.quote:Zolang men elkaar blijft respecteren
Ik eis dat ze zich aanpassen en niet hun eigen nieuwe samenleving hier in NL bouwen, en verder voor 80% op onze uitkeringsgelden blijven leven.quote:en niets gaat eisen van anderen
Dat doet hier niemand, maar er wordt stilzwijgend als immigrant van je verwacht dat je je onopvallend aan past!quote:of anderen hun eigen cultuur proberen op te dwingen. kan het best, vind ik.
Waarschijnlijk ben je een beetje blind voor de ware aard van onze moslimimmigranten?quote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je oneens
[..]
Waar haal je het lef vandaan om mensen die hier anders over denken no-lifers te noemen???
Moet niet veel gekker worden.
[..]
Maar ik heb precies het tegengestelde.
[..]
Het is helemaal niet leuk, al die culturen!
[..]
Helaas ontbreekt het hier enorm aan en begint men gewoon een Marok.Turkse samenleving midden in onze vrije samenleving, dat zowat zonder enig contact, laat staan respect.
Nederlanders zijn in de ogen van Turken en Marokkanen overigens niets meer dan heidense honden.
Kaffer.
http://koenraadelst.bhara(...)islamvoorongel1.html lees dit maar eens, dan wil ik graag weten wie hier geen respect op brengt voor wie.
Dat het nu duidelijk moge zijn wie wie hier niet respecteert.
Het disrespect kun je trouwens ook dagelijks aflezen aan de nieuwsberichten van onbeschrijfelijke gewelddadigheden gepleegd jegens Nederlandse inwoners. (hun eigen mensen worden niet mishandeld, beroofd, geterroriseerd, beschimpt, bespuugd, etc.)
Dat soort disrespect is alleen tegen NLers verantwoord schijnbaar.
Een verzoek van jou tot respect zou dus puur en alleen aan de Marokkaans Turkse gemeenschap gericht moeten zijn.
Ik ken bijv heeel weinig NLers die problemen hebben met Chinezen, Indonesiërs, etc.
Wel met bijna alle moslimimmigranten.![]()
[..]
Ik eis dat ze zich aanpassen en niet hun eigen nieuwe samenleving hier in NL bouwen, en verder voor 80% op onze uitkeringsgelden blijven leven.
[..]
Dat doet hier niemand, maar er wordt stilzwijgend als immigrant van je verwacht dat je je onopvallend aan past!
In de praktijk komt dat in NL neer op:
60m hoge moskeeën bouwen waar maar mogelijk.
Islamscholen mogelijk maken, liefst in elke wijk.
Shariawetgeving proberen te vestigen terwijl je eigenlijk de wetten van NL dient te respecteren.
Niet bijdragen aan NL in het algemeen.
Wel alles nemen van NL, in grote mate.
Wetten breken bij de vleet.
Asociaal gedrag vertonen waar ze maar komen.
Vrijheidsbeperkende kleding verplicht dragen in een verder vrije maatschappij, als teken van protest tegen deze zelfde vrije maatschappij. (rot dan op)
Etc.
[..]
Waarschijnlijk ben je een beetje blind voor de ware aard van onze moslimimmigranten?
Of je bent een onnadenkend mens die het wel leuk vindt om soms wat aandacht te krijgen van onze mannelijke arabische medemens...
Ik kan er geen begrip voor opbrengen zolang deze mensen massaal onaangepast blijven.
Na 30 jaar nog geen 3 woorden NL spreken.
Zelfs 3e generatie spreekt vaak nog geen verstaanbaar NL.
Waar hebben we het hier nog over?
Deze mensen passen hier niet, willen hier uiteindelijk niet zijn, maar blijven puur vanwege de financiën.
Nederlanders zijn ze bijna massaal zat, behalve de linkse knuffelaars die uiteraard leven van het hier aanwezig zijn van grote groepen kansloze immigranten.
Voor mij mag NL remigratie snel stevig gaan stimuleren.
Anders gaat het nog veel meer kosten dan 200 miljard, uiteindelijk onze vrijheid, cultuur en kop nl.
Wie dat niet wil zien is ziende blind.
Goede samenvatting van het probleem.quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Zoals het zou moeten zijn:
[ afbeelding ]
Waar het tegenwoordig vaker op lijkt en wat de aversie voedt:
[ afbeelding ]
Ach gut, heeft jou muis ook een linker muisknop waarmee je onderstaande smileys kunt aanklikken?quote:
Oh, je doelt op figuren als appelknaller ed?quote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je gelezen dat ik mensen die er een andere mening op nahouden nolifers vind? Ik doelde eigenlijk meer op van die zielige figuurtjes die niet iets willen bijdragen aan de discussie, maar er puur op gericht zijn om ruzie en onrust te creëren. Forumtrollen.
Wat is dat volgens jou?quote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Heeft er al iemand gevraagd om de definitie van de multiculturele samenleving?
Probleem is dat sommigen, zowel voor- als tegenstanders, de multiculturele samenleving ook als het 2e plaatje uitleggen en de rechterlijke macht er soms naar handelt. En dat mensen zoals Mohammed Enait wel de rechten van het fundament willen maar niet de verplichtingen die er bijkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Zoals het zou moeten zijn:
[ afbeelding ]
Waar het tegenwoordig vaker op lijkt en wat de aversie voedt:
[ afbeelding ]
Nee jij voegt wat toe met steeds hetzelfde gejank wat in BNW thuishoort.quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach gut, heeft jou muis ook een linker muisknop waarmee je onderstaande smileys kunt aanklikken?
Voeg iets wezenlijks toe of k. op.
Volgens mij wonen 9 van 10 hier om financiële redenen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef _Fonz het volgende:
Volgens mij haten die Allochtonen juist de multiculturele samenleving procentueel gezien meer als de Autochtonen. Waarom gaan ze anders bij elkaar wonen ..
Nee, pas je aan, of ga weg, das de juiste benadering.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Laat ze gewoon weggaan uit dit land...
Dit topic staat hier, is niet van mij, en verder maakt het me niet uit waar het staat.quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Nee jij voegt wat toe met steeds hetzelfde gejank wat in BNW thuishoort.!!
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit topic staat hier, is niet van mij, en verder maakt het me niet uit waar het staat.
Voeg wat toe of ga weg man.
Is ook wel zo .. tis eigenlijk best triest. Kwamen hierheen met eigenlijk niks, behalve dan hun handen, moesten ergens verrotten op een aftandse flat dat ze als enige konden betalen, lieten vrouw en kinderen overkomen, nog meer gejank op de vierkante meter, spreken geen woord nederlands, na verloop van tijd waren deze gastarbeiders niet meer nodig, geen inkomen, teren op een uitkering, uiteindelijk bijstand, leven nog altijd op die aftandse ouwe flat met schotel, met de 3e generatie gaat het wel wat beter, maar toch zie je hen juist naar elkaar toetrekken en ons de schuld geven van het mislukken van de multiculurele samenleving.quote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Volgens mij wonen 9 van 10 hier om financiële redenen.
Met Nederlanders willen ze verder (zo goed als) helemaal niets te maken hebben.
Domme praat, ik voeg hier in uitgebreide teksten mijn mening toe, jij plakt er alleen maar rijen smileys onder...quote:Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Jij bent nogal van het generaliseren he??quote:Op zondag 13 december 2009 17:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Domme praat, ik voeg hier in uitgebreide teksten mijn mening toe, jij plakt er alleen maar rijen smileys onder...
En nu roep je ook nog pot/ketel....
Zielig figuur dat je bent.
Eensquote:
Het is meer dan triest, het splijt onze gemeenschap.quote:.. tis eigenlijk best triest.
Je bedoelt net als de meeste NLers na de oorlog, die begonnen ook met niets...?quote:Kwamen hierheen met eigenlijk niks,
Dat was ook het enige dat de meeste NLers hadden? wat is het verschil?quote:behalve dan hun handen,
Volgens mij kregen ze even veel betaald als veel eenvoudige NL werkers die overigens ook gewoon op die naoorlogse appartementjes moesten wonen met hun minimumloon?quote:moesten ergens verrotten op een aftandse flat dat ze als enige konden betalen,
DAT leek/lijkt me NIET de bedoeling m.b.t. arbeidsmigranten?quote:lieten vrouw en kinderen overkomen,
De meeste migrantenvrouwen zijn inderdaad een soort kinderfabriekjes, anticonceptie wordt niet gebruikt.quote:nog meer gejank op de vierkante meter.
Dat heet een totale desinteresse voor het land waar je heen verhuisde.quote:spreken geen woord Nederlands,
Naar mijn idee is het dan tijd naar huis te gaan of snel ander werk te zoeken.quote:na verloop van tijd waren deze gastarbeiders niet meer nodig,
Daar ben je naar mijn idee geheel zelf voor verantwoordelijk.quote:geen inkomen,
Een uitkering is er mijns inziens om een korte periode van werkloosheid te overbruggen.quote:teren op een uitkering
Lijkt soms meer het doel deze te verkrijgen dan het uiteindelijke gevolg van....quote:uiteindelijk bijstand,
Samen met nog heeeeel veel NLers die vaak ook niet werken of minimum loon hebben.quote:leven nog altijd op die aftandse ouwe flat met schotel,
Hmm, naar mijn idee zijn deze zelfs vaak nog onaangepaster dan hun ouders?quote:met de 3e generatie gaat het wel wat beter,
Het ware beter als ze dit niet deden en eens serieus deel gingen uit maken van deze maatschappij.quote:maar toch zie je hen juist naar elkaar toetrekken
Ongelofelijk maar waar krijgt NL en de Nlers daarvan ook nog de zwarte piet toegespeeld uiteindelijk...quote:en ons de schuld geven van het mislukken van de multiculurele samenleving.
Lijkt me niet? remigratie en het probleem is snel opgelost.quote:vicieuze cirkel
Dus: voel je je hier niet thuis? ga dan gauw weg naar het beloofde land Marokko of Turkije.quote:
Indien ik daadwerkelijk xenofoob was woonde ik beslist niet met een buitenlandse partner??quote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij bent nogal van het generaliseren he??![]()
Jij bent gewoon een naar xenofoob mannetje dat zich verschuilt achter het misdragen van een klein deel van de allochtone bevolking van Nederland. Dus ik ga niet eens de moeite nemen om met huillies als jij een serieuze discussie te voeren.
Is standaard reactie van naïeve linkse knuffelaars.quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Dus als je niet gelooft in de muliticulturele samenleving ben je een racist? goh, wat een verrassend geluid weer.
Waar vind ik wat lobi is?quote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat weten jullie van een lobi-topic een deconstructief geheel te maken zeg.
Dat was het, weg met alle buitenlandersquote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
Gedrochten zoals dit komen voort uit de multiculturele samenleving.
[ afbeelding ]
Triest dat je naar dit soort muziek luistert. Wat zul jij een diepgewortelde problemen hebben die ervoor zorgen dat je niet fatsoenlijk kunt nadenken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Shaitanica het volgende:
Een multikul christen he ?
Jesus was nothing but a fucking jew!
If this was Auschwitz, I'd give him a tattoo!![]()
Echt waar? Dat is wel heel ontroerend! Wacht, laat me dat even noteren…quote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij bent nogal van het generaliseren he??![]()
Jij bent gewoon een naar xenofoob mannetje dat zich verschuilt achter het misdragen van een klein deel van de allochtone bevolking van Nederland. Dus ik ga niet eens de moeite nemen om met huillies als jij een serieuze discussie te voeren.
Moslimquote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
topic = Christenpoging tot converteren van allochtonen .
/fail
Ik weet niet meer welk boek, maar volgens mij was toch echt de profeet Muhammed (vzmh) gekozen tot belangrijkste figuur uit de geschiedenis.quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Triest dat je naar dit soort muziek luistert. Wat zul jij een diepgewortelde problemen hebben die ervoor zorgen dat je niet fatsoenlijk kunt nadenken.
Overigens is Jezus Christus zonder discussie mogelijk de meest invloedrijke en daarom belangrijkste figuur uit de geschiedenis.
Opgeblazen kuthoofdquote:
Nee, was oprechte uiting van mijn liefde. Onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
/fail![]()
Suggereren dat de ene religie beter is dan de andere terwijl het allemaal hetzelfde isquote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, was oprechte uiting van mijn liefde. Onvoorwaardelijk.
Maar in de Islam zijn ze meer van de 'voor-wat-hoort-wat'-liefde natuurlijk.
Denken dat elke religie hetzelfde is.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat de ene religie beter is dan de andere terwijl het allemaal hetzelfde is
Het tegendeel bewerenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denken dat elke religie hetzelfde is.!
Het tegendeel van het tegendeel bewerenquote:
Jah natuurlijk mijn kleine missionarisje. Diep in je hart weet jij het zelf ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een slap, pretentieus gelul.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jah natuurlijk mijn kleine missionarisje. Diep in je hart weet jij het zelf ook wel.
Tevens: Standaard uitdrukking van Christen en poging tot verheerlijken exterieur, terwijl het Christendom van binnen leeg en hol is. Kom op, je uitspraken zijn net zout water voor iemand die dorst heeft. De Islam geeft zoet water.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het tegendeel van het tegendeel beweren!
Ik volg het niet meer nu.quote:
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisterenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een slap, pretentieus gelul.
The Hour of Power is ook 'quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren. Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.
We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc.. Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren. Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.
We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc.. Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
Au contraire. Het representeert het Christendom volgens mij perfect. Want naar wie je ook luistert: Protestants, Katholiek of whatever baptist bla bla. Allemaal dezelfde lege crap. Uiteindelijk is de conclusie altijd: Het boeit niet wat er in de Bijbel staat, laten we gewoon zeggen: God is Liefde! En de dag erna zuipen ze zich leeg, gaan ze vreemd en gaan ze drugs gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
The Hour of Power is ook ''.
Gelukkig is dat netzomin representatief voor het christendom als de haatspeeches van Iraanse ayatollahs voor Islam.
Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.
Er is niet zoiets als een God of een Allah, ik wil gewoon vermakelijke televisie zien.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.
Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiënischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er een hekel aan heb dat sommige buitenlanders zich als een slachtoffer gaan gedragen als iemand niet doet wat hun willen. Net als die Faisel ofzo. Fucking rechtszaak aangaan omdat een bedrijf je niet wil aannemen als je handen schudden met vrouwen weigert. Verliezen en dan naar centraal bureau gelijke behandeling? Je bent in Nederland, iedereen geeft elkaar hier een hand, stel je niet zo aan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiënischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.
Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
/fail
Moet je eens voorstellen, dat IK als allochtoon zijnde en een universitaire studie volgende , een moeilijk woordje zou kunnen kennen. En moet je eens voorstellen dat deze persoon typfouten kan maken op een forum!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..
Je moeder is een hoer, kankermoslim.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Opgeblazen kuthoofdTevens nep-Turk.
Hey een Griek. Tik 'em aanquote:Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
quote:
Hoe heb je het geschopt tot universiteit .. echt dat mag in de krant hoor .. Overigens is het ook geen typfout. Dat hele woord is gewoon fout in de context. Anyways .. kneus dus. Thx .. anders nog iets?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen, dat IK als allochtoon zijnde en een universitaire studie volgende , een moeilijk woordje zou kunnen kennen. En moet je eens voorstellen dat deze persoon typfouten kan maken op een forum!
Niet iedereen doet er nog een extra spellingschecker op, of gaat uitvoerig zijn getypte text bekijken. Het is internet, geen schoolexamen.kneus.
Dat is meer weggelegd voor jouw moeder, aangezien ze zo een idioot alleen kan baren door betaald te worden door een gehandicapte.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer, kankermoslim.
Je repliek is echt krachtigquote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Hoe heb je het geschopt tot universiteit .. echt dat mag in de krant hoor .. Overigens is het ook geen typfout. Dat hele woord is gewoon fout in de context. Anyways .. kneus dus. Thx .. anders nog iets?
Waren we toch al in de Osmaanse Tijd. Daarom hebben veel Turken Grieks bloedquote:Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
Turken uit het verre oosten die de Griekse cultuur kwamen verkrachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waren we toch al in de Osmaanse Tijd. Daarom hebben veel Turken Grieks bloed.
Ja, zware onderdrukking, maar wel vriendjesquote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waren we toch al in de Osmaanse Tijd. Daarom hebben veel Turken Grieks bloed.
Die was al verkracht voordat de Turken er waren jostiquote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Turken uit het verre oosten die de Griekse cultuur kwamen verkrachten
Ja zware onderdrukkingquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, zware onderdrukking, maar wel vriendjes![]()
Dude wtf. Serieus.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja zware onderdrukking. Zonder de Osmanen zou Griekenland niet eens bestaan. Onder het Osmaanse Rijk heeft Griekenland haar grootste bloei gemaakt. Ken je feiten.
Ik bedoel dus het gebied van het huidige land: Griekenland.quote:
Waar heb jij vroeger les gehad? Turkije??quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik bedoel dus het gebied van het huidige land: Griekenland.
Nederland, alhoewel ik in Nederland slechts beperkte Geschiedenis lessen heb mogen genieten. Die ik tevens wel afsloot met een 9. Maar dat moet niets zeggen, want het niveau is dramatisch. Ik wist niet eens dat de Osmanen meededen in de 1ste wereldoorlog. Het stond doodgewoon niet eens in het boek... dat zegt al heel veel.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar heb jij vroeger les gehad? Turkije??
Kijk, hier voedt jij nu, met je bovenstaande uitspraak, op ondoordachte wijze de immer aanwezige kloof tussen diverse geloofsrichtingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Meededen is een groot woord. Ze hadden gewoon een kutleger en waren in een mum van tijd verslagen. Ze waren al uit elkaar aan het brokken want op het Europese continent waren er al Ottomaanse landen onafhankelijk geworden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nederland, alhoewel ik in Nederland slechts beperkte Geschiedenis lessen heb mogen genieten. Die ik tevens wel afsloot met een 9. Maar dat moet niets zeggen, want het niveau is dramatisch. Ik wist niet eens dat de Osmanen meededen in de 1ste wereldoorlog. Het stond doodgewoon niet eens in het boek... dat zegt al heel veel.
En jij bent de aangewezen persoon om te gaan praten over onderbuikgevoelens en 'afstandelijke houding tegenover andere groepen'.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kijk, hier voedt jij nu, met je bovenstaande uitspraak, op ondoordachte wijze de immer aanwezige kloof tussen diverse geloofsrichtingen.
Dat onderbuikgevoel waardoor mensen beïnvloed worden en on/bewust een afstandelijkere houding gaan aannemen jegens andere groepen.
Iets waar we het in een ander topic eerder over hadden en waarvan jij zei dat gristenen dat niet doen...
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk boek, maar volgens mij was toch echt de profeet Muhammed (vzmh) gekozen tot belangrijkste figuur uit de geschiedenis.
En dat zonder geweld te gebruiken.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]![]()
Muhammed heeft misschien meer bereikt in zijn leven dan Jezus, maar Jezus heeft veel meer invloed gehad op latere vorsten en volken. Sowieso is het Christendom nog de grootste wereldreligie, en daarnaast erkennen moslims Jezus ook als (naar ik meen) 2e profeet. Zonder Jezus was de Islam heel anders geweest.
Uiteraard is 'belangrijkste figuur uit de geschiedenis' subjectief. Jezus heeft wel meer invloed gehad op meer mensen dan Muhammed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |