ach soms is het best een mooi meisjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het is een hele domme muts en een héél slecht actrice ook nog.
Geloof het of niet maar ik vind haar juist 1 van de goede actrices van de serie.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het is een hele domme muts en een héél slecht actrice ook nog.
Inderdaad, in GTST kwam in het allereerste begin dat kleine grut niet eens voor, alle jongeren van het eerste uur waren allen adolescenten. Hoewel ze zogenaamd net van de middelbareschool afkwamen gedroegen ze zich als 20+.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charlie en Ronja![]()
Kunnen ze niet opflikkeren.
Hellium ballonnen .
Zijn ze mentaal gehandicapt ofzo en dat moet 20 en 30 plus zijn ?
Ze is echt een halfzus van Lucas, even irritant.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik vind haar juist 1 van de goede actrices van de serie.
Ze speelt een verwent en soms irritant "prinsesje" van Ludo; en zo gedraagt ze zich ook.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is echt een halfzus van Lucas, even irritant.
Ik vond het grappigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Miam het volgende:
Dat voorstukje met de heliumballonnenOMG.
Ik heb liever iemand met het uiterlijk van Inge Iepenburg die goed acteert dan een levende barbiepop waar nog minder zinnigs uit komt dan uit een echte (dus niet-levende) barbiepopquote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ach soms is het best een mooi meisje
Inge Schrama en Keira, mijn favoriete dames!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap nooit dat mensen Lorena knap kunnen vinden, ze heeft een raar en stom hoofd. Dan liever Sjors, die heeft best een leuk gezicht, alleen jammer dat haar hoofd zo'n stomme vorm heeftSjors deed me laatst in een aflevering een beetje aan hoe heet dat mens, uit Pirates of the Caribbean denken, door de mond en de wenkbrauwen denk ik.
Keira Knightley dus.
[ afbeelding ]
Ehm, volgens mij snap je het niet helemaal... Het zijn twee VERSCHILLENDE rollen, die niets met het personage van vroeger te maken hebben. Net als dat je nu Jack van Houten hebt, terwijl je in seizoen 3 Jack Ribbens had, of David Harkema en David Thornton, of Emma Driessen en Emma Snijder, of Suzanne Balk en Suzanne Jacobs. En daarbij, er zijn toch meer hondjes die Vikkie heten???quote:Zo belachelijk dat gelul van die Arthur.,
Heel die man is Arthur helemaal niet Arthur is dood want zijn hart is nog gedoneerd aan Jessica.
En dan krijgen we opeens deze sukkel creap. Die het nu al qua freakyheid niet echt haalt bij Rene.
Vreemd gedoe dat dit dan weer een andere Arthur is. Hetzelfde geldt voor Daniel die een kontmaad van Noud en Dex was. Inplaats van die geniale rol van vroeger. Kennen de kijkers dan echt de oude serie niet.
Of is de fantasie echt zo slecht dat ze niet eens namen kunnen verzinnen ?
Belachelijk ! Welke van de twee het dan ook maar is.
Inderdaad waarom wordt Lorena met rust gelaten? Ludo heeft het nog nergens over haar gehad. Alleen Bing kan nergens meer aan de bak als manager. Ms wordt dat gezien als straf voor beiden.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef Tirza het volgende:
Waarom neemt Ludo eigenlijk geen wraak op Lorena? Zij is degen die verantwoordelijk is voor die exposie en waardoor zijn prinsesje geen tasjes meer kan ontwerpen
? Of vindt hij die gevangenisstraf nu wel genoeg
?
inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
Oei, vergeet ik dit weer te tvp-en.![]()
Barbara is weer lekker naïef en dom aan het doen.
let alleen eens op die lelijke tandenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ach soms is het best een mooi meisje
als ze d'r mond dichtheeftquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
let alleen eens op die lelijke tanden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |