Maar ze rekenen op me en kunnen nu bovendien nergens voedsel vinden.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef du_ke het volgende:
Gewoon niets doen, die beestjes zijn er door moeder natuur voor ontworpen om dat zelf te regelen.
Die beestjes hebben een goede vetlaag opgebouwd voor de winter en kunnen echt wel een dagje zonder. Ze hebben instinct!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze rekenen op me en kunnen nu bovendien nergens voedsel vinden.
Brrr, was dus even buiten en ben helemaal nat van de vallende sneeuw.
Ook goedemorgen trouwens.
Hmm, maar dat werkt natuurlijk maar even want het blijft sneeuwen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
Een verwarmde broodplank op de sneeuw leggen en daar op strooien
Thermoskannetje koffie meenemenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk die sneeuw. Simply have a wonderful christmas time in de auto terwijl je met 5 km per uur richting werk raast
No need. Heb mn eindbestemming inmiddels bereiktquote:
Dankjewel. Nu ben ik pas écht wakkerquote:
Oh arme ziel. Ik hoop dat je schoenen waterdicht zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Hukkie het volgende:
fijn he, sneeuw. kan gvd niet op mn werk komen. sta al een uur op leiden cs, omdat de treinen slecht/ niet rijden.
goedemorgen trouwens.
Je had ook thuis moeten blijvenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Hukkie het volgende:
fijn he, sneeuw. kan gvd niet op mn werk komen. sta al een uur op leiden cs, omdat de treinen slecht/ niet rijden.
goedemorgen trouwens.
Mogguhquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen![]()
Vannacht aardig wat sneeuw gevallen, ongeveer 2 cm denk ik, maar nu is het al aan het wegsmelten.
Ja, ik vind dat veel, zéker vergeleken met helemaal nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
2 cm?Noem je dat veel?
In sommige plaatsen in het noorden ligt 30-40 cm![]()
HIER NIX! gvd
Wat Frutsel zegt, opscheppen over 2 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen![]()
Vannacht aardig wat sneeuw gevallen, ongeveer 2 cm denk ik, maar nu is het al aan het wegsmelten.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)oorderplantsoen-doodquote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Laatste DE nieuws
-ochtendspits op 4 na zwaarste allertijden![]()
-vulkanoloog: Grote uitbarsting van de Mayon nabij
-vrieskou Canada rukt op naar het oosten
-zeebeving voor de kust van Portugal, (ca 6.0 op de schaal van richter)
- zwarte zwaan Noorderplantsoen dood
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)oorderplantsoen-dood
En ik kende die zwanen
Oh jaquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]Zielug...
![]()
maar das voor F&F, niet voor DE
Dat bedoelde ik dus ook. Ik vind trouwens dat je de posters in het kruisjestopic hard aanpakt... denk dat ik daar maar eens over ga klagenquote:
Dus aan jou heb ik al die notes te danken?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Ik vind trouwens dat je de posters in het kruisjestopic hard aanpakt... denk dat ik daar maar eens over ga klagen![]()
Wees eigenlijk maar blij, je wilt niet weten hoe hard het hier gaat en het sneeuwt nog steeds. Ik ben wezen vegen en kreeg een lading sneeuw in mijn nek van de takken, echt lekker hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 12:43 schreef tho_Omas het volgende:
Hier ligt 2/3 cm nog steeds. Ik val precies buiten het buiengebied.
Man, als ik je naam alleen al zie zit ik al te TR'ren!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus aan jou heb ik al die notes te danken?
Ik heb mn notes laatst eens doorgelezen. Wel heel veel kinderachtig geklaag van de andere users.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Man, als ik je naam alleen al zie zit ik al te TR'ren!
Laat me raden wie het zijn... Nah, dat is te makkelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mn notes laatst eens doorgelezen. Wel heel veel kinderachtig geklaag van de andere users.
Kun je nog wel behoorlijk de deur uit dan? Ik moet zeggen dat het er wel mooi uitziet in het fototopic.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees eigenlijk maar blij, je wilt niet weten hoe hard het hier gaat en het sneeuwt nog steeds. Ik ben wezen vegen en kreeg een lading sneeuw in mijn nek van de takken, echt lekker hoor
In de FOK! shop. Moet je wel 4,50 euro betalen. Maar had er best wat dus was bereid dat offer te brengen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat me raden wie het zijn... Nah, dat is te makkelijk
Hoe kun jij dat trouwens zien?
Nog wel, maar het gaat maar door dus ik begin me af te vragen waar het eindigt.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kun je nog wel behoorlijk de deur uit dan? Ik moet zeggen dat het er wel mooi uitziet in het fototopic.
Oh natuurlijk. Dus daar worden klachten van users voor het nageslacht bewaard? Dat wist ik niet. Dan zal ik er ook wel een fiks aantal hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de FOK! shop. Moet je wel 4,50 euro betalen. Maar had er best wat dus was bereid dat offer te brengen.
Nee, klachten van mods.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Dus daar worden klachten van users voor het nageslacht bewaard? Dat wist ik niet. Dan zal ik er ook wel een fiks aantal hebben
46quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de FOK! shop. Moet je wel 4,50 euro betalen. Maar had er best wat dus was bereid dat offer te brengen.
Daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen. Users kunnen geen notes aanmaken.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Koos zegt 'Wel heel veel kinderachtig geklaag van de andere users.'
Positieve notes heb ik niet. Slechts 1x48 uur en een jaarban op PUB.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach zolang het zich niet vertaalt in een ban... en er zijn trouwens ook positieve notes.
Oh, dus je bent wel een beetje ondeugend? Dat had ik hier nog niet gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Positieve notes heb ik niet. Slechts 1x48 uur en een jaarban op PUB.
Dat dateert dan ook nog uit de DGK tijd. Als ik via de search kijk naar mijn topicgeschiedenis dan geloof ik niet dat er ooit een nuttige bij heeft gezeten. En het moeten er al tegen de 100 zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus je bent wel een beetje ondeugend? Dat had ik hier nog niet gezien
Ik dacht aan copy/pasted opmerkingen van users door mods of iets dergelijks.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen. Users kunnen geen notes aanmaken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Werkte dat in het echt ook maar zo. Puberen? Kom maar terug wanneer het voorbij is. Jaarban.
Ah, DGK, goed voor talloze verhitte gemoederenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat dateert dan ook nog uit de DGK tijd. Als ik via de search kijk naar mijn topicgeschiedenis dan geloof ik niet dat er ooit een nuttige bij heeft gezeten. En het moeten er al tegen de 100 zijn.
Mods handelen niet zelden op basis van user-klachten, dus allebei klopt wel een beetje. Ik heb tegenwoordig trouwens 1 note. Ben er nog niet achter wat ik misdaan heb (en heb daar ook geen 4,50 euro voor over)quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef Disana het volgende:
Maar Koos zegt 'Wel heel veel kinderachtig geklaag van de andere users.'
Notes zijn er om te laten zien wat de user "fout" heeft gedaan in de ogen van de mod. Niet om bij te houden hoe andere users het gedrag of de posts van de user beoordelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht aan copy/pasted opmerkingen van users door mods of iets dergelijks.
Oh wow.quote:
Of misschien wel helemaal niet en zit hij jou voor de gek te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Disana het volgende:
Isogram, het kan dan heel goed een positieve note zijn.
Sjaakz, ik snap het. Dan heeft Koos misschien niet goed gelezen.
Dat kun je gratis zien bij abonnementen > notes opvragen. Daar staat een getal; voor de inhoud moet men dan weer betalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, DGK, goed voor talloze verhitte gemoederen
Ik heb een 48-uursban gehad toen ik vrij nieuw was en tegen een mod inging. En een groepsban van ongeveer 2,5 maand voor de duur van hoe heet dat waardeloze rls-programma ook alweer. Mijn aantal notes weet ik niet.
Er was ook zonder abonnement een trucje om het aantal te zien, maar dat ben ik vergeten.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat kun je gratis zien bij abonnementen > notes opvragen. Daar staat een getal; voor de inhoud moet men dan weer betalen.
Dat is dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook zonder abonnement een trucje om het aantal te zien, maar dat ben ik vergeten.
Jij weet het ook niet meer?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is dat.Je hoeft geen abonnement te hebben om het aantal te kunnen zien.
True... daarom snap ik niet hoe je aan vijftig komt? Minstens 125quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar elke keer als ik iemand doodwens geeft hij me weer een note
125 al.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True... daarom snap ik niet hoe je aan vijftig komt? Minstens 125
Nee, Triggershot is de trollmod. Als we trollmod en knuffelmod combineren, krijgen we een truffelmod.quote:
Truffelsquote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef isogram het volgende:
[..]
Nee, Triggershot is de trollmod. Als we trollmod en knuffelmod combineren, krijgen we een truffelmod.
Note!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Truffels
Overigens vind ik Frutsel maar een mod van niks, maar dat terzijde![]()
Verzin eens wat nieuws, daar sta je niet alleen inquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Truffels
Overigens vind ik Frutsel maar een mod van niks, maar dat terzijde![]()
Troggershit is een Troll die ook mod en mijn katten wil opetenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef isogram het volgende:
[..]
Nee, Triggershot is de trollmod. Als we trollmod en knuffelmod combineren, krijgen we een truffelmod.
Ben je zo ongeliefd?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verzin eens wat nieuws, daar sta je niet alleen in
Waar is hier?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:30 schreef Disana het volgende:
Er rijden tot morgenavond middernacht ook al geen bussen meer hier.
Ik vind het niet leuk meer.
Sorry, provincie Groningen. Ik zit in het centrum van de stad en kan mijn tuin bijna niet meer in. En het gaat maar door.quote:
Leuk op FOK!? Ooh is dat de bedoeling van dit forum? Apart.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL! Geen ideeBoeiuh
Als het maar leuk is op fok
Koop een autoquote:Op donderdag 17 december 2009 14:30 schreef Disana het volgende:
Er rijden tot morgenavond middernacht ook al geen bussen meer hier.
Ik vind het niet leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |