Vrijwillig Duits voetbal kijken.quote:
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef skattebaut het volgende:
Oneens, for very obvious reasons, all known to you!
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?
EEN VOLKquote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?
Hihi, hij heeft een buitenlandse taal nodig om te zeggen dat hij niet van allochtonen houdt.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef skattebaut het volgende:
Oneens, for very obvious reasons, all known to you!
De verontwaardiging over die twee zaken is ook wel terecht, alleen veel mensen schieten dan vaak gelijk zo door. Zo greep Wilders dat kerstboomincident ook aan om te vertellen dat we in Nederland zogenaamd "niet eens meer kerst kunnen vieren". Dat is nogal overdreven natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het inmiddels een beetje spuugzat beginnen te worden dat autochtonen steeds vaker concessies moeten maken voor allochtonen. Neem nou dat kerstboomverhaal van die Haagse Hogeschool of het verhaal van het kruis op de mijter van Sinterklaas.
Hmm... Nasi met kipfilet in kerriesausquote:Op woensdag 9 december 2009 00:37 schreef Agiath het volgende:
Buitenlands voedselPleur aub op met je smerige afhaal chinees
quote:
In zijn geheel idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
Kleur maakt me geen flikker uit.
Religie, dat is hetgeen wat ik haat.
Al is de negercultuur best wel hilarisch van tijd tot tijd.quote:
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ulticulti-genoeg.htm
Best wel trieste hogeschool trouwensquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.
Dat is niet overdreven!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De verontwaardiging over die twee zaken is ook wel terecht, alleen veel mensen schieten dan vaak gelijk zo door. Zo greep Wilders dat kerstboomincident ook aan om te vertellen dat we in Nederland zogenaamd "niet eens meer kerst kunnen vieren". Dat is nogal overdreven natuurlijk.
Komt allemaal door de multi-culturele samenleving.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best wel trieste hogeschool trouwens![]()
Waar gaat dit heen.
Dat klopt. Dat zegt die schoolleiding zelf letterlijk in dat artikelquote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt allemaal door de multi-culturele samenleving.
Zolang ie op tv is en ik m af kan zetten wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Al is de negercultuur best wel hilarisch van tijd tot tijd.
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this onequote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat is niet overdreven!!!
Ik kan geeneens meer voor mijn neefje een spaarvarken halen bij de bank!
Dit zou het moslimdeel van de klanten v/d bank tegen staan...
In elk programma op tv moeten verplicht! allochtonen in beeld komen.
De varkensgriep moet maar effe mexicaanse griep gaan heten...![]()
Anders willen moslims m niet krijgen...
Uitgaan verandert overal in orgiën van geweld.
Politici als donner hebben er geen moeite mee de sharia in te voeren als de meerderheid dat wil...
Vogelaar wilde gestolen miljarden euro's in kracht(proest)wijken gaan pompen terwijl degenen die dit land op bouwden weg kwijnen in horrorbejaardentehuizen.
Een volk dat Nederland TOTAAL geen respect toont verdient het de grens over geschopt te worden.
En wat ze denken over Nederlanders is ook wel duidelijk...
Ga gauw weg met dit topic.
Tjonge. Misbruikt door een antilliaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang ie op tv is en ik m af kan zetten wel ja.
Zodra ze je bovenbuurman zijn meestal niet meer.
Daalt Elsevier even verschrikkelijk in aanzienquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.
Of KLB is in aanzien gestegen. Waar zal dit topic eindigen? BBC? CNN?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Daalt Elsevier even verschrikkelijk in aanzien
Paranoia of oogkleppen, het is beide een keuze.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this one
Waarom altijd alles in 'extremen' trekken?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:16 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Paranoia of oogkleppen, het is beide een keuze.
Dat klopt wel, maar dat is denk ik onvermijdelijk. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef BasementDweller het volgende:
Maar ik was nog vergeten te zeggen David.. je hebt gelijk. Goeie OP. Wat alleen jammer is, is dat die allochtonen niet goed mixen met de samenleving. De oplossing is zeker niet om tegen te gaan werken (Wilders), want er is juist meer samenwerking nodig tussen allochtonen en autochtonen. Iemand met een hoofddoekje is altijd omringd door anderen met een hoofddoekje, da's gewoon jammer.
Zeker....quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this one
Als je veel steden ziet dan lijkt het inderdaad dat allochtonen niet goed mixen met de samenleving... maar dat is niet overal zo. Kijk eens rond in Groningen, nooit problemen gehad met Marokkanen of andere moslims. Ze zijn goed benaderbaar voor een praatje. Hier gaat het doorgaans behoorlijk goed en economisch doen ze het ook behoorlijk goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef BasementDweller het volgende:
Maar ik was nog vergeten te zeggen David.. je hebt gelijk. Goeie OP. Wat alleen jammer is, is dat die allochtonen niet goed mixen met de samenleving. De oplossing is zeker niet om tegen te gaan werken (Wilders), want er is juist meer samenwerking nodig tussen allochtonen en autochtonen. Iemand met een hoofddoekje is altijd omringd door anderen met een hoofddoekje, da's gewoon jammer.
- Het is paranoia omdat er nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om je daar druk over te gaan maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zeker....
http://www.nrc.nl/economi(...)ert_voor_moslimklant
http://www.volkskrant.nl/(...)er_allochtonen_op_tv
http://content.usatoday.c(...)t/2009/04/66129561/1
http://jordanie.web-log.nl/jordanie/2008/09/marokkaan-naar.html
http://www.elsevier.nl/we(...)rderheid-dat-wil.htm
http://www.elsevier.nl/we(...)rderheid-dat-wil.htm
Allemaal onzin, paranoia etc he?
Mhmm
Ik zeg altijd maar zo: niets gaat boven Groningenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:36 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Als je veel steden ziet dan lijkt het inderdaad dat allochtonen niet goed mixen met de samenleving... maar dat is niet overal zo. Kijk eens rond in Groningen, nooit problemen gehad met Marokkanen of andere moslims. Ze zijn goed benaderbaar voor een praatje. Hier gaat het doorgaans behoorlijk goed en economisch doen ze het ook behoorlijk goed.
Nu moet ik natuurlijk wel zeggen dat er niet zoveel moslims op elkaars lip wonen als in Rotterdam of zo, hier wonen ze redelijk verspreid. Maar het kan dus wel.
Misschien niet de islamitische sharia, maar Wilders kijkt wel enorm veel van de sharia af.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het is paranoia omdat nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om daar je druk over te gaan maken.
- Dat spaarvarken... lekker boeiend.
- Wat is er raar aan meer allochtonen op TV? Het gaat in dit geval om de publieke omroep, de omroep van ons allemaal. Dus ook de omroep van allochtonen.
Zo arrogant zou ik het (als Groninger) niet willen zeggen, maar Groningen heeft z'n positieve kanten.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:39 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: niets gaat boven Groningen
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:43 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Zo arrogant zou ik het (als Groninger) niet willen zeggen, maar Groningen heeft z'n positieve kanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In england zijn er al tig sharia-rechtbanken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het is paranoia omdat nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om daar je druk over te gaan maken.
Dat is verdomd tekenend! stapje voor stapje gaat onze eigen cultuur (voornl. vrijheid in keuze en woord) down the drain.quote:- Dat spaarvarken... lekker boeiend.
Nederland is was een modern en vrij land, toch wil ik niet steeds met die middeleeuwse beperkende fokking kopdoeken en haatbaarden overal worden geconfronteerd als ik de tv aan zet, als wel overal op straat.quote:- Wat is er raar aan meer allochtonen op TV? Het gaat in dit geval om de publieke omroep, de omroep van ons allemaal. Dus ook de omroep van allochtonen.
In dezelfde krant de meest gelezen berichten:quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[quote]
200 miljard... (persoonlijk denk ik nog veeeel meer!) en dat voor een samenzwering van links...
http://www.telegraph.co.u(...)-former-adviser.html
OOK IN NL!!!
Duidelijk gevalletje kwaliteitskrantquote:News Most Viewed
* TODAY
* PAST WEEK
* PAST MONTH
1.
Sarah Jessica Parker suffers wardrobe malfunction at new premiere
2.
Chinese husband allows wife to attack him once a week
3.
Amanda Knox prosecutors in Italy hit back at US critics
4.
MPs' expenses: Ministers braced for further damage as new claims to be made public
5.
Afghanistan: The soldier hissed in pain as a bullet went through both legs
En jij wilt je niet profileren? Jij bent neutraal?quote:Van mij mag dit topic overigens snel op slot omdat het een voortborduursel is op het gister gesloten topic over allochtonen.
Je wil alleen jezelf profileren door nu dit zogenaamde positieve benaderingstopic te openen.
Ga toch weg vies links loetje.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:26 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
In dezelfde krant de meest gelezen berichten:
[..]
Duidelijk gevalletje kwaliteitskrant
[..]
En jij wilt je niet profileren? Jij bent neutraal?
En waarom dit artikel op slot, omdat het begint met een (weliswaar in eerste beargumentering licht naïeve) betoog om te proberen er nog iets van te maken met z'n allen?
Feit is dat we het toch moeten rooien hier met ons allen. Telkens een bevolkingsgroep in z'n geheel in de hoek zetten drijft de gemiddelde moslim alleen maar verder in de extremistische tak van het geloof.
Beter kunnen we ons richten op bestrijding van de misdaad, strengere wetgeving (en naleving) hiervan.
En ja, dat mag van mij ook vergezeld gaan van uitzettingen voor wie een dubbel paspoort heeft, wanneer het om zware criminelen gaat. Dit laatste overigens ongeacht wie het betreft; moslim, Christelijk, blank, zwart etc.
Want dat is het echte probleem, criminelen en wetsovertreders.
Eens, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:46 schreef skattebaut het volgende:
Het probleem is het (pogen) vermengen van 2 totaal tegengestelde culturen.
Een moderne westerse vrij cultuur, met een nog in het stenen tijdperk verkerende moslimcultuur.
Die laatste wil ik overigens eigenlijk geen cultuur noemen, het is een vieze levensgevaarlijke wereldwijde sekte die zichzelf als kanker uit breidt (met dwang)![]()
Ja, Amerikanen.. fijn volk.... Iedere seconde worden daar iemand vermoord. Iedere paar seconden iemand verkracht. Goede keuze jongenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Nou van mij hoeft die multiculti niet.
Aziaten, amerikanen, andere westerlingen toppie. De rest niet.
En eten kan je importeren.
Nee, het probleem is tuig zoals jij dat al een oordeel klaar heeft zonder mensen persoonlijk te kennen. Ik ken heel erg veel moslims waar ik 100x liever mee omga dan een asociaal zoals jij die erg bekrompen en generaliserend denkt. Mensen als jij zorgen ervoor dat de rest van nederland zich bijna moet schamen Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga toch weg vies links loetje.![]()
De feiten geef ik je aan, is het weer niet goed.
Het probleem in NL is niet criminelen en andere wetsovertreders.
Bedankt voor de kijktip.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond hoorde ik Geert Wilders bij Knevel (Elfde Uur) [...]
Inderdaad. Reden genoeg om het ABSOLUUT niet te gaan kijken. Wie die wannabe Hitler wel wil zien heeft echt een steekje los daarboven en moet eens bij zichzelf te rade gaan of echt álle moslims slecht zijn of misschien alleen die moslims die te pas en te onpas worden genoemd in FOK en journaal berichten. Als het om een moslim gaat staat het er namelijk altijd bij. Gaat het om een blanke (wat veel vaker voorkomt) wordt er niets genoemd over huidskleur of geloof. Trap jij daar in? Trapt iemand daar in? Blijkbaar wel, want veel PVV'ers (ik word al misselijk als ik er aan denk) schijnen te geloven dat alle moslims net zo zijn als Mohammed B of als die lui die in the twin towers vlogen. De media kan je veel wijsmaken, dat is wel duidelijk.quote:
Ik denk dat jij een steekje los hebt zitten. Bekijk de uitzending eens en zie 'die wannabe Hitler' meerdere malen zeggen dat hij geen problemen heeft met moslims maar enkel met de ideologie/geloof Islam.quote:Op woensdag 9 december 2009 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Reden genoeg om het ABSOLUUT niet te gaan kijken. Wie die wannabe Hitler wel wil zien heeft echt een steekje los daarboven en moet eens bij zichzelf te rade gaan of echt álle moslims slecht zijn of misschien alleen die moslims die te pas en te onpas worden genoemd in FOK en journaal berichten. Als het om een moslim gaat staat het er namelijk altijd bij. Gaat het om een blanke (wat veel vaker voorkomt) wordt er niets genoemd over huidskleur of geloof. Trap jij daar in? Trapt iemand daar in? Blijkbaar wel, want veel PVV'ers (ik word al misselijk als ik er aan denk) schijnen te geloven dat alle moslims net zo zijn als Mohammed B of als die lui die in the twin towers vlogen. De media kan je veel wijsmaken, dat is wel duidelijk.
Zijn Turken, Iraniers, Pakistanen en Afghanen geen aziaten dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Nou van mij hoeft die multiculti niet.
Aziaten, amerikanen, andere westerlingen toppie. De rest niet.
En eten kan je importeren.
Nu voel ik me achtergesteldquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef koningdavid het volgende:
blabla
B) Dat was misschien in de jaren 70 zo ja. De allochtonen van nu zijn ordinaire gelukzoekers die vrijwel zonder uitzondering helemaal niets bijdragen aan de arbeid sector maar allemaal fijn een uitkering krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 04:45 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom nuanceren mensen dingen niet altijd
A
In dit land wordt veel door allochtonen gestolen
B
Die allochtonen zijn hier gekomen door politici en het bedrijfsleven voor goedkope werkkrachten
C
We zitten nu met bevolkingsgroep die een grote achterstand heeft en moeite hebben om hier mee te draaien.Dit probleem is deels door de Marokkaanse mentaliteit bij sommigen veroorzaakt en deels door de Nederlandse hadelsmentaliteit. Samen uit, samen thuis zeg ik altijd en dat kan je ook doen met problemen.
En die meewerkendheid gaat Nederland nog eens de kop kosten.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
B) Dat was misschien in de jaren 70 zo ja. De allochtonen van nu zijn ordinaire gelukzoekers die vrijwel zonder uitzondering helemaal niets bijdragen aan de arbeid sector maar allemaal fijn een uitkering krijgen.
C)Wtf heeft de Nederlandse handelsmentaliteit met het integreren van allochtonen te maken. Men is zelf verantwoordelijk en er worden BAKKEN met geld uitgegeven om die mensen te helpen. Als je dat niet met beide handen aangrijpt ben je ZELF verantwoordelijk. Ik denk dat er weinig landen zijn die zo meewerkend zijn als Nederland wat dat betreft.
Wat een naïviteit zeg...
Dat we toch vrij hoog staan verbaast me dan weer niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef EINZ het volgende:
Gisteren was nog ergens in het nieuws dat Nederland op de 6e plaats staat als het gaat om het opnemen van asielzoekers.
Nou niet meteen roepen "zie je wel dat we helemaal niet zoveel doen", de andere landen waren namelijk stukken groter dan Nederland. Netto heeft dat kleine Nederland weer eens de grootste last te dragen.
Bruto (niet gerelateerd naar het aantal inwoners) staan we op plaats 6. Netto (wel gerelateerd aan het aantal inwoners) staan we zo ongeveer op 1.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat we toch vrij hoog staan verbaast me dan weer niet.
Sinterklaas zou er eens een paar mee moeten nemen. Het zullen goeie Pieten zijn. Ze zijn snel, ontlopen iedereen en zijn handig.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef EINZ het volgende:
[..]
Bruto (niet gerelateerd naar het aantal inwoners) staan we op plaats 6. Netto (wel gerelateerd aan het aantal inwoners) staan we zo ongeveer op 1.
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.
Helaas zullen er dan wat al te veel cadeautjes verdwijnen en de stoomboot te ver naar het zuiden doorvaren.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinterklaas zou er eens een paar mee moeten nemen. Het zullen goeie Pieten zijn. Ze zijn snel, ontlopen iedereen en zijn handig.
Ja, het is paranoïde gelul van je, ja. Die zogenaamde 'Sharia rechtbanken' in Engeland moeten zich ook gewoon houden aan de Engelse wet hoor. Het is meer een soort adviesorgaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
In england zijn er al tig sharia-rechtbanken.
Binnenkort ook in NL... http://www.rnw.nl/english(...)s-give-hague-shivers
Allemaal gelul van mij... tuurlijk...
Dude, het is een spaarvarkentje!?!quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
Dat is verdomd tekenend! stapje voor stapje gaat onze eigen cultuur (voornl. vrijheid in keuze en woord) down the drain.
Vind ik niet normaal. Een blunder van Hirsch Ballin. Zal ook niet meer snel gebeuren, gok ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
Zelfs cartoonisten gaan hier in NL door een tien man sterk arrestatieteam met grof geweld van hun bed zo de cel in. (heel normaal he!)
Ja he... al die 'hoofddoekjes' die het journaal, Nova, Netwerk, Lingo, DWDD, Pauw & Witteman, etc. presenteren. Gek word je ervan.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
Nederland is was een modern en vrij land, toch wil ik niet steeds met die middeleeuwse beperkende fokking kopdoeken en haatbaarden overal worden geconfronteerd als ik de tv aan zet
Ik weet niet naar welke tv jij kijkt maar ik zie zat negatieve berichtgeving over allochtonen op de tv.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
De NL tv is sowieso al 1 grote pro alloch bende.
Geen negatief ietsje mag er maar in beeld komen!
De werkelijkheid mag gewoon niet getoond worden.
Ach, ik kan je toch niet echt serieus nemen. Jij profileert je als een soort 'verdediger' van onze Nederlandse cultuur en identiteit. Maar ondertussen wil je ook het liefst alle gereformeerden het land uitzetten, volgens mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:56 schreef skattebaut het volgende:
En tuurlijk, wuif mijn bezwaren maar weg als kul.
Dat de multiculti-ellende uit voornl. het rifgebergte en achtergestelde dorpen in Turkije Nederland al meer dan 200 miljard hebben gekost interesseert je waarschijnlijk ook niets?
200 miljard... (persoonlijk denk ik nog veeeel meer!) en dat voor een samenzwering van links...
http://www.telegraph.co.u(...)-former-adviser.html
OOK IN NL!!!
Van mij mag dit topic overigens snel op slot omdat het een voortborduursel is op het gister gesloten topic over allochtonen. (waarin naar mijn idee op een normale manier werd gecommuniceerd)
Je wil alleen jezelf profileren door nu dit zogenaamde positieve benaderingstopic te openen.
Jij mag alleen maar meedoen in dit topic zodat wij nog veel knapper en intelligenter uitkomenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, het is paranoïde gelul van je, ja. Die zogenaamde 'Sharia rechtbanken' in Engeland moeten zich ook gewoon houden aan de Engelse wet hoor. Het is meer een soort adviesorgaan.
[..]
Dude, het is een spaarvarkentje!?!![]()
Wat een aanstellerij.
[..]
Vind ik niet normaal. Een blunder van Hirsch Ballin. Zal ook niet meer snel gebeuren, gok ik.
[..]
Ja he... al die 'hoofddoekjes' die het journaal, Nova, Netwerk, Lingo, DWDD, Pauw & Witteman, etc. presenteren. Gek word je ervan.![]()
Je ziet echt dingen jij.
[..]
Ik weet niet naar welke tv jij kijkt maar ik zie zat negatieve berichtgeving over allochtonen op de tv.![]()
[..]
Ach, ik kan je toch niet echt serieus nemen. Jij profileert je als een soort 'verdediger' van onze Nederlandse cultuur en identiteit. Maar ondertussen wil je ook het liefst alle gereformeerden het land uitzetten, volgens mij.
Je bent gewoon een haatdragende, onverdraagzame, xenofobische pannenkoek.
En die moet daar nu net niet blijvenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef EINZ het volgende:
[..]
Helaas zullen er dan wat al te veel cadeautjes verdwijnen en de stoomboot te ver naar het zuiden doorvaren.
De Nederlanders voorop!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:29 schreef denz09 het volgende:
Ik wil wel voor de multiculturele samenleving zijn, maar jammer genoeg merk ik dat veel culturen te nationalistisch en racistisch denken om mee samen te werken.
Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Allochtonen hebben het hier best goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:
Het probleem zijn de allochtonen niet, het probleem zijn de personen die vanuit zichzelf of door een mening van een huilieallochtoon een kerstboom niet meer op een school laat zien. Er voor zorgt dat je niks meer mag. Naar mijn mening zijn er genoeg moslims/allochtonen die het helemaal niks vinden dat die kerstboom er niet meer staat. Maar nee, er moet zo nodig een totaal incompetent persoon zijn die er voor zorgt dat die boom weggaat.Het laat gewoon zien dat men al zwicht voor het minste of geringste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klopt, dat is waar ik me druk om maak, net als het privacybeleid. Het is logisch dat de overheid privacy wil beperken. Het volk is er dan juist om er voor te zorgen dat dit niet gebeurd. De verantwoordelijkheid ligt bij ons niet bij de allochtonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat men al zwicht voor het minste of geringste.
Alleen al het feit dat je direct begint te beledigen als het je te moeilijk wordt en vervolgens weer in de loopgraven springt om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren...quote:Op woensdag 9 december 2009 02:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga toch weg vies links loetje.![]()
De feiten geef ik je aan, is het weer niet goed.
Het probleem in NL is niet criminelen en andere wetsovertreders.
Een moderne westerse vrij cultuur, met een nog in het stenen tijdperk verkerende moslimcultuur.
Die laatste wil ik overigens eigenlijk geen cultuur noemen, het is een vieze levensgevaarlijke wereldwijde sekte die zichzelf als kanker uit breidt (met dwang)![]()
Geef jij dat maar veel respect en plaats binnen onze vrije samenleving.
Ik blijf daar voor altijd zwaar op tegen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |