Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast wat over te horen vrijdag.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.
Zie ook dit filmpje van GS, Genee schijnt een vriend van de familie te zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast wat over te horen vrijdag.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.
De reactie op mijn mailtje naar Tom Knipping.quote:Beste ....,
hartelijk dank voor je reactie.
Ik weet dat belchinezen al enige tijd overal actief zijn en ook dat over dit fenomeen in de Belgische media al is geschreven.
Voor ons is het nu nieuwswaardig omdat de UEFA en de KNVB de club FC Eindhoven op de verdachtenlijst hebben gezet, met name door bovenmatige interesse van Aziatische mensen. Bovendien heeft de politie al meerdere Aziaten aangehouden in het stadion.
De vele belchinezen op de tribunes in het Jan Louwers Stadion zijn de directe aanleiding geweest voor de voetbalbonden om onderzoek in te stellen. Dat kunnen we dan als voetbalmedium moeilijk negeren.
Ik ben het met je eens dat dit niet wil zeggen dat er van illegale praktijken sprake zou zijn. Dat moet het onderzoek uitwijzen.
Groeten,
Tom
Wel een nette reactie, maar dan had ie ook wel wat genuanceerder mogen zijn in het programma.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De reactie op mijn mailtje naar Tom Knipping.
Geheel mee eens. Ook in het filmpje 'Tussen de linies' op vi.nl vind ik hem (en Iwan) niet echt genuanceerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wel een nette reactie, maar dan had ie ook wel wat genuanceerder mogen zijn in het programma.
Niks vernieuwends idd,kunen ze niet beter een belchinees of theo Janssen uitnodigen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond met Kees Jansma. Lijkt me niks aan.
Ik hoop niet dat die flapdrol er vanavond weer zit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Ook in het filmpje 'Tussen de linies' op vi.nl vind ik hem (en Iwan) niet echt genuanceerd.
Het neigt naar sensatiezucht zonder het in de juiste verbanden te benoemen.
Knipping nog niet gezien, het gaat een goede uitzending worden, ik voel het!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
Vrouwelijk publiek met één man er tussen
Nja goed, dit is natuurlijk vooral nasleep van het gepruts dat allang bekend was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard het gepruts bij Feyenoord wat een leuk onderwerp voor ze gaat zijn.
Ik werd zo meegetrokken in het verhaal van demagoog Derksen dat me dat niet eens opgevallen isquote:
Mja valt erg tegen klopt. Suarez een blessure van 9mnd en Ajax hed ook een groot probleem.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
Alleen Fer?Alsof Ajax zulke wereldtalenten heeft, op Suarez na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |