Iddquote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bovendien kan je een wedstrijd ook omkopen zonder 90 minuten lang een chinees te laten bellen. Dus de link moet je niet DAAR zoeken.
Hopen voor de komende gasten dat het geen Seroxat is en ze geen 'jokkebrokken' zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik, anti depressiva volgens mij
Dat is ook zo, maar ik zou als club en KNVB zijnde wel even goed na willen checken wat voor soort organisaties/sites het zijn. Gewoon alert op blijven en verder niet zo'n punt van maken.quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik snap ook dat er voor vele mensen een berg nieuwe informatie aan het licht gaat komen. Velen beseffen niet dat omkoping heel normaal is in veel voetbalwedstrijden over de gehele wereld. En het is dus wennen dat het dicht bij huis kan komen. Ook Nederlandse clubs/spelers kunnen hier een rol in hebben.
Maar het feit dat het zo gelinkt wordt aan belchinezen is lachwekkend kort door de bocht. Die geven informatie door over wedstrijden aan bookmakers. Als een van de twee ploegen scoort, moeten de weddenschappen aangepast worden. De notering voor de ploeg die net op 1-0 is gekomen, zal een stukje zakken door die voorsprong. Aangezien niet alle wedstrijden live op TV zijn, heb je zulke mensen nodig. Hier hoor je ze echter niet over, en de directe link met omkoping wordt ook niet gelegd.
Kortom, een heel ongenuanceerd verhaal waar momenteel geen touw aan vast te knopen is.
hamdaoui is inderdaad een vervelende arrogante over het paard getilde modale voetballer, maar hij had wel gelijk m.b.t. de vragensteller want die stelde een irritante insinuerende vraag waar ik verder ook niet op zou reageren. vervelende mannetjes altijd, die onruststokers van de media.quote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm, Mounir is vooral heel erg dom, hij begrijpt de vragen daarom niet.
Hij had evengoed wel normaal kunnen antwoorden 'we bespreken voor de wedstrijd geen wissels en ik wist niet of ik gewisseld zou worden'.quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hamdaoui is inderdaad een vervelende arrogante over het paard getilde modale voetballer, maar hij had wel gelijk m.b.t. de vragensteller want die stelde een irritante insinuerende vraag waar ik verder ook niet op zou reageren. vervelende mannetjes altijd, die onruststokers van de media.
Zo! Dat is volgens mij boven gemiddeld. Erg netjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:32 schreef Zapper het volgende:
516.000 kijkers.
wordt er een wakker.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef eentwee het volgende:
Snap ook niet waarom dat kwartje (de nuance) niet valt. Of ze willen het niet uitleggen omdat de sensatiewaarde dan daalt, maar dan ben je het predikaat journalist ook niet waard.
klopt, ben zelf ooit benaderd nadat ik een stele2 abbo had afgesloten en het hier op fok heb gepost,ze betalen:quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn ook weleens Fokkers benaderd voor dat soort klusjes. Wedstrijdverslagen voor obscure sites met flinke beloningen en dat soort dingen.
ze staan bij de 25 best bekeken programma's van de dagquote:
Voor een programma op RTL7 is dit echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze staan bij de 25 best bekeken programma's van de dagen een marktaandeel van 8.4% netjes
"...er is ook nog nieuws over de belchinezen, maar dat ziet u naar de reclame!".quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef eentwee het volgende:
Snap ook niet waarom dat kwartje (de nuance) niet valt. Of ze willen het niet uitleggen omdat de sensatiewaarde dan daalt, maar dan ben je het predikaat journalist ook niet waard.
Tuurlijk, het was een beetje suffe vraag van die journalist, maar waarom hij nou op zn teentjes getrapt werd weet ik nog steeds niet. Hij zocht er volgens mij iets achter, wat er niet was...quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hamdaoui is inderdaad een vervelende arrogante over het paard getilde modale voetballer, maar hij had wel gelijk m.b.t. de vragensteller want die stelde een irritante insinuerende vraag waar ik verder ook niet op zou reageren. vervelende mannetjes altijd, die onruststokers van de media.
Slechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef Ritmo het volgende:
Het slaat gewoon ook nergens op.
"Er zat deze week een Chinees met telefoon op de tribune bij .."
"Goh, haha".
"Ja en nu ook studenten"
"Bel-studenten, haha".
En door naar volgende onderwerp.
Bingo.quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik durf te wedden dat Hansie morgen in DWDD zit![]()
?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef SwitSok het volgende:
Ik sta daar net op de tramhalte ghegheghe
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef SwitSok het volgende:
sthet da eine Schotsschefügel, ghehe. Kennst du die?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef SwitSok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |