Ja. Fokken in de zin van berichtjes op dit forum posten. Niet zorgen voor nakomelingen.quote:
Hou het een beetje stil, oké?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef Babblefish het volgende:
Ludo is tof, ook om het feit dat hij gewoon blijft en hier op Fok! zit.
Lorena zal ik wel geven.
Lees mijn reactie nog maar een keer door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij snap je het niet helemaal... Het zijn twee VERSCHILLENDE rollen, die niets met het personage van vroeger te maken hebben. Net als dat je nu Jack van Houten hebt, terwijl je in seizoen 3 Jack Ribbens had, of David Harkema en David Thornton, of Emma Driessen en Emma Snijder, of Suzanne Balk en Suzanne Jacobs. En daarbij, er zijn toch meer hondjes die Vikkie heten???
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
haha die mongool lijkt op Ronald Koeman![]()
[ afbeelding ]
ze wilden allemaal TOEVALLIG op dat moment een nieuw kapsel, denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja waar ging het verder over ?
Ik zag die mongool en een heleboel mensen in de kapperzaak.
Waarom eigenlijk ?
Ik denk omdat ze dochter is van Rosa..quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef Tirza het volgende:
Waarom neemt Ludo eigenlijk geen wraak op Lorena? Zij is degen die verantwoordelijk is voor die exposie en waardoor zijn prinsesje geen tasjes meer kan ontwerpen
? Of vindt hij die gevangenisstraf nu wel genoeg
?
Haha nee er was iets want er werd een lint doorgeknipt geloof ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze wilden allemaal TOEVALLIG op dat moment een nieuw kapsel, denk ik.
Martijn...![]()
Maar het is voor Ludo nieteens ter sprake geweest toch? Of weet hij dat wel? Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze dochter is van Rosa..
Hij wil geen problemen met Rosa denk ik hoor.. en dan wordt het dus Marthijn als slachtoffer..
ik weet het eigenlijk ook al niet meer... maar het zou wel leuke scenes denk ik opleveren mocht hij wraak nemen op Lorena..quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het is voor Ludo nieteens ter sprake geweest toch? Of weet hij dat wel? Ik weet het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |