Ah ok.quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben het ook volledig met je eens, maar helaas zal 1 goede bal van Seedorf onder gesneeuw worden wanneer hij ook maar 1 slechte bal geeft. Zijn naam is gewoon door het slijk gehaald en wij als koppige achterlijke napratende Nederlanders zullen het hem nooit gunnen. Ik walg er ook van, maar voor hem is het beste om heel dat WK te vergeten en lekker te genieten in Italië. Wat moet hij daar ook trouwens? Laten zien dat hij kan voetballen, godnondejuu hij is bijna iedere week daar in MilanWilde ie nog meer.
Ik ook! Haha.quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef APK het volgende:
heb mij wel de tering geërgerd aan die blije in het publiek met z'n half open mond.
Daarom houd ik zoveel van Hansquote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Hans altijd met zijn belverhalen, maar hij blijkt dus ook gebeld te zijn.... door een Chinees dus
Als ik naar jouw avatar kijk, heb ik hetzelfde gevoel als ik net mijn schaamhaar bij de penis heb geschoren. Wat een leegte!quote:
Toch veel kijkers voor RTL7 en ook nog eens op een ongelukkig tijdstip.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:38 schreef Zapper het volgende:
Het eerste kwartier was waarschijnlijk het beste ooit, helemaal kapotgegaan![]()
De euMogen we een gifje krijgen van Genee daarna?
565.000 kijkers
Veruit het best bekeken programma van de zender van die dag en een marktaandeel van bijna 10%. Da's rete goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:39 schreef betting het volgende:
[..]
Toch veel kijkers voor RTL7 en ook nog eens op een ongelukkig tijdstip.
Eigenlijk moeten ze het gewoon om 20:30 uur zetten, die mannen die bomen omzagen kijkt toch geen hond naarquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:39 schreef betting het volgende:
[..]
Toch veel kijkers voor RTL7 en ook nog eens op een ongelukkig tijdstip.
De aansluiting op Hollandsport is nu juist perfectquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het gewoon om 20:30 uur zetten, die mannen die bomen omzagen kijkt toch geen hond naar
de eu was inderdaad geniaal!!!!! duurde nog opvallend lang eer ze daarop reageerden, die andere drie! geweldig!!!! puur cabaret zo nu en dan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:38 schreef Zapper het volgende:
Het eerste kwartier was waarschijnlijk het beste ooit, helemaal kapotgegaan![]()
De euMogen we een gifje krijgen van Genee daarna?
565.000 kijkers
Echt hè. Ik dacht dat ik die enige was, met zijn blije Klaas Jan Huntelaar imitatie.quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef APK het volgende:
Leuke uitzending, maar ik heb mij wel de tering geërgerd aan die blije in het publiek met z'n half open mond.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef di0r1 het volgende:
Ik erger me aan die gast (aan de bar) die je links van 'ons' zit als Hans in beeld is. Elke keer als hij moet lachen kijkt hij naar zijn vrienden met zo'n gedachten 'hihi, hoor je dat?'. (paars shirt) Ook constant op een beeldscherm kijken of hij in beeld is en zodra hij merkt dat hij in beeld is; gaat ie in de camera kijken en doet hij net of hij goed aan het luisteren is.![]()
Ja, alleen was het nog veel erger dan jouw beschrijving.quote:
Inderdaad, eruit met die haas. Ik lees net het topic en zie wat er allemaal besproken is. Ik weet hier helemaal niks van (alleen het " dat zeg ik"). Allemaal door die kutgast!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, alleen was het nog veel erger dan jouw beschrijving.
Hij zat continu te 'lachen', ook als het helemaal niet grappig was.
Onbegrijpelijk dat de regisseur dat niet ziet en die vogel tijdens de eerste reclame-break een beuk voor zijn kwijlsmoel verkoopt.
Was jij het soms? Ze bedoelen het heus niet vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Je zult die gast maar zijn en hier een heel topic over jezelf teruglezen.
Ja, maar ben nu niet thuis, dus heb hem hier niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:25 schreef rubbereend het volgende:
omg de term belchinezen is inmiddels overgenomen door Studio Sport
Nog iets op je mail gehoord JD?
okequote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu niet thuis, dus heb hem hier niet.
Ben teringdruk geweest de afgelopen dagen, maar zal de reactie van Tom hier morgen posten.
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast wat over te horen vrijdag.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.
Zie ook dit filmpje van GS, Genee schijnt een vriend van de familie te zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt ie vast wat over te horen vrijdag.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij een exemplaar mee voor Johan. Kan Johan eindelijk een masturberen in de provincie op iemand van zijn eigen leeftijd.
De reactie op mijn mailtje naar Tom Knipping.quote:Beste ....,
hartelijk dank voor je reactie.
Ik weet dat belchinezen al enige tijd overal actief zijn en ook dat over dit fenomeen in de Belgische media al is geschreven.
Voor ons is het nu nieuwswaardig omdat de UEFA en de KNVB de club FC Eindhoven op de verdachtenlijst hebben gezet, met name door bovenmatige interesse van Aziatische mensen. Bovendien heeft de politie al meerdere Aziaten aangehouden in het stadion.
De vele belchinezen op de tribunes in het Jan Louwers Stadion zijn de directe aanleiding geweest voor de voetbalbonden om onderzoek in te stellen. Dat kunnen we dan als voetbalmedium moeilijk negeren.
Ik ben het met je eens dat dit niet wil zeggen dat er van illegale praktijken sprake zou zijn. Dat moet het onderzoek uitwijzen.
Groeten,
Tom
Wel een nette reactie, maar dan had ie ook wel wat genuanceerder mogen zijn in het programma.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De reactie op mijn mailtje naar Tom Knipping.
Geheel mee eens. Ook in het filmpje 'Tussen de linies' op vi.nl vind ik hem (en Iwan) niet echt genuanceerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wel een nette reactie, maar dan had ie ook wel wat genuanceerder mogen zijn in het programma.
Niks vernieuwends idd,kunen ze niet beter een belchinees of theo Janssen uitnodigen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond met Kees Jansma. Lijkt me niks aan.
Ik hoop niet dat die flapdrol er vanavond weer zit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Ook in het filmpje 'Tussen de linies' op vi.nl vind ik hem (en Iwan) niet echt genuanceerd.
Het neigt naar sensatiezucht zonder het in de juiste verbanden te benoemen.
Knipping nog niet gezien, het gaat een goede uitzending worden, ik voel het!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
Vrouwelijk publiek met één man er tussen
Nja goed, dit is natuurlijk vooral nasleep van het gepruts dat allang bekend was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard het gepruts bij Feyenoord wat een leuk onderwerp voor ze gaat zijn.
Ik werd zo meegetrokken in het verhaal van demagoog Derksen dat me dat niet eens opgevallen isquote:
Mja valt erg tegen klopt. Suarez een blessure van 9mnd en Ajax hed ook een groot probleem.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
Alleen Fer?Alsof Ajax zulke wereldtalenten heeft, op Suarez na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |