Het word gedoogd om met een niet apk gekeurde auto naar de apk keurings plek te rijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef FransDeens het volgende:
Helaas ben je gewoon te laat, het heeft geen zin om de RDW te schrijven. Officieel mag je nu niet meer rijden, maar waarschijnlijk zal het niet z'n vaart lopen dat je een bekeuring krijgt, en de keuring zal ook niet duurder worden. Volgende keer beter 2 maanden van tevoren laten keuren, dan wordt de auto gewoon goedgekeurd tot een jaar na de oorspronkelijke datum. Met andere woorden: als je de auto van tevoren laat keuren ben je niet maanden keuring 'kwijt'.
Mits vrijstelling aangevraagd bij de belastingdienst..quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Het word gedoogd om met een niet apk gekeurde auto naar de apk keurings plek te rijden
Ik heb al een paar keer de APK-keuring een paar weken te laat laten uitvoeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
De sneeuw gooit roet in het eten, m'n APK verloopt over 3 dagen, dat ga ik dus niet redden
Mag ik 1 of 2 weken te laat zijn en hoeveel ¤ is de naheffing als ik 'm 2 weken later laat keuren?
...
Nee. eerst 1x keuring, daarna 1x afmelden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
En tweemaal apk keur kosten betalen.
Ik heb het gelukkig nog net gered dus ik kan weer een jaar genieten van mijn Testarossa...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
De sneeuw gooit roet in het eten, m'n APK verloopt over 3 dagen, dat ga ik dus niet redden
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef 2cv het volgende:
Omdat ik je niet geloofde () heb ik het nagevraagd. Het klopt.
Datum eerste registratie na 31 december 1997, zit het er al wel er op dan moet het wel werken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Vanaf welk jaar moet er een alarmlicht op de auto opzitten?
Dank dan plak ik wel de knop af ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Datum eerste registratie na 31 december 1997, zit het er al wel er op dan moet het wel werken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:03 schreef Kiprollade het volgende:
Ik heb 2 claxons, allebei met een aparte schakelaar, mag dit? Zo niet, wat moet ik eraan dan aan veranderen wil die goedgekeurd worden?
quote:Lid1
Personenauto’s moeten zijn voorzien van ten minste een geluidssignaalinrichting die bestaat uit een goed werkende hoorn met vaste toonhoogte. Een samenstel van zodanige, tegelijk werkende hoorns
wordt als één hoorn beschouwd.
Maw t zit er op, dus het moet tegelijk gaan, en geen dukes of hazzerd manierquote:lid 5
Personenauto’s mogen niet zijn voorzien van andere geluidssignaalinrichtingen dan bedoeld in het eerste tot en met vierde lid.
Het zijn allebei legale claxons. De originele en een schipshoorn met vaste toonhoogte en zonder melodie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maw t zit er op, dus het moet tegelijk gaan, en geen dukes of hazzerd manier
Dat staat erquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het zijn allebei legale claxons. De originele en een schipshoorn met vaste toonhoogte en zonder melodie.
Als ik het goed begrijp moeten ze dus tegelijkertijd aangaan en mag ik ze niet apart kunnen bedienen dmv 2 verschillende schakelaars?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |