Ze hebben in de Plantage-studio een systeem waarmee ze met een seconde of 10 vertraging uitzenden om interviews live te kunnen ondertitelen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef golfer het volgende:
Niet echt live dus. Ondertiteling loopt voor op de vragen.
Hij had ook bij Nottingham Forrest of Stade Reims terecht kunnen komen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef rubbereend het volgende:
ai, dat is flink tegengevallen dan voor Enoh, het grote Ajax van 95/96 gezien hebben en dan bij zo'n armetierig elftal terecht komen
Zeker.quote:
daar is het succes wat langer geledenquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had ook bij Nottingham Forrest of Stade Reims terecht kunnen komen.
Yups. Leuk filmpje ook.quote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch de schoonvader van Leontien van Moorsel ?
Beetje Grolsch-achtig op het eind. (Vakmanschap etc..)quote:
En die Sven heeft Doutzen ook al gehadquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
En daar mag Sven dan opom jaloers van te worden
En Annette Gerritsen is ook niet bepaald lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En die Sven heeft Doutzen ook al gehad
Mwoah, voor een keertje kan het wel, maar van dat accentje zou ik wel verdrietig worden..quote:
Misschien nog wat spierpijn van het rossen en beuken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef groenen het volgende:
Rijdt gewoon eens door Sem.
Klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Gemist, zo te lezen niet al te spannend om terug te kijken.
Nee hoor niks aan. Zoals altijd.quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Het was een aardige uitzending, geen juweeltje. En geen inkijk op het laatstquote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ben nu nog allerlei dingen aan het inhalen met terugkijken van het weekend, wie weet als het voetbal van de week matig isquote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso zou ik als sportmod nooit iets terugkijken wat met sport te maken heeft.
Verder te gast schaatstalent Koen Verweij, die beter wil worden dan Sven Kramer.quote:Op maandag 14 december 2009 13:06 schreef mitt het volgende:
Vanavond Andre Agassi op de massagetafel
Daarna hoef je het boek niet meer te lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef golfer het volgende:
De promotiecampagne van Agassi loopt op volle toeren. We worden dus helemaal doodgegooid met hem vandaag.
Het is wel te hopen dat de interviews niet allemaal over crystal meth en een pruik gaan, maar inderdaad ook over de rest van het boek. Al denk ik dat zeker DWDD en HS wel voor een andere invalshoek kiezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna hoef je het boek niet meer te lezen.
Hinkelien Schreuder is er ook, over dat kunstschaatsen heb ik 'm (gelukkig) niet gehoord in de aankondigingen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder te gast schaatstalent Koen Verweij, die beter wil worden dan Sven Kramer.
En een reportage over de Nederlandse kunstschaatstweeling Dmitry en Rachel Epstein.
Maar hij kan (net als Van Nieuwkerk) sporters zo goed en oprecht bewonderen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
voor hem maakt het niet uit hoe groot de sporters zijn.
Daarom wonnen ze de TV prijs. Grote klassequote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Drassss het volgende:
Pure klasse wat aangeeft dat Holland Sport vaak iets anders wil dan een standaard interview
Ik moet het nog zien, Kramer reed op zijn leeftijd iig al de OS, dat gaat Verweij niet doen denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef evert het volgende:
dit kan wel eens een nieuw idool worden, koen verweij
Hij heeft geen gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef evert het volgende:
Beetje arrogant is ie wel al.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef evert het volgende:
Dat zeg ikquote:
Dat moet ook als je een grote wil worden, is juist heel goed. Kijk maar naar Kramer, die is ook arrogant, maar op de juiste manier en volledig terecht.quote:
Ik vind het ook wel mooi.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet ook als je een grote wil worden, is juist heel goed. Kijk maar naar Kramer, die is ook arrogant, maar op de juiste manier en volledig terecht.
De bezemveger was niet eens uitgenodigdquote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef koemleit het volgende:
die curlingers komen ook een beetje voor jan lul naar de studio.
Ach hebben ze tenminste iets aan sport gedaan deze weekquote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
Mogen die curlers alleen komen om te fietsen?
Het hoort een beetje bij de jonge generaties. Zie je ook bij niet-topsporters. Dat zelfvertrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet ook als je een grote wil worden, is juist heel goed. Kijk maar naar Kramer, die is ook arrogant, maar op de juiste manier en volledig terecht.
Ja precies. En Wilfried koos ook een ander onderwerp dan normaal. Goed interview. Mooi verschil tussen Agassi en Verweij. Agassi heel rustig en vond dat hij zijn verhaal heel goed kon brengen zonder ook maar iets van arrogantie te laten zien. En dan Verweij met zijn branie van een jong ventje die nog niets heeft laten zien ernaast. Goed contrastquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef mitt het volgende:
Ja was een leuk intervieuw. Lopende band was wel goed gekozen omdat er zo minder voor de handliggende onderwerpen aan bod kwamen.
Zijn pruik kwam qua haar niet ter spraken hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Colplay het volgende:
Had wel verwacht dat ze het zouden boycotten omdat er meer aandacht voor Agassi was dan voor haar.
dan moet ik het zeker terug gaan zien !quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben om. Agassi deugt. Jammer dat het zo kort was.
tja...maar uitzendinggemist.nl is er ook nogquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus ook weer alleen maar herhalingen.
quote:
Erg? Het seizoen is weer begonnen, dus mag best even aandacht aan besteed worden. Wees blij dat Theo Bos niet langskomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
en WEER wielrennen in de uitzending.
Dat zal ook niet zo lang meer duren denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg? Het seizoen is weer begonnen, dus mag best even aandacht aan besteed worden. Wees blij dat Theo Bos niet langskomt.
Inderdaad. Leuke meid. Ook om te zien.quote:
Ah, goeie tip! Thanks.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef franklop het volgende:
voor mensen die geen zin hebben in een kwartier feyenoord: De Flandriens is gestart op Belgie 2
Ja bedankt, alhoewel Don Leo ook nog mijn jeugdtrainer is geweest hoef ik dat gezeur over Feyenoord geen 15 min aan te horenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef franklop het volgende:
voor mensen die geen zin hebben in een kwartier feyenoord: De Flandriens is gestart op Belgie 2
Daar heb je inderdaad wel gelijk in.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg? Het seizoen is weer begonnen, dus mag best even aandacht aan besteed worden. Wees blij dat Theo Bos niet langskomt.
zou haar mijn bedje niet uitsturen hoor !quote:
Daar is 'iequote:Op maandag 8 maart 2010 16:38 schreef henkde_j het volgende:
Dat wordt weer lachen om die geweldige buikschuiver
En daar was iequote:Op maandag 8 maart 2010 16:38 schreef henkde_j het volgende:
Dat wordt weer lachen om die geweldige buikschuiver
Kenny zat toch bij HS-jr op woensdag ?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef franklop het volgende:
Kenny volgende week
en dank je wel wilfried, Ruiz afmatten zodat twente punten gaat laten leggen!
ow dat kan ook, luisterde zelf ook niet zo goed meerquote:Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kenny zat toch bij HS-jr op woensdag ?
Of hoorde ik het verkeerd ?
wtf lelijk? En dat zeg ik als hetero, alleen de beugelquote:Op maandag 8 maart 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
Live met vertraging uitgezonden, anders kunnen ze het niet zo snel ondertitelen.
Wat is die Ruiz lelijk trouwens.
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kenny zat toch bij HS-jr op woensdag ?
Of hoorde ik het verkeerd ?
Begon al aan m'n zelf te twijfelenquote:
Vriendin van me rugbyet in Tilburg. Het zijn bijna allemaal pottenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
Lekkere wijven hoor, die vrouwen rugbiërs.
Dat heb ik ook niet verstaan. Iets over een handelaar in aandelen? Iemand die ondanks allerlei mislukkingen blijft geloven in zijn doel. Zou dat boek wel eens willen lezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:20 schreef Greatmarked het volgende:
Schakelde net wat te laat in, maar over welk boek had Mark Tuitert het nou?
Misleid door toeval van Nassim Nicholas Taleb, over de rol van geluk in de economie en het leven.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:20 schreef Greatmarked het volgende:
Schakelde net wat te laat in, maar over welk boek had Mark Tuitert het nou?
Jij wordt geïnterviewd? Jij interviewt iemand voor de aflevering? Of hoe en wat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Impry het volgende:
TVP ivm mogelijk interview van a.s. maandag.
Er wordt misschien een rallyrijder geïnterviewd en wellicht worden daar beelden van mij voor gebruikt die ik morgen ga schieten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij wordt geïnterviewd? Jij interviewt iemand voor de aflevering? Of hoe en wat?
Klopt ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Tank S rally in Emmeloord I guess?
Maakt niet uit, Theo is tof.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef golfer het volgende:
Hoeveelste keer zou het zijn dat Theo Bos er zit?
Ik gok toch wel een keer of vijf. Nu is er wel een nieuwsaanleiding, vind ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef golfer het volgende:
Hoeveelste keer zou het zijn dat Theo Bos er zit?
Het item zit er in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef Impry het volgende:
Er wordt misschien een rallyrijder geïnterviewd en wellicht worden daar beelden van mij voor gebruikt die ik morgen ga schieten.
Ik zag het net ja.quote:
komt iequote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zag het net ja.Ben benieuwd.
Denk niet dat er heel veel beelden van mij gebruikt worden, maar wie weet. De cameramannen van Holland Sport zelf zijn 10x beter, echt vakmensen.
En? Zaten jouw beelden erbij?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Impry het volgende:
Denk niet dat er heel veel beelden van mij gebruikt worden, maar wie weet. De cameramannen van Holland Sport zelf zijn 10x beter, echt vakmensen.
Volgens mij zijn er verschillende camera teams die werken voor Holland sport. De normale filmpjes zijn niet heel bijzonder. Maar die filmpjes met slowmotion beelden zijn altijd prachtig. Beter dan de meeste Hollywood films.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zag het net ja.Ben benieuwd.
Die zagen er goed uitquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Impry het volgende:
[..]
JepDe intro-beelden van buitenaf waren van mij.
Wel leuk om zo terug te zien.
Zag er goed verzorgd uitquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Impry het volgende:
[..]
JepDe intro-beelden van buitenaf waren van mij.
Wel leuk om zo terug te zien.
Ja, zullen inderdaad wel meerdere teams zijn. Want soms is het niveau echt zo hoog qua camerawerk, kan heel filmend Nederland nog wat van leren.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er verschillende camera teams die werken voor Holland sport. De normale filmpjes zijn niet heel bijzonder. Maar die filmpjes met slowmotion beelden zijn altijd prachtig. Beter dan de meeste Hollywood films.
quote:
Bedankt.quote:
Ik wilde al zeggen dat de gesprekken tussen deze 2 wel vaak over de hypotheekrenteaftrek enzo zullen gaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
Joval heeft volgens mij iets teveel tikken gehad vroeger...
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen dat de gesprekken tussen deze 2 wel vaak over de hypotheekrenteaftrek enzo zullen gaan.
Denk het wel, normaal zat Bos toch rond of onder de 20 seconden? Brouwers reed 21 hoog.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef marcodej het volgende:
Technisch mankement? Bos wordt aan alle kanten voorbij gereden.
Op het bord stond dacht ik al een tijd van Bos in de 23 seconden. Of was dat Jan Bos?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het wel, normaal zat Bos toch rond of onder de 20 seconden? Brouwers reed 21 hoog.
You needed me van Anna Murray toch ?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef golfer het volgende:
Overigens heeft Van Hanegem toch al eens dat verhaal over z'n verblijf in de USA verteld? Over heimwee en muziek en over Dick Advocaat erbij?
ja dusquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Zag ik daar Sonny Silooy in het publiek?
Nee, volgens mij zei hij dat ze woensdag bij Holland Sport junior te gast is.quote:
Oh, ik zal eens kijken (als ik dan thuis ben).quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei hij dat ze woensdag bij Holland Sport junior te gast is.
Lees er verder niks over.quote:
niks hij zat daar alleen maarquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees er verder niks over.
Wat deed ie ?
En wat verhalen over zn America jaar .... Bier drinken na de wedstrijd zodat iedereen weer happy naar huis gingquote:
Bij de Chicago Sting samen met Dickie ?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat verhalen over zn America jaar .... Bier drinken na de wedstrijd zodat iedereen weer happy naar huis ging
jajaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de Chicago Sting samen met Dickie ?
Ja, zijn bekende al honderd keer vertelde verhaal.quote:
en het geboortejaar van Willem....mooi eerbetoon van Teunquote:
Ik vond dat echt stuitend amateurisme van een anders zo nuchtere man.quote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef golfer het volgende:
Kan leuk worden als het gaat over de gesprekken van AZ met Verbeek en die voorzitter Smit die gisteren, zonder overleg met Verbeek, stukken uit het contract van Verbeek verklapte aan de NOS-verslaggever.
Cultfiguur aan het worden.quote:
Wat heb ik gemist? Welke Lens?quote:
Ging het over lijntjes snuiven? Zal wel niet boeiend geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:39 schreef thettes het volgende:
De Lens die eerst de coach van Yoeri (youri, yuri??) van Gelder was. Geen Sigi of Jeremain dus, maar Remi
Oren dichthouden dus maar.quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef rubbereend het volgende:
Ik kan het woord Messi nu al niet meer horen
Leuk dat je je nieuwsgaring hier kunt verzamelen, he?quote:
quote:Holland Sport ontvangt maandag Sander Boschker. Wilfried praat met de doelman van FC Twente over de spannende ontknoping in de eredivisie. Autocoureur Jan Lammers beschouwt aan de hand van verschillende autobanden de regenrace in de Formule 1 gisteren in Shanghai. Op de massagetafel ligt de 84-jarige Belgische oud-wielrenner Raymond Impanis, die in de jaren vijftig de ene na de andere klassieker won. Ook een reportage over turner Epke Zonderland, die komende week Europees kampioen turnen hoopt te worden in Birmingham. En voetballer Tommie van der Leegte van NAC vertelt waarom hij helemaal klaar is met zijn voetbalbestaan.
valt hardstikke mee hoor, 3 keer nu, alleen wel op de verkeerde momentenquote:Op maandag 26 april 2010 20:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee Gesink,het lijkt niet of je vaak valt. Je valt gewoon echt vaak.
Zeker wel, leuke uitzending.quote:Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
Niemand kijkt?
Ik ga nog een paar afleveringen terugkijken als mijn boxjes het weer doen.quote:
Jaap Stobbequote:
Garrinchaquote:
Coolquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Garrincha
En dat ie z'n maagdelijkheid aan een geit verloor
Interressant iddquote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef maril het volgende:
Als jullie zin hebben, mooie docu Belgasport canvas Tommy Simpson Mont Ventoux familie en vrienden.
Man man man, die vrouw van Tommi wil haar as daar gestrooid zien op de mont ventoux. toen moest ik janken. we hebben vorig jaar de as van mijn moeder daar gestrooid dat was haar wens, mijn broer woont daar in de buurt. En mijn moeder vond het een mooie plek, wat ook zo is. toen wij dat deden was er een mistral en gevoelstemperatuur van onder 0, maar die mistral maakte het eerlijk gezegd wel erg mooi. Toen ik de urn open deed pakte hij het as en blies het over de berg. Heel mooi.quote:
Ik kende jouw verhaal al, Maril, maar het blijft mooi om te lezen en te zien.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef maril het volgende:
[..]
Man man man, die vrouw van Tommi wil haar as daar gestrooid zien op de mont ventoux. toen moest ik janken. we hebben vorig jaar de as van mijn moeder daar gestrooid dat was haar wens, mijn broer woont daar in de buurt. En mijn moeder vond het een mooie plek, wat ook zo is. toen wij dat deden was er een mistral en gevoelstemperatuur van onder 0, maar die mistral maakte het eerlijk gezegd wel erg mooi. Toen ik de urn open deed pakte hij het as en blies het over de berg. Heel mooi.
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker. Thank allquote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef chufi het volgende:
Je moeder heeft een mooie plek uitgekozen om te mogen rusten ..... Ik denk dat ze daar niet alleen zal zijn ...
Bij mij waren het nog slechts beelden .. OS 1968 werd al leukerquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef golfer het volgende:
Leuk. Snoeks en ik zijn ongeveer even oud en hebben dezelfde herinneringen aan het WK van 1966.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |