Thanks,ik ga kijkenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef isogram het volgende:
Hij is zeker goed, ja. Zie trouwens ook Moby #1 - Wait for me
alweer bijgekomen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
Heb net twee uur lang discussie gevoerd met een creationist
Nog nie afgelopen zeker?quote:
Wat dat nodig voor je stuk? Wat een rotwerk heb jij danquote:Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
Heb net twee uur lang discussie gevoerd met een creationist
Ja, trek dat nogal slecht. Krijg je 'argumenten' om je oren als 'Kijk. Dit fossiel hebben wij bovenop een berg gevonden. Volgens evolutie hoort dat fossiel ergens in de aardlaag te liggen.'quote:
Nee, ik kon gewoon niet wegkomen bij Mobyquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alweer bijgekomen?
[..]
Nog nie afgelopen zeker?
Ik merkte hetquote:Op donderdag 10 december 2009 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik kon gewoon niet wegkomen bij Moby
Doe maar in de vriezer, ben er niet helemaal gerust op dat het écht vorst wordt volgende weekquote:Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik merkte het
Had de emmer ijsblokken alweer weggezet
Bah. Ik zit die dagen nogal wat uurtjes op de weg, dus liever geen sneeuw. Dan gaat iedereen 60 rijden.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Laat de sneeuw maar komen, zou leuk zijn met de kerst.![]()
Moet je werken met de Kerst Thomas?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bah. Ik zit die dagen nogal wat uurtjes op de weg, dus liever geen sneeuw. Dan gaat iedereen 60 rijden.
Verhuizen, ziekenhuisbezoeken, bejaarde familieleden vervoeren. Gelukkig alleen de eerste week van de vakantie.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je werken met de Kerst Thomas?
Haaa, en jij dan met je middenmaatje tijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:28 schreef du_ke het volgende:
Wat sta jij elke dag onnozel vroeg op!
Dat vind ik al vroeg zatquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Haaa, en jij dan met je middenmaatje tijd
Dat is een zeer schappelijke tijd. Ik zit al op mijn werk maar ik ben dan ook vroeg klaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind ik al vroeg zat. Ben blij dat ik pas om 9 uur begin met werken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |