Is standaard reactie van naïeve linkse knuffelaars.quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Dus als je niet gelooft in de muliticulturele samenleving ben je een racist? goh, wat een verrassend geluid weer.
Waar vind ik wat lobi is?quote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat weten jullie van een lobi-topic een deconstructief geheel te maken zeg.
Dat was het, weg met alle buitenlandersquote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
Gedrochten zoals dit komen voort uit de multiculturele samenleving.
[ afbeelding ]
Triest dat je naar dit soort muziek luistert. Wat zul jij een diepgewortelde problemen hebben die ervoor zorgen dat je niet fatsoenlijk kunt nadenken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Shaitanica het volgende:
Een multikul christen he ?
Jesus was nothing but a fucking jew!
If this was Auschwitz, I'd give him a tattoo!![]()
Echt waar? Dat is wel heel ontroerend! Wacht, laat me dat even noteren…quote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij bent nogal van het generaliseren he??![]()
Jij bent gewoon een naar xenofoob mannetje dat zich verschuilt achter het misdragen van een klein deel van de allochtone bevolking van Nederland. Dus ik ga niet eens de moeite nemen om met huillies als jij een serieuze discussie te voeren.
Moslimquote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
topic = Christenpoging tot converteren van allochtonen .
/fail
Ik weet niet meer welk boek, maar volgens mij was toch echt de profeet Muhammed (vzmh) gekozen tot belangrijkste figuur uit de geschiedenis.quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Triest dat je naar dit soort muziek luistert. Wat zul jij een diepgewortelde problemen hebben die ervoor zorgen dat je niet fatsoenlijk kunt nadenken.
Overigens is Jezus Christus zonder discussie mogelijk de meest invloedrijke en daarom belangrijkste figuur uit de geschiedenis.
Opgeblazen kuthoofdquote:
Nee, was oprechte uiting van mijn liefde. Onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:
topic = Christenpoging tot converteren van allochtonen .
/fail![]()
Suggereren dat de ene religie beter is dan de andere terwijl het allemaal hetzelfde isquote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, was oprechte uiting van mijn liefde. Onvoorwaardelijk.
Maar in de Islam zijn ze meer van de 'voor-wat-hoort-wat'-liefde natuurlijk.
Denken dat elke religie hetzelfde is.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat de ene religie beter is dan de andere terwijl het allemaal hetzelfde is
Het tegendeel bewerenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denken dat elke religie hetzelfde is.!
Het tegendeel van het tegendeel bewerenquote:
Jah natuurlijk mijn kleine missionarisje. Diep in je hart weet jij het zelf ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, was oprechte uiting van mijn liefde. Onvoorwaardelijk.
Maar in de Islam zijn ze meer van de 'voor-wat-hoort-wat'-liefde natuurlijk.
Wat een slap, pretentieus gelul.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jah natuurlijk mijn kleine missionarisje. Diep in je hart weet jij het zelf ook wel.
Tevens: Standaard uitdrukking van Christen en poging tot verheerlijken exterieur, terwijl het Christendom van binnen leeg en hol is. Kom op, je uitspraken zijn net zout water voor iemand die dorst heeft. De Islam geeft zoet water.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |