Ik weet het, maar ook de Telegraaf kan het niet laten:quote:
Heb de schurft aan de Telegraaf, maar kan hier de humor eerlijk gezegd wel van inzienquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ook de Telegraaf kan het niet laten:
Vanochtend:
Denneboom voor kerst op straat
Nu (reactie Twente):
FC Twente wil geen Denneboom
Ik ook. En ik zal niet doorslaan en zeggen dat er in de naam van één van de twee betrokken voetbalclubs nog een bepaalde boomsoort schuilgaat...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
Heb de schurft aan de Telegraaf, maar kan hier de humor eerlijk gezegd wel van inzien![]()
De sparquote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik ook. En ik zal niet doorslaan en zeggen dat er in de naam van één van de twee betrokken voetbalclubs nog een bepaalde boomsoort schuilgaat...
Hier dus ook niet, alleen maar kou inderdaadquote:
Limburg-Noord.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
Over welke regio hebben we het? Dan scheur ik er direct heen in mn opeltje!
Waar woon je dan, als ik zo vrij mag zijn? Het klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef voyeur het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Het is hier al guur met 12 graden en bewolking. Kan niet wachten tot de zon weer terug is, maar schijnt nog een week te duren!
Jammer zeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Wat een tegenvaller zeg![]()
Bijna geen sneeuw hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |