quote:
Een leven lang.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:57 schreef TJDoornbos het volgende:
hoelang kan een mens tegen onzekerheid?
Idem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Volgens mij heerst het, maar ook ik voel me kut. Ik ben mezelf niet meer.
+1 helaasquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Volgens mij heerst het, maar ook ik voel me kut. Ik ben mezelf niet meer.
Uitgebreide versie staat in het 'ex-loslaten deel 100' topic (en deel 99, 98, 97, etcquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef WeirdlyWired het volgende:
Jeez. Het gaat echt lekker. En mag ik vragen hoe het bij jullie komt dat jullie je kut voelen?
Hier te weinig. Dat compenseert 't dus wel weerquote:
jij hebt echt een toffe avaquote:
zo dus.quote:Gefrusteerd, ik heb ontzettend veel behoefte aan een relatie
Mee eens, of in ieder geval uitzicht op een fijne relatie ergens binnenkort zou een hoop schelen!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Gefrusteerd, ik heb ontzettend veel behoefte aan een relatie
Het is pijnlijker, maar waarschijnlijk beter, om juist niet meteen aan iets nieuws te beginnen voor je iets ouds verwerkt hebt.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:27 schreef Snikch het volgende:
[..]
Mee eens, of in ieder geval uitzicht op een fijne relatie ergens binnenkort zou een hoop schelen!!
Heb je ook helemaal gelijk in. Daarom zei ik er ook bij: ' uitzicht op een fijne relatie ergens binnenkort zou fijn zijn'. Okee dat binnenkort had misschien weg gemogenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Het is pijnlijker, maar waarschijnlijk beter, om juist niet meteen aan iets nieuws te beginnen voor je iets ouds verwerkt hebt.
Dat scheelt wel. Maar het is gewoon moeilijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef Snikch het volgende:
Je bent niet de enige Djenzz, hier nog zo één.. Zo, nu ben je al niet alleen meer
Dankjewel, jij ook sterkte! Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik je verhaal zo gauw niet terug kan vinden, maar als je wat kwijt wilt moet je het maar laten weten hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 18:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Maar het is gewoon moeilijk.![]()
ps. heb je posts gelezen in 't ex-topic, ook herkenbaar helaas. Sterkte!
Lucht je hart!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef Twizu het volgende:
Zieke stemmingswisselingen hier. (En nee, ik ben een man)
Same here...quote:
Jep..exact datzelfde had ik recentelijk ook met iemand..tot die eikel besloot om het contact helemaal te verbreken, met een of andere stomme smoesquote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Beach het volgende:
Genegeerd door iemand.
En dan denk je vrienden te zijn.
snurkende man naast mequote:
Jeeejquote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef Miam het volgende:
Heb wel een zwarte wii besteld waar ik nu al heeeel blij mee ben![]()
hehe, ik heb het er graag voor over!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
JeeejKun je ook spierpijn krijgen!
OT:
Ja wel okee.. kan beter, maar kan ook zeker slechter.
Snel beter worden, het is bijna weekendquote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef Miam het volgende:
mwaah.
en mooi geworden?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef candygirl het volgende:
zo blij met mijn microdermalvanavond poker toernooi
I know.. ik blijf wat hangen in 'het ziek zijn'. vervelend..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Snel beter worden, het is bijna weekend.
Dat helpt niet, je moet je aanmelden bij valkapotmetjehoerigekutspam.nlquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
chagerijnig aangezien ik nu alweer 5 minuten met de Postcodeloterij aan de telefoon hang om ervoor te zorgen dat we geen spam meer krijgenen dat hád ik al eens doorgegeven
en ik sta bij infofilter, en belmijniet.nl
Foto?quote:
Ik krijg ze maandag.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Same here...![]()
Ik voel me alsof ik de hele wereld aankan
oke.quote:
Luister bij het maken van die keus naar je hart. Wat wil je echt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef fraubitch het volgende:
ja goed man. ik moet wel een keuze maken en nu twijfel ik
You're never alone when you're on fok!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Teleurgesteld, verdrietig en eenzaam.Ik heb alleen m'n bier die wél lief is.
Da's ook zo, maar da's toch ook weer anders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Snikch het volgende:
[..]
You're never alone when you're on fok!
Heb geen zin om te slapen maar morgen weer vroeg dag.. zit in dubio
Nee je hebt helemaal gelijk, ken het gevoel maar al te goed helaas. Maar je bent nooit alleen, er zijn altijd mensen die om je geven dus maak er wat vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's ook zo, maar da's toch ook weer anders.
Alweer of is dit een andere meneer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben zo verliefd op hem en ik hou zo veel van hem.
Net was super!!!![]()
Maar dinsdag moeten we afscheid nemen.. Dat ga ik niet redden..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:59 schreef Miam het volgende:
ik voel me wel okeeeeee. m`n wii word straks bezorgd.
Ik weet het niet maar ik kan je in ieder geval zeggen dat je echt niet de enige bent die dat probleem heeft hoor!! Helaas weet ik nog niet wat je eraan kunt doen, ben ik nog druk aan het uitzoeken, als ik het weet laat ik het horenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef RealZeus het volgende:
Verdrietig en alleen.![]()
Waarom lukt het me nou niet om gewoon relaxed te blijven als ik iemand leuk vind en waarom schiet ik dan helemaal in de stress en word ik zo onzeker?
Man / Vrouw?quote:
Begint te komen jaquote:
Ik ook.quote:
Jaa, heb door omstandigheden al eerder vakantie, en m'n lief hoeft geen stage te lopen danquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is raar. In het weekend zin hebben in maandag.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef Miam het volgende:
Doodmoe. weltrusten.
En niet door het wii'enquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 10:55 schreef Snikch het volgende:
Not that well...
Dankjewel, kan het best gebruikenquote:
What happened?quote:Op zondag 13 december 2009 11:14 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dankjewel, kan het best gebruiken..
Gaat geen goede dag worden..
Nog steeds dezelfde...quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alweer of is dit een andere meneer?
Moe,zo slapen en ik moet vanavond op stap want ik word gek van die onzekerheid elke keer en ze gaat niet uit mijn hoofd en ik wil haar vasthouden en zulks![]()
Paas mij een beetjequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Urquhart het volgende:
Nog lichtelijk moe en brak van gisteravond
Wat is er dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef zwartedoos het volgende:
pff was t maar volgende week zaterdag
Ik kan me niet voorstellen dat ik jou nog nooit een van mn beroemde massages aan heb geboden... Hierbij dan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef fraubitch het volgende:
mijn ruuuuggggauw auw au au auw au auw
kerstmisquote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit te wachten op een belangrijk telefoontje... Wachten duurt lang....![]()
En fuck op met die kerstliedjes op de radio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |