ach soms is het best een mooi meisjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het is een hele domme muts en een héél slecht actrice ook nog.
Geloof het of niet maar ik vind haar juist 1 van de goede actrices van de serie.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het is een hele domme muts en een héél slecht actrice ook nog.
Inderdaad, in GTST kwam in het allereerste begin dat kleine grut niet eens voor, alle jongeren van het eerste uur waren allen adolescenten. Hoewel ze zogenaamd net van de middelbareschool afkwamen gedroegen ze zich als 20+.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charlie en Ronja![]()
Kunnen ze niet opflikkeren.
Hellium ballonnen .
Zijn ze mentaal gehandicapt ofzo en dat moet 20 en 30 plus zijn ?
Ze is echt een halfzus van Lucas, even irritant.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik vind haar juist 1 van de goede actrices van de serie.
Ze speelt een verwent en soms irritant "prinsesje" van Ludo; en zo gedraagt ze zich ook.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is echt een halfzus van Lucas, even irritant.
Ik vond het grappigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Miam het volgende:
Dat voorstukje met de heliumballonnenOMG.
Ik heb liever iemand met het uiterlijk van Inge Iepenburg die goed acteert dan een levende barbiepop waar nog minder zinnigs uit komt dan uit een echte (dus niet-levende) barbiepopquote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ach soms is het best een mooi meisje
Inge Schrama en Keira, mijn favoriete dames!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap nooit dat mensen Lorena knap kunnen vinden, ze heeft een raar en stom hoofd. Dan liever Sjors, die heeft best een leuk gezicht, alleen jammer dat haar hoofd zo'n stomme vorm heeftSjors deed me laatst in een aflevering een beetje aan hoe heet dat mens, uit Pirates of the Caribbean denken, door de mond en de wenkbrauwen denk ik.
Keira Knightley dus.
[ afbeelding ]
Ehm, volgens mij snap je het niet helemaal... Het zijn twee VERSCHILLENDE rollen, die niets met het personage van vroeger te maken hebben. Net als dat je nu Jack van Houten hebt, terwijl je in seizoen 3 Jack Ribbens had, of David Harkema en David Thornton, of Emma Driessen en Emma Snijder, of Suzanne Balk en Suzanne Jacobs. En daarbij, er zijn toch meer hondjes die Vikkie heten???quote:Zo belachelijk dat gelul van die Arthur.,
Heel die man is Arthur helemaal niet Arthur is dood want zijn hart is nog gedoneerd aan Jessica.
En dan krijgen we opeens deze sukkel creap. Die het nu al qua freakyheid niet echt haalt bij Rene.
Vreemd gedoe dat dit dan weer een andere Arthur is. Hetzelfde geldt voor Daniel die een kontmaad van Noud en Dex was. Inplaats van die geniale rol van vroeger. Kennen de kijkers dan echt de oude serie niet.
Of is de fantasie echt zo slecht dat ze niet eens namen kunnen verzinnen ?
Belachelijk ! Welke van de twee het dan ook maar is.
Inderdaad waarom wordt Lorena met rust gelaten? Ludo heeft het nog nergens over haar gehad. Alleen Bing kan nergens meer aan de bak als manager. Ms wordt dat gezien als straf voor beiden.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef Tirza het volgende:
Waarom neemt Ludo eigenlijk geen wraak op Lorena? Zij is degen die verantwoordelijk is voor die exposie en waardoor zijn prinsesje geen tasjes meer kan ontwerpen
? Of vindt hij die gevangenisstraf nu wel genoeg
?
inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
Oei, vergeet ik dit weer te tvp-en.![]()
Barbara is weer lekker naïef en dom aan het doen.
let alleen eens op die lelijke tandenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ach soms is het best een mooi meisje
als ze d'r mond dichtheeftquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
let alleen eens op die lelijke tanden
quote:
Ja. Fokken in de zin van berichtjes op dit forum posten. Niet zorgen voor nakomelingen.quote:
Hou het een beetje stil, oké?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef Babblefish het volgende:
Ludo is tof, ook om het feit dat hij gewoon blijft en hier op Fok! zit.
Lorena zal ik wel geven.
Lees mijn reactie nog maar een keer door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij snap je het niet helemaal... Het zijn twee VERSCHILLENDE rollen, die niets met het personage van vroeger te maken hebben. Net als dat je nu Jack van Houten hebt, terwijl je in seizoen 3 Jack Ribbens had, of David Harkema en David Thornton, of Emma Driessen en Emma Snijder, of Suzanne Balk en Suzanne Jacobs. En daarbij, er zijn toch meer hondjes die Vikkie heten???
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha die mongool lijkt op Ronald Koeman![]()
[ afbeelding ]
ze wilden allemaal TOEVALLIG op dat moment een nieuw kapsel, denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja waar ging het verder over ?
Ik zag die mongool en een heleboel mensen in de kapperzaak.
Waarom eigenlijk ?
Ik denk omdat ze dochter is van Rosa..quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef Tirza het volgende:
Waarom neemt Ludo eigenlijk geen wraak op Lorena? Zij is degen die verantwoordelijk is voor die exposie en waardoor zijn prinsesje geen tasjes meer kan ontwerpen
? Of vindt hij die gevangenisstraf nu wel genoeg
?
Haha nee er was iets want er werd een lint doorgeknipt geloof ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze wilden allemaal TOEVALLIG op dat moment een nieuw kapsel, denk ik.
Martijn...![]()
Maar het is voor Ludo nieteens ter sprake geweest toch? Of weet hij dat wel? Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze dochter is van Rosa..
Hij wil geen problemen met Rosa denk ik hoor.. en dan wordt het dus Marthijn als slachtoffer..
ik weet het eigenlijk ook al niet meer... maar het zou wel leuke scenes denk ik opleveren mocht hij wraak nemen op Lorena..quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het is voor Ludo nieteens ter sprake geweest toch? Of weet hij dat wel? Ik weet het niet meer.
Volgens mij snap jij niet helemaal waar hij op doelt, hij vindt het nergens op slaan dat ze 2 verschillende personages eenzelfde naam laten gebruiken en dat ben ik met hem eens, zeker wanneer het namen zijn van grote personages. Waarom kan die Arthur van nu geen Wilfred, Henk, Johan, Jeroen of Gerard heten? Allemaal zeer normale namen en niet eerder gebruikt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij snap je het niet helemaal... Het zijn twee VERSCHILLENDE rollen, die niets met het personage van vroeger te maken hebben. Net als dat je nu Jack van Houten hebt, terwijl je in seizoen 3 Jack Ribbens had, of David Harkema en David Thornton, of Emma Driessen en Emma Snijder, of Suzanne Balk en Suzanne Jacobs. En daarbij, er zijn toch meer hondjes die Vikkie heten???
Kijk wij kennen elkaar langer .quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet helemaal waar hij op doelt, hij vindt het nergens op slaan dat ze 2 verschillende personages eenzelfde naam laten gebruiken en dat ben ik met hem eens, zeker wanneer het namen zijn van grote personages. Waarom kan die Arthur van nu geen Wilfred, Henk, Johan, Jeroen of Gerard heten? Allemaal zeer normale namen en niet eerder gebruikt.
Die zijn dan ook het toppunt van wanhoop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kijk de aflevering van vandaag maar eens, Barbara en Charlie zijn al even irritant als ze denken dat iemand ze leuk vindt
Treffend iddquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha die mongool lijkt op Ronald Koeman![]()
[ afbeelding ]
iddquote:
Dat hoeft niet. Bij Laura hadden ze een soort dna test gedaan in de eerste maanden zwangerschap. Toen werd duidelijk dat Robert de vader van Sil is in plaats van Dennis. Het verhaal zal ongeveer wel die kant opgaan. De schrijvers willen niets liever dat Bing en Sjors weer samen komen dus de kans is groot dat het een negeroide baby wordt dat hun samen weer verbindt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Roberto258 het volgende:
Je zag het ook echt van 30 kilometer aankomenNu krijgen we dus '9 maanden' dat gezeik over wie nou de vader is.
Oplettende kijkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe kan het trouwens zo zijn dat Charlies qua indeling compleet veranderd is??
eerst had je drie wandjes: de met de spiegels, met het doorgangetje naar achteren en de voorkant van de winkel.
Nu is het wandje "Doorgangetje naar achteren" naast de voorkant geplaatst, en waar dat wandje stond staat nu een heel ander wandje? Ik dacht dat ze in een steegje zaten?
Ja ik schrok ook al.quote:
iets met politiek correct enz.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:?
Huh verbouwing gehandicapten. ik snap er niets van
Niet oplettend, het viel me gewoon op.quote:Oplettende kijker
Net zo raar ja, steeds die wijzigingen in Huize Sanders. Dan wordt het interieur gewijzigd, weer een andere kleur op de muren, een nieuwe open haard, nóg een kast erbij... Hadden ze beter kunnen doen toen ze het decor overnamen van Goudkust.quote:Zag dat het huis van Ludo ook nogal gewijzigd is.
Nee, dat van Huize Alberts vond ik toen echt een domper! Ik had echt zoiets van: "waar is de huiskamer!!!"quote:Op zondag 13 december 2009 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen Huize Sanders verbouwd werd naar het huidige decor lieten ze in ieder geval onscreen een verbouwing zien. Bij huize Alberts gingen ze ineens van de set die ze 10 jaar hadden gebruikt naar de nieuwe situatie en ik kon het oude huis er niet in herkennen, dat vond ik ook wel jammer. Bij de Rozeboom is die dineerzaal nog hetzelfde gebleven (min of meer). In Scala kon ik ook nog wel wat van het oude Scala ontdekken, maar bij Huize Alberts geenzins..
Je bedoelt toen ze dat decor hadden overgenomen? Ja, toen wel. Maar toen vorig seizoen opeens bij het trappetje de indeling werd veranderd (raam werd weggehaald voor doorgang, muur met deur werd veranderd in een boekenkast) heb ik geen één keer een timmerman of zo'n iemand gezien, evenals toen onlangs de open haard werd veranderd.quote:Toen Huize Sanders verbouwd werd naar het huidige decor lieten ze in ieder geval onscreen een verbouwing zien. Bij huize Alberts gingen ze ineens van de set die ze 10 jaar hadden gebruikt naar de nieuwe situatie en ik kon het oude huis er niet in herkennen, dat vond ik ook wel jammer. Bij de Rozeboom is die dineerzaal nog hetzelfde gebleven (min of meer). In Scala kon ik ook nog wel wat van het oude Scala ontdekken, maar bij Huize Alberts geenzins..
Vergeet niet dat bij Huize Alberts opeens naast de huiskamer een kamer erbij kon (voor Charlie die toen in rolstoel zat).quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ze dat decor hadden overgenomen? Ja, toen wel. Maar toen vorig seizoen opeens bij het trappetje de indeling werd veranderd (raam werd weggehaald voor doorgang, muur met deur werd veranderd in een boekenkast) heb ik geen één keer een timmerman of zo'n iemand gezien, evenals toen onlangs de open haard werd veranderd.
Bij huize Alberts was het helemaal gek. Maar ja, bij die eerste set zijn er ook weleens wat wijzigingen doorgevoerd. Zo werd de huiskamer rond seizoen 3 of 4 wat kleiner (de muur met het raam werd wat meer naar voren geschoven, muur aan de andere kant ook) en was er in de "raamwand" rond seizoen 4 opeens een boekenkast gebouwd.
De dineerzaal van de Rozenboom is, zoals je zegt, min of meer hetzelfde gebleven. Volgens mij hebben ze indertijd (rond seizoen 6, toen het restaurant groter werd) het decor een beetje uitgebreid: de constructie van de wanden bleef hetzelfde, maar alles werd wat groter. Net als de hotelkamer van seizoen 6 t/m 10: leek qua constructie hetzelfde als de hotelkamer rond seizoen 1 in het Royal Prince Hotel, alleen de kleuren werden veranderd en het werd wat groter.
Met Huize Alberts bedoelde ik het huis waar Robert, Laura en Arnie hebben gewoondquote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bij Huize Alberts opeens naast de huiskamer een kamer erbij kon (voor Charlie die toen in rolstoel zat).
Ze moet welquote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef verleiding het volgende:
Barbara. Laat die vent met rust, verdorie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 07:19 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze moet welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
hahaquote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef alors het volgende:
Iemand die vreselijk gezellige reclame van GTST in de Efteling al gezien op RTL? Het glazuur sprong van mijn tanden door de zoete Amerikaanse nepheid ervan
quote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef alors het volgende:
Iemand die vreselijk gezellige reclame van GTST in de Efteling al gezien op RTL? Het glazuur sprong van mijn tanden door de zoete Amerikaanse nepheid ervan
en waar was Charlie's huisnicht Carlo??quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja waar ging het verder over ?
Ik zag die mongool en een heleboel mensen in de kapperzaak.
Waarom eigenlijk ?
goed opgemerkt, onze huisje boompje beestje vriend kon beter Lucas nieuwe vriend of stalker worden.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef warezguy05 het volgende:
en waar was Charlie's huisnicht Carlo??
Toch jammer dat ze het er direct zo dik bovenop leggen dat dit de nieuwe freak wordt. Renee of Leendert waren eerst gewoon als onopvallende nietzeggende personages in beeld en veranderden heel geleidelijk in een freak of stalker.quote:
Inderdaad warom moet Barbara met Martijn daar heen ?quote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zie nu al aankomen dat Martijn donderdagavond met Irene laat schieten doordat Barbara die bewuste avond (de avond voor de 18e) hem zogenaamd zielig opbeld voor zijn support.
Ik wens het personage Barbara echt alle ellende toe die ze maar kan krijgen
Och ja, ook dat nogquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zie nu al aankomen dat Martijn donderdagavond met Irene laat schieten doordat Barbara die bewuste avond (de avond voor de 18e) hem zogenaamd zielig opbeld voor zijn support.
Ik wens het personage Barbara echt alle ellende toe die ze maar kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |