Vrijwillig Duits voetbal kijken.quote:
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef skattebaut het volgende:
Oneens, for very obvious reasons, all known to you!
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?
EEN VOLKquote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever alleen blanke, autochtone Nederlanders?
Hihi, hij heeft een buitenlandse taal nodig om te zeggen dat hij niet van allochtonen houdt.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef skattebaut het volgende:
Oneens, for very obvious reasons, all known to you!
De verontwaardiging over die twee zaken is ook wel terecht, alleen veel mensen schieten dan vaak gelijk zo door. Zo greep Wilders dat kerstboomincident ook aan om te vertellen dat we in Nederland zogenaamd "niet eens meer kerst kunnen vieren". Dat is nogal overdreven natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het inmiddels een beetje spuugzat beginnen te worden dat autochtonen steeds vaker concessies moeten maken voor allochtonen. Neem nou dat kerstboomverhaal van die Haagse Hogeschool of het verhaal van het kruis op de mijter van Sinterklaas.
Hmm... Nasi met kipfilet in kerriesausquote:Op woensdag 9 december 2009 00:37 schreef Agiath het volgende:
Buitenlands voedselPleur aub op met je smerige afhaal chinees
quote:
In zijn geheel idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
Kleur maakt me geen flikker uit.
Religie, dat is hetgeen wat ik haat.
Al is de negercultuur best wel hilarisch van tijd tot tijd.quote:
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ulticulti-genoeg.htm
Best wel trieste hogeschool trouwensquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.
Dat is niet overdreven!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De verontwaardiging over die twee zaken is ook wel terecht, alleen veel mensen schieten dan vaak gelijk zo door. Zo greep Wilders dat kerstboomincident ook aan om te vertellen dat we in Nederland zogenaamd "niet eens meer kerst kunnen vieren". Dat is nogal overdreven natuurlijk.
Komt allemaal door de multi-culturele samenleving.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Best wel trieste hogeschool trouwens![]()
Waar gaat dit heen.
Dat klopt. Dat zegt die schoolleiding zelf letterlijk in dat artikelquote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt allemaal door de multi-culturele samenleving.
Zolang ie op tv is en ik m af kan zetten wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Al is de negercultuur best wel hilarisch van tijd tot tijd.
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this onequote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat is niet overdreven!!!
Ik kan geeneens meer voor mijn neefje een spaarvarken halen bij de bank!
Dit zou het moslimdeel van de klanten v/d bank tegen staan...
In elk programma op tv moeten verplicht! allochtonen in beeld komen.
De varkensgriep moet maar effe mexicaanse griep gaan heten...![]()
Anders willen moslims m niet krijgen...
Uitgaan verandert overal in orgiën van geweld.
Politici als donner hebben er geen moeite mee de sharia in te voeren als de meerderheid dat wil...
Vogelaar wilde gestolen miljarden euro's in kracht(proest)wijken gaan pompen terwijl degenen die dit land op bouwden weg kwijnen in horrorbejaardentehuizen.
Een volk dat Nederland TOTAAL geen respect toont verdient het de grens over geschopt te worden.
En wat ze denken over Nederlanders is ook wel duidelijk...
Ga gauw weg met dit topic.
Tjonge. Misbruikt door een antilliaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang ie op tv is en ik m af kan zetten wel ja.
Zodra ze je bovenbuurman zijn meestal niet meer.
Daalt Elsevier even verschrikkelijk in aanzienquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Elsevier ons aller KLB als bron gebruikt.
Of KLB is in aanzien gestegen. Waar zal dit topic eindigen? BBC? CNN?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Daalt Elsevier even verschrikkelijk in aanzien
Paranoia of oogkleppen, het is beide een keuze.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this one
Waarom altijd alles in 'extremen' trekken?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:16 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Paranoia of oogkleppen, het is beide een keuze.
Dat klopt wel, maar dat is denk ik onvermijdelijk. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef BasementDweller het volgende:
Maar ik was nog vergeten te zeggen David.. je hebt gelijk. Goeie OP. Wat alleen jammer is, is dat die allochtonen niet goed mixen met de samenleving. De oplossing is zeker niet om tegen te gaan werken (Wilders), want er is juist meer samenwerking nodig tussen allochtonen en autochtonen. Iemand met een hoofddoekje is altijd omringd door anderen met een hoofddoekje, da's gewoon jammer.
Zeker....quote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensenkinderen... the paranoia is sterk with this one
Als je veel steden ziet dan lijkt het inderdaad dat allochtonen niet goed mixen met de samenleving... maar dat is niet overal zo. Kijk eens rond in Groningen, nooit problemen gehad met Marokkanen of andere moslims. Ze zijn goed benaderbaar voor een praatje. Hier gaat het doorgaans behoorlijk goed en economisch doen ze het ook behoorlijk goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef BasementDweller het volgende:
Maar ik was nog vergeten te zeggen David.. je hebt gelijk. Goeie OP. Wat alleen jammer is, is dat die allochtonen niet goed mixen met de samenleving. De oplossing is zeker niet om tegen te gaan werken (Wilders), want er is juist meer samenwerking nodig tussen allochtonen en autochtonen. Iemand met een hoofddoekje is altijd omringd door anderen met een hoofddoekje, da's gewoon jammer.
- Het is paranoia omdat er nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om je daar druk over te gaan maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zeker....
http://www.nrc.nl/economi(...)ert_voor_moslimklant
http://www.volkskrant.nl/(...)er_allochtonen_op_tv
http://content.usatoday.c(...)t/2009/04/66129561/1
http://jordanie.web-log.nl/jordanie/2008/09/marokkaan-naar.html
http://www.elsevier.nl/we(...)rderheid-dat-wil.htm
http://www.elsevier.nl/we(...)rderheid-dat-wil.htm
Allemaal onzin, paranoia etc he?
Mhmm
Ik zeg altijd maar zo: niets gaat boven Groningenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:36 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Als je veel steden ziet dan lijkt het inderdaad dat allochtonen niet goed mixen met de samenleving... maar dat is niet overal zo. Kijk eens rond in Groningen, nooit problemen gehad met Marokkanen of andere moslims. Ze zijn goed benaderbaar voor een praatje. Hier gaat het doorgaans behoorlijk goed en economisch doen ze het ook behoorlijk goed.
Nu moet ik natuurlijk wel zeggen dat er niet zoveel moslims op elkaars lip wonen als in Rotterdam of zo, hier wonen ze redelijk verspreid. Maar het kan dus wel.
Misschien niet de islamitische sharia, maar Wilders kijkt wel enorm veel van de sharia af.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het is paranoia omdat nooit sprake zal zijn van een meerderheid Nederlanders die de Sharia wil invoeren. Nu niet, niet over 50 jaar, nooit. Het is luchtfietserij om daar je druk over te gaan maken.
- Dat spaarvarken... lekker boeiend.
- Wat is er raar aan meer allochtonen op TV? Het gaat in dit geval om de publieke omroep, de omroep van ons allemaal. Dus ook de omroep van allochtonen.
Zo arrogant zou ik het (als Groninger) niet willen zeggen, maar Groningen heeft z'n positieve kanten.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:39 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: niets gaat boven Groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |