abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 17:06:27 #221
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75694595
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het tegendeel van het tegendeel beweren !
Dit dus. !!
pi_75694617
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:06 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Dit dus. !!
Ik volg het niet meer nu.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_75694715
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een slap, pretentieus gelul.
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren . Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.

We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc. . Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75694842
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren . Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.

We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc. . Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
The Hour of Power is ook ' '.

Gelukkig is dat netzomin representatief voor het christendom als de haatspeeches van Iraanse ayatollahs voor Islam.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_75694938
En dan heb ik toch echt nog liever The Hour of Power eigenlijk.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:15:36 #226
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75694978
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.
pi_75695705
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

The Hour of Power is ook ' '.

Gelukkig is dat netzomin representatief voor het christendom als de haatspeeches van Iraanse ayatollahs voor Islam.
Au contraire. Het representeert het Christendom volgens mij perfect. Want naar wie je ook luistert: Protestants, Katholiek of whatever baptist bla bla. Allemaal dezelfde lege crap. Uiteindelijk is de conclusie altijd: Het boeit niet wat er in de Bijbel staat, laten we gewoon zeggen: God is Liefde! En de dag erna zuipen ze zich leeg, gaan ze vreemd en gaan ze drugs gebruiken.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75695745
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.
Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:40:40 #229
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_75695786
Ik moet wel zeggen dat ik er een hekel aan heb dat sommige buitenlanders zich als een slachtoffer gaan gedragen als iemand niet doet wat hun willen. Net als die Faisel ofzo. Fucking rechtszaak aangaan omdat een bedrijf je niet wil aannemen als je handen schudden met vrouwen weigert. Verliezen en dan naar centraal bureau gelijke behandeling? Je bent in Nederland, iedereen geeft elkaar hier een hand, stel je niet zo aan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:41:06 #230
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75695802
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.
Er is niet zoiets als een God of een Allah, ik wil gewoon vermakelijke televisie zien.
pi_75695804
Tevens ben ik slechts een troll.
pi_75695840
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er een hekel aan heb dat sommige buitenlanders zich als een slachtoffer gaan gedragen als iemand niet doet wat hun willen. Net als die Faisel ofzo. Fucking rechtszaak aangaan omdat een bedrijf je niet wil aannemen als je handen schudden met vrouwen weigert. Verliezen en dan naar centraal bureau gelijke behandeling? Je bent in Nederland, iedereen geeft elkaar hier een hand, stel je niet zo aan.
Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiėnischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.
pi_75695912
Haha. Er was eens... de multiculturele samenleving...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75695943
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiėnischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.
Ik wil geen moslims de hand schudden, want die wassen hun handen niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75696577
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
topic = Christenpoging tot converteren van allochtonen .

/fail

Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_75697409
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..
Moet je eens voorstellen, dat IK als allochtoon zijnde en een universitaire studie volgende , een moeilijk woordje zou kunnen kennen. En moet je eens voorstellen dat deze persoon typfouten kan maken op een forum!

Niet iedereen doet er nog een extra spellingschecker op, of gaat uitvoerig zijn getypte text bekijken. Het is internet, geen schoolexamen.

kneus.
pi_75697574
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Opgeblazen kuthoofd Tevens nep-Turk.
Je moeder is een hoer, kankermoslim.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 16 december 2009 @ 18:33:50 #238
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75697627
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75697665
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
Hey een Griek. Tik 'em aan
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 16 december 2009 @ 18:35:32 #240
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75697701
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hey een Griek. Tik 'em aan
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')