Nee, krijg ik ook niet, maar ik stuur ze in via vraagaanvoetbalinternational@vi.nlquote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Krijg jij ook iets te zien dat zegt dat je vraag verstuurd is ofzo? Bij mij blijft de vraag gewoon staan ook al verstuur ik.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef betting het volgende:
Hopen dat ze vandaag even terug komen op Studio Voetbal van gisteravond.
Waarop precies dan? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef betting het volgende:
Hopen dat ze vandaag even terug komen op Studio Voetbal van gisteravond.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarop precies dan? Wat heb ik gemist?
Dat gedoe met bert en hugo?quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Borst zei dat de spelers van het NL elftal kabouter Wesley uitkotste en kapot aan hem ergerde. Hij noemde ook een voorbeeld.quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat een baas is Sneijder tochquote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef betting het volgende:
[..]
Borst zei dat de spelers van het NL elftal kabouter Wesley uitkotste en kapot aan hem ergerde. Hij noemde ook een voorbeeld.
Wesley vroeg aan Piet Velhuizen: Zeg Piet wat verdien jij nu bij Vitesse?
Piet: eeuhh 4 ton.
Wesley: haha dan verdien ik 20x zo veel als jou.
Hm OK. Hij heeft wel het lekkerste wijf van allemaal.quote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef betting het volgende:
[..]
Borst zei dat de spelers van het NL elftal kabouter Wesley uitkotste en kapot aan hem ergerde. Hij noemde ook een voorbeeld.
Wesley vroeg aan Piet Velhuizen: Zeg Piet wat verdien jij nu bij Vitesse?
Piet: eeuhh 4 ton.
Wesley: haha dan verdien ik 20x zo veel als jou.
Ik heb SV wel gekeken, maar toen Co en Bert aan het kutten gingen ben ik in slaap gevallen blijkbaar. Met zijn 3 centrale verdedigers.quote:
Heb je net het leukste gemist.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb SV wel gekeken, maar toen Co en Bert aan het kutten gingen ben ik in slaap gevallen blijkbaar. Met zijn 3 centrale verdedigers.
Eentje over Co naar AZ? Kunnen ze wel spelers kopen als ze zijn salaris moeten betalen terwijl DSB geen geld meer geeft? (Beetje goedkope vraag, maar ja, Johan hapt zo graag als het over Co en geld gaat).quote:Op maandag 14 december 2009 17:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Noem er eens een paarkunnen we vanavond zien of ie behandeld wordt
quote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet inmiddels trouwens best veel van Canadian Logging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |