Ik heb het nog niet offcieel aan de grote klok gehnagen, dus bij deze, ondergetekende is vorige week woensdag geslaagd voor zijn rijbewijs. De oninteressante rijlessen zijn dus gestopt, ik heb meer tijd over en kan heen en weer rijden met de auto ipv de trein. Echter moest ik nog wel even mijn rijbewijs aanvragen, maar dat heb ik dus vandaag gedaan

Mijn instructeur had nog ff gevraagd of ik hem op het gastenboek van de website van de rijschool een vrituele veer in de kont zou willen steken. Ieder zijn ding, dus ik besloot dat ik niet de lulligste was en heb dus een minutieus verslag van een gemiddelde rijles gemaakt.
Nadat ik op verzenden had geklikt, bleef ik even hangen op de website. Maar mijn oog viel daar op een nogal vreemde regel:
quote:
Slagingspercentage eerste examen 45%-50%
Oh, en daarna dan een linkje naar de cbr site om het te controleren.
Is het zo treurig gesteld met die rijschool dat ze een slagingspercentage van 22,5% proberen mooier te maken dan het is? En ik ben dan nog vrij goed in procenten en weet dus wat ze echt bedoelen, maar als ik zzie hoeveel problemen mensen hier hebben met rekenen kan dit toch nooit een goede verstrekking van informatie zijn

Klacht: rijschool maakt zich schuldig aan misleiding