Die schoenen hebben wel iets, maar ik zou ze pas gaan dragen als ik 68 benquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef BB-King het volgende:
Die hoogwater broeken van Johan met die felrode schoentjes eronder...
Die schoenen staan ook voorop zijn cd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die schoenen hebben wel iets, maar ik zou ze pas gaan dragen als ik 68 ben
Berdien is boos, normaal gaat alle aandacht naar haar, nu heeft ze behoorlijk wat concurrentie.quote:
Ze moet gewoon harder soppen, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Berdien is boos, normaal gaat alle aandacht naar haar, nu heeft ze behoorlijk wat concurrentie.
Echt geniaal. Die "Oss" graffiti en dan allemaal lege stoeltjes en uiteindelijk 1 Chineesquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Lol, een echte belchinees in het wild.
Die ook nog zit te bellen. Precies zoals ik me het al voorstelde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Echt geniaal. Die "Oss" graffiti en dan allemaal lege stoeltjes en uiteindelijk 1 Chinees
Achter Gijp zat nog zo'n donkerharig meisje, maar die keek niet zo blij. Waarschijnlijk niet met het team mee, maar met het vriendje dat wél van voetbal houdt.quote:
Het is verschillend. Bij de ene organisatie moet je echt alles doorgeven. Balbezit, vrije trappen, kansen, kaarten... echt alles.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef tonedyt het volgende:
zijn niet alleen belchinezen die het doen!
heb een paar jaar gelden als studenten bij baantje ook op de tribune gezeten en ben geen chinees en lijk er ook niet op. (wel voor chinezen touwens..hehe)
je wordt paar minuten voor de wedstrijd gebeld en wat je moet doen is verslag geven van de wedstrijd,
vooral aangeven wanneer en een kans aanzit te komen en voor welke ploeg( voor hun home of away), dat is voor hun belangrijk want dan zetten ze snel in (denk ik). gele/rode kaarten wel doorgeven, maar inworpen en hoekschoppen/vrije trappen niet, bij een hoekschop of vrijetrap moest je alleen aangeven dat er een kans aanzat te komen.( voor thuis of uit ploeg)
maar het heeft niks met fraude van spelers of clubs te maken,, die chinezen weten gewoon niet waar ze op moeten gokken, zijn zo gek als een deur.
En ik als voetbal liefhebber kreeg betaald om voetbal te kijken, beste bijbaantje tot nu toe!!!
had trouwens gewoon een headset op(is veel makkelijker)
quote:Hoi Roberto
ik werk voor www.rball.com, dat is een bedrijf dat overal ter wereld voetbal statistieken verkrijgt in diverse competities. Zo ook in de Eredivisie en de Jupiler League. Dit loopt inmiddels al 2 jaar en voor dit seizoen heeft de persoon die de Graafschap altijd bezocht moeten stoppen met de werkzaamheden wegens een verhuizing. Aangezien ik je in het Graafschap Topic zag posten dacht ik eens even informeren. Ben dus op zoek naar iemand die deze werkzaamheden bij de Graafschap wil uitvoeren. Het is de bedoeling dat je met een PDA (die je van het bedrijf krijgt) alle thuiswedstrijden van de Graafshcap bezoekt en tijdens de wedstrijd de statistieken bij houdt. Zoals bijv. welk team er in de aanval is, vrije trappen, schoten, corners, goals, gele kaarten en rode kaarten. Deze gegevens komen via Gprs terecht bij de klanten van Rball. Dit zijn voornamelijk bookmakers en journalisten/livescore sites. Mocht je interesse hebben dan leg ik je graag het 1 en ander uit via mail of msn.
Hierbij de officiële vacature.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Part-time Football Scout
Leading supplier of sports information, Runningball Sports Information GmbH, is looking for part-time football enthusiasts in (country or city name) to join our international team of scouts.
Job Description
Scouts attend football matches and collect data and statistics live from inside the stadium using the PDA (Personal Digital Assistant). Full training and a PDA will be provided to each successful applicant.
Requirements
This is a perfect sideline or weekend job. Students are welcome to apply.
Communicative English skills (both spoken and written) are a must.
No prior experience is required. Ideal candidate is reliable, committed and organized with experience in watching football matches and has a thorough understanding of the game. Good communication skills are beneficial.
Runningball will prioritize applicants who are above 18 years of age but each and every applicant will be considered regardless of qualifications.
Wages
Not only does Runningball cover the cost of the ticket price and in some cases travel expenses too, but also pays a very attractive fee per game basis (around 55 euro per game). The amount will depend on several variables that will be explained in further detail to all successful applicants.
Application Process
To apply, simply email d.uenk@rball.com with your contact details and explain briefly why you would like to join our team. It is recommended to attach a proper CV to the application email.
For further information about Runningball, please visit http://www.rball.com
Scout Manager
Runningball Team
Ik zou hem doorsturen naar VIquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik realiseer me dus net dat ik vorig jaar in augustus via PM hier ben benaderd om dat te gaan doenIk heb de PM zelfs nog in m'n inbox
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef betting het volgende:
Hopen dat ze vandaag even terug komen op Studio Voetbal van gisteravond.
Dat doe ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik realiseer me dus net dat ik vorig jaar in augustus via PM hier ben benaderd om dat te gaan doenIk heb de PM zelfs nog in m'n inbox
[..]
Nee, krijg ik ook niet, maar ik stuur ze in via vraagaanvoetbalinternational@vi.nlquote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Krijg jij ook iets te zien dat zegt dat je vraag verstuurd is ofzo? Bij mij blijft de vraag gewoon staan ook al verstuur ik.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef betting het volgende:
Waarop precies dan? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef betting het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarop precies dan? Wat heb ik gemist?
Dat gedoe met bert en hugo?quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Borst zei dat de spelers van het NL elftal kabouter Wesley uitkotste en kapot aan hem ergerde. Hij noemde ook een voorbeeld.quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat een baas is Sneijder tochquote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef betting het volgende:
[..]
Borst zei dat de spelers van het NL elftal kabouter Wesley uitkotste en kapot aan hem ergerde. Hij noemde ook een voorbeeld.
Wesley vroeg aan Piet Velhuizen: Zeg Piet wat verdien jij nu bij Vitesse?
Piet: eeuhh 4 ton.
Wesley: haha dan verdien ik 20x zo veel als jou.
Hm OK. Hij heeft wel het lekkerste wijf van allemaal.quote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef betting het volgende:
[..]
Borst zei dat de spelers van het NL elftal kabouter Wesley uitkotste en kapot aan hem ergerde. Hij noemde ook een voorbeeld.
Wesley vroeg aan Piet Velhuizen: Zeg Piet wat verdien jij nu bij Vitesse?
Piet: eeuhh 4 ton.
Wesley: haha dan verdien ik 20x zo veel als jou.
Ik heb SV wel gekeken, maar toen Co en Bert aan het kutten gingen ben ik in slaap gevallen blijkbaar. Met zijn 3 centrale verdedigers.quote:
Heb je net het leukste gemist.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb SV wel gekeken, maar toen Co en Bert aan het kutten gingen ben ik in slaap gevallen blijkbaar. Met zijn 3 centrale verdedigers.
Eentje over Co naar AZ? Kunnen ze wel spelers kopen als ze zijn salaris moeten betalen terwijl DSB geen geld meer geeft? (Beetje goedkope vraag, maar ja, Johan hapt zo graag als het over Co en geld gaat).quote:Op maandag 14 december 2009 17:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Noem er eens een paarkunnen we vanavond zien of ie behandeld wordt
quote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet inmiddels trouwens best veel van Canadian Logging.
Ik vond Hugo daar wat te ver gaan. van Marwijk is een integere man, die zie ik niet zo snel liegen.quote:
Die kerel zat constant om alles heen te lullen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond Hugo daar wat te ver gaan. van Marwijk is een integere man, die zie ik niet zo snel liegen.
Hugo deed opzich z'n journalistieke taak goed, maar hij had met meer voorbeelden etc. moeten komen. Hij had nu te weinig info om z'n punt echt te maken.quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond Hugo daar wat te ver gaan. van Marwijk is een integere man, die zie ik niet zo snel liegen.
Borst gaat veel te ver idd, maar hij trekt zich van niemand een mallemoer aan.quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |