Waarschijnlijk zijn vriendjes bij Feijenoord (Amateurs) die weer een eigen visie hebben op de financiële problemen van Feyenoord.quote:
Pantelic zal wen een briljante pass gegeven hebben op Siem de Jong zodat hij zijn loon nu dubbel en dwars waard isquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn vriendjes bij Feijenoord (Amateurs) die weer een eigen visie hebben op de financiële problemen van Feyenoord.
Maar het blijft een miskoop en een overbetaalde vedette, aldus Derksen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pantelic zal wen een briljante pass gegeven hebben op Siem de Jong zodat hij zijn loon nu dubbel en dwars waard is
Die natuurlijk goed kan voetballen, maar niet gekocht had hoeven worden omdat ajax nog 72 andere contract spelers in dienst heeftquote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar het blijft een miskoop en een overbetaalde vedette, aldus Derksen.
En de eigen jeugd in de weg staat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die natuurlijk goed kan voetballen, maar niet gekocht had hoeven worden omdat ajax nog 72 andere contract spelers in dienst heeft![]()
DAN DENK IK!quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En de eigen jeugd in de weg staat.
We hoeven het programma niet eens meer te kijken. Ahoewel Gijp natuurlijk nooit te voorspellen is.
Zijn grappen zijn matig, zijn presentatie is matig en zijn 'gevatte' opmerkingen richting Derksen zijn niet gevat.quote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ben ik overigens de enige hier die Hans Kraay zon wannabe Van der Gijp vind?
Die van Gijp idd wel, daarom durft Derksen hem echt nooit aan te pakken, terwijl het net zo'n aandachtshoer is als Genee en Hans. Of hij is gewoon bang de trekpleister van z'n programma te verliezen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zijn grappen zijn matig, zijn presentatie is matig en zijn 'gevatte' opmerkingen richting Derksen zijn niet gevat.
Zonder Gijp zou het een balleprogramma zijn,net zoals Studio Voetbal zonder Borst en Jan Mulder...quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Gijp idd wel, daarom durft Derksen hem echt nooit aan te pakken, terwijl het net zo'n aandachtshoer is als Genee en Hans. Of hij is gewoon bang de trekpleister van z'n programma te verliezen.
Gijp is nooit zo aanvallend met zen woorden en maakt er vaak een mooi verhaal van. Kraaij is altijd ergens mee oneens ( lees vaak waar genee/derksen wel eens mee zijn ) en wil dan graag lopen rellen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die van Gijp idd wel, daarom durft Derksen hem echt nooit aan te pakken, terwijl het net zo'n aandachtshoer is als Genee en Hans. Of hij is gewoon bang de trekpleister van z'n programma te verliezen.
Dat is niet zo'n ramp, als voetbalshow zijnde.quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zonder Gijp zou het een balleprogramma zijn
Oke,misschien niet zon goede woordkeuzequote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een 'ballenprogramma' zijn als voetbalshow is niet zo'n ramp.
Maar idd, goede keuze geweest om hem er bij te zetten. Hoop dat binnenkort dat Studio Spaan als onderdeel toegevoegd wordt.
3quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Ritmo het volgende:
Hoeveel Belchinezen zouden ze gespot hebben de afgelopen dagen? Zet maar in mensen!
Daar is deze studio te klein voor, dan zit Berdien straks onder de blauwe plekken en zonder flessen drank.quote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat ze weer moeten gaan 'banden schieten'. Het leukste sponsoritem ooit in VI.![]()
Johan schiet er een raak, publiek: Ooo!
Johan: "Jullie schijnen er nogal van op te kijken?"
Wel raar dat zo iemand ooit weer op hetzelfde niveau kan komen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef Sloggi het volgende:
Over welke gitarist ging het? Ik viel er net in.
Dave Kilminster heeft ook opnieuw gitaar moeten leren spelen: http://en.wikipedia.org/w(...)tyle_and_techniques.
Muzikaliteit zit natuurlijk gewoon tussen je oren. Dat verlies je niet door een kapotte hand en kun je maar tot op zekere hoogte leren. Snelheid en techniek is voor een veel groter gedeelte aan te leren, dus het is niet zo heel vreemd dat het kan. Ik bewonder zijn doorzettingsvermogen wel, weinig mensen zouden het op kunnen brengen om jezelf elke dag op te sluiten met je gitaar en urenlang te oefenen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel raar dat zo iemand ooit weer op hetzelfde niveau kan komen.
Je zou zeggen dat iemand die geweldig gitaar (of een ander instrument) kan spelen een uniek iets in z'n hersenen heeft en dat je dat niet meer terug kan krijgen door het opnieuw te leren.
Ik denk dat ik jouw reactie in het Feyenoord-topic wel kan voorspellen als dat zou gebeurenquote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Makaay die er net inkomt, bij een 1-0 achterstand, een gegeven penalty zo nam. Als ie dán de bal zo in de handen van de keeper schiet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |