abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75438819
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het valt me mee. Dat is iets positiefs. Het valt me mee dat er nog net níet gescholden wordt. Hoe kun je dat nou opvatten als 'dus scheld me uit, alsjeblieft'?
zo komt het op mij wel over!
pi_75438882
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, je bent pas hypocriet als je zijn telefoon checkt en je eigen berichtjes wist. Dat is hypocriet.
Nee, dat is slim.

Ik vertrouw alleen mezelf, dit puur omdat ik meerdere malen van dichtbij mensen heb zien liegen/bedriegen (o.a. bij 20+ jaar gehuwde stellen) en eigenlijk niemand écht te vertrouwen is

Iedereen heeft wel geheimen, of dingen waarvan je liever hebt dat je partner het niet weet.

Zeggen dat je álles deelt, is dikke bullshit imo, dan word je voor de gek gehouden

Ik ben het met Taurus eens
pi_75438926
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik val je helemaal niet aan, ik confronteer je met je eigen acties en woorden.
[..]
Je valt me aan, je doet alsof ik gek ben. Het gaat slechts om een andere kijk op iets, ik zie geen acceptatie van mijn mening van jouw kant.
quote:
Het is voor jou geen probleem, je vriend weet het niet Noem je dat 'ons' ? En ja, dat begrijp ik niet. Je praat voor jullie beiden, terwijl jij de enige bent die dat gedrag vertoond, terwijl hij van niks weet. Dat is inderdaad onbegrijpelijk.
[..]
Ja, dat noem ik ons. Nouja, dat gedeelte misschien niet, maar gelukkig is er nog heel veel ander 'ons' (wat jij niet schijnt te begrijpen inderdaad). Hoe weet jij dat ik de enige ben die dat gedrag vertoont? Ik begrijp dat dat leuker is voor jouw standpunt, maar soort zoekt soort, wie weet is mijn vriend van hetzelfde niveau.
quote:
Ik heb wel degelijk een idee, alleen wil jij niet zeggen dat je weet dat hij het niet goedkeurt dat jij zijn prive spullen doorspit. Dat je daarom maar een slap verhaaltje fabriceert over dat het niet 'interessant' is als hij ja zou zeggen, daar prikt iedereen hier er gewoon doorheen.
Nee, dit is flauw. Ik wil alles zeggen, ik ben hier juist enorm eerlijk naar jullie toe. Als je dat niet aanneemt kunnen we niet meer verder praten, dan val jij niet uit je tunnelvisie over mij te trekken en maakt het blijkbaar niet meer uit wat ik zeg.
quote:
Persoonlijk denk ik dat jij gewoon moeite hebt om mensen 100% te vertrouwen, en dat zeg ik afgaande op je posts. Je probeert heel veel dingen goed te praten omdat 'je vriend het toch niet zal merken', maar dat zoiets zwaar ongezond is voor je relatie, daar sta je niet bij stil.
Neuh, ik vertrouw mijn vriend volledig. Ik vind het echter interessant om te zien wat hij zoal bericht. Een gezonde interesse en misschien zelfs wel 'n complimentje. Ik probeer geen dingen goed te praten, de dingen zíjn goed omdat hij 'het niet zal merken'. Zo is de werkelijkheid, voor hem. En daardoor voor mij. Wij lijden beiden niet onder mijn misdaad. (ik geef inmiddels maar omwille van de discussie aan jullie toe dat het iets verschrikkelijks is, want dat ik het niet als iets vreselijks beschouw is blijkbaar ondenkbaar)
quote:
Noem dat aanvallen, noem dat eerlijk zijn, noem dat confronteren met je eigen waarheid, ik noem het een discussie die jou blijkbaar niet bevalt.
Sorry, en hier zeg ik echt sorry voor, maar dit klopt niet. De tóón van de discussie bevalt me niet, ik had echt wel verwacht dat mensen het hier niet mee eens zouden zijn. Maar in plaats van het bij jullie zelf te houden ("ik zou dat nooit doen, mijn vriendin vertrouwt me volledig, in onze relatie staat eerlijkheid boven alles" etc.) gaan jullie volledig op in mijn situatie, compleet met speculaties en voorspellingen en veroordelingen. Dat vind ik inderdaad een mindere toon binnen een discussie, maar de inhoud sta ik volledig achter. Het lijkt alsof je wil dat ik hier tot inzicht kom of dat ik schrik van de ware werkelijkheid volgens jullie dat het echt ongezond is, mijn visie, maar zo is het niet. En dus sorry daarvoor.
pi_75439033
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
wat is 'harde werkelijkheid', dat jij een achterbaks persoontje bent dat haar vriend in de waan van vertrouwen laat?
Ja, dat klopt ja
Alleen op dat front. Voor mij is dat niet de gehele relatie of mijn gehele persoon. En voor mijn vriend ook niet, daar ben ik zeker van. Waarom is dat voor jou zo moeilijk te geloven?
pi_75439159
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Alleen op dat front. Voor mij is dat niet de gehele relatie of mijn gehele persoon. En voor mijn vriend ook niet, daar ben ik zeker van. Waarom is dat voor jou zo moeilijk te geloven?
Maar waarom doe je het?
pi_75439243
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef Taurus het volgende:

<reacties op reacties>

Je hebt gelijk

Maar dit is een forum, en mensen vinden het hier leuk om anderen af te zeiken, 'kapot te maken', etc
Inplaats van dat ze zeggen; Hey, je vertrouwd je partner niet helemaal, dat vind ik niet netjes hoor!
Word het; Je bent écht misselijkmakend bezig! etc, je word meteen aan de schandpaal gebonden, terwijl je ze verder nauwelijks kennen

Ik kan het ook niet goed uitleggen, er zijn al zoveel posts als deze geweest.
Het 'Internethelden' gedrag boeit me nog altijd

Trek het je niet aan
pi_75439251
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:23 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Nee, dat is slim.

Ik vertrouw alleen mezelf, dit puur omdat ik meerdere malen van dichtbij mensen heb zien liegen/bedriegen (o.a. bij 20+ jaar gehuwde stellen) en eigenlijk niemand écht te vertrouwen is

Iedereen heeft wel geheimen, of dingen waarvan je liever hebt dat je partner het niet weet.

Zeggen dat je álles deelt, is dikke bullshit imo, dan word je voor de gek gehouden

Ik ben het met Taurus eens
Het is aan de andere kant wel mooi dat geloof en vertrouwen na te streven en blind naast iemand te staan. Het is in mijn ogen echter wel een illusie, want inderdaad, in wezen is niemand te vertrouwen. Ik heb daar overigens geen liegen en bedriegen voor moeten zien (voor we 'aha! jullie hebben een trauma op het vlak van vertrouwen opgelopen!' over ons heen krijgen) maar ik denk dat ik de mensheid wat dat betreft wel rationeel doorzie.
pi_75439287
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is aan de andere kant wel mooi dat geloof en vertrouwen na te streven en blind naast iemand te staan. Het is in mijn ogen echter wel een illusie, want inderdaad, in wezen is niemand te vertrouwen. Ik heb daar overigens geen liegen en bedriegen voor moeten zien (voor we 'aha! jullie hebben een trauma op het vlak van vertrouwen opgelopen!' over ons heen krijgen) maar ik denk dat ik de mensheid wat dat betreft wel rationeel doorzie.
Ach, ik wist het ook al voordat ik mijn 'trauma(s)' opliep
pi_75439432
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Maar waarom doe je het?
Nieuwsgierigheid. Saai antwoord wellicht, maar eerlijker kan het niet.
Het is geen wantrouwen. Maar al zou het wantrouwen zijn, om toch advocaat van de duivel te blijven spelen, ook dat vind ik geen symptoom van een zwaar ongezonde relatie. Ik kan vreemdgaan of interesses in andere vrouwen of geheimen met iemand delen 'begrijpen', enigzins. (Niet goedkeuren, voor de duidelijkheid) Elk mens valt op een bepaald vlak lichtelijk te wantrouwen, iedereen heeft zijn 'flaws'. Dus ook als ik de telefoon zou checken uit het niet vertrouwen van mijn vriend vind ik dat nog steeds geen teken van onheil. Sterker nog, dan heeft het pas echt nut, dan word je gerustgesteld of krijg je je vermoedens bevestigd.
pi_75439555
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

MoBlo overtuig je niet zo snel en zeker niet met dit soort flutpraat.
pi_75439562
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je valt me aan, je doet alsof ik gek ben. Het gaat slechts om een andere kijk op iets, ik zie geen acceptatie van mijn mening van jouw kant.
Waar zeg ik dat je gek bent? Ik heb je nooit en te nimmer uitgescholden. Dat ik misschien wat hard overkom omdat ik het niet eens ben met je mening, dat kan.
quote:
Ja, dat noem ik ons. Nouja, dat gedeelte misschien niet, maar gelukkig is er nog heel veel ander 'ons' (wat jij niet schijnt te begrijpen inderdaad). Hoe weet jij dat ik de enige ben die dat gedrag vertoont? Ik begrijp dat dat leuker is voor jouw standpunt, maar soort zoekt soort, wie weet is mijn vriend van hetzelfde niveau.
Wie weet heb ik niks aan, dat je het zelf niet met zekerheid kan zeggen, zegt genoeg natuurlijk.
quote:
Nee, dit is flauw. Ik wil alles zeggen, ik ben hier juist enorm eerlijk naar jullie toe. Als je dat niet aanneemt kunnen we niet meer verder praten, dan val jij niet uit je tunnelvisie over mij te trekken en maakt het blijkbaar niet meer uit wat ik zeg.
Tot nu toe heb ik alleen maar een immer herhalende opmerking gehoord over dat 'wat niet weet wat niet deert'. Daar kan ik vrij weinig mee.
quote:
Neuh, ik vertrouw mijn vriend volledig. Ik vind het echter interessant om te zien wat hij zoal bericht. Een gezonde interesse en misschien zelfs wel 'n complimentje. Ik probeer geen dingen goed te praten, de dingen zíjn goed omdat hij 'het niet zal merken'. Zo is de werkelijkheid, voor hem. En daardoor voor mij. Wij lijden beiden niet onder mijn misdaad. (ik geef inmiddels maar omwille van de discussie aan jullie toe dat het iets verschrikkelijks is, want dat ik het niet als iets vreselijks beschouw is blijkbaar ondenkbaar)
Hier kan ik niks mee. Als jij het controleren van je vriend zijn phone nog steeds uit 'interesse' zegt te doen komen we niet veel verder.
quote:
Sorry, en hier zeg ik echt sorry voor, maar dit klopt niet. De tóón van de discussie bevalt me niet, ik had echt wel verwacht dat mensen het hier niet mee eens zouden zijn. Maar in plaats van het bij jullie zelf te houden ("ik zou dat nooit doen, mijn vriendin vertrouwt me volledig, in onze relatie staat eerlijkheid boven alles" etc.) gaan jullie volledig op in mijn situatie, compleet met speculaties en voorspellingen en veroordelingen. Dat vind ik inderdaad een mindere toon binnen een discussie, maar de inhoud sta ik volledig achter. Het lijkt alsof je wil dat ik hier tot inzicht kom of dat ik schrik van de ware werkelijkheid volgens jullie dat het echt ongezond is, mijn visie, maar zo is het niet. En dus sorry daarvoor.

Dat komt omdat ik flabbergasted ben over jouw opvatting van een relatie. Deze staat zo ver van de mijne vandaan dat ik het me niet kan voorstellen dat iemand daadwerkelijk zo kan denken in een relatie.
pi_75439633
quote:

[..]

O maar dat mijn partner wel eens liegt naar mij toe zal best, daar doe ik ook helemaal niet moeilijk of krampachtig over. Ik gebruik het alleen niet om diegene te controleren in haar doen of laten.
pi_75439677
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is geen wantrouwen. Maar al zou het wantrouwen zijn, om toch advocaat van de duivel te blijven spelen, ook dat vind ik geen symptoom van een zwaar ongezonde relatie. Ik kan vreemdgaan of interesses in andere vrouwen of geheimen met iemand delen 'begrijpen', enigzins. (Niet goedkeuren, voor de duidelijkheid) Elk mens valt op een bepaald vlak lichtelijk te wantrouwen, iedereen heeft zijn 'flaws'. Dus ook als ik de telefoon zou checken uit het niet vertrouwen van mijn vriend vind ik dat nog steeds geen teken van onheil. Sterker nog, dan heeft het pas echt nut, dan word je gerustgesteld of krijg je je vermoedens bevestigd.
quote:

[..]

Dit rijmt niet met elkaar Taurus.
pi_75439780
* TJDoornbos gaat popcorn en cola halen voor de fight tussen Scorpie en Taurus
pi_75439881
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat je gek bent? Ik heb je nooit en te nimmer uitgescholden. Dat ik misschien wat hard overkom omdat ik het niet eens ben met je mening, dat kan.
[..]
Ligt in je mening besloten, je houdt het niet bij jezelf, je oordeelt. En je speculeert. Je duwt me in een hoek waar ik totaal niet in te duwen val ('je hebt een ongezonde relatie, de discussie bevalt je niet omdat je weet dat het niet klopt', dat soort dingen)
quote:
Wie weet heb ik niks aan, dat je het zelf niet met zekerheid kan zeggen, zegt genoeg natuurlijk.
[..]
Wat zegt het concreet?
quote:
Tot nu toe heb ik alleen maar een immer herhalende opmerking gehoord over dat 'wat niet weet wat niet deert'. Daar kan ik vrij weinig mee.
[..]
Daar hoef jij ook niets mee te kunnen. Ik zei dat omdat jij en anderen ervan uit gingen dat hij weet dat ik dat doe en me daarom zou dumpen, en dat klopt dus bij voorbaat al niet. Die opmerkingen waren al loos, want hij weet het niet.
quote:
Hier kan ik niks mee. Als jij het controleren van je vriend zijn phone nog steeds uit 'interesse' zegt te doen komen we niet veel verder.
[..]
Omdat jij dat niet kunt geloven. Maar ik heb geen reden om daarover te liegen. Waarom komen we dan niet veel verder? Omdat jij dat een onaanvaardbaar antwoord vindt? Ik neem jouw opvattingen toch ook serieus?
quote:
Dat komt omdat ik flabbergasted ben over jouw opvatting van een relatie. Deze staat zo ver van de mijne vandaan dat ik het me niet kan voorstellen dat iemand daadwerkelijk zo kan denken in een relatie.
Kijk maar uit, want er zijn er nog veel meer die dit doen. Die dit doen, niet 'die een soortgelijke opvatting van een relatie hebben', dat zeg ik bewust op deze manier omdat dit gedrag niet staat voor mijn gehele persoon of relatie. Maar jij trekt het door naar wie ik ben en naar hoe mijn relatie in elkaar zit, dat is niet terecht kan ik je vertellen (en dat kan alleen ik je vertellen omdat alleen ik weet hoe de rest in elkaar zit). Het gaat hier om het bekijken van de inhoud van de telefoon van je partner, niet over 'opvattingen over een relatie'. Dat het voor jou een symptoom voor de gehele relatie is is niet universeel, is geen feit.
pi_75439950
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het nogmaals doorgelezen en ik zie niet waarom dat niet rijmt. Leg het me uit Scorpie.
pi_75439961
@ Taurus; het is wel goed zo. We hebben nu wel 23 keer alles opnieuw gezegd tegen elkaar.
pi_75440012
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Tering

Tis niet dat ik het voor Taurus wil opnemen of wat dan ook maar jij bent gewoon grappig.
Ik begrijp haar standpunt volledig btw (en ben het met haar eens)

Jij begrijpt haar gewoon niet, en nu stel je vragen/ zeg je dingen waar je toch niet wijzer van zult worden. Je zegt zelf al:
quote:
Dude, PROBEER het dan ook niet te begrijpen

Accepteer dat er mensen zijn die anders dan jou denken, en hou op met deze 'discussie', want begrijpen zul je het nooit. En het antwoord dat je zoekt zul je ook nooit krijgen
pi_75440042
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Scorpie het volgende:
@ Taurus; het is wel goed zo. We hebben nu wel 23 keer alles opnieuw gezegd tegen elkaar.
Oh. net te laat

Je begrijpt het dus toch wel, na 23x hahaha
pi_75440072
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Oh. net te laat

Je begrijpt het dus toch wel, na 23x hahaha
Kan jij niet gaan wieberen ofzo? Ik hoor alleen maar een vervelende echo van Taurus. Daarnaast draag je niet echt wat bij aan deze hele discussie, dan ga ik liever met Taurus verder, die kan tenminste normaal praten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 11:54:17 ]
pi_75440090
Oh ik heb de Internet White Knight gemist zie ik...

Zit je al in d'r broekje ShiroYasha?
Kunnen jullie fijn stiekem elkaars smsjes lezen
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 11:54:35 #272
236264 crew  capricia
pi_75440110
Taurus heeft gewonnen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75440151
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Maar waarom doe je het?
?
pi_75440156
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O maar dat mijn partner wel eens liegt naar mij toe zal best, daar doe ik ook helemaal niet moeilijk of krampachtig over. Ik gebruik het alleen niet om diegene te controleren in haar doen of laten.
Het is dus niet eens zozeer controleren. Het is nieuwsgierigheid. Ik zit niet met trillende handen van negatieve verwachtingen zijn telefoon door te bladeren. Ik heb al eerder het woord 'achteloos' gebruikt. 'Waarom zeg je het dan niet gewoon tegen hem?', waarom wel? Ik kan me voorstellen dat hij liever niet heeft dat ik kijk (en hier raak ik je kwijt, want voor jou is het dan simpelweg: dan doet een gezond mens dat niet, want nu schaad je zijn vertrouwen) dus laat ik slapende honden niet wakker maken. Ik heb geen moeite met het schaden van dat vertrouwen omdat het voor mij iets kleins is.
Als ik hem heb gezegd dat ik op mijn figuur let en geen chocola eet, en hij gaat de deur uit en ik ga snoepen. Is dat schaden van zijn vertrouwen? Op ongezond (beetje slecht voorbeeld ) of hoog niveau? In mijn ogen niet. Voor mij is in zijn telefoon kijken zo ongeveer hetzelfde. Het is niet zo beladen.
pi_75440175
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef capricia het volgende:
Taurus heeft gewonnen?
Er zijn geen winnaars in discussie. Nou ja, in groep 6 nog wel, bij volwassenen ligt dat wat anders.
pi_75440198
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:55 schreef ripley1 het volgende:

[..]

?
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

pi_75440209
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er zijn geen winnaars in discussie. Nou ja, in groep 6 nog wel, bij volwassenen ligt dat wat anders.
Ja doei.
pi_75440234
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kan jij niet gaan wieberen ofzo? Ik hoor alleen maar een vervelende echo van Taurus. Daarnaast draag je niet echt wat bij aan deze hele discussie, dan ga ik liever met Taurus verder, die kan tenminste normaal praten.
Dat kan wel, maar dat wil ik niet.

Mijn punt was: En je hebt gewoon niet goed gelezen, anders had je dat wel begrepen
Er is geen discussie tussen jullie mogelijk. Vooral omdat jij haar gewoon nooit zal begrijpen.
Ik vond het gewoon grappig om te zien, en kon het niet laten iets te posten

En jij moet niet beginnen over 'normaal praten', lees a.u.b. je eigen posts terug
pi_75440303
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is dus niet eens zozeer controleren. Het is nieuwsgierigheid. Ik zit niet met trillende handen van negatieve verwachtingen zijn telefoon door te bladeren. Ik heb al eerder het woord 'achteloos' gebruikt. 'Waarom zeg je het dan niet gewoon tegen hem?', waarom wel? Ik kan me voorstellen dat hij liever niet heeft dat ik kijk (en hier raak ik je kwijt, want voor jou is het dan simpelweg: dan doet een gezond mens dat niet, want nu schaad je zijn vertrouwen)
Inderdaad, hier raak je mij kwijt. Als ik interesse heb in mijn partner, dan vraag ik haar dingen. Jij gaat een telefoon checken zonder zijn medeweten. Hoe kan dat dan interesse zijn? Heb je dan interesse in wat hij doet en niet tegen jou zegt? Want je kan het toch gewoon vragen? Dat is pas echte interesse tonen in mensen: hun dingen vragen.
quote:
dus laat ik slapende honden niet wakker maken. Ik heb geen moeite met het schaden van dat vertrouwen omdat het voor mij iets kleins is.
En daar raak je me wederom kwijt. Waarom heb je er dan geen moeite mee? Het is je partner.
quote:
Als ik hem heb gezegd dat ik op mijn figuur let en geen chocola eet, en hij gaat de deur uit en ik ga snoepen. Is dat schaden van zijn vertrouwen? Op ongezond (beetje slecht voorbeeld ) of hoog niveau? In mijn ogen niet. Voor mij is in zijn telefoon kijken zo ongeveer hetzelfde. Het is niet zo beladen.

En dat snap ik dus niet. Als het niet zo beladen is, waarom vraag je hem dan niet gewoon of je dat mag? Ik heb nog steeds geen ander antwoord gehoord, het is nog steeds 'uit interesse' dat je zijn telefoon checkt, maar ik heb nog steeds niet gehoord waarom je het hem niet gewoon vraagt. Ik zou blij zijn met een vriendin die interesse toont in mijn doen en laten.
pi_75440327
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb de Internet White Knight gemist zie ik...

Zit je al in d'r broekje ShiroYasha?
Kunnen jullie fijn stiekem elkaars smsjes lezen
Ze mag ze allemaal lezen, whahaha

En nee, ik zit liever in een ander broekje
pi_75440395
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar dat wil ik niet.

Mijn punt was: En je hebt gewoon niet goed gelezen, anders had je dat wel begrepen
Er is geen discussie tussen jullie mogelijk. Vooral omdat jij haar gewoon nooit zal begrijpen.
Ik vond het gewoon grappig om te zien, en kon het niet laten iets te posten
Dat merk ik, maar je krampachtige manier van posten verpest een beetje een goeie discussie. Ik snap je geldingsdrang, maar dit is geen KLB / ONZ waarin je dat mag doen (en waar je dat al vaker hebt gedaan ) .
quote:
En jij moet niet beginnen over 'normaal praten', lees a.u.b. je eigen posts terug
Ik begin niet met woorden als 'tering' of 'grappig ventje' te praten. Misschien dat dat in jouw studentenleven normaal is, maar deze discussie leent zich daar niet voor.

Wil je nu alsjeblieft weer ontopic gaan en die persoonlijke relletjes met mij in PM uitvechten? Dan houden we de discussie gewoon op een normaal niveau.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 12:02:16 ]
pi_75440398
Ik ben een van de nieuwsgierigste mensen op aarde ongeveer, maaar dat rechtvaardigt niet het schenden van iemands privacy.

Bovendien denk ik dat je jezelf alleen maar gek maakt. Ik weet dat mijn vriend nog regelmatig contact heeft met zijn ex en heb daar geen moeite mee. Maar jaloers als ik ben zou ik wel uit een simpel berichtje iets kunnen lezen dat er helemaal niet staat. Dus is het ook voor mijzelf beter om zijn berichtjes niet te lezen.
pi_75440643
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat merk ik, maar je krampachtige manier van posten verpest een beetje een goeie discussie. Ik snap je geldingsdrang, maar dit is geen KLB / ONZ waarin je dat mag doen (en waar je dat al vaker hebt gedaan ) .
[..]

Ik begin niet met woorden als 'tering' of 'grappig ventje' te praten. Misschien dat dat in jouw studentenleven normaal is, maar deze discussie leent zich daar niet voor.

Wil je nu alsjeblieft weer ontopic gaan en die persoonlijke relletjes met mij in PM uitvechten? Dan houden we de discussie gewoon op een normaal niveau.
quote:
Gelul
quote:
En dan waag jij het om het woord 'eerlijkheid' in je mond te nemen? Serieus, whats wrong with you?
En deze natuurlijk
quote:
Hihi, ik zou gewoon als ik haar vriend was een ander wijf palen. 'Wat niet weet is niet erg!
Wat zei je ook alweer?
  woensdag 9 december 2009 @ 12:07:47 #284
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_75440657
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, hier raak je mij kwijt. Als ik interesse heb in mijn partner, dan vraag ik haar dingen. Jij gaat een telefoon checken zonder zijn medeweten. Hoe kan dat dan interesse zijn? Heb je dan interesse in wat hij doet en niet tegen jou zegt? Want je kan het toch gewoon vragen? Dat is pas echte interesse tonen in mensen: hun dingen vragen.

Misschien is ze geïnteresseerd in al die kleine dingetjes die hij niet zegt? Net zoals jouw vriendin misschien ook in haar samenvatting van de dag onbenullige dingen weglaat? Ik begrijp haar ergens wel, maar om dat nou zo sneaky te doen... Ik denk dat als ze het zou vragen hij zijn schouders zou ophalen in de trant van 'knock yourself out'
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_75440707
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]
Nu trek je het weer op mijn volledige relatie. Als ik interesse heb in mijn partner vraag ik hem ook dingen. Zo sociaal intelligent ben ik nog wel Dat kan interesse zijn omdat dat een privé-aangelegenheid is, dat zijn berichten die niet voor mij bestemd zijn, dus dingen die ik niet te horen krijg normaal gesproken (dat hoeven geen dingen te zijn als in: gisteravond was lekker inderdaad, gelukkig weet Taurus niets, hoeft dus wederom geen wantrouwen te zijn). En dat vind ik interessant. Ik heb interesse in wat hij niet tegen mij zegt, inderdaad. Dat kan ik niet vragen, want dan zegt hij het tegen mij En daar kan verschil in zitten, wat Capricia ook al eerder heeft aangegeven.
quote:
En daar raak je me wederom kwijt. Waarom heb je er dan geen moeite mee? Het is je partner.
[..]
Omdat ik het dus niet als iets groots beschouw. Ik vind het geen enorm ding, en wat ik al zei: als hij me betrapt zou het dan ook niet gelijk over zijn, het zou niet eens een ruzie veroorzaken vermoed ik. We kennen elkaar uiteraard en we vragen elkaar ook veel dingen, wat jij ook doet en zo, dus ik kan me wel indenken hoe beladen telefoonprivacy in onze relatie is.
quote:
En dat snap ik dus niet. Als het niet zo beladen is, waarom vraag je hem dan niet gewoon of je dat mag? Ik heb nog steeds geen ander antwoord gehoord, het is nog steeds 'uit interesse' dat je zijn telefoon checkt, maar ik heb nog steeds niet gehoord waarom je het hem niet gewoon vraagt. Ik zou blij zijn met een vriendin die interesse toont in mijn doen en laten.
Zie eerste alinea/'antwoord' binnen deze post. En vorige post. Ik maak geen slapende honden wakker, en daarnaast vind ik het ook een stomme vraag. Ik doe het niet voor niets achter zijn rug, ik snap best dat het 'niet zo netjes is' en dat het een beetje genant is als hij me zo ziet. Ik heb nooit ontkent dat het niet netjes is, ik zit hier niet te pleiten voor het lezen van elkaars telefoon als zijnde een normaal ding. Het is het accepteren van mijn eigen 'niet-netjes-zijn' dat al niet klopt met de gedachten van velen hier.
pi_75440842
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nu trek je het weer op mijn volledige relatie. Als ik interesse heb in mijn partner vraag ik hem ook dingen. Zo sociaal intelligent ben ik nog wel Dat kan interesse zijn omdat dat een privé-aangelegenheid is, dat zijn berichten die niet voor mij bestemd zijn, dus dingen die ik niet te horen krijg normaal gesproken (dat hoeven geen dingen te zijn als in: gisteravond was lekker inderdaad, gelukkig weet Taurus niets, hoeft dus wederom geen wantrouwen te zijn). En dat vind ik interessant. Ik heb interesse in wat hij niet tegen mij zegt, inderdaad. Dat kan ik niet vragen, want dan zegt hij het tegen mij En daar kan verschil in zitten, wat Capricia ook al eerder heeft aangegeven.
Dus je wil eigenlijk achter de kleine geheimpjes komen van je vriend, als ik het zo lees?
Stel dat je iets groots vind, wat zou je dan doen? Stel dat je idd een sms leest van 'gisteravond was heerlijk' ofzo?
quote:
Omdat ik het dus niet als iets groots beschouw. Ik vind het geen enorm ding, en wat ik al zei: als hij me betrapt zou het dan ook niet gelijk over zijn, het zou niet eens een ruzie veroorzaken vermoed ik. We kennen elkaar uiteraard en we vragen elkaar ook veel dingen, wat jij ook doet en zo, dus ik kan me wel indenken hoe beladen telefoonprivacy in onze relatie is.
Maar is er dan geen discrapantie tussen jouw en zijn verwachtingen over privacy? Want volgens mij denk jij er anders over dan hij?
quote:
Zie eerste alinea/'antwoord' binnen deze post. En vorige post. Ik maak geen slapende honden wakker, en daarnaast vind ik het ook een stomme vraag. Ik doe het niet voor niets achter zijn rug, ik snap best dat het 'niet zo netjes is' en dat het een beetje genant is als hij me zo ziet. Ik heb nooit ontkent dat het niet netjes is, ik zit hier niet te pleiten voor het lezen van elkaars telefoon als zijnde een normaal ding. Het is het accepteren van mijn eigen 'niet-netjes-zijn' dat al niet klopt met de gedachten van velen hier.
Doet hij ook dingen achter jouw rug om denk je? En hoe zou jij daarmee om gaan?
  woensdag 9 december 2009 @ 12:14:41 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75440906
er is ook nog zoiets als agree to disagree he mensen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75440982
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:14 schreef Re het volgende:
er is ook nog zoiets als agree to disagree he mensen?
Ja, bij 300 posts he
pi_75441003
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je wil eigenlijk achter de kleine geheimpjes komen van je vriend, als ik het zo lees?
Stel dat je iets groots vind, wat zou je dan doen? Stel dat je idd een sms leest van 'gisteravond was heerlijk' ofzo?
[..]
Dan confronteer ik hem er mee. Want nogmaals: het telefoonlezen is geen zwaar vergrijp, wat ik tegenkom wel. Dat telefoonlezen zal daar dus bij in het niet vallen, letterlijk.
quote:
Maar is er dan geen discrapantie tussen jouw en zijn verwachtingen over privacy? Want volgens mij denk jij er anders over dan hij?
[..]
Waarom denk je dat? Heb ik dat gezegd? Het is geen issue in onze relatie, nee. We zitten op gelijk niveau. Hij gaat er van uit dat ik niet in zijn telefoon kijk, ik ga er van uit dat hij niet in mijn telefoon kijkt Bijna schattig, die naiviteit, maar het werkt wel.
quote:
Doet hij ook dingen achter jouw rug om denk je? En hoe zou jij daarmee om gaan?
Geen idee, ik ga er van uit van niet. Ik 'ga' daar dus niet 'mee om'. Ik vertrouw hem.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:17:38 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75441004
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ja, bij 300 posts he
het is zowat een ander [R&P Dogma] topic natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2009 @ 12:18:29 #291
264940 8108139dpths
pi_75441042
Nooit in eigen relaties, maar ik heb de vriend van mijn moeder wel ooit eens betrapt op mails waarin hij sexueel contact zoekt met andere vrouwen.
pi_75441102
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan confronteer ik hem er mee. Want nogmaals: het telefoonlezen is geen zwaar vergrijp, wat ik tegenkom wel. Dat telefoonlezen zal daar dus bij in het niet vallen, letterlijk.
[..]

Mja, als het mij zou gebeuren zou ik hetw el als een groot vergrijp zien hoor. En je vriend dus misschien ook wel. Ik zou hete en ebetje zien als het lezen van mijn dagboek. Deed mijn zusje ooit, vond ik erg kwetsend. Sommige dingen zijn gewoon van jezelf en daar dienen anderen buiten te blijven
pi_75441126
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef 8108139dpths het volgende:
Nooit in eigen relaties, maar ik heb de vriend van mijn moeder wel ooit eens betrapt op mails waarin hij sexueel contact zoekt met andere vrouwen.

Hoe kwam dat zo en heb je er wat aan gedaan (zo ja; wat?)
  woensdag 9 december 2009 @ 12:21:54 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75441156
Ja, ik heb een keer een SMS gelezen waar ik niet zo blij mee was & daar heb ik hem toen meteen op aangesproken. Ik vond zijn reactie (qua boosheid) nog meevallen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_75441208
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:20 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Mja, als het mij zou gebeuren zou ik hetw el als een groot vergrijp zien hoor. En je vriend dus misschien ook wel. Ik zou hete en ebetje zien als het lezen van mijn dagboek. Deed mijn zusje ooit, vond ik erg kwetsend. Sommige dingen zijn gewoon van jezelf en daar dienen anderen buiten te blijven
Ik vind een dagboek wat anders, en mijn vriend is iemand anders dan jij Dus dat 'misschien je vriend ook wel' is volledig uit de lucht gegrepen, terwijl ik natuurlijk wél redenen heb om ervan uit te gaan dat hij dat niet als een groot vergrijp beschouwt.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2009 @ 12:24:40 #296
264940 8108139dpths
pi_75441225
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe kwam dat zo en heb je er wat aan gedaan (zo ja; wat?)
De lul gebruikte gewoon het gezamenlijke email-adres ervoor.

Ik las op gegeven moment zo'n email, en heb dit aan mijn moeder gemeld... ik weet dat zij hem er op gegeven moment mee geconfronteerd heeft, hoe dat precies is afgelopen die avond weet ik niet.
Overigens zijn ze nu wel uit elkaar. Gelukkig.
pi_75441278
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

De lul gebruikte gewoon het gezamenlijke email-adres ervoor.

Ik las op gegeven moment zo'n email, en heb dit aan mijn moeder gemeld... ik weet dat zij hem er op gegeven moment mee geconfronteerd heeft, hoe dat precies is afgelopen die avond weet ik niet.
Overigens zijn ze nu wel uit elkaar. Gelukkig.
Goede ding gedaan iig, wat een sukkel die vent
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2009 @ 12:27:58 #298
264940 8108139dpths
pi_75441345
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Goede ding gedaan iig, wat een sukkel die vent
Ik wens mijn moeder al het geluk in de wereld, maar hij was gewoon niet goed voor haar... en dat zei de hele familie al vanaf het begin af aan...

Het is jammer dat het is stukgelopen, omdat het mijn moeder veel verdriet heeft gedaan, maar ik denk dat het toch beter is zo...
pi_75441368
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:27 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Ik wens mijn moeder al het geluk in de wereld, maar hij was gewoon niet goed voor haar... en dat zei de hele familie al vanaf het begin af aan...

Het is jammer dat het is stukgelopen, omdat het mijn moeder veel verdriet heeft gedaan, maar ik denk dat het toch beter is zo...
Meestal zie je zoiets zelf pas achteraf ook al roept de hele wereld dat het niet gaat werken of niet goed voor je is
  woensdag 9 december 2009 @ 12:31:48 #300
8369 speknek
Another day another slay
pi_75441459
lapo!

Privacy als je in een lange relatie zit . Jullie doen zeker ook de deur op slot naar de badkamer en beginnen te gillen als de partner binnenkomt? Oh nee, fokhelden hebben geen lange relatie met samenwonen.

Niet dat ik er zo veel behoefte aan heb, maar als mijn vriendin mijn mails wil lezen doet ze maar een eind raak. Taurus .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')