quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef di0r1 het volgende:
Ik erger me aan die gast (aan de bar) die je links van 'ons' zit als Hans in beeld is. Elke keer als hij moet lachen kijkt hij naar zijn vrienden met zo'n gedachten 'hihi, hoor je dat?'. (paars shirt) Ook constant op een beeldscherm kijken of hij in beeld is en zodra hij merkt dat hij in beeld is; gaat ie in de camera kijken en doet hij net of hij goed aan het luisteren is.![]()
Ja, alleen was het nog veel erger dan jouw beschrijving.quote:
Inderdaad, eruit met die haas. Ik lees net het topic en zie wat er allemaal besproken is. Ik weet hier helemaal niks van (alleen het " dat zeg ik"). Allemaal door die kutgast!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, alleen was het nog veel erger dan jouw beschrijving.
Hij zat continu te 'lachen', ook als het helemaal niet grappig was.
Onbegrijpelijk dat de regisseur dat niet ziet en die vogel tijdens de eerste reclame-break een beuk voor zijn kwijlsmoel verkoopt.
Was jij het soms? Ze bedoelen het heus niet vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Je zult die gast maar zijn en hier een heel topic over jezelf teruglezen.
Ja, maar ben nu niet thuis, dus heb hem hier niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:25 schreef rubbereend het volgende:
omg de term belchinezen is inmiddels overgenomen door Studio Sport
Nog iets op je mail gehoord JD?
okequote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu niet thuis, dus heb hem hier niet.
Ben teringdruk geweest de afgelopen dagen, maar zal de reactie van Tom hier morgen posten.
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast wat over te horen vrijdag.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.
Zie ook dit filmpje van GS, Genee schijnt een vriend van de familie te zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast wat over te horen vrijdag.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.
De reactie op mijn mailtje naar Tom Knipping.quote:Beste ....,
hartelijk dank voor je reactie.
Ik weet dat belchinezen al enige tijd overal actief zijn en ook dat over dit fenomeen in de Belgische media al is geschreven.
Voor ons is het nu nieuwswaardig omdat de UEFA en de KNVB de club FC Eindhoven op de verdachtenlijst hebben gezet, met name door bovenmatige interesse van Aziatische mensen. Bovendien heeft de politie al meerdere Aziaten aangehouden in het stadion.
De vele belchinezen op de tribunes in het Jan Louwers Stadion zijn de directe aanleiding geweest voor de voetbalbonden om onderzoek in te stellen. Dat kunnen we dan als voetbalmedium moeilijk negeren.
Ik ben het met je eens dat dit niet wil zeggen dat er van illegale praktijken sprake zou zijn. Dat moet het onderzoek uitwijzen.
Groeten,
Tom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |