Oh wow.quote:
Of misschien wel helemaal niet en zit hij jou voor de gek te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef Disana het volgende:
Isogram, het kan dan heel goed een positieve note zijn.
Sjaakz, ik snap het. Dan heeft Koos misschien niet goed gelezen.
Dat kun je gratis zien bij abonnementen > notes opvragen. Daar staat een getal; voor de inhoud moet men dan weer betalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, DGK, goed voor talloze verhitte gemoederen
Ik heb een 48-uursban gehad toen ik vrij nieuw was en tegen een mod inging. En een groepsban van ongeveer 2,5 maand voor de duur van hoe heet dat waardeloze rls-programma ook alweer. Mijn aantal notes weet ik niet.
Er was ook zonder abonnement een trucje om het aantal te zien, maar dat ben ik vergeten.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat kun je gratis zien bij abonnementen > notes opvragen. Daar staat een getal; voor de inhoud moet men dan weer betalen.
Dat is dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook zonder abonnement een trucje om het aantal te zien, maar dat ben ik vergeten.
Jij weet het ook niet meer?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is dat.Je hoeft geen abonnement te hebben om het aantal te kunnen zien.
True... daarom snap ik niet hoe je aan vijftig komt? Minstens 125quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar elke keer als ik iemand doodwens geeft hij me weer een note
125 al.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True... daarom snap ik niet hoe je aan vijftig komt? Minstens 125
Nee, Triggershot is de trollmod. Als we trollmod en knuffelmod combineren, krijgen we een truffelmod.quote:
Truffelsquote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef isogram het volgende:
[..]
Nee, Triggershot is de trollmod. Als we trollmod en knuffelmod combineren, krijgen we een truffelmod.
Note!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Truffels
Overigens vind ik Frutsel maar een mod van niks, maar dat terzijde![]()
Verzin eens wat nieuws, daar sta je niet alleen inquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Truffels
Overigens vind ik Frutsel maar een mod van niks, maar dat terzijde![]()
Troggershit is een Troll die ook mod en mijn katten wil opetenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef isogram het volgende:
[..]
Nee, Triggershot is de trollmod. Als we trollmod en knuffelmod combineren, krijgen we een truffelmod.
Ben je zo ongeliefd?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verzin eens wat nieuws, daar sta je niet alleen in
Waar is hier?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:30 schreef Disana het volgende:
Er rijden tot morgenavond middernacht ook al geen bussen meer hier.
Ik vind het niet leuk meer.
Sorry, provincie Groningen. Ik zit in het centrum van de stad en kan mijn tuin bijna niet meer in. En het gaat maar door.quote:
Leuk op FOK!? Ooh is dat de bedoeling van dit forum? Apart.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL! Geen ideeBoeiuh
Als het maar leuk is op fok
Koop een autoquote:Op donderdag 17 december 2009 14:30 schreef Disana het volgende:
Er rijden tot morgenavond middernacht ook al geen bussen meer hier.
Ik vind het niet leuk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |