Die was waarschijnlijk binnen 2 minuten aangepast naar 'edit' door Happel.quote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw reactie in het Feyenoord-topic wel kan voorspellen als dat zou gebeuren.
Het staat in de Gamma, wat verwacht je dan?quote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Altijd foute types met tatoeages, oorbellen en paardenstaarten in Dat Zeg Ik.
PSV is gewoon redelijk gezond. Utrecht heeft een rijke eigenaar.... en dan Heerenveen die hebben een godsvermogen op de bankquote:Op maandag 14 december 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Is er, op Twente na, nog een club in Nederland die volgens VI niet op de rand van de afgrond door de financiele problemen zit?
Nare kerelquote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef rubbereend het volgende:
El Ham zag zichzelf al bij Barca ballen......... maarja hij ploetert nog in Alkmaar, dat had hij nooit gedacht
Interviewers vragen dan ook hele rare vragenquote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Ritmo het volgende:
El Hamdoui is echt wereldvreemd.
Volgens mij is vorig jaar PSV ook erg vaak door Derksen bestempeld als club in de financiele problemen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV is gewoon redelijk gezond. Utrecht heeft een rijke eigenaar.... en dan Heerenveen die hebben een godsvermogen op de bank
Heracles en Twente vinden ze gezondquote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij is vorig jaar PSV ook erg vaak door Derksen bestempeld als club in de financiele problemen.
Te hoge salarissen, boven je stand leven, onrust, Reker onder zware druk en CL misgelopen zouden PSV toen de nek om doen.
Tukkers International.quote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heracles en Twente vinden ze gezond
Uhmm, Mounir is vooral heel erg dom, hij begrijpt de vragen daarom niet.quote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef Drassss het volgende:
Geef fan van Mounir, maar godnondejuu wat was dat toch een prutser met zen graf vragen zeg :S Maak ze af, leg ze uit maar zeg niet 2 woorden???
Als van Gaal zou zeggen dat het een prutser van een interviewer was, was ie een held nu is Mounir een prutserongelofelijk.
Dat zou zomaar ook een probleem kunnen zijn, maar je mag toch ook wel zeggen dat deze interviewer toch weer even achter de schoolbanken mag gaan zittenquote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm, Mounir is vooral heel erg dom, hij begrijpt de vragen daarom niet.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
eeee da's mijn vraaglees mn naam er dan ff bij voor
Jup, dat suggereren ze wel.quote:Op maandag 14 december 2009 22:40 schreef bvr-fan het volgende:
Ik heb niet het hele programma gezien, maar wat werd er nou over Pieckenhagen van Heracles Almelo verteld? Stopt hij er mee en wordt iemand daarvoor teruggehaald? Remko Pasveer?
Moet je ook geen 'Rubbereend' als naam gebruiken.quote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
eeee da's mijn vraaglees mn naam er dan ff bij voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |