Ik weet het, maar ook de Telegraaf kan het niet laten:quote:
Heb de schurft aan de Telegraaf, maar kan hier de humor eerlijk gezegd wel van inzienquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ook de Telegraaf kan het niet laten:
Vanochtend:
Denneboom voor kerst op straat
Nu (reactie Twente):
FC Twente wil geen Denneboom
Ik ook. En ik zal niet doorslaan en zeggen dat er in de naam van één van de twee betrokken voetbalclubs nog een bepaalde boomsoort schuilgaat...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
Heb de schurft aan de Telegraaf, maar kan hier de humor eerlijk gezegd wel van inzien![]()
De sparquote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik ook. En ik zal niet doorslaan en zeggen dat er in de naam van één van de twee betrokken voetbalclubs nog een bepaalde boomsoort schuilgaat...
Hier dus ook niet, alleen maar kou inderdaadquote:
Limburg-Noord.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
Over welke regio hebben we het? Dan scheur ik er direct heen in mn opeltje!
Waar woon je dan, als ik zo vrij mag zijn? Het klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef voyeur het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Het is hier al guur met 12 graden en bewolking. Kan niet wachten tot de zon weer terug is, maar schijnt nog een week te duren!
Jammer zeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Wat een tegenvaller zeg![]()
Bijna geen sneeuw hier
Maar ze rekenen op me en kunnen nu bovendien nergens voedsel vinden.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef du_ke het volgende:
Gewoon niets doen, die beestjes zijn er door moeder natuur voor ontworpen om dat zelf te regelen.
Die beestjes hebben een goede vetlaag opgebouwd voor de winter en kunnen echt wel een dagje zonder. Ze hebben instinct!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze rekenen op me en kunnen nu bovendien nergens voedsel vinden.
Brrr, was dus even buiten en ben helemaal nat van de vallende sneeuw.
Ook goedemorgen trouwens.
Hmm, maar dat werkt natuurlijk maar even want het blijft sneeuwen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:45 schreef Frutsel het volgende:
Een verwarmde broodplank op de sneeuw leggen en daar op strooien
Thermoskannetje koffie meenemenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk die sneeuw. Simply have a wonderful christmas time in de auto terwijl je met 5 km per uur richting werk raast
No need. Heb mn eindbestemming inmiddels bereiktquote:
Dankjewel. Nu ben ik pas écht wakkerquote:
Oh arme ziel. Ik hoop dat je schoenen waterdicht zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Hukkie het volgende:
fijn he, sneeuw. kan gvd niet op mn werk komen. sta al een uur op leiden cs, omdat de treinen slecht/ niet rijden.
goedemorgen trouwens.
Je had ook thuis moeten blijvenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Hukkie het volgende:
fijn he, sneeuw. kan gvd niet op mn werk komen. sta al een uur op leiden cs, omdat de treinen slecht/ niet rijden.
goedemorgen trouwens.
Mogguhquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen![]()
Vannacht aardig wat sneeuw gevallen, ongeveer 2 cm denk ik, maar nu is het al aan het wegsmelten.
Ja, ik vind dat veel, zéker vergeleken met helemaal nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
2 cm?Noem je dat veel?
In sommige plaatsen in het noorden ligt 30-40 cm![]()
HIER NIX! gvd
Wat Frutsel zegt, opscheppen over 2 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen![]()
Vannacht aardig wat sneeuw gevallen, ongeveer 2 cm denk ik, maar nu is het al aan het wegsmelten.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)oorderplantsoen-doodquote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Laatste DE nieuws
-ochtendspits op 4 na zwaarste allertijden![]()
-vulkanoloog: Grote uitbarsting van de Mayon nabij
-vrieskou Canada rukt op naar het oosten
-zeebeving voor de kust van Portugal, (ca 6.0 op de schaal van richter)
- zwarte zwaan Noorderplantsoen dood
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)oorderplantsoen-dood
En ik kende die zwanen
Oh jaquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]Zielug...
![]()
maar das voor F&F, niet voor DE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |