Ik had Willy de Wolff genomen als naam... vond hem wel meequote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je ook geen 'Rubbereend' als naam gebruiken.
Krul moet eerst nadenken voordat ie iets voor de camera zegtquote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Krul wil gewoon keepen ipv bij Utrecht op de bank als noodgreep
Niet voor obscure sites en voor 40 tot 70 euro.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn ook weleens Fokkers benaderd voor dat soort klusjes. Wedstrijdverslagen voor obscure sites met flinke beloningen en dat soort dingen.
Nou ik vond het wel raar dat er users gemaild werden door Russische sites........quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet voor obscure sites en voor 40 tot 70 euro.
En wat is er precies obscuur aan behalve dat je het niet verwacht?quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel raar dat er users gemaild werden door Russische sites........
Ik vind Rusland vrij obscuurquote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En wat is er precies obscuur aan behalve dat je het niet verwacht?
Hugo slikt dagelijks iets, zit aan de medicatie i.v.m. z'n ziekte/afwijking.quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Hugo had gewoon iets geslikt gisterenEn Jack viel echt door de mand
Terwijl het compleet onzinnig is. Natuurlijk vindt er op veel plaatsen omkoping plaats, maar belchinezen hebben een compleet andere functie.quote:Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen Chinees/Aziaat ben, je hoeft tegenwoordig in het stadion maar naar je mobieltje te kijken en je krijgt direct een camera van de RTL en een groep mede-supporters op je af.
Ik snap wel dat er zo panisch gereageerd wordt. Voetbal is zo'n big business geworden dat het een wonder is dat er al niet tientallen zaken aan het licht zijn gekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Terwijl het compleet onzinnig is. Natuurlijk vindt er op veel plaatsen omkoping plaats, maar belchinezen hebben een compleet andere functie.
dat weet ik, anti depressiva volgens mijquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hugo slikt dagelijks iets, zit aan de medicatie i.v.m. z'n ziekte/afwijking.
Inderdaad. Met die bellers is toch niet zo veel mis?quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Terwijl het compleet onzinnig is. Natuurlijk vindt er op veel plaatsen omkoping plaats, maar belchinezen hebben een compleet andere functie.
Ik snap ook dat er voor vele mensen een berg nieuwe informatie aan het licht gaat komen. Velen beseffen niet dat omkoping heel normaal is in veel voetbalwedstrijden over de gehele wereld. En het is dus wennen dat het dicht bij huis kan komen. Ook Nederlandse clubs/spelers kunnen hier een rol in hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er zo panisch gereageerd wordt. Voetbal is zo'n big business geworden dat het een wonder is dat er al niet tientallen zaken aan het licht zijn gekomen.
Bovendien kan je een wedstrijd ook omkopen zonder 90 minuten lang een chinees te laten bellen. Dus de link moet je niet DAAR zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik snap ook dat er voor vele mensen een berg nieuwe informatie aan het licht gaat komen. Velen beseffen niet dat omkoping heel normaal is in veel voetbalwedstrijden over de gehele wereld. En het is dus wennen dat het dicht bij huis kan komen. Ook Nederlandse clubs/spelers kunnen hier een rol in hebben.
Maar het feit dat het zo gelinkt wordt aan belchinezen is lachwekkend kort door de bocht. Die geven informatie door over wedstrijden aan bookmakers. Als een van de twee ploegen scoort, moeten de weddenschappen aangepast worden. De notering voor de ploeg die net op 1-0 is gekomen, zal een stukje zakken door die voorsprong. Aangezien niet alle wedstrijden live op TV zijn, heb je zulke mensen nodig. Hier hoor je ze echter niet over, en de directe link met omkoping wordt ook niet gelegd.
Kortom, een heel ongenuanceerd verhaal waar momenteel geen touw aan vast te knopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |