Dit dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het tegendeel van het tegendeel beweren!
Ik volg het niet meer nu.quote:
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisterenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een slap, pretentieus gelul.
The Hour of Power is ook 'quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren. Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.
We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc.. Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren. Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.
We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc.. Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
Au contraire. Het representeert het Christendom volgens mij perfect. Want naar wie je ook luistert: Protestants, Katholiek of whatever baptist bla bla. Allemaal dezelfde lege crap. Uiteindelijk is de conclusie altijd: Het boeit niet wat er in de Bijbel staat, laten we gewoon zeggen: God is Liefde! En de dag erna zuipen ze zich leeg, gaan ze vreemd en gaan ze drugs gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
The Hour of Power is ook ''.
Gelukkig is dat netzomin representatief voor het christendom als de haatspeeches van Iraanse ayatollahs voor Islam.
Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.
Er is niet zoiets als een God of een Allah, ik wil gewoon vermakelijke televisie zien.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.
Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiėnischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er een hekel aan heb dat sommige buitenlanders zich als een slachtoffer gaan gedragen als iemand niet doet wat hun willen. Net als die Faisel ofzo. Fucking rechtszaak aangaan omdat een bedrijf je niet wil aannemen als je handen schudden met vrouwen weigert. Verliezen en dan naar centraal bureau gelijke behandeling? Je bent in Nederland, iedereen geeft elkaar hier een hand, stel je niet zo aan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiėnischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.
Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
topic = Christenpoging tot converteren van allochtonen .
/fail
Moet je eens voorstellen, dat IK als allochtoon zijnde en een universitaire studie volgende , een moeilijk woordje zou kunnen kennen. En moet je eens voorstellen dat deze persoon typfouten kan maken op een forum!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..
Je moeder is een hoer, kankermoslim.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Opgeblazen kuthoofdTevens nep-Turk.
Hey een Griek. Tik 'em aanquote:Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |